lines kirjutas:Pigem tasuks mõelda mingi vahe lüliti peale.
Minu arvamus selline, et maanteel ABS ikka vajalik. Kui jõuad maanteel lükkad lülitist taas ABS i tööle.
Lines
HrHunt kirjutas:See on hull kes vabatahtlikult ABSi välja võtab tavaliikluses. Punkt. Mida sa teed keset musta jääga kurvi avastad, et kiirus on natuke liiga suur et ära mahtuda korralikult? Keeramisest ei piisa - kiirus liiga suur. Pidurdada ei saa - paneb otse. .
cabernet1 kirjutas:...Minu isend võib rakendada ABS-i isegi 5 km-sel tunnikiirusel...
tomkulibin kirjutas:cabernet1 kirjutas:...Minu isend võib rakendada ABS-i isegi 5 km-sel tunnikiirusel...
Probe I gen GL ABS ajul on ümberlüliti kolme positsiooniline ja seda juba aastast 1988. Saab ise valida käitumist
cabernet1 kirjutas:leviathanil tuline õigus. Minu putukas väljunud Hispaaniast fordi tehasest ja pm tegemist rohkem ford firsta või ford fusioni, kui et mazdaga
Aga see ei ole kõige olulisem. Pokenaut... rehvid on originaalmõõdule vastavad 175/65/R14 Gislaved NF 3-d. Pidamist on nendega korralikult ning sellel kohal ma ei süüdista rehve.
Mario väide, et mingi rõngas valesti või ununenud, hakkab mulle meeldima.
Kui nüüd hästi järgi mõelda, siis esimene talv võttis ABS hiljem jala värisema. Kuid juna esimesel kevadel sai esitiib ühe maasturi ninaga kokku. Teemas selles juttu kah.
Seega eks lasen teenenduses poistel pilgu peale visata ning siis juba targem.
Usun, et siis saame me kõik vastuse
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist