626

626

PostitusPostitas Mel » 31 Mär 2008, 00:34

Tervitus!Et asi niikui kuidagi väga imelik,et justkui starter ei jõuaks vedada,samas teeb tiirud usna kergelt ja jälle ei jõua.Justkui süütejama,kuigi kell näitab, et syyde õige.Tekkis väike mõte,kõik kyynlad maha ja siis starterit......
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas Mel » 01 Juun 2008, 22:59

kulibin kirjutas:Süütehetk paigast ära, võib olla ka koos nukkvõlliga.
Kas see jama suvaliselt või miskit näit. ainult kuuma mootoriga?
raido357 kirjutas:starteripuksid läbi?

1. Sarnaselt käitub ka siis, kui väntvõllil kiil loksub. Märgid on kõik paigas, aga alimine rihmaratas pole õiges asendis väntvõllil ja petab kõik seadistused(nukvõll ja süüde).
2. Süüte kivi, mis jagajas sees.
3. Korra oli roolivõimendi pump süüdi sellises jamas. :shock:
meelik kirjutas:... kell näitab, et syyde õige...
räägi täpsemalt mis kel

l(seinakell, käekell.... :D ).

Selle kella nimi peaks olema stroboskoop.Vahetasin äsja hammasrihma sai 60tuh.täis,kiil korralikult paigas ei mingit loksu.
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Juun 2008, 00:41

Kenstakas küll, aga süüte moodul jagajas võib olla põhjuseks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Leito » 02 Juul 2008, 23:21

mu mazdal oli ka taoline jama paned laetud aku peale vedas väga vaevaiselt ringi ning tõmbas aku kohe tühjaks panin teise starteri peale ning probleem lahendatud;)
Pole halba ilma heata, pole naist ilma veata :wink:

[url=http://saavuta.ee/register.php/leito.html][img]http://www.saavuta.ee/logoroheline.jpg[/img][/url]
Kasutaja avatar
Leito
 
Postitusi: 62
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:28
Asukoht: Tallinn/Varbola

PostitusPostitas Mel » 04 Juul 2008, 18:47

Kullap starter süüdi on,kuigi ei ole samad sümtomid ei tõmba akut tühjaks kuigi tunne onn küll,et nyyd nyyd on kutu......ja läheb jälle.Ostsin starteri Mazda abist paar aastat tagasi visuaalselt tundus asi hea.Eks ole kõik sõltub kui hästi käivitub,kui naks ja käib ei peagi starter suurt tööd tegema.

Vahetasin starteri,kyll mitte uus teise sama väärse pealt,ikka sama jama ei saa olla starteri syy. :oops:
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Sept 2008, 21:07

Panustan ikkagi "kivi" peale, mis jagajas istub.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mel » 16 Sept 2008, 22:47

Ole hea mees aita hankida,või soovita kust saab olen suga täitsa päri
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Sept 2008, 07:27

Varuosade poed peaks müüma neid kive ilmselt tellimise peale ja mõistlik hind oleks u 500.- ümber.
Mazdaklubilised saavad soodukat kah mõnest kohast (Abe varuosad), ehk seal odavamgi. Ka Mazdaabi on suuteline sind aitama. Mul endalgi linnas üks olemas, aga kasutatu ja seepärast pead tema korrasoleku kohta ei anna.
PS mõnedes kohtades selle kivi nimeks kommutaator.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas risto_626 » 17 Sept 2008, 17:43

meelik kirjutas:Kyllap on umb.sama lugu kui...626 86a tühikäiguga mingi jama

ma jebisin kh eelmisel aastal küll ''kivikesega'', küll küünalde-juhtmetega ja tont teab millega. pärast tuli välja, et karpa õhtal... :? ehk kunagi saab ära vahetatud ka :roll:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Sept 2008, 17:46

meelik kirjutas:Mõned nimetavad mahuandur,halliandur,....kommutaator kõlab paremini

kommutaator- see võimendi vaid signaalile, mis tuleb andurist, ehk et andur on veel eraldi jupp(mähise näol antud mootori puhul).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mel » 03 Okt 2008, 22:11

See raske käivitus oma viga.Syyte moment oli paigast ära,2kraadi yle Ü.S.seisu.Geneka rihm on nii hästi vända märgil ees,et ilma selle maha võtmata seda märki eriti ei märkagi.Küsiks sellist asja,et nüüd niikui syyde liiga varane,6 kraadi enne surnud seisu peaks olema aga kuda seda sättida.Panin nukkvõlli märgi Ale ja vända märk näitab nyyd 12kraadi enne surnd punkti,et kas peab nuka märgi paigast nihutama.......
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3584
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Okt 2008, 00:50

Väntvõlli paned ÜSS ja siis kontrollid, kas nuka märk on hambaga kohakuti. Jagaja paned antud nukkvõlli asendis 1. sil kõrgepinge juhtme väljundi ja rootori kohakutti nii, et jagaja kinnitus jääks u reguleeravade/kinnituspoltide keskkohta.
Kui eelnev on ok, siis süütehetk tuleks stroboskoobi abil seada see vajalik 6 kraadi. Kusjuures jagaja vaakumvoolik jagaja küljest lahti ja voolikule punn ette, mootor töösoojaks ja tühikäigu pööretele, seadistamise ajaksks(ventilaator ei tohi töötada).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist