1. leht 1-st

lisanäidikud

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:22
Postitas mazda95
Kas neid lisanäidikuid on väga raske paigaldada, kas kellelgi on kogemust??
Pilt
Pilt
Kohe täitsa huvitab asi 8) [/img]

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:27
Postitas choise
tee kõigepealt selgex mida sa paigaldada tahad sest kõik kellad on paigalduselt erinevad ju!

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:30
Postitas mazda95
tahhomeeter, õlirõhk ja vaakum

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:34
Postitas choise
Õlirõhk ja vaakum on mul enda masinale paigaldatud ja midagi hullu nende juures ei ole!Ja millex sulle tahhokas kas sul siis tehase oma ei ole?
paigaldus skeemid on kelladel alati kaasas ja vajalikud asjad paigaldusex!

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:36
Postitas mazda95
choise kirjutas:Õlirõhk ja vaakum on mul enda masinale paigaldatud ja midagi hullu nende juures ei ole!Ja millex sulle tahhokas kas sul siis tehase oma ei ole?
paigaldus skeemid on kelladel alati kaasas ja vajalikud asjad paigaldusex!


see oli esialgne mõte.. ma juba maxda GTI arutan seda asja ka..eks ma sain aru et seda pole vaja(tahhokat siis)

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 21:54
Postitas mazda95
selles osas täna mazda GTIle ja Choisile kõvasti targemaks saanud.. tänud :D

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 22:11
Postitas Mart
Ei hakka eraldi teemat tegema, aga mul on kaks küsimust ?

1. Vaakum - mida on vaadata sealt näidikust ?
Saan aru, et ökonoomsust, aga mida on sellega peale hakata ?
Kas kiirendamisel hakate siis pedaali tagasi hoidma ?

2. Õlirõhk - igal autol on ju märgutuli, juhul kui rõhk peaks alla
miinimumi minema.

Mõistan, et liikuvaid seiereid on tegelikult mõnus nautida, nii et rohkem bling-bling teema need näidikud.

Mart.

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 22:30
Postitas mazda95
Mart kirjutas:Ei hakka eraldi teemat tegema, aga mul on kaks küsimust ?

1. Vaakum - mida on vaadata sealt näidikust ?
Saan aru, et ökonoomsust, aga mida on sellega peale hakata ?
Kas kiirendamisel hakate siis pedaali tagasi hoidma ?

2. Õlirõhk - igal autol on ju märgutuli, juhul kui rõhk peaks alla
miinimumi minema.

Mõistan, et liikuvaid seiereid on tegelikult mõnus nautida, nii et rohkem bling-bling teema need näidikud.

Mart.


Õige jutt.. bling pling teema.. nagu spoiladki autol- silma ilu :D

PostitusPostitatud: 30 Mär 2006, 22:39
Postitas mazda95
Küsimus IVAR ile
Praegu plaan panna siis vaakumi näidik, palju maksma läheb ja mis veel juurde tuleb- juhtmed, näidiku alus(akna ja ukse vahele sinna ülesse plastiku külge)?? Et siis hind palun :oops:
ETTE tänandes

Näiteks see varjant:
Pilt

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 07:23
Postitas tomkulibin

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 12:03
Postitas mazda95
kulibin kirjutas:Aga vaataks ise ka http://www.db-hp.ee/dev/?pg=shop&kat=2


Ma olen ammu vaadanud :?
seal pole kirjas juhtme maksumust ja aluse masumust. Seal on teistsugused alused ja kolme juhtme paari hind.. ei ole mõtet kurjustada

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 15:04
Postitas Evert
Mart kirjutas:Ei hakka eraldi teemat tegema, aga mul on kaks küsimust ?

1. Vaakum - mida on vaadata sealt näidikust ?
Saan aru, et ökonoomsust, aga mida on sellega peale hakata ?
Kas kiirendamisel hakate siis pedaali tagasi hoidma ?

2. Õlirõhk - igal autol on ju märgutuli, juhul kui rõhk peaks alla
miinimumi minema.

Mõistan, et liikuvaid seiereid on tegelikult mõnus nautida, nii et rohkem bling-bling teema need näidikud.

Mart.


Vaakum? 2,5 V6'l on kapoti all 5m vaakumvoolikuid ja pisemgi leke põhjustab mootorile käimishäireid. Seda kella saaks näiteks vaakumi kontrollimiseks kasutadada.
Aga muidu minu meelest ka mitte just kõige tähtsam mõõdik.
Õlirõhukell on juba palju mõttekam. Mina isiklikult oma auto märgutuld ei usalda. Teiste inimeste kogemuste põhjal aga on tihti Mazda mootorite puhul selle süttimisel niikuinii juba p**se majas.

Mina isiklikult vahetaks "vaakumi" voltmeetri vastu ja lisaks ehk veel mootori temp. näidiku (veel 1, mida ma ei usalda).

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 15:47
Postitas mazda95
no jah, igatahes ma pean asja üle kõvasti mõtlema enne kui midagi ära ostan..

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 21:50
Postitas tomkulibin
Ega ma kurjustanud, arvasin, et äkki pole leidnud seda kohta.
Sama lehe alumises otsas on ka kinnitused mida neil pakkuda on, Juhet aga saab pea igast poest, kus elektriseadmeid müüakse(nt ehituskaubad) Sul on vaja juhet, mis on ristlõikega 0.75mm. Samas on ka võimalus helistada DB-HPsse ja küsida nõu.

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 21:51
Postitas Anonymous
Kohapeal on ka piilari külge paigaldatavaid pesasid, mida pole kahjuks lehel näidatud :wink:

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 22:13
Postitas mazda95
Tean juba suht palju. Kontakteerusin IVAR iga juba.. sain enam vähem asjad selgeks.. saatsin ühe sõnumi veel ps, paraku pole enam vastust tulnud.. tal vist kiire vms.. Igatahes juhtmete osas ütles ta samuti, et neid pole mõtet tellida, vaid võin ise teha.. aga ikkagi milline juhe sinna näidikusse läheb.. kas seal on mingi special ots?? :?

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 22:43
Postitas tomkulibin
Olen vaakumit kasutanud. Kiirendusel ja kiirendusel on ka vahet, kas tahad maximumi saada, siis ära seda kella vaata, kui soovid energiliselt, aga mitte"kallata", siis on sest abi ka. Rahuliku kulgemise juures, kui ei jälgi näidikut, st sõidad tunde järgi on näidiku seier näitamas suuremat kallamist, kui moto nõuab, tõstad varba veidi üles, on näit parem(ökonoomsem) ja kiiruse langust ka ei toimu. See ongi selle riista eesmärk(minu arust).
Tähtsuse seisukohast kohustuslik ta ei ole, see rohkem oma lõbuks. Samas mida rohkem näidikuid, seda kirjum pit ja kas ongi aega nende kõikide jälgimiseks. Oma Ladale sai paigaldatud selline ökonomeeter sel ajal, kui bensiinijaama järjekorrad ulatusid mitmetesse sadadesse meetritesse. Siis kui kütus ja selle hind enam olulist muret ei tekitanud, sai ka lisaseade eemaldatud. Hiljem mõned korrad kasutatud diagnostika eesmärgil.

PostitusPostitatud: 31 Mär 2006, 23:01
Postitas mazda95
kulibin kirjutas:Olen vaakumit kasutanud. Kiirendusel ja kiirendusel on ka vahet, kas tahad maximumi saada, siis ära seda kella vaata, kui soovid energiliselt, aga mitte"kallata", siis on sest abi ka. Rahuliku kulgemise juures, kui ei jälgi näidikut, st sõidad tunde järgi on näidiku seier näitamas suuremat kallamist, kui moto nõuab, tõstad varba veidi üles, on näit parem(ökonoomsem) ja kiiruse langust ka ei toimu. See ongi selle riista eesmärk(minu arust).
Tähtsuse seisukohast kohustuslik ta ei ole, see rohkem oma lõbuks. Samas mida rohkem näidikuid, seda kirjum pit ja kas ongi aega nende kõikide jälgimiseks. Oma Ladale sai paigaldatud selline ökonomeeter sel ajal, kui bensiinijaama järjekorrad ulatusid mitmetesse sadadesse meetritesse. Siis kui kütus ja selle hind enam olulist muret ei tekitanud, sai ka lisaseade eemaldatud. Hiljem mõned korrad kasutatud diagnostika eesmärgil.


Väga huvitav.. äkki veel mingit infot.. räägi sellest juhtmest veel.. milline otsik sinna näidikusse läheb?? vms

PostitusPostitatud: 01 Apr 2006, 01:06
Postitas tomkulibin
ups

PostitusPostitatud: 01 Apr 2006, 01:12
Postitas tomkulibin
Pole seest neid näinud, ei tea täpselt öelda.Samas ühe mõõdikuga oli kokkupuude, sel olid otsad väljas u15cm. Neid tarvis vajalikul määral pikendada. Kiirliidesed, mis suva juhtmele parasitaarselt külge ühendada, neid saab ka müügivõrgust(juhul, kui külmalt juhtmeid ühendada), muul juhul võib ka külge tinutada.
Vaakummeetril tuleb impuls/signaal voolikuga. Ta on oma olemuselt manomeeter alarõhu mõõtmiseks. Vooliku mootori poolne ots ühendatakse sisselaske kollektoriga peale siibrit, enne blokikaant. Üldjuhul on seal piirkonnas hulgim igasugu vaakumvoolikuid, mõnele neist tuleb kolmik ahele panna ja sealt saabki mõõdikule signaali.

PostitusPostitatud: 01 Apr 2006, 23:20
Postitas Anonymous
Kas õli temperatuuri, rõhu või vaakumi andurit on kergeim paigaldada ?
Tahaks endale ka midagi panna, aga samas ei taha midagi väga lahti ka lammutada anduri paigladamisel.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2006, 02:43
Postitas tomkulibin
Vaakum kõige lihtsam.

PostitusPostitatud: 18 Aug 2007, 14:16
Postitas viper85
Kas minu 66kw Mazda 626 ei saaks mingit küttekulu näitavat näidikut panna? Näiteks 83a Audi 100 2.2i oli Eccon näidik ja BMW-l on kohe L/100km. Olen kuulnud midagi ökonomaiserist aga suht võhik selle koha pealt. Saan aru et minu Mazdal seda seadet vist pole aga kas selle paidaldamine on võimalik?
Siit teemast lugesin välja, et vaakumi näidikuga on võimalik ökonoomsust hinnata aga see pole päris see, mida sooviks.
Olen poes näinud Fuel press näidikut, mida sellest kasu on? Ise arvan, et tehniliselt tuunitud autol võistluse käigus on sellest infost kasu, et näiteks kas pump lööb piisavalt.

PostitusPostitatud: 19 Aug 2007, 08:46
Postitas tomkulibin
viper85 kirjutas:Kas minu 66kw Mazda 626 ei saaks mingit küttekulu näitavat näidikut panna?
Selle jaoks on vaja seadet, mis loeb pihustile minevat impulssi, selle sagedust ajas ja pikkust(mõõdetakse kümnendik/sajandik sekundeid). Elektrooniliselt on seade primitiivne, aga ise ilma vastavate teadmiste elektroonika(kividele kirjutamine) vallas lootusetu, sellest ka ulmelised hinnad reaalsusega võrreldes.
Esimese põlvkonna Probe on samast ajast ja samast inseneri peast tulnud ja tal on selline vidinas olemas(mitte kõigil), paraku on mootori ajus muudatusi ja ka lisa el. plokid.

viper85 kirjutas:Siit teemast lugesin välja, et vaakumi näidikuga on võimalik ökonoomsust hinnata aga see pole päris see, mida sooviks.

Lisaks ökonoomsusele saab antud riista kasutada ka diagnostikaks:
http://www.performanceprobe.com/index2. ... /index.php
Intake Manifold Vacuum Test
viper85 kirjutas:Olen poes näinud Fuel press näidikut, mida sellest kasu on? Ise arvan, et tehniliselt tuunitud autol võistluse käigus on sellest infost kasu, et näiteks kas pump lööb piisavalt.

Kas pumpa /kütust jätkub max koormusel. Ja ka reguleeritava rõhuregulaatori puhul seadistatakse normaal reziimile või forseeritud reziimile. Sellele lisaks veel lairiba lambda, mis annab võimaluse kontrollida täpsemalt A/F segu, mis omakorda võib ette öelda mootori surma põhjuse. sellele lisaks plokk, mis hoiab ära eel mainitud põhjuse ja siis veel mõned plokid, ajud jne. Ehk lisaseadmete hind ületab mitmekordselt Sinu auto turuväärtuse ja efekt, mida loodad neilt saada jääb saamata.