Ei ole veel proovinud, enne ostu proovin kindlasti.
Oma autode omamisest võiks vist varsti raamatu kirjutada
. 2006 suvel kui mul 750 E38 remondis oli, sai vaikselt erinevaid autosid proovitud, kuna bemmi remondikulud hakkasid üle viskama. Tingimus oli mul, et sõita tahaks kindlasti natuke rohkem kui ring müügimehega poe ümbruses. Kindlasti oli soov ka maanteel väike ring teha. Enamuste poodidega sain ka natuke pikemas sõidus kaubale. Kusjuures hiljem olin selle sooviga muidugi väga rahul. Nii mõnedki autod näitasid selle aja jooksul mittemeeldivaid asju. Peugeot 407l näiteks ei meeldinud mulle istmepolster (katteriie), mis oma strukuuri tõttu vähemalt läbi viigipükste hakkas soonima pikemal sõidul. Opel muidugi näitas ka uue auto puhul omale omast klassi. Uuel autol ei töödanud elektripeegel (üles-alla), mootori diagnostika tuli läks sõidu ajal põlema ja jõud kadus ära. Õnneks aitas seisma jätmine ja uuesti käivitamine. Midagi oli vist veel, aga seda ei mäleta enam. Igatahes andis see autodest väga hea pildi, ka maanteel pidamisest kurvides jne. Pea 2 nädalat sai vist erinevaid autosid proovitud. Muidugi oli ka mitmeid firmasid, kes algul küll lubasid ja panime isegi kuupäeva paika millal saab. Kui kohale läksin öeldi, et ei saa ikka nii midagi ja tule umbes nädalavahetusel, siis saad tunnikeseks (Fakto näiteks oli üks selliseid). Mis seal siis enam ikka seletada, kui sa oled neile pikalt ja laialt seletanud et tahad pikemalt proovida ja siis saad ikka tunnikeseks ja alles krt teab millal. Palju oli ka selliseid firmasid, kes kohe pikalt saatsid, et nad pole nii rikkad, et pikemaks ajaks sõita anda. Mazda esindajad igatahes ka jutule ei võtnud ja nii tookord ka kohe kriips peale sai tõmmatud (midugi uut MPSi poleks jõunud osta ka - piir oli nii 200-300 000 peal). Kusjuures üks parimaid firmasid oli Toyota (Elke), kust isegi mitmeks päevaks auto sai. Kusjuures sõitnud oli auto 100km kui kätte sain, tagasi saades oli number muidugi kordi suurem
. Lõpuks sai ka Corolla kasuks otsustatud, kuna see meeldis kõige rohkem. Siis aga leidsin auto24st ühe väikse läbisõiduga ja normaalse aastaarvuga masina ja mõtlesin, et ei hakka uut võtma. Siis sain aga paar kuud sõita kui hakkasid levima jutud uuest Aurisest ja Corollast. Kusjuures algsete piltide järgi hakkas huvi pakkuma just Auris ja nii sai oma Corolla ostust kallima hinnaga lihtsalt müüki pandud, kuna kindlat vajadust müüa polnud. Kui aga auto 2 nädalaga läinud oli, pidin midagi asemele ostma. Kuna algselt lubati mulle 2007 corollat 2 nädalaga (jaanuaris, Aurist plaaniti alles aprillis - kusjuures selle otsusega olen täna rahul, kuna Aurise salongi sai hiljem proovitud ja ei istu üldse - see kõrge keskkonsool ei jäta põlvele piisavalt ruumi minu arvates), siis sai ka selle peale mindud. Autosid siis veel eestis polnud, isegi hinnakirjasid veel polnud kui esimest korda käisin salongides uurimas. Lõpuks ta niiöelda piltide järgi ostetud sai. Siinkohal muidugi tegin ühe vea, ei järginud oma eelmisel korral hästi töötanud skeemi proovimisega. Auto võtsin muidugi parima varustuse ja automaatkastiga. Konks oli aga selles, et uue Corolla automaatkast on niiöelda automaatsiduriga manuaal (MultiMode). Sellel on käiguvahetus suhteliselt aeglane. Kuna aga autot ju proovinud polnud, siis polnud ka õrna aimugi, et sellise asja endale valisin. Muidugi muu varustuse poolest olen autoga jube rahul, salong on hästi mugav. Keskel hästi mõnus kõrge käetugi, vasaku käe uksepolster ka väga hea kõrgusega. Võtmeta sisemine käe lingi vahele panekuga ja võtmeta käivitamine on üli mugavad asjad. Pole vaja isegi mõelda, kus taskus nn saatja (võti) on. Istu ainult sisse ja vajuta nuppu. Siiski lõpptulemusena see kast minu sportliku sõidustiiliga hästi ei istu. Rahulikult linnapeal sõites ei saa arugi, aga kui piirajasse lasta jääb mulje, et auto nagu jääb korraks seisma. Teinekord ikka tahaks natuke vajutada ja siis häirib. Seetõttu sai ka see auto sügisel müüki pandud, läheb ära siis läheb. Nüüd mõtlengi, mida soetada kui praeguse auto müüdud saaks. Otsest müügivajadust küll pole, aga kui konkreetne ostja, siis lihtsalt homme oled jalamees
.
Kuna suvel sai ka üks venem turbomazda projektikaks soetatud, siis nüüd ongi huvi ka igapäevaturboka vastu tekkinud. Sel juhul müüks ka selle maha ja jääkski üks. Mitut pidada kallim ka, maksa kõigile kindlustust jne. Kunagi oli ka üks Mazda 626 coupe, nii et mazdadega olen siiani rahule jäänud.
Aga aitab nüüd OTst.
Nii et kui tahad (oled nõus
) mulle oma autot millalgi demomam, on kutse väga teretulnud