MAZDA MOOTORID

Mazdadega seotud lingid

MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Snowdog » 18 Nov 2007, 17:26

Ei oska yelda, kas sellest lingist siin juba r22gitud v6i keegi kunagi ka sellise teema teinud. Igatahes mina ei leidnud.

Siin siis selline hea link, kus saate vaadata mazda 323 erinevate mootorite pilte, andmeid ja t2histe t2hendusi.
http://www.protege323.com/content/24_engines/index.php

kunagi sain ise ka yhe mootori ammu ammu vanamehega koos yles ehitatud.
V6tsime selle mazda 626 GT (1988a) pealt...millel olid eriti vinged varustused selle aja kohta nagu: el. reguleeritava j2ikusega amordisaatorid, 4x ketaspidurid, kontitsioneer, el peeglid/aknad jne..

Lisan ka siis m6ne pildi:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Igatahes selle mootoriga + aju, juhtmed, kytusetorud, pump jne
liikus auto ikka jube h2sti edasi.
Ei m2leta, et oleks kellegil sarnast mootorit sellise sisselaske kollektoriga n2inud.
Kasutaja avatar
Snowdog
 
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Apr 2005, 11:55
Asukoht: Finland/Estonia

1995 Mazda 323/Familia

PostitusPostitas dilidon » 18 Nov 2007, 21:31

Tõesti? 8) Neid ikka natuke liigub veel.
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Anonymous » 18 Nov 2007, 23:35

Kas piltidel on F2 või F2T mootor :roll: väljalaskekolde järgi nagu ei tundu F2 olema :?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2007, 00:07

See on tavaline FE 2.0 pritsega GC GT. Karpamootori edasiarendus pritsele, lisaks veel kõrgem surveaste. Kokku tuli sel motol vist 120h/j. GD 2.0 oli juba kärbitud 90h/j peale.
Praegu käsil olev mootori kapremont(Haljzme´le) näitas välja erinevused. Enamuses 2.2l motod on 85kw, mõni on aga 100kw. suurim erinevus on kolbides/survrastmes.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 19 Nov 2007, 08:24

Mis moodi se mootor siis GD päält pärit on :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2007, 16:10

GC sai selle moto esmase variandi, GD sai juba tehase"tuuninguga" ehk väiksemad saastenormid, vastavus tolle aja euro normidele jne, ehk saadi 2.0 66kw ja läks GD-le seeriatoodangus peale. Kusjuures paljudel kasutajatel on jäänud mulje, et neid kiluvattisid on seal vist ikka rohkem kui tehase 66 lubatut.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Mario » 05 Mär 2010, 11:51

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna pealkiri sobis... :)
Leidsin sellise lingi, kus on mõned KL-ZE mootoriga masinad..
http://www.offroadvw.net/bajawes/V6_baja/KLZE_cars/ZE_cars.htm
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 23 Mai 2010, 13:13

ei hakanud uut teemat tegema
nimelt auto saamisest saati on peas liikunud vähe vängema mootori vahele tõstmine oma BJ-ile .
viimase 2 nädalat olen uurinud ja puurnud neid erinevaid neti lehti ja ka müügi portaale .
nimelt on pinnale jäänud 3 mootorit
FS-DE
FS-DET
FS-ZE
niipalju kui ma olen arusaanud siis viimane varjant on suht raskesti kätte saadav ja defitsiitne värk , või eksin ?

samuti oleks vist hilisema võimsuse lisa soovikorral mõistlikum varjant jällegi DET ???


tänud juba ette kes oskab midagi soovitada :thumbup:


või oskab keegi ehk midagi muud soovitada
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Mario » 23 Mai 2010, 13:22

FS-DE, euroversioon, 323F sport 96kW, 626 85 ja 100kW.
FS-ZE - jaapani siseturumootor. miskit on seal kindlasti ka tehniliselt kangem, kuid vähemasti seda infi ei leia, originaalis 131kW.
FS-DET - turboversioon. 127kW. Mõeldud USA turule - Mazdaspeed Protegè5.

Wiki:
FS

The 2.0 L (1991 cm3) FS has an 83 mm bore and 92 mm stroke and produces 116 hp and (88 kW) and 135 ft·lbf (183 N·m) in its most common variant up to 170 hp in the Japanese Domestic Market. In 1998 the engine evolved into the FS-DE by undergoing several changes, most notably a distributorless ignition as well as the move from hydraulic lifters to solid shim-on-bucket lifters. Japan received a higher-performance 170 hp version, known as the FS-ZE. Mazdaspeed decided to turbocharge the regular FS-DE, as the FS-DET in 2003 for the Mazdaspeed Protegé and it generated 170 hp (127 kW) and 160 ft·lbf (217 N·m), the same hp rating as the naturally-aspirated JDM FS-ZE but with a sharper torque curve. This means that the Mazdaspeed Protegé's engine is internally identical to the regular FS-DE, except with a turbocharger installed onto it.

The updated FS-DE engine did enjoy a few minor technical features, such as:

-Oil Squirters

-VICS (Variable Inertial Charge System) - A system that can vary the volume of the intake manifold resulting in a broader power band. There were known issues with this system, the most noteworthy was a defect which allowed screws that secured the VICS butterfly valves to come loose and end up being sucked into the engine. Some engines had to be replaced entirely due to the extent of the damage caused. [1]

-VTCS (Variable Tumble Control System) - A set of butterflies in the intake manifold that would close to promote low emissions combustion under cold start at low engine speeds. These had a reputation of being noisy at times.

-Windage Tray

Applications:

* 1993–2002 Mazda 626
* 1993–1997 Mazda MX-6
* 1999–2001 Mazda MPV (Japan)
* 1999–2003 Mazda Capella
* 2001–2003 Mazda Protégé
* 1993–1997 Ford Probe
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 23 Mai 2010, 13:25

wiki on mul juba läbi kammitud igatepidi :)
kuna aga inglisekeel pole kõige parem külg , eriti veel see tehniline pool . siis oli veits raskusi osade asjade tõlkimisega .

jäi päris palju silma et ZE mootoritega on olnud päris palju jama , et pole saadud korralikult neid tööle
samuti oleks vist see DET mootor parim/lihtsaim lahendus , kui peaks mingi hetk tulema vajadus lisa hobuseid saada


või olen ma eksinud millegi suhtes :roll:
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Mario » 23 Mai 2010, 16:17

ilmselt on tarvis oodata IvarR'i sõna. :mrgreen:
mul sõber ehitas 100kW'isest FSist "DET"'i, siiani on motsioon laes, täpsemaid andmeid ei oska temagi öelda, kuna vedas endale Protege5 USAst siia, millel oli moto laiali ja kere üle nipli, kuid mootorijupid olid head, läbisõit oli ainult 43 000 miili.
Lubas millalgi Tallinnasse dünosse minna. Praegu on tal Protege'i aju peal, kuid ütles, et kohati jääb nagu millestki puudu. Lubas hoopis progeaju välja ajada ja siis otsida soomest osavama venna, kes suudab korraliku kütusekaarti koostada. Mingil hetkel tõmbab ikka hinge väga kinni ja siis jälle tuleb hoog sisse, kui seier jõuab punaseni..
Samas tema sõnul on see ikkagi suht lihtne viis tekitada palju jõudu ja hiljem suurema tootlikkusega turbo puhul vaid asenda fuelmap ja seadista sädet. Vähemalt tema jutu järgi on see nii lihtne. :mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 23 Mai 2010, 17:08

Huvitav, usast saab FS-ZE kätte päris odavalt ja miskipärast näitab et free shippinig :roll:

http://www.streetunit.com/JDM_Mazda_Eng ... ufsde2.htm
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Mario » 23 Mai 2010, 17:28

isegi kui ongi tasuta saatmine, siis meile jõudmise puhul peaks rakenduma toll ja käsitlustasud, mis kohati on lausa mõrvarlikud.
Kui müüja kirjutab kasti peale "Present" või "Gift", siis võib sellest pääseda veidi väiksema rahaga.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 23 Mai 2010, 18:42

nojah ja see FS-ZE vajab vist jaapani aju ka veel lisaks... Palju see DETiks ümberehitamine maksma võib minna?
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 23 Mai 2010, 18:52

Ch kirjutas:nojah ja see FS-ZE vajab vist jaapani aju ka veel lisaks... Palju see DETiks ümberehitamine maksma võib minna?

ma üritan selle lehe ülesse leida kus oli pikalt ja laialt kirjutatud nendest kahest mootorist .
aga lühidalt öeldes tuligi nii välja et lihtsam oleks osta kohe DET või siis DE ja laadida see üle , kuna pidigi nii olema et ZE-d pidi korralikult tööle saama 50:50 juhtudel .võib juhtuda et saad korralikult tööle ja samas võib juhtuda et ei saa ka .
1 konkreetne juhtum , kus inimene oli ostnud omale ZE ja tööle ei saanudki korralikult , oli käinud pingis ja oli saanud ainult 120heppa , seda siis juba remonditud motoga .
siis oligi ümber vahetanud tagasi DE ja selle ülelaadinud
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 23 Mai 2010, 18:54

no mul peaks olema FS-DE kas turbo jaoks on vaja aju ka vahetad?
heiks kas su auto on see millel on tagatiivad ja luuk pahteldatud?
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 23 Mai 2010, 18:56

taga tiivad on krunditud ja tagaluuk on pahteldatud ja krunditud .

keegi targem ivaR või tom võiks eelmisi poste kommenteerida :)
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 23 Mai 2010, 19:02

sinu autot ma siis vaatasingi mazdapäeval, sa hakkasid just ära minema ja rääkisime paar sõna.
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 23 Mai 2010, 19:07

mazdapäevadel ?

ma eitea, võibolla oli eelmine omanik herr kosjak siit . ( prillidega )
ma ise olen soomes , auto hetkel tema käes


nii
LinuxRacr kirjutas:I have both in my MP3 right now, and I will tell you from experience to get a turbo!!! If you get the FS-ZE engine, you may or may not get a good engine (like what happened to me), and would have to get some expensive work done down the road to fix problems. Also, you would have to get tunned correctly to even see any serious gains. I dynoed my FS-ZE after I got it at the beginning of the year, and had only 120 WHP, and 121 WTQ!

I have to tell ya, I ended up having to get that engine overhauled (cylinder re-bore), and I dropped my compression to the US-Spec 9.1:1 in preparation for the turbo. All I can say is since I have installed my turbo, I have smoked Mustang GT's with no problem! I even hung with a Trans Am! All this at 6 psi. I will be turning it up to 8 psi soon as I have the time, and at least a 2.5 in. exhaust system! If you want some real power and torque in your 4, get a turbo!



http://www.mzspd6.com/forum/
see leht on ka suht asjalik .



üldiselt oleks vist aju ikka teist vaja . kindlalt veel ei tea , kuna see turbo teema on suht võõras veel .

samuti saad ühendust võtta sellise mehega nagu mihkel aka M-tech erinevates foorumites
http://www.m-tuning.ee/index.php?sisu=kontakt
tema on neid turbokaid teinud omajagu .
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Mai 2010, 22:15

Minu arvamus: ülelaadimisega mootoritel on väänet enam(minu jaoks tunduvalt olulisem fakt, kui hobused).
Samas turbo mootori ohutu kasutamise eesmärgil vaja vastavat aju, eelistatud programmeeritav, Aga ka hea programmiga. Käivad jutud, et meil Eestiski seliseid vendi olemas, samas paljud käivad lõpphäälestust põdras tegemas. Originaal aju(turbomootori jagu) annab küll väheke järele aidata, aga võimalused piiratud, vastutasuks suht ohutud mootrile. Vabalthingava aju kasutamine turbomootoril- mõned olulised funktsioonid võivad puudu olla ja ei pruugi võimalikust ohust teadlik olla- laseb moto lõhki.
Konkreetselt FSiga pole nii lähedaseid suhteid olnud, aga statistiliselt on vanema põlvkonna mootorid vastupudavamad ja vähem kapriissed.
Samas ei pea end eriliseks mototeadlaseks, pigem otsiks vastuseid Belli aabitsast.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas vvs » 24 Mai 2010, 15:43

Ch kirjutas:nojah ja see FS-ZE vajab vist jaapani aju ka veel lisaks... Palju see DETiks ümberehitamine maksma võib minna?

Nagu ma IvarR-i jutust aru sain, on sinu auto turbo kit ~20k + ilmselt install ja jutud 8)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 24 Mai 2010, 15:51

Vaatasin jah et päris palju asju vaja.

1. Turbo, GT2554R (<--stock), GT2560R, GT2860RS, GT2871R, GT2876R
2. Wastegate (OEM is internal)
3. Turbo inlet gasket
4. Turbo discharge gasket
5. Manifold
6. Manifold -> Head gasket
7. S-pipe
8. S-pipe -> J-pipe gasket
9. J-pipe
10. Hot pipe
12. Intercooler
13. Cold pipe
14. All couplers for the intercooler pipes
15. Blow off valve or Bypass valve
16. Oil feed line
17. Oil return line
18. Water feed line
19. Water return line
20. Water feed rubber connection
21. Water return connection
22. Water feed -> turbo metal connection
23. Turbo -> water return metal connection
24. Oil feed -> adapter plate fitting
25. Oil return oil-pan fitting
26. Oil adapter plate
27. Oil feed -> turbo fitting
28. Turbo -> oil return fitting
29. Turbo oil return gasket

Juppidega see hea asi et kõik on originaalis saada, usas sama auto turboga olemas ju. Aga MSP aju oleks vaja. Ja noh lihtsam on ikkagi subaru osta :D
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 24 Mai 2010, 16:16

Ch kirjutas: Ja noh lihtsam on ikkagi subaru osta :D

miks minna halli massiga kaasa kui võib erineda :twisted:
tomkulibin kirjutas: pigem otsiks vastuseid Belli aabitsast.

eli , mis asi :D
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas Ch » 24 Mai 2010, 16:39

heiks kirjutas:
Ch kirjutas: Ja noh lihtsam on ikkagi subaru osta :D

miks minna halli massiga kaasa kui võib erineda :twisted:


no vot. aga kes toob nüüd mulle jaapanist mootori? :twisted:
Ch
 
Postitusi: 314
Liitunud: 06 Apr 2008, 14:52
Asukoht: Tallinn

Re: MAZDA MOOTORID

PostitusPostitas heiks » 24 Mai 2010, 17:15

netis on võimalusi palju .
http://www.prolinkjapan.com
http://www.tokyomotorimports.com
http://www.msprotege.com/forum

ebay kaudu on võimalik soetada .

samuti peaks abiks olema ka tuuning firmad .

on kõrva jäänud ka üks galant vr4-ja omanik eestis , kes pidi vist tegelema sellega
heigo +37256326132 +358449669921 Kõik majutusest www.apartmentsestonia.com
Kasutaja avatar
heiks
 
Postitusi: 285
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:36
Asukoht: WA

1998 Mazda 323F

Järgmine

Mine Huvitavad lingid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron