23. leht 35-st

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2021, 21:47
Postitas tomkulibin
Miski manuaal: http://oldhymer.com/wp-content/uploads/ ... 8-410D.pdf
+ https://www.ilcats.ru/mercedes/?functio ... anguage=en
Miskeid probleeme olen suutnud lahendada ka varuosa kataloogi piltide järgi. VIN koodiga peaks saama konkreetsele isendile jälile, juhul kui see kataloogis kajastatud. Kataloog ise: https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... cedes-Benz

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2021, 23:37
Postitas Mel
Abiks ikka :thumbup:
Sain ühel asisel vennal nööbist kinni ja sai lahendatud see krdi hull voolikas millest kütet pritsis ja mille vahetus tundus ??? :think: Polndki väga hullu,mõned katkised sõrme nukid,natsa kuuma,mõned karvased jm.ja oligi olemas.Sai ka tagapiduri trumleid kohapeal kihutades treitud mõõtu,õigemini sisse töö :idea: Kütte paak see hakanud selle seismis ajaga lekkima,vahetan selle uue vastu.Välja suretamis vaakum olu kord ka nüüd korras.See 2.9l 70 kw D see mingi ime kone,käib kui kell ja kellal pea 7sada tuh.ja ega vist keegi tea ega saa kinnitada selle õigsust.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2021, 23:52
Postitas tomkulibin
saatsin sulle privasse mikit pildimaterjali...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Mär 2021, 18:34
Postitas Mel
Ons see tekkinud seismisest vm.lihtsalt vana 30+a.juhi põranda osa vajab veidi pleki vahetust ja taga seina ala serva ka vaja veic uusi tk.Pm ongi rohkem teema selles tagaseina ja põranda kokku saamis nurgas,ääres,servas.Raami osa see täitsa vinksvonks,eks sinna sai õliollust ka sisse väänatud ja tuleb seda veel teha.Vbl kuna kabiini põrandat väga ei saa õliollusega ujutada,ongi sellest tingitud praegune olu x . Vahetpole üldmuljel väga hullu polegi.Katust vaja kuidagi sättida,endine kasutaja sättinud sinna mõttetu katuse luugi ja ega see väga vett pea.Ega saagi pidada,kui luugi ja katuse kumerused ei sobi omavahel.Katus vaja ka valgeks võõbata.Kuidagi niikui ei viitsi,ega keegi mu eest seda tegema ei hakka :cry:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 19 Mär 2021, 09:27
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:...Katus vaja ka valgeks võõbata.Kuidagi niikui ei viitsi,ega keegi mu eest seda tegema ei hakka :cry:

Mul graasis üksik velg ettevalmistatud, ootab värvimist.... juba vis u 3 aastat ootab viitsimist... :wave:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Mär 2021, 00:13
Postitas Mel
https://ibb.co/YyB6kwD
Algul vaatab siit võiks natsa kraapida,midagi teha,kui ikka näha,et punnitab küllap ss seal ka elutegevus.
https://ibb.co/19n1bSW
Ja nii see töökäigus kujuneb,pole väga mõtekas väikeste tk.jantida.Nhjh astme plekke müüakse küll terves tükkis,aga läs niiviisi ja jääbki põhja alune mastiks alles.Küllap need augud veel veic suurenevad,ei saa veel keevitada,tuleb ikka veel lõikuda,aga enmv.hakkab saama.Kastile tuleb lisa raam 120x60x4 mm mis kinnitub auto enda raami külge poltidega.Tahaks niikui need tala otsad kabiini sisse tuua sinna maani kus sirgeosa lõpeb,nii 20cm tea ons see guud mõte või? Ja vintsi paigutaks üldse tagasillast natsa maad taha poole,kasti alla...raami vahele Tundub,et niikui kisub ikka sinna poole,et vints peab plaati tõstma hakkama,või ss üldse mitte mingit ülesalla liikumist.Selle taha see ehitus too x jäigi,et ei suutnud otsustada,teeks kallutava või multilift vm.jne :?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Mär 2021, 11:03
Postitas Mel
https://photos.app.goo.gl/7ReK6438cuuoxHv79
Too x kui avastasin,et volkari kasti raami laius ei kattu mb ,mis teha ja eks sellest see jant peale hakkaski

https://photos.app.goo.gl/FjoVVVvNuiGSnDHs9
Kaevan välja igast pildi mat.mis lollustega on saand hakkama,saab siis vbl.mingi üle vaate

https://photos.app.goo.gl/Yt1cdEGJKqwxJmsj7

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Mär 2021, 10:21
Postitas tomkulibin
Vaatasin... viimasel pildil: kui auto raam lühemaks lõikuda kuni tagasilla vedru kanduriteni ja sinna sättida plate hinged. Siis peaks saama vähemase kaldenurgaga hakkama seda va peale/mahasõitmist. Plate pikkus pole seejuures väga oluline, peaasi, et transporditav ka tagumise toetuspinnaga/ratastega plate peale ära mahuvad. Arvan, et u 3m sildade vahe+ esisillast u 1m eesmise väljaulatuva kohani(stange).
Lisapikendaused/redelid mis peaks soodustama pealesõitu, saaks sättida kas plate sisse, kui mahub, või plate peale pealesõidetava liikuri kõhu alla. Proovi miski teoreetiline arvestus teha vajalikust kaldenurgast ja võimalikust pealesõidu redelite pikkusest, et saada max lauge võimaldamaks madalate liikurite laadimist.
Vintsiga peale vedamine on ok, aga tõstemehhanism arvan, et peaks olema hüdraulika. Plate peab saama jõudu nii tõstmisel, kui ka langetamisel. Vintsi rakendamisel on probleeme jõuga langetamisel.
Eeldan- transporditav liikur paigaldatakse platele veduki liikumise suunas/ninaga ettepoole- raskem osa ju nina tavaliselt. Kui plate on maks tõstetud asendis, on pealesõidu tee toetunud eesmise otsaga plate tagumisele otsale ja on antud juhul maxmadalas asendis ja seeläbi ka minimaalne tõusu nurk transporditava peale ajamiseks. Kui transporditav on pealesõidu teel, max eesmises kohas, saab hakata platet langetama. Siin ongi vaja jõuga plate langetamist, mida keeruline vintsiga organiseerida. Vints pealetõmbamise trossiga peaks olema plate eesmises otsas, tross jookseb pikki platet taha poole ja kergeemaldatav plokk on plate tagumise serva piirkonnas. Plok vaja, et max tõstetud asendis tross ei kahjustaks pealetõmmatava liikuri eesmist otsa alt poolt.
Kui plate langetatud asendisse, kus plate ja pealesõidutee on ühel joonel või ka veidi plate veidi madalamale lastud(peaasi, et pealetõmmatav kõhtupidi kinni ei jääks) võib eemaldada ploki ja vintsiga edasi tõmmata transporditavat kuni viimane on oma raskuskeskmega üle plate liigendi, mis viimast vedukiga ühendab. Siis saab platet veel alla poole lasta niipalju et veetav kõhtupidi kinni poleks.
Mida madalamal on koorma raskuskese, seda vähem ohtu, ehk kõikse toimetamise ajal peaks üritama transporditavat nii madalal hoidma, kui võimalik.
Ehk siis kordamööda mängima pealevedamise vintsi ja plate kallutamisega.
Tehnikast: ideaalne oleks hüdro pump/jõu allikas(starteri mootor+ hüdropump), silinder plate kallutamiseks(käigu pikus ja jõud vajavad arvutamist), hüdromootor reduktoriga trossi liigutamiseks(peaks olema miskise jõuvaruga, eeldan, et u 2 tonni tõstejõuga peaks ok olema) ja juhtimisorgan, ehk hüdropumba käiviti ja hüdrokraan silindri ja vintsi mõlematpidi juhtimiseks.
Või: vintsiga pealevedu ja kallutus hüdro(pump, silinder juhtimine). Voolikud lisaks...

Minu arusaam, mis ei pruugi absoluutne tõde olla...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Mär 2021, 20:07
Postitas Mel
Oled nüüd vägeva väitekirja kokku voolinud ja tulemust ka tead,ei tulegi,ei vintsiga ega ka mitte silindritega.Ja niiongi kaua võib seda janti siin vedada,sain siiani läbi ilma ja küllap saan ka edaspidi läbi ss sellisel kujul tulebmistuleb :) Vbl.kui ei oles ülejäänut,ss vbl.isegi võiks mängida,aga seda kogu kupatust lihtsalt ei jõua üksi.Aeg taob ka takka,maal elamis rõõmud ja muu sinna otsa 8)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Mär 2021, 02:00
Postitas Mel
Ütspäe trehvasin linnavahel kuhu viimane aeg harva satub,oli mingi paketikas ja kuidagi kahtlselt küljekarbi küljes midagi lehvis tuulekäes.Oli tehtud toru teibist küljekarbi remont,ikka igast ägedusi liigub,pole ei au ega häbi tunnet :shock:

https://photos.app.goo.gl/BhiaVfJjzdULFKXz8

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Mär 2021, 07:52
Postitas tomkulibin
Ülevaatusel ju nõutakse, et kandevkonstruktsioonis ei tohi olla ilmset läbiroostetamist näha. Nii saab ju augud ära peita ja jälle aastake hooleta.... Kokkuhoiu poliitika. Kui auk liiga suureks läheb, täidetakse makroga ja jälle asi korras :wave:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Mär 2021, 20:48
Postitas eksole
tomkulibin kirjutas:Ülevaatusel ju nõutakse, et kandevkonstruktsioonis ei tohi olla ilmset läbiroostetamist näha. Nii saab ju augud ära peita ja jälle aastake hooleta.... Kokkuhoiu poliitika. Kui auk liiga suureks läheb, täidetakse makroga ja jälle asi korras :wave:

Ja mis sellise rondiga suurel kiirusel juhtub?
Laguneb jupikaupa laiali ja on ohuks nii iseendale kui teistele.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Mär 2021, 21:54
Postitas tomkulibin
Me Melliga vaid mõtetu osake neist autoparandajatest, kes kiruvad üldehitajatest autoparandjaid. Lemmik kereparandusvaheniks neil makrofleks. Ja selliselt parandatud ja ülevaatust omavaid liikureid teedel on........

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 03 Apr 2021, 10:28
Postitas Mel
Einomis mõttes,muidugi kahju,kui see niion.................... :cry: ja neid faile muidugi omajagu

Seoses teenusepakkuja OVH serverikeskuses (Strasbourgis) toimunud tulekahjuga on antud fail hävinud.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 06 Apr 2021, 11:35
Postitas Mel
https://youtu.be/6PoMkWK3Y4o

Ei tulnud ikka seda mis oles tahtnud :roll: tglt kole palju lisa raskust ka

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 06 Apr 2021, 21:35
Postitas tomkulibin
Kallutatav platvorm ok. Platvorm võiks olla mitte ainult sõrestik, vaid täies ulatuses plate. Plate tagumisele otsale toetuks pealesõidu teed, mis on u samapikad, kui plate ise.
Laadimisel kallutad platet ja jätkad platet pealesõidu teedega, mis ühest otsast toetub platvormile, teisest otsast vastu maad.
Sõitmise ajaks tõstad pealesõiduteed veetava liikuri põhja alla.
Ehk nii oleks lihtsam ja kaal väiksem. :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 08 Apr 2021, 21:58
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:Kallutatav platvorm ok. Platvorm võiks olla mitte ainult sõrestik, vaid täies ulatuses plate. Plate tagumisele otsale toetuks pealesõidu teed, mis on u samapikad, kui plate ise.

Ehk nii oleks lihtsam ja kaal väiksem. :think:


Kuda seda öeldigi,lihtsuses peitub midagi :shock: nhjh tagaluuk tõstuk+hüdroga kasti tõstmine+vints vat kus oles kombo,aint tea palju see kokku kaaluda võiks.Tuleks tühi kaal,saa võtta peale suurt peale mopoauto,ets ikka vale doonor.Soetasin vbl.mõnes mõttes jõhkrad talad,60x120x4mm oli niikui mõeldud auto raami lisa.Nüüd tundub,et need oles vbl.mõistlikum kinnitada kasti raamiks,et kuskilt järgi ei annaks.Auto enda raami,toetaks 60x60x3mm mille külge keevitaks kinnitus kronsad ja taga otsa mingid hinged.Enam ei tohiks poolikuks jätta,ootab kolme jätkuga silinder,koos kinnitus kronsaga,see selline tundub niikui oles mingi käru tõste silinder,mis mõeldud kallutama kolme külge.Vaja veel mingi pump kompunnida.

https://youtu.be/ymQstMzumNA

Kui seda nüüd vaadata nii proportsionaalselt,jääb justkui tunne,et 60x60 oleks justkui kuidagi lahja raami toetama.Vbl.mu kasuks tuleks,et on tk.maad lühema telje vahega.

https://youtu.be/GKIqZKESKlM
Noon ikka vennad,pole kraanat ega miskit vaja,et mootorit vahetada

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Apr 2021, 09:29
Postitas Mel
Natuke siitsealt aga ikka kokku hoidlikult
https://photos.app.goo.gl/ZPwuLr5xR3VYQBwY7
Selle nurga tekitasin,nö.vanarauast kuidagi niikui kipuvad hakkama venima,need igasugu sättimised,eks see paras nikerdamine ka,lihtsam ja kiirem ikka valmis det.külge traageldada
https://photos.app.goo.gl/VYsUUpuYr1wT2fKE8
Ega vast enam ei pea seda kosu kuskilt otsast seadistama
https://photos.app.goo.gl/fXxmeTHBaxcxavWD6
On neid igasugu nurga taguseid kohti veel,kus selline nikerdamine
https://photos.app.goo.gl/Xy6T5BrDJtg3RJpD6
Ja kui oli veel ilusti kenasti värvitud pind,oli seal pragu ja see äratas kahtlust.Ja ss tekkis sinna suur auk,miskit olin seal miksinud,ju ss mitte väga korralikult,lirtsplärts ja niion.Vaatamata sellele pidas ikka 7a.vastu,mis tundub olema imelik,nhjh soola ta ei saanud,mõned a.seisis garages ja mõned a.õeus katte all

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Apr 2021, 10:43
Postitas tomkulibin
Krt, ma arvasin, et kabiin ja raam on ok, et saab kasti/platvormiga hakata tegelema... :evil:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Apr 2021, 23:36
Postitas Mel
Onjh nats tobedaks läind,nikerda siitsealt ja muud jamad otsa ja nii see aeg kaob.Oli mul vaja selle kabiiniga jändama hakata,ju ss ikka oli.Ma nats põen,materjali valikut,see justkui tundub niikui pole see.Momendil kinnitan kasti ühe vana raami külge,saan vbl.veidi lihtsamalt,sellel kinnitus kronsad küljes,mis küll väga heasti ei klapi,apanen need sobima.Ja ss mõtlen korralikult läbi ja hiljem teen eriliseks.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 25 Apr 2021, 22:09
Postitas Mel
Pilt

Kaotasin katus luugi mõttetu vidin

Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 28 Apr 2021, 17:50
Postitas Mel
Hakkab vaikselt tekkima muutusi,esiosa värvisin eraldi,võre ja kapote.Naljaks see punane metallik,suht kapriisne toon,nii enmv on tglt tulemus ette teada.Kui kasutada erinevat alus tooni,krunti tuleb ka lõpp tulemus vastavalt sellele.Kas ss tumedam,või vastupidi mind see momendil ei häiri,vähe tähtis ja ega seda niiväga kohe märkagi.Võiks ju mõelda,et ju ss nii peabki olema :think:.Gmaililt pilte laadida see nats vajab harjutamist,vahest viskab ü ja ei saagi hakkama,üs.saamatu. :wtf: Saab lõpuks asuda kasti kallale,need vana kasti alus talad ikka kole vibud,mapteagi kuda ma neid saaks sirgemaks,vbl.saab kasutada latt tungi.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 28 Apr 2021, 20:17
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:... vana kasti alus talad ikka kole vibud,mapteagi kuda ma neid saaks sirgemaks,vbl.saab kasutada latt tungi.
Kui kammitsaga auto raami külge tõmmata, kas siis sirgeks ei vea?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 29 Apr 2021, 23:53
Postitas Mel
Noo kui niipidi banaanis ss küll,need teisipidi ja 80x60 seinapaksus 5mm U raud-karp teagi kuda seda nimetada.Ma kuskilt omale kinnisidee võtt,et need talad peavad minema kabiini sisse,nii 15cm see ka mõnevõrra teeb asja keerulisemaks.Ja nüüd vbl.tahaks ka vintsi,kabiini paigutada,mänguruumi aint 15-20cm seal niigi ruumi puudus läheb vist utoopiaks :?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 03 Mai 2021, 23:52
Postitas Mel
Pilt

Polndki väga hullu neid banaane sirgestada,selle tungiga :)

Pilt

Ära hakkab väsitama see jant.Kõikse lihtsam oles raamid omavahel kokku keevitada,aga ei raatsi ikka niikui usun ja loodan,et tuleb veel see aeg,kui tõusma hakkab.5 st kinnitus kronsast 2 sain alles jätta,mis enmv sobisid