1. leht 1-st

K: auto värvimine

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 12:46
Postitas Root3
küsimus siis selline, et kui oleks soov auto värvida et kas on mõttekas tervele autole panna alla krunt värv või siis aind nendele kus on tehtud rooste parandus ja pahteldatud. Ning plaanis on ka panna peale spoilerid et kas ka neile tuleks peale panna krunt ja kas oleks mõttekas siis värvida kui on spoilad ka küljes või siis värvida kohe ja spoilad pärast eraldi mõni teine kord :?:


Mis kuulnu dolen on täpselt erinevad., et ei ole vaja kogu autole krunt värvi aind parandatud et ei jää silm nähtavat vahet siis jälle vastu pidine jutt.

samas kas keegi oskab ka mainida kus on pärnus mõni odav korralik koht kus saaks auto lasta ära värvida. :?:

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 18:51
Postitas kennu
njah.. kui sul on juba sellised küsimused siis järelikult sa ei oska värvida.
Parem jäta see kellegi teise hooleks.

Krunt pannakse alati. krunti ei ole vaja panna eelnevalt värvitud pinnale.. aga pind on vaja kõik karestada. Samas krundiga saad üleminekuid paremaks teha jne jne..

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 19:53
Postitas cabernet1
pm kui mõned aastad tagasi sai oma vana vaz 2105 ja siis mõni aasta hiljem ka nissan sunny üle värvitud, siis sai katsetatud erinevalt.
siksil krunti ei pannud, lihtsalt vana värvi karestasin liivapaberiga korralikult ära.
Tulemus oli suhteliselt kananaha sarnane värvikiht.

Nissanit värvides sai pind karestatud, siis 2 korda krunditud ja kaetud 4 värvikihiga.... tulemus aga.... täpselt samasugune kananahk.


Mõlemad värvid püsivad autodel siiani peal.

Kodustes tingimustes värvimiseks peab olema kompressoril veefilter kondentsi jaoks, 4 ats survet ja tööstuslik värvipüstol. Odavad ca 500 rahased püstolid head tulemust ei jäta.
Tööstusliku eest küsiti poes 6000 krooni ja selle rahaga oleks saanud auto kuskil ära värvida firmas ja kuumkambris.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 22:32
Postitas Root3
tegelikult ma ei tahtnud ise värvima hakata kuna jah mul sellex sobivad ruume ei ole ja oskusi kah nagu eriti ...pidasin rohkem nagu seda silmas et kuna mul nagunii plaanis lasta terve auto ära värvida et kuidas siis nagu mõtekam olex et kas vanavärv päris maha võtta ja krunt peale või siis nagu ainult iluravi vajavatele kohtadele ....kuna mõtlesin et kui lasta teha siis juba korralikult mitte et näitex mingi aasta pärast hakkab kuskilt juba ntx mõnest teisest kohast rooste välja ilmuma jne...


kennu kirjutas:njah.. kui sul on juba sellised küsimused siis järelikult sa ei oska värvida.
Parem jäta see kellegi teise hooleks.

Krunt pannakse alati. krunti ei ole vaja panna eelnevalt värvitud pinnale.. aga pind on vaja kõik karestada. Samas krundiga saad üleminekuid paremaks teha jne jne..

PostitusPostitatud: 02 Apr 2007, 23:54
Postitas portos
kuna siin vist asiseid mehi ei ole selle ala pealt siis võtan ise sõna.kui tahad mingit pikaajalisemat püsivust siis tuleks ikka vana krundini kõik vibraga maha lasta.ketas siis 180p.siis mingi roostevastane või happe krunt ja sinna peale korralik krunt.mitte mingi ajavärv :lol: .korralik lihv soovitatavalt kuivalt ja siis värv ja lakk.spoilad ikka enne valmis teha ja siis külge.läti või leedu spoilade puhul tuleks nad ikka enne korralikult mõõtu ja sobima ajada.siis krunt ja siis värv

PostitusPostitatud: 15 Apr 2007, 12:29
Postitas alliance
kui ma viimati seda teemat uurisin siis autovärvimine on kyll kõike muud kui odav.626 ylevärvimise tasu jääb 15000-25000 vahele.eeltöö pead ise ära tegema.

PostitusPostitatud: 15 Apr 2007, 20:25
Postitas portos
vau :shock: pleki töö ise. eeltöö koos värvimisegs 15000 kuni 30000

PostitusPostitatud: 15 Apr 2007, 22:24
Postitas Root3
no ma ei tea kus kohast sina seda uurisid :shock: aga pärnus saab 6000.- hakkama kui eeltööd ise ära teha :wink:

alliance kirjutas:kui ma viimati seda teemat uurisin siis autovärvimine on kyll kõike muud kui odav.626 ylevärvimise tasu jääb 15000-25000 vahele.eeltöö pead ise ära tegema.

PostitusPostitatud: 16 Apr 2007, 02:07
Postitas alliance
tartu suurimatest värvikodadest.eeltöö pidasin silmas pahteldamist jm siis.+lisaks detailide kinnikatmine jm.

see 6000.- on kuskil kuuri all ?

yldiselt ,kui keegi teab soovitada tartus norm värvikoda siis.siia või psi paluks.
iseenesest võib ka mitte tartus olla

PostitusPostitatud: 16 Apr 2007, 12:31
Postitas Root3
ei ole kuskil kuuri all ... auto stockis teevad ja töö täitsa korralik...
muidu koos eeltöödega olex jah 30000.- läinud aga kuna eeltööd ise võimalik ära teha et ainult värvida vaja siis olid 6kg täitsa nõus

alliance kirjutas:tartu suurimatest värvikodadest.eeltöö pidasin silmas pahteldamist jm siis.+lisaks detailide kinnikatmine jm.

see 6000.- on kuskil kuuri all ?

yldiselt ,kui keegi teab soovitada tartus norm värvikoda siis.siia või psi paluks.
iseenesest võib ka mitte tartus olla

PostitusPostitatud: 16 Apr 2007, 19:32
Postitas Priit86
alliance kirjutas:tartu suurimatest värvikodadest.eeltöö pidasin silmas pahteldamist jm siis.+lisaks detailide kinnikatmine jm.

see 6000.- on kuskil kuuri all ?

yldiselt ,kui keegi teab soovitada tartus norm värvikoda siis.siia või psi paluks.
iseenesest võib ka mitte tartus olla

portos kirjutas:vau :shock: pleki töö ise. eeltöö koos värvimisegs 15000 kuni 30000

Seega siis, kui miski huvitab, siis räägi portos'ega :!:

PostitusPostitatud: 16 Apr 2007, 22:59
Postitas 323f at
cabernet1 kirjutas:
Nissanit värvides sai pind karestatud, siis 2 korda krunditud ja kaetud 4 värvikihiga.... tulemus aga.... täpselt samasugune kananahk.
Kodustes tingimustes värvimiseks peab olema kompressoril veefilter kondentsi jaoks, 4 ats survet ja tööstuslik värvipüstol. Odavad ca 500 rahased püstolid head tulemust ei jäta.
Tööstusliku eest küsiti poes 6000 krooni ja selle rahaga oleks saanud auto kuskil ära värvida firmas ja kuumkambris.


Kallis cabernet1 asi ei ole üldse püstoli hinnas, saab ka kahesaja kroonise püstoliga ideaalse tulemuse kui oskad vaadata, millise läbimõõduga on püstoli düüs (endale meeldib 1,5mm), alla selle on paras jalgrattaid värvida(liiga udu pihustavad) kananahka nimetatakse apelsiniks, ja see tuleb sellest, et kas on segatud värv on liiga paks või kompressori surve ebapiisav, filter on kondentsvee jaoks, mis tekib survepaaki õhuliikumise tagajärjel, kindlasti oleks värvides vaja kompressorile lisada õhukogumispaak, sest kui kasvõi korraks surve kaob on tagajärjeks "sülitamine" vürvitavale pinnale.

PostitusPostitatud: 18 Apr 2007, 13:00
Postitas alliance
ma olen ses eeltööde ära tegemises suht skeptiline.omal ajal sai esimest hondat kaabitud elueest aga ikka vajus see kuradi rooste välja alt.
kogemusi pole siis ei tule sest head nahka.

PostitusPostitatud: 18 Apr 2007, 17:00
Postitas maaks
Kas keegi Tallinnas teab mõnda kohta kes värvkatte paranduse ette võtaks? Võik olla odavam kui esinduses tega.

09.07.07 EDIT: Auto nüüd üle käidud kasutaja Steve abiga, värvijaks Carpainter

värvimine

PostitusPostitatud: 09 Juul 2007, 13:08
Postitas T6NN
Kas keegi tartus teab head kohta kus värvida. Vaja mõningad kohad autol ära värvida ja 2 mõlki välja ajada.

PostitusPostitatud: 09 Juul 2007, 15:38
Postitas portos
mis sehea koht endast kuiutama peaks

PostitusPostitatud: 10 Juul 2007, 14:48
Postitas T6NN
no kus hind soodne ja kvaliteet hea.

PostitusPostitatud: 10 Juul 2007, 15:01
Postitas portos
milline on soodne hind :roll:

PostitusPostitatud: 12 Juul 2007, 19:27
Postitas steve
Siia võiks ikka pädevad inimesed kirjutada oma nõuandeid, pärast mõni loll keerab veel **** kokku

Nissanit värvides sai pind karestatud, siis 2 korda krunditud ja kaetud 4 värvikihiga.... tulemus aga.... täpselt samasugune kananahk.

See kuidas sa värvi peale lased mõjutab kõige rohkem seda kas tuleb apelsininahk või mitte..

PostitusPostitatud: 12 Juul 2007, 19:39
Postitas portos
pädevuse mõttes kirjutan siis enda hinna 800 kuni 1500 eeku tetail.teen peale tööd haltuura korras.firmas meie hind 1200 kuni2000 tetail ja järjekord umbes 3 kuud,kuna põhiliselt teeme ainult mazda ja honda esindusele.loomulikult ka kidlustused.

PostitusPostitatud: 14 Juul 2007, 22:26
Postitas Neko
Detail. :)