zoomzoom kirjutas:Seda, et küljekarbid plastikuga oleks kaetud ma küll mingeid märke ei näe, kui just kruntvärv mingi plastikusegu pole...???
No sul on ka veel GG kere, juttu oli GH kerest, millel on tõepoolest küljekarbid plastiga kaetud nagu ka näiteks Saab 9-3 puhul.
Eelneva peale meenub küll kangesti vana Opel Omega A, millel olid uste ja tiibade ääred plastkatetega kaetud ja roostest sai omanik reeglina aimu alles siis kui midagi küljest ära kukkus
Mazdal huvitav suund võetud, tsinkimistehnoloogiat ja kereõõnsuste vahaga katmist ei parandata, selle asemel katame rooste plastiga kinni ja vast veab peidetud roostega keregarantii lõpuni välja ära. Võiks pigem siis juba tervenisti plastkatmikuga kere teha.
Tundub et tänapäeva auto on nüüdseks tervenisti muudetud lühikese elutsükliga tarbeesemeks:
1) Tuuakse turule üha enam kiirustades (loe rohkete lastehaigustega) Mudeli eluiga on keskeltläbi vaid 5 aastat ja uue mudeli arendustöö kestab eelnevalt vaid napi aasta-poolteist.
2) Sellele nurisünnitusele saad siis osta rohkelt varuosasid ja mudeli arendustöö on pikendatud selle turuletuleku järgsesse 1-2 eluaastasse ja arendamine ja parendamine toimub edasi osaliselt ostja rahakoti arvelt. Heal juhul saavutab mudel normaalse töökindluse elutsükli lõpuks.
3) 5-8a vanuses võib auto viia metallipressi alla, sest kere ja tehnika (1,0 liitrised metsiku surveastmega turbotatud mikromootorid) on niivõrd läbi.
Ma oleks kõigega valmis leppima, kui need ühekordseks kasutuseks mõeldud autot maksaksid uuena 5000 eurot, mitte 20 000 eurot.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080