1. leht 1-st

Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2014, 16:22
Postitas imelyk
Küsimus siis selline, et kui autol vedrusid maha lõigata, kas muutub väga kaldenurk jne?
Tean et lõikamine ei ole hea, aga tahaks proovida kuna olemas 1 ring kasutatud vedrusid, aga tahaks teada kas tasub ära see ettevõtmine?
14" valuveljega näeb auto ikka päris imelik, mingi 6 cm on rehvi ja koopa vahe... üldjuhul sõidan üksi või siis koos kundega.

Hetkel siis selline:
Rehv kulunud, aga uued rehvid ei jäänud eriti kõrgemad.
Pilt


Ärge näkku lööge lihtsalt uurin :roll:

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2014, 00:46
Postitas R-go
Pead ei anna aga kahtlustan, et 323-el kere liiga kerge.Pead pool vedrust maha lõikama, et mingit tulemust saada.Aga siis ei püsi vedru enam taldrikus ja see pole kohe üldse mitte hea.
Aga kui sa kirjutad, et sul teine komp. vedrusid siis proovi järgi ikka.Amordipüstaku eemaldamine pole ju raske ja kui vedruklambrid olemas kulub ühe ratta juures vast tunnike.Üks päev mässamist ja tulemus teada :).

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2014, 01:33
Postitas martin
Tegelikult ei ole 626 ja 323 massid üldsegi nii erinevad. Seega isiklikult ma selles probleemi ei näe.
Ratta kaldenurk kindlasti muutub, ning soovitatavalt võiks peale madaldamist sillastendist korra läbi hüpata.

Seega, nagu R-go juba ütles, kui vahendid on olemas siis ainult jõudu tööle!

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2014, 21:26
Postitas MMclub
Proovida ju võid, aga lõigatud vedrudega pole sillastendi sul asja.. mõttetu raha raiskamine.

Eile pidin rõõmust lakke kargama, kui avastasin et mu uue auto ( BMW e39 ) coiloverid maksavad 210 eurot !!! Siinkohal toonvõrdluseks et eelmine Mazda 323 BJ mis mul oli, hakkasid enamvähem madaldusvedrud hinnast 170 - 190 eurot. Coiloveri komplekt .. odavaim coiloveri komplekt 420 eurot.
Õnneks sattusin heatahtliku foorumikasutaja peale kes mu hädakarjet nägi ja tellis vedrud ära .. lõpuks maksin talle sularahas kätte 60 eurot ja sain tutikad madaldusvedrud ( kui ei eksi siis oli -35/-40, siinkohal tekib tunne et poiss oli nad ju siis enne endaraha eest veel ära tellinud... kui ei eksi siis kuti nimi oli Tanel aga kasutajat ei mäleta .. virtuaalsed õlled sulle !! ) auto läks mõnusalt madalamaks, mõnusalt jäigaks ja juhitavus oli super ( Üldjuhul igalits kiidab oma p*tsi kuid juhitavust kiitsid ka teised võõrad takkajärgi )

Kevadel madalaks !!!

Martin

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 06 Veebr 2014, 14:48
Postitas IvarR
Esiteks, lõikamisel muutub vedru jäigemaks.
Teiseks, lõigata võid taldriku poolt juhul kui vedru läbimõõt ei muutu ehk istub pessa ilusti tagasi mitte ei hüppa sul augus pesast välja.
Kolmandaks, lõigates relakaga karastad kuumusega vedru üle ja läheb hapraks ehk hakkab murduma
Neljandaks, muutub vedrustuse geomeetria (õõtsa nurk, kokkujooks jne) selle tegevuse käigus ehk sillastendis pead pärast kindlasti käima.

MMclub kirjutas:Eile pidin rõõmust lakke kargama, kui avastasin et mu uue auto ( BMW e39 ) coiloverid maksavad 210 eurot !!!
Martin


Olgem ausad need 210eurised "coiloverid" on ikka räme crap. Esiteks ei kesta, teiseks pole seadistatavad ei damper ega rebound. Ainuke koht kuhu nad kõlbavad on näituseauto millega ei sõideta ja sõiduomadused rolli ei mängi.

IvarR

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 08 Veebr 2014, 14:33
Postitas MMclub
MMclub kirjutas:Eile pidin rõõmust lakke kargama, kui avastasin et mu uue auto ( BMW e39 ) coiloverid maksavad 210 eurot !!!
Martin


Olgem ausad need 210eurised "coiloverid" on ikka räme crap. Esiteks ei kesta, teiseks pole seadistatavad ei damper ega rebound. Ainuke koht kuhu nad kõlbavad on näituseauto millega ei sõideta ja sõiduomadused rolli ei mängi.

IvarR[/quote]

Täitsa nõustun sinuga, kuid vaadates seda summat siis hetk, millal peaksin amorte vahetama hakkama sis proovin need 210 eurosed ära, kestavad kaua kestavad saan aimu siis nö. coiloverite odavama otsa loomadest ja edasi oskab arvestada kas need on mulle üldse sobilikud ( olgem ausad, Mazdaga " põrkamise " asemel praeguse autoga lihtsalt kruiisides on ikka raisk väga mugav :D ), saab osta uued tavalised amordid, minna uuesti madaldusvedrudele või osta kallimad coilid....
ehk selle summa eest mis nad maksavad, kui saan sõita kasvõi ühesuvise perioodi " madalamalt " siis why not.

Martin

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 09:09
Postitas imelyk
Sain tehtud relakamadalduse. Võtsin igalt vedrult 1 keeru ja jäin tulemusega rahule. Hea on see, et vedru on otsast lõpuni sama diameetriga :)

Väike pilt ka ;)

Pilt

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 12:31
Postitas MMclub
Lõhkusid lihtsalt kõik vedrud ära.. oleks võinud siis juba näpistada et midagi aru ka oleks saada... hetkel on sul kõik vedrud ära lõhutud, räige balloon rehv velgedel ja kodutud saavad ikka koobastes magamas käia :)

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 13:40
Postitas imelyk
Ilu vaataja silmades...
Uueväärsed vedrud kuuris ootavad, kui need mis all peaksid katki minema.

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 14:09
Postitas madoc
Minu arust väga viisakas. Misajast peab niigi jäiga vedrustusega mazdal olema veel all 35-40 profiiliga rehv? Tahaks ka ise eest just sellist kõrgust, aga relakat kasutada ei taha. Kodututest lahtisaamise murest võib kurta lowliferite foorumis :wave:

Re: Mazda 323f Madaldus

PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 16:05
Postitas imelyk
Ega ise ka ei tahtnud, aga kuna kaotada polnud midagi siis riskisin :) Hetkel olen väga rahul. Eks annan teada kui midagi ära murdub või pooleks läheb :lolno: