1. leht 1-st

Hoiatustuli põleb kiirendamisel

PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 12:57
Postitas YxPriit
Selline mure, et mõned korrad on olnud nii et kiirendades (lubatud kiirustel ikka) läheb pidurite hoiatuse tuli põlema. Lasen gaasi maha korraks, siis kaob ära.

Õli jaoks on teine tuli, kuid sellele vaatamata ma tsekkisin õli, mis on korras. Pidurite osas ei ole halvenemist täheldanud. Pidurid ise on tavalised e mitte ABS.

Ja kiirendan ikka enamvähem sooja mootoriga. Temperatuur hakkab normi jõudma või on normis. Külmast peast oleks mõrv.

Keegi teab, millest see olla võiks? :(

Autoks siis 323F 2.0 V6

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 12:18
Postitas Anonymous
Ehk on see tulede põlemaminek mingi hoiatus?!
Näiteks Citroen C3 kogesin seda, et kui ratas hakkab ringi käima siis lööb ohutuled peale, näitamaks et libe on.

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 16:23
Postitas 323IFF
Õlitasapinna ja käsip.märgutuli on ühine.On tõesti juhuseid ka selliseid,kus
kopikad ,kirjaklabrid käsip.kangi all lülitit sisse lülitavad.
KUI ikka räägime õigest märgutulest.

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 18:18
Postitas YxPriit
323IFF kirjutas:Õlitasapinna ja käsip.märgutuli on ühine.On tõesti juhuseid ka selliseid,kus
kopikad ,kirjaklabrid käsip.kangi all lülitit sisse lülitavad.
KUI ikka räägime õigest märgutulest.

Aga see õlikannu tuli näitab siis mida? Ehk ma peaks ikka õli juurde valama jah...

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 18:30
Postitas tomkulibin
Ega tea jah, miks nad kuradid selliseid tulesid sinna topivad.
Sa vaata hoolega, osad märgutulesid on rohelised, osad kollased ja mõned mikskipärast punased.
Mõista, mõista miks on nii (tõmba paralleele valgusfooriga, see aitab).

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 19:15
Postitas maaks
YxPriit kirjutas:
323IFF kirjutas:Õlitasapinna ja käsip.märgutuli on ühine.On tõesti juhuseid ka selliseid,kus
kopikad ,kirjaklabrid käsip.kangi all lülitit sisse lülitavad.
KUI ikka räägime õigest märgutulest.

Aga see õlikannu tuli näitab siis mida? Ehk ma peaks ikka õli juurde valama jah...

Jutt ikka piduriõlist käib, mitte mootori õlist.
Õlikannu tuli on mootori oma!
Kas 323-el on klotside kulumise andur el. vüi mehhaaniline? Kui el, siis kas see ei või teatud nurga alt häiret anda näiteks?

PostitusPostitatud: 15 Dets 2005, 22:46
Postitas Anonymous
Vaata kas piduriõli tase on normaalne? Äkki see on sellise piiri peal, et andur kõlgub kahevahel?!

PostitusPostitatud: 16 Dets 2005, 11:24
Postitas YxPriit
kulibin kirjutas:Ega tea jah, miks nad kuradid selliseid tulesid sinna topivad.
Sa vaata hoolega, osad märgutulesid on rohelised, osad kollased ja mõned mikskipärast punased.
Mõista, mõista miks on nii (tõmba paralleele valgusfooriga, see aitab).

sa oled nii nunnu ju :D

PostitusPostitatud: 16 Dets 2005, 11:25
Postitas YxPriit
hotsepp kirjutas:Vaata kas piduriõli tase on normaalne? Äkki see on sellise piiri peal, et andur kõlgub kahevahel?!

Kontrollin.

PostitusPostitatud: 16 Dets 2005, 17:33
Postitas tomkulibin
Vabandust, kui liiga ägedaks läksin.Päeval juhtus mitu klienti, kes ei tahtnud 7.klassi füüsikatõdesid tunnistada.No ja nagu tavaliselt peksa saab ikka järgmine.
Aga sellegi poolest, kui põleb punane, siis tasub viga välja juurida enne edasist kasutamist.

PostitusPostitatud: 21 Dets 2005, 17:51
Postitas Anonymous
kulibin kirjutas:Vabandust, kui liiga ägedaks läksin.Päeval juhtus mitu klienti, kes ei tahtnud 7.klassi füüsikatõdesid tunnistada.No ja nagu tavaliselt peksa saab ikka järgmine.
Aga sellegi poolest, kui põleb punane, siis tasub viga välja juurida enne edasist kasutamist.
Off TOPIC: Tule foorumisse ikka rõõmsameelselt :wink:

PostitusPostitatud: 21 Dets 2005, 21:43
Postitas tomkulibin
Otsisin teemavhetusest pinge maandamist, ju ei saand asjaga kohe hakkama, sorry. :oops: