1. leht 1-st

K: Mazda uste avamine

PostitusPostitatud: 23 Nov 2011, 22:38
Postitas CityRed
Tere,

Kiire küsimus...

Kas on võimalik 98a Mazda 626 universaali uksi lahti teha, et klaasi terveks jääkisd? Nimelt võtmed kadunud ja pole varuvõtmeid ka! Signalisatsiooni pole, immot (vist) samuti mitte, uksed avanesid keskluku puldist ainult..

Tagasidet oodates..

C.

Re: K: Mazda uste avamine

PostitusPostitatud: 23 Nov 2011, 22:39
Postitas eksole
jupike traati ja palju kannatust :lol:

Re: K: Mazda uste avamine

PostitusPostitatud: 23 Nov 2011, 22:49
Postitas skyline
Traadiga on keeruline kuna sel autol pole nuppe, mida üles tõmmata ja need lingikesed on pagana libedad, minu autol on need veel kroomitud ka, mis teeb nad eriti libedaks
Olen kunagi ka nupukestega autol, mille uks oli nö esimeses lukustusasendis ja kesklukk läks akuvahetusel peale seda nupukest traadiga õngitsenud pool tundi enne kui pihta sain.
Ma arvan et odavaim on kutsuda lukuabi või löö ise puukiil ukse ülaossa raami vahele ja hakka siiski traadist konksuga lingikest urgitsema.

Re: K: Mazda uste avamine

PostitusPostitatud: 23 Nov 2011, 23:55
Postitas skyline
Kuule JaanusM, sinu postitus on nagu autovaraste kursus. Palun ära siia nii detailselt küll võimalikke käitumisviise üles märgi :)
Ma soovitaks modedel seda postitust veidi korrigeerida, krt teab kes seda foorumit siin kõik loevad.

Ma arvan siiski, et see lukuabile loovutatavad 30-40 euri on kõige mõistlikum variant. Kui pagassi luku ära lõhud, siis pärast hakka sinna eraldi teise võtmega sisse käima, sest võtmekohane lukk pole esinduses mitte odav.

Re: K: Mazda uste avamine

PostitusPostitatud: 24 Nov 2011, 10:08
Postitas JaanusM
skyline kirjutas:Kuule JaanusM, sinu postitus on nagu autovaraste kursus. Palun ära siia nii detailselt küll võimalikke käitumisviise üles märgi :)
Ma soovitaks modedel seda postitust veidi korrigeerida, krt teab kes seda foorumit siin kõik loevad.

Ma arvan siiski, et see lukuabile loovutatavad 30-40 euri on kõige mõistlikum variant. Kui pagassi luku ära lõhud, siis pärast hakka sinna eraldi teise võtmega sisse käima, sest võtmekohane lukk pole esinduses mitte odav.

"Korigeeriti ära" :D.
Ei tea kuidas teistel on, aga minul pole ühegil japsil orginaal lukk mitte kunagi töödanud, seega ma pigem lõhuks selle kui loovutaks kellegile 30-40 Eur. Hiljem laseks kasvõi Kahe komponentset liimi täis, et sealt keegi hiljem enam nii lihtsalt sisse ei saaks.

Autovaraste kursusena võis see sellepärast siin tunduda, et mul elu õpetanud, et kui ei sa nõuga siis saab jõuga ja mulle kohe meeldib võtmeid koguaeg kaotada ja kuna ma enamus oma autodest "pulkadeks" olen võtnud, siis "sisse murdmisel" tuletan meelde, kuidas miski seal ukse sees asetseb. :D

igaljuhul, kui teema omanik soovib endiselt autosse sisse saada, siis võib minuga nt PS-i teel ühendust võtta, kirjutan selle Galandi varjandi uuesti sulle, sest lugeda sa vist ei jõudnud seda. ( PS ! Arvesta, et minu õpetuse järgi lõhud sa oma Pagasniku luku. :D. )

Edit : Samas praegu hakkasin mõtlema, et sinna veel lihtsam sisse saada. Võta piisavalt tugev Traadi/raua jupp, tee otsa konks, ürita kusagilt vahelt sisse ajada, aja konks Pagasniku avamis kangi otsa ja volaa. Lukud kõik terved ja ise saad autusse.