3. leht 4-st

PostitusPostitatud: 26 Nov 2008, 15:00
Postitas webwolf
tagastange on mingi rõve mölakas.. :D muidu on muhe

PostitusPostitatud: 28 Nov 2008, 00:55
Postitas jesusquintana

PostitusPostitatud: 05 Dets 2008, 10:08
Postitas Mario

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 15:14
Postitas Dream On
Ise kah seal näitusel ära käidud. Päris vahva auto. Kahju oli sellest, et sedaani väljas polnud.

Minu pildid http://nagi.ee/photos/dream-on/sets/143965/

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 18:59
Postitas IvarR
Dream On kirjutas:Ise kah seal näitusel ära käidud. Päris vahva auto. Kahju oli sellest, et sedaani väljas polnud.

Minu pildid http://nagi.ee/photos/dream-on/sets/143965/


Kas uuest 3MPS-ist ka juttu oli? Kas ikka ainult esivedu või on midagi paremat ka loota?
Focus RS on ikka sigailus :oops:
IvarR

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 20:46
Postitas Muri
ikka ainult esivedu :cry:

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 20:54
Postitas HrHunt
Mis häda teil selle esiveoga siis on? Foori tagant ta jah 4x4 turbokale ära ei tee aga maanteel on lust ja lillepidu, 4x4 on ju hunik mõttetut massi, ja mõttetu kütusekulu, kui tegu on püsiva neliveoga, mittepüsiv nelivedu on aga vapsee naljanumber, va juhul kui "lisarattad" on esimesed, mitte tagumised.
Ega MPSil pole mingi tavaline juustune 1 ratta vedu, LSD on vahel ja see on ikka väga üüratu vahe tavalise esiveoga, kes LSDga rinkal või libedaga sõitnud on see teab.
Mina isiklikult küll ei nuta mingit 4 vedu taga. Selleks puhuks kui jälle lumi maha peaks tulema ostsin hoopis raamiga jeebi, koristatagu või mitte neid tänavaid, väga suva on :)

PS. See et uus 3 on vana 3e väga sügav facelift, mitte uus platvorm, on ametlikest allikatest kinnitatud. Seejuures on tulles vastu peremammade soovidele juhitavus softiks ja uimaseks tuunitud. Nii et igaüks kes omab praegust 3e on täiega või sees, sest uus tuleb tavaline uimane ja mugav pereauto, mitte enam hot-hatch.

PostitusPostitatud: 15 Dets 2008, 21:32
Postitas Fabulous
loodan et dream on ei pahanda kui yhe pildi ta albumist siia panen...
Pilt
kui minu arvamus huvitab, siis üsna kena välimusega...aga tahaks ikkagi IRL ära näha selle.

Harri.

PostitusPostitatud: 16 Dets 2008, 12:32
Postitas Rain
HrHunt kirjutas:Mis häda teil selle esiveoga siis on? Foori tagant ta jah 4x4 turbokale ära ei tee aga maanteel on lust ja lillepidu, 4x4 on ju hunik mõttetut massi, ja mõttetu kütusekulu, kui tegu on püsiva neliveoga, mittepüsiv nelivedu on aga vapsee naljanumber, va juhul kui "lisarattad" on esimesed, mitte tagumised.

Ei nimetaks 6MPSi naljanumbriks, kuna sellel ei ole pidev nelivedu. Lumel ja jääl käitus vägagi nelivedusena.
Ning esivedune on enamasti alajuhitav, kuid nelivedune siiski neutraalsem. Neliveduse juhitavus on tunduvalt kindlam. Ja see mass , mis lisandub nelivedusega, ei ole nii väga hull miskit.

PostitusPostitatud: 16 Dets 2008, 13:59
Postitas HrHunt
Rain kirjutas:Ei nimetaks 6MPSi naljanumbriks, kuna sellel ei ole pidev nelivedu. Lumel ja jääl käitus vägagi nelivedusena.


Kui panna 3 MPS ja 6 MPS kõrvuti fooristarte tegema täistallaga siis mingi aja pärast läheb 6 MPS väga katki. Kuni ta on korras võib kenasti käituda küll :)
Ringrajal on 3 MPS muide kõike muud kui alajuhitav, käitumine on gaasiga varieeritav alajuhitavusest kuni ülejuhitavuseni, teed seda mida tahad ok julged...
Juhiks tähelepanu ka hinnale, on ainult 1 põhjus miks 3 MPSi sai sellise naeruväärse hinnaga nagu 360K - neliveo puudumine.
Sellel on üldiselt ikka päris mitmed objektiivsed põhjused, miks näiteks USAs on 3 MPS suur hitt ja 6 MPS mitte just eriti... ning miks uus 3 MPS tuleb aga uus 6 MPS mitte...
Kellele ema kellele tütar aga olles sõitnud pikka aega nii tagaveo, esiveo, neliveo kui LSDga esiveoga ei näe lülituva tagasillaga sportautol erilist pointi - kui me räägime 6 MPSist kui sportautost, mitte kiirest pereautost.
Edit: sportautoks ma loen autot mis kannatab pikajalist piirvõimetel kasutust, samamoodi nagu maasturiks võib lugeda autot mis ei hakka nukralt prääksuma üle kuumenemisest peale 200m liivas sõitmist :)

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 00:01
Postitas Rain
Usas pole 4wd sõiduautod kunagi eriti moes olnud ning kahjuks on sealne turg nii suur ning määrab päris palju.
Ja foori tagant ei lähe see 6 MPS midagi katki varsti. Katki läheb siis kui täisgaasiga starte teha, muidu aga probleeme ei teki ning ikkagi läheb ta sellise võimsuse juures foori alt kiiremini minema kui 3.

Gaasiga võib igast autost ülejuhitava teha, kuid normaaltingimustes on esivedu ikkagi alajuhitav.

Ikkagi 3 MPS 4wd oleks palju lahedam olnud ning hinnaklassis ca. 400k , oleks seda ka rohkem müüdud.

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 00:30
Postitas HrHunt
Rain kirjutas:sellise võimsuse juures foori alt kiiremini minema kui 3.


Jep, aga kui mõlemad juba liiguvad siis on aeglasem :)

>Gaasiga võib igast autost ülejuhitava teha, kuid normaaltingimustes on esivedu ikkagi alajuhitav.

Kui mõlemad sussid juba ringi käivad siis küll, kuni ei käi imeb kurvi päris jõuliselt sisse.

>Ikkagi 3 MPS 4wd oleks palju lahedam olnud ning hinnaklassis ca. 400k , oleks seda ka rohkem müüdud.

Reaalses maailmas paraku sellise raha eest kiiret 4wd masinat ei sua.

Eks midagi näitab ka see et sul on full time 4wd masinad, mitte 6 mps ja isegi mitte mazda :)

A noh tühja kah mis siin ikka jaurata. Ega 6 pole otseselt paha auto, ma lihtsalt läksin põlema selle peale et nagu 3 oleks jama selle pärast et ta esiveoline on - mina ütlen ausalt - kui ta oleks sama raha eest olnud sama veoskeemiga nagu 6 ma poleks seda ostnud. Mulle meeldib et masin on kerge, elava käitumisega ja nõuab juhilt pühendumist
ja kui seda saab on väga kiire - ehk siis tõeline hot hatch. Oleks raha rohkem siis oleks M3e võtnud, mitte evo või impreza. Eks inimese-luumi on erinevaid.

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 01:07
Postitas Rain
HrHunt kirjutas:
Rain kirjutas:sellise võimsuse juures foori alt kiiremini minema kui 3.

Jep, aga kui mõlemad juba liiguvad siis on aeglasem :)

Nope, sest 6 MPS on normaaloludes ju siiski esiveduline ning ei lohista tagaotsa niisama kaasa :P Ehk siis sel juhul oleks ta peale kohapealt minekut juba esiveduline :)

>Ikkagi 3 MPS 4wd oleks palju lahedam olnud ning hinnaklassis ca. 400k , oleks seda ka rohkem müüdud.

Reaalses maailmas paraku sellise raha eest kiiret 4wd masinat ei sua.

No volvo S40 T5 AWD oli enamvähem sellises hinnaklassis , samale põhjale tehtud kui Mazda. Nii et oleks saanud selle 3 MPS sinna hinda küll ;)

Eks midagi näitab ka see et sul on full time 4wd masinad, mitte 6 mps ja isegi mitte mazda :)

Põhjus, miks ma kunagi 6 MPS ostmata jätsin, ei ole üldse mitte selles 4wd skeemis. Mulle meeldib Mazda ja meeldis ka 6MPS väga, kuid sel oli puudu paar asja , mis mul vaja oli.

A noh tühja kah mis siin ikka jaurata. Ega 6 pole otseselt paha auto, ma lihtsalt läksin põlema selle peale et nagu 3 oleks jama selle pärast et ta esiveoline on...

Ega 4wd siis kohe süüdi pole, et 3 MPS esiveoline on :P 4wd ei ole lihtsalt hunnik mõttetud kaalu ja bensuröövel, nagu sa siin ennist mainisid :P

Aga sellega ei vaidle, et inimesi on erinevaid ning valik on ka meeletu, kuid üks 4wd hot hatch oleks ära kulunud :)

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 13:00
Postitas HrHunt
Rain kirjutas:Nope, sest 6 MPS on normaaloludes ju siiski esiveduline ning ei lohista tagaotsa niisama kaasa :P Ehk siis sel juhul oleks ta peale kohapealt minekut juba esiveduline :)


Irw, lohistab ju :D Mass + transmissioonikaod.
240 vs 250 km/h
6.6s vs 6.1s 0-100 km/h

Rain kirjutas:Aga sellega ei vaidle, et inimesi on erinevaid ning valik on ka meeletu, kuid üks 4wd hot hatch oleks ära kulunud :)


No aga see on olemas ju, uus Impreza WRX ja STI, lisaks tuleb varsti Lancer Ralliart. Samas uus Focus RS tuleb samuti esivedu ja LSD ning suisa 300 hobust.

Ühesõnaga, tänapäeval on piisava summa olemasolul võimalik kabandusvõrgust pmst kõiki võimalikke kombinatsioone soetada, kui end Mazdaga ei piira :)

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 13:47
Postitas Rain
HrHunt kirjutas:
Rain kirjutas:Nope, sest 6 MPS on normaaloludes ju siiski esiveduline ning ei lohista tagaotsa niisama kaasa :P Ehk siis sel juhul oleks ta peale kohapealt minekut juba esiveduline :)

Irw, lohistab ju :D Mass + transmissioonikaod.
240 vs 250 km/h
6.6s vs 6.1s 0-100 km/h

Ei ole mingit transmissioonikadu, sest antud süsteemil käib kardaan ringi ainult vajadusel ning maanteel ei ole ju seda vajadust. Ma eeldan, et see on ka põhjus, miks ei ole tehtud ta püsivaks 4wd-ks, sest nii hoiab kütusekulu all.

Pealegi on 6 MPS kiirusnäitajad suhteliselt tagasihoidlikud Mazda poolt antud, sest reaalsete testide tulemusel on ta olnud sellest hulga kiirem.

Rain kirjutas:Aga sellega ei vaidle, et inimesi on erinevaid ning valik on ka meeletu, kuid üks 4wd hot hatch oleks ära kulunud :)

No aga see on olemas ju, uus Impreza WRX ja STI, lisaks tuleb varsti Lancer Ralliart. Samas uus Focus RS tuleb samuti esivedu ja LSD ning suisa 300 hobust.

Ainuke 4wd hot hatch ongi Impreza ning selles hinnaklassis siis WRX. STI on juba Evo ja mitte kaugel ka Audi S -klassi masinate hinnast. Nii et 3 MPS 4wd oleks hästi sobinud :)

Aga eks see ole puhtalt arvamusest kinni, sest nagu sa ütlesid, muid variante on hulganisti.

PostitusPostitatud: 17 Dets 2008, 20:31
Postitas IvarR
HrHunt
Miks tahan nelivedust on see et mul on:
1) piisavalt kiire esivedune
2) tagaveoline ka ehitusjärgus

Ning mõte on igapäevaseks liikumiseks turboga nelivedune muretseda.
6mps, Impreza, Evo, s4/rs4, 330ix.
Kuna sissemakse kogumiseks natukene ka aega läheb siis yritan suveks ka leida mis nendest kõige meeldivam oleks.

IvarR

PostitusPostitatud: 18 Dets 2008, 18:28
Postitas HrHunt
IvarR kirjutas:6mps, Impreza, Evo, s4/rs4, 330ix


Siit listist ehk 6 mps kõik odavam osta pidada tuleb ja 330ix kõige parem sõita. Ise kunagi upgraden m3e või 911 peale, eks elu näitab, vbla tuleb hoopistükkis hullus peale võtab mingi raju minekuga linnamaasturi.

PostitusPostitatud: 18 Dets 2008, 21:54
Postitas Rain
HrHunt kirjutas:Siit listist ehk 6 mps kõik odavam osta pidada tuleb ja 330ix kõige parem sõita.

Defineeri "kõige parem sõita"? :)
...võtab mingi raju minekuga linnamaasturi

Ja OT jätkuks, ütle mõni raju minekuga linnamaastur? :)
Cayennet ma päris linnamaasturiks ei nimetaks, sest linnamaastur peaks ikka väike olema ala Cr-V, Rav, Outlander jne.

PostitusPostitatud: 18 Dets 2008, 22:13
Postitas HrHunt
Rain kirjutas:Defineeri "kõige parem sõita"? :)


Kui õu on igast special kaare täis siis võiks oll hea sõita vaikse ja "kalli" feelinguga masinaga, või mis.

Rain kirjutas:Ja OT jätkuks, ütle mõni raju minekuga linnamaastur? :)


Infiniti EX37

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2009, 13:20
Postitas gebolax

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2009, 13:36
Postitas Muri
ai kui kuri :twisted:

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2009, 17:02
Postitas Kolmik
tuu punane näeb jah väga ülbe välja

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2009, 17:09
Postitas kd
Esiosa ja kapott on küll väga sex 8)

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2009, 00:51
Postitas ets
viimases või oli see eelviimases autolehes avaldati ka mps-i pilt ja jutt,nagu aru sain siis nelivedu pole ka sellel mudelil mis teeb sellest autost suht mõtetu aparaadi minu arvates ja no see esiots :x :x täielik peugeot 307 oksele ajab lausa!

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2009, 02:28
Postitas hardstyler
ets kirjutas:viimases või oli see eelviimases autolehes avaldati ka mps-i pilt ja jutt,nagu aru sain siis nelivedu pole ka sellel mudelil mis teeb sellest autost suht mõtetu aparaadi minu arvates ja no see esiots :x :x täielik peugeot 307 oksele ajab lausa!


Minu, kui vana roostes 626 omaniku, arvamus ühtib sinuga. Praegune 3MPS on ilusam. Uus on liiga pesoo.