1. leht 1-st

Nõu vaja:kuidas eemaldada roostet nii et see tagasi ei tule

PostitusPostitatud: 07 Apr 2006, 16:06
Postitas lines
Tere,


kuna kevad käes siis vaatasin minagi oma auto kere üle. Leidsin mõned kohad kus on nn pindmine rooste, midagi läbivat polnud. Ühes tiivaääres, ukseall ääres, kapoti nurgas. Tunnistan et olen algaja aga hirmus tahtmine on ise midagi ette võtta, seda loomulikult siis kui ilmad kuivad ja soe kohal. loomulikult olen siit sealt kuulnud mida ja kuidas teha. Aga tahaks nii teha et asi ei roostetaks 3-4 kuu pärast samamoodi.
Kas töödejärjekord peaks olema selline?

Tuleb kuidagi rooste koht puhtaks lüüa
Tuleks kasutada "roostesurma/kaitset"
kruntvärv
autovärv

Aga tore oleks kui keegi räägiks omast kogemusest mis töövõtteid ja kuidas ja mis aineid kasutada. Teine teema on selles et mis saab autovärvist, olen kuulnud et on olemas mingid väikeste kahjustuste kõrvaldamiseks "värvipulgad", või siiski on mõistlik värvida terve tiivakaar üle?

Kuna me kõik kunagi oleme algajad siis loodan et mind päris välja ei naera :P

PostitusPostitatud: 07 Apr 2006, 18:37
Postitas bmw
ma kruntvärviks valiksin korrostopi, see peab hästi roostet kinni ja rauda selega küll värvinud, kahjuks pole autopeal seda katsetada veel jõudnud

PostitusPostitatud: 07 Apr 2006, 18:51
Postitas koer1
sealt, kus rooste eemaldatud, tuleb eemaldada ka tekkinud ebatasasused.
ja kui just pintsliga värvida ei kavatse, siis ei soovita seda ka oma auto peal proovima hakata (eriti detaili osalist värvimist)
kokkuvõttes tuleb odavam lasta kuskil ära teha...

PostitusPostitatud: 07 Apr 2006, 22:34
Postitas xtreme
jah kui enne pole teind siis kvalittet jääb soovida ei ole ise ka proff aga näind küll kuidas tehgaxe ja see pole ültse sugugi kerge

PostitusPostitatud: 10 Apr 2006, 09:20
Postitas portos
mine standoxsi värvi poodi ja küsi kollast roostevastast krunti.samas ka kärg ketast.lased kärjega koha puhtaks ja paned kollase peale.kollasele paar kihti krunti.lihvid krundi ja värvid ära.peaks pidama küll.kollase peale ei tohi pahteldada vaid otse krunt peale.krundi peale võib pahteldada aga krundist ei tohi läbi lükata. :wink:

PostitusPostitatud: 15 Apr 2006, 00:33
Postitas xtreme
aga saan muidu nii et lihvid ka maha ja kui auk sisse tuleb siis pole provbleemi pead ostama sellist asja nagu metalli pahtlit see jääb kuivades nagu metall :lol:
pärast peen pahtel peala veel lihvi ja siis ülejäänud aint maalri töö :lol:

PostitusPostitatud: 15 Apr 2006, 20:16
Postitas madisl
Mine parem töökotta. Tulemus parem. Kui sa kuskil kodustes tingimustes, või vabas õhus teed, sest siis võib värv liivane jääda. Veel hullem, kui jooksma hakkab. Eeltööd võid iseenesest ise teha, aga värvimine jäta asjatundjatele.

PostitusPostitatud: 16 Apr 2006, 02:10
Postitas käpa
Ma proovisin hirmutamis ja veenmismeetodit aga ikka ära ei läinud.

PostitusPostitatud: 17 Apr 2006, 12:09
Postitas lines
Tänud. Kindluse mõttes ehk tõesti jätaks värvimise meistrite hooleks.

PostitusPostitatud: 18 Sept 2006, 01:13
Postitas steve
to xtreme.. No sinu soovitused jätavad küll soovida..
Kas sa oled automaaler ? Kui jah siis sooviks näha mõnda sinu tehtud autot..