626 Coupe 2.0 66kW 88a. Moss/vahetas omanikku

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

626 Coupe 2.0 66kW 88a. Moss/vahetas omanikku

PostitusPostitas Moss » 14 Apr 2007, 18:20

Tervist.

Kuna elu teeb vahepeal veidraid keerdkäike, sai minust ka suhtpuht juhuslikult mazdamees :P
Natuke pildimaterjali koos selgitavate kommentaaridega nende all leiavad huvilised siit. Esimeseks autoks mulle paras.

Zoom-zoom :lol:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas jan » 14 Apr 2007, 20:49

:lol: :lol: :lol: toredad poisid olete küll (13 pilt) Üks tüüp valab bensu paaki teine tõmbab suitsu kõrval.
Kuna esimene auto, siis eks näeb kas õpid sellega sõitma või õpid seda parandama, aga edu.ee 8)
Peale kiiruse, punase Mazda, ei ole meil midagi enam...
Kasutaja avatar
jan
 
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Dets 2005, 21:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mario » 14 Apr 2007, 20:58

v2ga lahe tekst k2is asjaga kaasas :lol: hea tuju tekkis kohe :D

see on tore, et yks vanem "masha" emexi plekisööja l6ugade eest p22ses.. :)

mis siis muud, kui head putitamist ja eks hoia kursis asjadega. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Anonymous » 15 Apr 2007, 06:24

Kommentaarid on ja ikke megahead, sai mõne korra isegi korraliku muige suunurka :lol: mootori osast aga niipalju, et alati annab ju mootori ära vahetada (näiteks FE3 2.0i-16V vastu) ja/või järgi aidata :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 15 Apr 2007, 15:49

hah, kommentaarid tõid muige suunurka tõesti.
Kuid vanad Mazdad on lahedad ja kui viitsitakse väheke seda putidada on see kindlasti üks tore sõiduriist.
Anonymous
 


PostitusPostitas informer » 16 Apr 2007, 10:44

Väga mõnus sellist pildipäevikut lugeda :) Hoia siis siinset rahvast kursis toimuvaga. Jõudu :arrow:
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Moss » 01 Mai 2007, 22:03

Mõtlesin et kribaks siia jälle veidike. Masin hetkel seisis umbes kuukese aga läheneb palgapäev ja kui hästi läheb, saab nv'ks juba ülevaatuse tehtud. Tuleb lihtsalt leida piisavalt kõrge "valulävega" ülevaataja :lol: 5.ndal hakkab kindlustus ka kehtima mis sai aprilli alguses tehtud.

Ükspäev võtsin vaevaks korrastada ühe esi- ja ühe tagarehvi. Nüüd hoiavad vist kõik neli ratast õhku korralikult sees. Siiski pole seismine rehvidele head teinud ja muidu korraliku mustriga rehvidel paistab pragudest karkassi niit. Njah, OMC'le vist asja siis pole...
Rattaid alt võttes sai korraks käsi fotokaga ka "karule kõhualla" sirutatud ja paar pilti tehtud (kanali või tõstuki peale pole veel jõudnud). Polnud väga meeldiv vaatepilt, nagu karta oli.

Muidu masin ise sõidab ja pidurdab, tuled ka töötavad jne. Siduri peaks järgmise nädala jooksul ette võtma. Lähevad siis külge Pidurimeistris uued katted mis nende jutu järgi peaks olema nn "rahvaspordi" omad ja kukrust tuleb loovutada 400EEKi mis siduritöid silmas pidades on täielik kopikas.

Asjahuvilistele ka paar pilti nagu ikka.

Zoom-Zoom :wink:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Anonymous » 02 Mai 2007, 06:22

See õli leke tuleb vast ikke sealt klapikambri kaane või korgi vahelt, hammasrihma poolsel küljel vast nuka simmeri vahelt :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 02 Mai 2007, 06:26

Või vända kaela vahelt. Vahet pole, mõlemad simmerid on ühes mõõdus ja hindki vist oli u 50 krooksu per tükk.
Ehk kulub pildimaterjal ära: http://www.mazda.narod.ru/rukovodstvo/gd22remen.htm
Tegemist küll 2.2l motoga, aga ega seal olulist vahet pole. Enne nukvõlli rihmaratta mahavõtmist märgi asend ära, need asendid on vastavalt moto kubatuuridele erinevad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas viper85 » 02 Mai 2007, 12:12

Autoringis simmer 25kr tk. Mina nuka rihmaratast ei märgistanud. Seal mingi naga fikseerib õige asendi, valesti külge ei lähe. Mul sama mootor. Õli lekkis suuresti klapikambri kaane vahelt. Proovi neid kaane polte kinni keerata esialgu, minu omal olid kaks polti täiesti lahti. Kui paned uued klapikambri ja plokikaane tihendid, siis ära unusta peale ~500km sõitu plokikaane polte pingutamast. Muidu hakkab mingi aeg jälle alla tegema :)
Põhjaalusega on sinu autol tõesti pahasti, isegi mootori ruumis on korrosiooni. Edu selle rookimisel. Endalgi sama töö ootamas aga mitte nii hull.

Väljalaskest niipalju, et tagumine pütt on 890.-, see eelviimane toru ~500.-, katalüsaator ~1500. Vahepeal on veel üks väiksem pütt, selle hinda ei tea. Soovitaks vaadata, kas pidureid saab õhutada. Minu omal oli üks nippel kinni roostetanud ja uus silinder ning toru maksid 200.

Selle auto plussiks on minu arust odavad varuosad, lihtne parandada, normaalne kütusekulu (eelnev kehtib eriti FE mootori puhul), mugav salong, oma vanuse kohta vägagi kaasaegne välimus, eriti luukpära puhul. Tundub selline ülemineku auto olevat, mida toodeti kõigest neli aastat.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas IvarR » 02 Mai 2007, 16:03

Haa kunagine db-hp töötaja autoomanikuks.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Mai 2007, 16:07

GD baasil ehitatud universaali (GV) toodeti kuni 97 euroopas ja Jaapani siseturul liigub ka 2000 väljalaske aastanumbriga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Moss » 02 Mai 2007, 23:34

IvarR kirjutas:Haa kunagine db-hp töötaja autoomanikuks.
IvarR


Novot siis. Varsti autosse elementaarne muusika sisse vaja saada ja tahaks uksekõlaritele mingid alused teha. Vähemalt oman tänu sellele kogemust vaigu ja klaasriidega mässamisel :wink:

Väga täitsa võimalik, et esimene kord Mazdas sõita oligi just sinu 323F kõrvalistmel.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas IvarR » 03 Mai 2007, 10:17

Moss kirjutas:
IvarR kirjutas:Haa kunagine db-hp töötaja autoomanikuks.
IvarR


Novot siis. Varsti autosse elementaarne muusika sisse vaja saada ja tahaks uksekõlaritele mingid alused teha. Vähemalt oman tänu sellele kogemust vaigu ja klaasriidega mässamisel :wink:

Väga täitsa võimalik, et esimene kord Mazdas sõita oligi just sinu 323F kõrvalistmel.


See auto on nüüd mazdagirli oma.
Minu uut autot sa juba Haapsalus nägid kui ma ei eksi :D
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Moss » 10 Mai 2007, 18:24

Põhimõtteliselt siis 3 min tagasi "pillasin kasti maha" :lol: Pilt kõige meeliülendavam ei ole. Fotomaterjal hiljem, kui koju jõuan.

Homme hommikul siis Pidurimeistrisse :roll:

EDIT: typo
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Moss » 10 Mai 2007, 21:15

Siin siis paar klõpsu kah. Esmaspäeva hommikul peaks ketta kätte saama ja õhtul ka masina uuesti jooksma. Mõned meie tehnospetsid arvasid, et see korv ei pruugi enam pidama jääda aga parem võtan 2 korda kasti maha kui raiskan 1800EEK siduri peale. See oleks enam kui pool auto hinnast, mis maksma pidin :P

Survelaager läheb ka praegu vana tagasi. Häält ta vähemasti ei teinud.

Ahjaa, vahepeal sai meeltesegaduses endale veel üks mänguasi võetud. :roll: Noh, et igav ei hakkaks või nii. Sel suvel siis langevarjuri kursustele ei lähe paraku.... aga elu on pikk ees.

Kevadet,
zoom-zoom :lol:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Moss » 17 Mai 2007, 19:28

"Ta liigub siiski!" :lol:

Sidur all ja töötab nagu vana mees. Kõik muud vajalikud asjad ka hangitud legaalseks liikumiseks. Mõnus tõld on ja 66kW on ka üllatavalt asised. Nii võib veel trahvi saada. Täna märkasin et vasaku esiratta juurde on mingi inetu hääl tekkinud nagu oleks piduriklotsid vastu ketast. Arvatavasti seismisega veits kinni jäänud ja sellepärast ka rool kisub vasakule veidi. See siis vaja ära puhastadaja ja liikuma panna järgminekord kui rattad alt võtab. Hoiame pöialt, et liugurid ikka funkaks.

Veel üks asi mis häirib, on juhiistme kõrgus. Kõrvalistuja tool on nagu hulka madalamal. On keegi kunagi neid istmete siine omavahel vahetanud? Silmaga selgelt näha, et juhi omad kõrgemaks mõeldud tehasepoolt. Vahetaks ringi.
Ja armatuur. Kui päike peale paistab, on terve klaas selle peegeldust täis. Ohtlik ju. Ilmselt läheb mingi flok sinna peale varsti või siis pööratud/seemisnahk. Nagu rallikatel.

Käsipiduri trossid tuleb ära pingutada ja hoovalt lukustusnupp ära võtta. Kaugel see talvgi enam on ja siis tuleb kasuks :lol:

Ukselukke tahaks ikka veel, kui kellelgi vedeleb. Kapotihinge vist keevitan kokku tagasi.

Täna oleks äärepealt kahe Audi vahele kinni kiilutud. Mazdaabist ära sõites keerasin paremale ja andsin minna. Järgmisest parklast enne Akadeemikute teele jõudmist tuli üks 80 välja ja samalajal tuli mulle üks A6 vastu. Napilt jõudis A6 mööda kui pidin vastassuunda keerama et A-80ga mitte külgepidi kokku panna. Ilmselt päikse tõttu ei näind mind või ei suutnud kiirust hinnata (kusjuures ei kihutanud)...
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas IvarR » 19 Mai 2007, 21:38

kuna siis joonele paneme :D?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Moss » 20 Mai 2007, 11:05

IvarR kirjutas:kuna siis joonele paneme :D?
IvarR


Arvestades jõudude vahekorda, on meil omavahel mõtet vist ainult bracketit sõita :lol:
Aga kui kunaski suvel peaks Mazdaklubi kiirenduspäev vms tulema, siis oleks kohal küll.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas pokenaut » 20 Mai 2007, 15:08

Moss kirjutas:ja hoovalt lukustusnupp ära võtta.

Kuskil kallakul seistes paned klotsi kangi alla?
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Moss » 20 Mai 2007, 15:48

Ei, ma jätan käigu sisse ja keeran rattad vastu äärekivi. Kuna elan Põhja-Eestis, ei ole kallakul parkimist väga tihti. Kui karjuv vajadus peaks tekkima lukusti järgi, keeran kangi uuesti maha ja puurin vastava tihvti jaoks augu. Asjalik oleks olnud muidugi teha nupp ümber selliseks, et kang lukustuks vaid nupu sissevajutamise korral aga jah...

Aga tuleb tagapidurid korda teha, laisklevad teised seal natuke. Nupp juba läind.

Esipiduritel pole midagi viga. Rattad pöörlevad vabalt, kriginat tegi see kaitseplekk mille olin kogemat vastu ketast väänanud kasti vahetades. Pidur ei lähe üleliia kuumaks ka seega ei saa kiskumist põhjustada. Samuti on rehvirõhud võrdseks viidud. Kunaski mõne nädala jooksul plaanin sillastendi ka ära teha masinale. Arvatavasti sellega ka probleem ei lahene aga minetea. Roolilatt ka lekib vasakult üsna tuntavalt.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas pokenaut » 20 Mai 2007, 16:17

Moss kirjutas:Ei, ma jätan käigu sisse ja keeran rattad vastu äärekivi. Kuna elan Põhja-Eestis, ei ole kallakul parkimist väga tihti. Kui karjuv vajadus peaks tekkima lukusti järgi, keeran kangi uuesti maha ja puurin vastava tihvti jaoks augu. Asjalik oleks olnud muidugi teha nupp ümber selliseks, et kang lukustuks vaid nupu sissevajutamise korral aga jah...

ok, nii palju kui ise see talv jäärada nühkisin siis vahest oli isegi päris mugav, kui kang ära lukustus. Eriti hea oli seda kasutada teisi hangest välja tõmmates(tagaveoga).
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Moss » 20 Mai 2007, 16:28

Niipalju kui mina sel talvel ringi rallisin, oleks kolmel korral auto kringliks sõitnud. Ühel korral just selletõttu et kässar jäi osaliselt peale ja teised 2 korda läksid napilt. Väärtuslikku aega läks kaotsi kangi mahalükkamise peale kui oli juba vaja rooli keerata. Selletõttu ka proovin tuleval talvel ilma nuputa sõita.

Tagaveolisega on palju huvitavam talvel driftida mitte traktorit mängida :roll: Aga mismoodi see välja nägi siis, tõmbasid veidi peale, et gaasipedaal nii tundlik ei oleks?
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas pokenaut » 20 Mai 2007, 17:34

Moss kirjutas:Aga mismoodi see välja nägi siis, tõmbasid veidi peale, et gaasipedaal nii tundlik ei oleks?

Enam-vähem nii jah. Mina tegin nii: kui ratas hakkas all ringi minema siis igakord tõmbasid järgmise nõksu võrra üles. Algul sai proovitud ka gaasiga mängimisega, aga sellega kippus ära surema ja sidur polnud sellel autol kah teab mis asi, et sellega libistada saaks(võttis suhteliselt järsult).

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Moss » 20 Mai 2007, 19:36

Eks ta ole jah. Sellepärast soovitataksegi talvel 1. käigu asemel näiteks teisega kohalt võtta jne.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist