Kui keskluku mootrile otse vool peale lasta...

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Kui keskluku mootrile otse vool peale lasta...

PostitusPostitas Evert » 31 Juul 2008, 17:23

... siis mitmeamprine kaitse peaks vahele minema?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas leviathan » 31 Juul 2008, 17:40

kui otse? kas tahad pidevat peale jätta? siis pole vahet- kärssab niikuinii läbi :D . hetkelise ipmulsi andmisel piisab näitex ka 10A kaitsest
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Evert » 31 Juul 2008, 18:22

Tahaks ühendada pideva +12 ja lüliti maanduse vahele panna. Et selleks 10A kaitse piisab? Tänks!
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas leviathan » 31 Juul 2008, 20:45

nu ega üle sekundi-paari ei tohi voolu peal hoida. kas mingi vedru tõmbab siis algasendisse tagasi?
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Evert » 01 Aug 2008, 09:06

Jep, lülitamine käiks alarmi kaudu max 1 sek. pikkuse impulsiga või lihtsast off-on nupust armatuurlaual ja vedru lükkaks mootori algasendisse tagasi. Kui päris täpne olla, siis liikumistrajektoor saab olema ainult u. 5mm e. mootori liikumine ei ulatakski oma teise nö. surnud punkti.
Sai süsteemi algne toimivus ära kontrollitud ja nüüd peab veel kaabelduse ja lüliti paika panema ning viola!, distantsjuhtimisega pagassiluugi avamine on olemas.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas leviathan » 01 Aug 2008, 19:48

panid ikka relee kah vahele? alarmid tavaliselt kannatavad suht vähe voolu ja võid oma lisakanalist suhtkähku lahti saada. nuppe on kah erinevaid mõni peab rohkem mõni vähem. mina soovitax relee vahele panna siis on kindlam , et alarm või nupp ära ei sure suure voolu kätte
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Evert » 01 Aug 2008, 23:16

Idee oleks selline, et vahele tuleb relee, mille ühendaks nii:
30 - maandus pagassi avava mootori jaoks
85 - +12v
86 - alarmi liskanali "-" impulss 3sek.
87 (või 87a, ei mäleta. igatahes NC positsioonis olev) - "-" lülitisse armatuuris
87a (või siis 87 :roll: ) - maandus auto keresse

Armatuuri lülitiks modifitseerisin mx-6'e tagumise uduka nupu, see peaks vist kestma küll?

Pagassis näppaks avajale 12v raadio võimu toitekaablist eraldi 5A kaitsmega (Audiosoundis arvati 10A'st paremini sobivat).

Nii peaks vist töötama?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas leviathan » 01 Aug 2008, 23:29

Evert kirjutas:Idee oleks selline, et vahele tuleb relee, mille ühendaks nii:
30 - maandus pagassi avava mootori jaoks
85 - +12v
86 - alarmi liskanali "-" impulss 3sek.
87 (või 87a, ei mäleta. igatahes NC positsioonis olev) - "-" lülitisse armatuuris
87a (või siis 87 :roll: ) - maandus auto keresse

Armatuuri lülitiks modifitseerisin mx-6'e tagumise uduka nupu, see peaks vist kestma küll?

Pagassis näppaks avajale 12v raadio võimu toitekaablist eraldi 5A kaitsmega (Audiosoundis arvati 10A'st paremini sobivat).

Nii peaks vist töötama?

selle 10A kaitse pakkusin suure varuga , kuna ei saanud aru mida sa otse voolu peale laskmisega mõtlesid

nu see skeem nüüd küll ei tööta, 87a on normal closed kontakt releel. st sinuskeemil pidev maandus ja mootor varsti kärsanud



tulex teha nii - 85 +12; 86 alarmi "miinus" ja lüliti "miinus"(kaitseb ka lülitit koormuse eest) läbi dioodide igax juhux - need on siis juhtimise värgid ja relee klemm 30 massi ja 87 siis olex see mootori juhtmass
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Evert » 02 Aug 2008, 00:36

Mhmh, selge. Arvad, et lüliti otse läbi 87a panna kärsataks selle varsti läbi?
Dioodi võiks siis panna ntx. alarmi juhtmele? Kumba pidi (elektri voolu suunast ei tea ma halligi :lol: )?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas leviathan » 02 Aug 2008, 12:04

nuh oleneb täiesti lülitist. ise teex nii et (nagu aru saan relee sul siis pagasnikus) veaks taha ühe juhtme ainult eest ja ees armatuuris liidax nupu ja alarmi sellele juhtmele läbi dioodide. dioodid siis niipidi et tavaliselt on dioodidel ühesotsas valge rõngas joonistatud, need otsad millel pole siis rõngast kokku ja juhtme külge mis taha läheb ja kummagi dioodi eraldi seisev ots(mis on rõngaga) siis vastavalt alarmile ja lülitile. loodan et said aru, kui vaja võin skeemi kah joonistada, ei võta tükki küljest :D
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Evert » 02 Aug 2008, 22:47

Nyyd on selge nagu kristall. Suur ait2h abi eest, ise tehes oleksin 2kki autogi 2ra ro"stinud.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist