No nii kallid klubisõbrad... Käisin minagi siis eile proovisõitu tegemas selle uue iludusega.. Peaksin kohe ära mainima, et piltide pealt näeb ta tunduvalt ilusam välja kui reaalis... kahjuks esmapilgul mingi nurga alt tundus, et esiots on opeliga täitsa sarnage... lähemal vaatlusel see mõte kadus peast... Väljast (eriti must ja ka valge) auto väga ilus ja kena. Oli valida 2 auto vahel proovisõitu teha... Ei valinud mootori järgi valisin värvi järgi
Võtsin valge, mis osutus 2,5L mootoriga sõiduriistaks. Esimene kiirendus parklast välja, jättis üsna hea mulje, hilisemad kiirendused olid kohati tuimad või siis vajas harjutamist ja siduriga mingil määral mängimist... Konkreetsel isendil nahksisu köitis, veel parema käe alla jäävasse laekasse oli integreeritu 3,5" AUX-in võimalus + sigareti süütaja. Pealmine osa ettepoole liigutatav. Ära oli kaotatud võrreldes vanaga nö lisasahtel (eraldi avatav). Puudus ka armatuuri keskel olev laegas (mida kasutan aktiivselt). Häiris veel see, et nö kokpit oli "lõigatud" horisontaalselt kaheks osaks ning raadio jms asjad olid viidud üles. Alla oli jäetud temperatuuri jms seadistamise nupud (kahe astmeline istmete soojendus). Kellade valgustus oli ilus. Tehase poolt lubatakse selle 2,5L loomale 6,3L/100km kohta kütusekulu. Kui ma vaatasin teisi mudeleid, siis kõige madalam oli 1,8L autol ja kütuse kulu 5,4L/100km, seevastu 2L sedaanil 5,6L/100km ja universaalil 5,8L. Kuigi sõiduproov oli pimedas, siis väidetavalt peaks olema tal "kurvituled" mida ma kahjuks ei osanud märgata vms. Küll aga 100km/h välja jooksutada ei võtnud kuigi palju aega, minekut oli piisavalt ja ebatasasel teel üsnagi stabiilne. Veel üks asi häiris, et uksekaar on toodud oluliselt lähemale eesistuvatele sõitjatele, mis tekitas mulje nagu auto oleks veidi vähem ruumikam kui 2007 aasta mudel. Mõni natukene kogukam inimene võiks sinna lausa pead ära lüüa vist. Standardvarustusega peaks olema 6ne CD boks koos mp3 toega ja parandatud bose heli. Xenon tuled on AINULT sport variandil, lisavarustust eraldi kui sellist mitte sport mudelitele tellida ei saa. Veidi häirivad olid ka õhutusavad, eriti just keskmised, mida ei saanud eriti palju reguleerida ja nad olid neljakandilised. Vanemal mudelil ümmargused on ikka kõvasti ilusamad! Loodetavasti kirjutasin kõik ära, mis südamel oli. Kui miskit meelde tuleb, siis kriban juurde. Sain kaasa ka nö tutvustava raamatu kõikide parameetrite jms kohta. Kui kellelgi küsimusi võib küsida... samas alati targem vast esinduse poole pöörduda. Üldise hinde paneks 3,9 palli (5 palli süsteemis). Eks ma ootan ära, kui aprillis tuleb välja universaalkerega aparaat, seda tahaks rohkem näha ja näppida.
EDIT: Kusjuures, autosse sisse istudes need elektriliselt reguleeritavad istmed on muidu toredad küll, aga ma ei leidnud üles kohta kuidas istet edasi-tagasi liigutada oleks võimalik olnud. Seljatuge ja istme kõrgust sai küll nupust timmida...