RaiMPS kirjutas:täna sai siis kiirust ka peale ja kella järgi 250 peal piirajat pole - rõõmuks kõigile 3 MPS omanikele. Minu oma jooksis 260 ja natuke peale , aga siis sai kahjuks tee otsa aga oleks veel läinud, niisiis kui keegi oma 3 MPS-il rohkem kella peal on näinud andke teada.
Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:täna sai siis kiirust ka peale ja kella järgi 250 peal piirajat pole - rõõmuks kõigile 3 MPS omanikele. Minu oma jooksis 260 ja natuke peale , aga siis sai kahjuks tee otsa aga oleks veel läinud, niisiis kui keegi oma 3 MPS-il rohkem kella peal on näinud andke teada.
sul on piiraja 250 peal
lihtsalt spidokas valetab nii palju..
iga normaalne masin on 100km/h peal umbes 4 km/h mööda..
mida kiirus suuremaks seda suuremaks läheb ka viga.. sul võis 260 peal olla umbes 25 km/h vähem.. aga see selleks..
RaiMPS kirjutas:Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:täna sai siis kiirust ka peale ja kella järgi 250 peal piirajat pole - rõõmuks kõigile 3 MPS omanikele. Minu oma jooksis 260 ja natuke peale , aga siis sai kahjuks tee otsa aga oleks veel läinud, niisiis kui keegi oma 3 MPS-il rohkem kella peal on näinud andke teada.
sul on piiraja 250 peal
lihtsalt spidokas valetab nii palju..
iga normaalne masin on 100km/h peal umbes 4 km/h mööda..
mida kiirus suuremaks seda suuremaks läheb ka viga.. sul võis 260 peal olla umbes 25 km/h vähem.. aga see selleks..
ja piiraja on pandud "õigele" kiirusele ehk siis keegi ei tea mis spidoka kiirusele ? ja kui väiksed rattad alla paned siis on piiraja kella järgi 280 peal ja kui paned alla suuremad rattad siis kolib piiraja 220 peale, nii või ?
või siis tegelikult on ju kiirus ise ka suhteline asi, et siis gps-iga mõõdetud on see õige kiirus või ?
või siis täpsus on ka omaette küsimus, et siis mõõdame mingi täpsusega mõõtevahenditega kiirust ise teadmata määramatuse väärtust - ma ikkagi jään uskumuse juurde, et kui piiraja pannakse autole siis on see kiirussignaali järgi, mis vastab spidomeetri vastavale kiirusele.
Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:täna sai siis kiirust ka peale ja kella järgi 250 peal piirajat pole - rõõmuks kõigile 3 MPS omanikele. Minu oma jooksis 260 ja natuke peale , aga siis sai kahjuks tee otsa aga oleks veel läinud, niisiis kui keegi oma 3 MPS-il rohkem kella peal on näinud andke teada.
sul on piiraja 250 peal
lihtsalt spidokas valetab nii palju..
iga normaalne masin on 100km/h peal umbes 4 km/h mööda..
mida kiirus suuremaks seda suuremaks läheb ka viga.. sul võis 260 peal olla umbes 25 km/h vähem.. aga see selleks..
ja piiraja on pandud "õigele" kiirusele ehk siis keegi ei tea mis spidoka kiirusele ? ja kui väiksed rattad alla paned siis on piiraja kella järgi 280 peal ja kui paned alla suuremad rattad siis kolib piiraja 220 peale, nii või ?
või siis tegelikult on ju kiirus ise ka suhteline asi, et siis gps-iga mõõdetud on see õige kiirus või ?
või siis täpsus on ka omaette küsimus, et siis mõõdame mingi täpsusega mõõtevahenditega kiirust ise teadmata määramatuse väärtust - ma ikkagi jään uskumuse juurde, et kui piiraja pannakse autole siis on see kiirussignaali järgi, mis vastab spidomeetri vastavale kiirusele.
see, et ma su ilusa numbri ära rikkusin, selle peale ära nüüd saa minu peale vihaseks, aga spidomeeter EI OLE KOHE KINDLASTI õige asi kiirust näitama, ma sain oma 2.0DOHC GE-l ka kella põhja, ehk siis 260 km/h ja GPS näitas vaid vaevu 225..seega ära tule mulle seletama, et sinu autol pole piirajat peal. Piiraja on peal ka 507hj BMW M5-l.. Euronõuded lihtsalt ei luba autosid tehasest ilma piirajata välja... see et sa omal 260 kella peale said ja sul selle peale kõvaks läks, ei tähenda, et see ülim tõde oleks. see, mis toimub käimaris, ja see mida näitab sulle spido, on kaks täiesti eri asja... jah, loomulikult on siin suur osa ka veljel ja rehvil..
ja kui sa endiselt mulle raiud, et sa 260 km/h sisse said, siis tule tartu, poogin sulle gpsi külge ja vaatame kui tõene see jutt sul on, eriti veel nii uue mootoriga .
ei taha kedagi solvata, kuid uuri enne elu, kui kilkama hakkad...
RaiMPS kirjutas:Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:Mario kirjutas:RaiMPS kirjutas:täna sai siis kiirust ka peale ja kella järgi 250 peal piirajat pole - rõõmuks kõigile 3 MPS omanikele. Minu oma jooksis 260 ja natuke peale , aga siis sai kahjuks tee otsa aga oleks veel läinud, niisiis kui keegi oma 3 MPS-il rohkem kella peal on näinud andke teada.
sul on piiraja 250 peal
lihtsalt spidokas valetab nii palju..
iga normaalne masin on 100km/h peal umbes 4 km/h mööda..
mida kiirus suuremaks seda suuremaks läheb ka viga.. sul võis 260 peal olla umbes 25 km/h vähem.. aga see selleks..
ja piiraja on pandud "õigele" kiirusele ehk siis keegi ei tea mis spidoka kiirusele ? ja kui väiksed rattad alla paned siis on piiraja kella järgi 280 peal ja kui paned alla suuremad rattad siis kolib piiraja 220 peale, nii või ?
või siis tegelikult on ju kiirus ise ka suhteline asi, et siis gps-iga mõõdetud on see õige kiirus või ?
või siis täpsus on ka omaette küsimus, et siis mõõdame mingi täpsusega mõõtevahenditega kiirust ise teadmata määramatuse väärtust - ma ikkagi jään uskumuse juurde, et kui piiraja pannakse autole siis on see kiirussignaali järgi, mis vastab spidomeetri vastavale kiirusele.
see, et ma su ilusa numbri ära rikkusin, selle peale ära nüüd saa minu peale vihaseks, aga spidomeeter EI OLE KOHE KINDLASTI õige asi kiirust näitama, ma sain oma 2.0DOHC GE-l ka kella põhja, ehk siis 260 km/h ja GPS näitas vaid vaevu 225..seega ära tule mulle seletama, et sinu autol pole piirajat peal. Piiraja on peal ka 507hj BMW M5-l.. Euronõuded lihtsalt ei luba autosid tehasest ilma piirajata välja... see et sa omal 260 kella peale said ja sul selle peale kõvaks läks, ei tähenda, et see ülim tõde oleks. see, mis toimub käimaris, ja see mida näitab sulle spido, on kaks täiesti eri asja... jah, loomulikult on siin suur osa ka veljel ja rehvil..
ja kui sa endiselt mulle raiud, et sa 260 km/h sisse said, siis tule tartu, poogin sulle gpsi külge ja vaatame kui tõene see jutt sul on, eriti veel nii uue mootoriga .
ei taha kedagi solvata, kuid uuri enne elu, kui kilkama hakkad...
ja sinu gps on ülim tõde, mille järgi kõik autotööstus autodele piirajaid paigaldab ?
kui sa natuke täpsemini loed siis käis jut palju kella peale sai, mitte "sisse"
ei taha kedagi solvata, kuid uuri enne elu, kui kilkama hakkad...
raivo kirjutas:Mario räägib õiget juttu.
Muide, ka M5 läheb kellajärgi rohkem kui 250.
Ka ise korduvalt OMC-del osaledes kogenud, et reaalne kiirus ning spidol olev näit ei kohe mitte kuidagi kokku!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist