leviathan kirjutas:kle ise
D2 on pirn jah aga lõpus on täht mis näitab miskit
kas D2S või D2R vaata pilti mees, välimuselt on sama,aga R-il on klaasipeal kaetud teatud osa( ja muidex ma teen vahet küll D2 pirnil ja H4 , aga sina ei tee vahet D2s ja D2R-l) ja su enda jutust Autodele millele on ette nähtud D2 pirnid ei sõida H4-ga muidex
MazdaGTI kirjutas:Mainin veelkord et korralikult reguleeritud xenonitega tuli ei pimesta rohkem kui tavaline hõõgniidiga pirniga tuli
pokemon kirjutas:Ütle nüüd mulle MITU inimest, kes omale xenoni panevad käivad neid reguleerimas? Heal juhul kakskümmend viis sajast.
MazdaGTI kirjutas:Minu arust on asi selles kas pimestavad või mitte aga pimestab igasugune valesti reguleeritud tuli, nii xenon kui tavaline pirn tules seega mõtetu teema juba see
IvarR kirjutas:Kuna uues salongis aparaat olemas jne siis ei ole ükski klient ilma reguleerimata uksest väljunud!
IvarR kirjutas:Hea on vaadata kuidas kaks inimest teineteisest ikka sajaga mööda räägivad.
IvarR
MazdaGTI kirjutas:Minu arust on asi selles kas pimestavad või mitte aga pimestab igasugune valesti reguleeritud tuli, nii xenon kui tavaline pirn tules seega mõtetu teema juba see
rvs kirjutas:Aga kas sellest ei piisaks, kui suunaksin kohe xenonid enamvähem nina alla näitama.
MazdaGTI kirjutas:Kuni 1.oktoober 2000 valmistatud autedel ei pea olema ei pesureid ega kõrguse regulaatoreid ja selle kohta on ka seadus olemas
Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm
Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti
[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]
3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
MazdaGTI kirjutas:Mis ajast see punkt kehtima hakkas
Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
Nõuded: ...
[RTL 2005, 104, 1579 – jõust. 16.10.2005]
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist