sten87 kirjutas:mis oleks selle mudeli head ja vead,mida tuleks kindlasti ostu juures jälgida?Paluks sis omanike ja asjatundjate kommentaare.
pokenaut kirjutas:Muri kirjutas:ma arvan küll, ise vaatasin ka seda just
see pole üldse GT välimusega
GT ei tähenda alati ju Aeropaketti. Vaadake, kui palju on 6 GT-si, mis on samasugused nagu 2.0-id või 1.8-d.
Terv,
Pokenaut
Mario kirjutas:pokenaut kirjutas:Muri kirjutas:ma arvan küll, ise vaatasin ka seda just
see pole üldse GT välimusega
GT ei tähenda alati ju Aeropaketti. Vaadake, kui palju on 6 GT-si, mis on samasugused nagu 2.0-id või 1.8-d.
Terv,
Pokenaut
vb esimestel mudelitel jah.. aga alates 2006.a mudelitel on kõigil GT-del Aero I. Aero II on MPSi rida..
See on muidu GT aind nina poolest.. pole karbiliaiendeid, pole tagaspoilat, ja ka GT on ainult 17" velgede peal. siin on 16".
Margo87 kirjutas:Tere,
Mure on selles, et peale auto korralist hooldust on auto kaotanud omase erksuse ja jõu. Eriti on märgata seda madalatel pööretel, et minekut pole. Möödasõidud ja kohapealt kiirendus on nagu 1.6 mootoril. Milles võib asi olla?Auto on siis 2006.a Mazda 3 2.0. Siiani liikunud väga hästi.
Vahurix kirjutas:Teab keegi, mis on GT aero originaal helitehnika spets? Mõtlen, et palju seal võimsust võib olla.
Vahurix kirjutas:Uurin aga veel
Võtsin hoolduseks nii Eurostautost kui ka Inchcape'st hinnapakkumised ja kummalisel kombel kasutavad mõlemad erineva koguse õli 3,9L vs 4,6L, siit ka küsimus, palju reaalselt õli sisse pannakse?
tomkulibin kirjutas:Teema pealkirjast lähtuvalt on antud teema konkreetse mudeli tutvustus/arvustus teema. Probleemide lahendamiseks on teine teema..
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist