cabernet1 kirjutas:... lambiklaasi temperatuuri vahe on kolossaalne
See tuleb sellest, et halogeenlambil on kuumenev osa tunduvalt suurem, ehk ka tema küttevõimsus on suurem, kui ksenoonlambil.
cabernet1 kirjutas:Kuna ilmselgelt foorumites tegutsev rahvas ei huvitu TEISTE ohutusest ning järjepidevalt laotakse oma masinatele ette illegaalseid tulesid, mis võivad põhjustada ...
On küll kõvasti kallim, aga ka tulemus kõvasti parem, kui piirduda vaid nn "xsenon kit"i paigaldusega:
http://public.fotki.com/AutoNext/hid-pr ... _slideshowLegaalsuse tagamiseks on vaja vaid vastavat markeeringu muutust tule klaasil ja automaatset tulede kõrguse regulaatorit.
Tegin ise katsetused: 1. halogeenile arvestatud valgusti ksenoon pirniga- valgust kõvasti rohkem(vs halogeenlambiga u 1000 lux vs u 2800 lux),aga valguse jaotus, ehk valgustatud laigu ülemine piir küllaltki laialivalguv- vastusõitjate pimestamise võimalikkus reaalne.
2. Halogeenlambile arvestatud valgustisse paigaldatud
, tuled õieti stendi järgi reguleeritud- korralikult valgustatud ala on kõvasti suurem, kui nn libaksenonitega(rääkimata halogeenidest) ja pimestamise oht on välistatud vägagi konkreetse valguslaigu ülemise piiri konkreetse joonega.
Puuduseks vast tooks ära, et ei tohiks paigaldada tuledesse, milledel on klaasil hajutav muster, ehk vaid sileda/selge klaasiga tuledesse paigaldamiseks. Tuledel peaks olema algselt paigaldatud elektriline kõrguse regulaator(salongist opereeritav), millele saab külge pookida vajaliku automaatse regulaatori(hiinamaal pakutakse mida iganes ja kordades odavamalt kui siin).
See pole reklaam, see on katsetuste tulemus, eriti neile, kes nende libaksenonitega teedel kulgevad.
Kes sellega kavatseb tegeleda, peaks veenduma soetatava toote vastavusest meie maal kehtivatest nõuetest, näiteks:
http://www.ollohid.com/customerservice.htmHuvitavat lugemist antud teemal:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... &start=200