1. leht 1-st

Neetud 323f pidurid

PostitusPostitatud: 08 Nov 2013, 22:50
Postitas Rakett123
Tere kõik see Mazdapere.

Auto: 323f sport 2003 2.0 bensiin 96kw. Teate küll, eks.
Probleem: Terve auto (nali). Tegelikult taga parempoolne pidur. Asi selline, et sõitsin-sõitsin ja siis ükshetk jäi pidur peale. Vahetasin klotsid ja mansetid ära - arvasin, et äkki on kolvi sisse miskit läinud - sodi vms. Okei, siis sõitsin mingi aeg, kõik oli hea. Kuni ükshetk jälle sama asi kordus. Äkki oli support siis läbi või kolb seest mingeid tükke täis vms? Ostsin UUE supporti, panin külge...JA IKKA sama jama. 10 km sõites klotsid ja support nii kuum et prae või mune seal peal. Kõik olen ära vahetanud põhimõtteliselt, aga ei mõista mis jama on.
Vahetatud on: Pidurikettad, klotsid, klotsikinnitusklambrid, mansetid, support. See jublakas, kuhu vahele klotsid lähevad, see on vana ainult. (sadul vist?)
Proovisin sõita nii käsipiduriga kui ilma - mõlemal juhul sama teema.
Ei tea nüüd mida teha.. :(

Re: Neetud 323f pidurid

PostitusPostitatud: 09 Nov 2013, 00:11
Postitas Mario
ma ei näe nimekirjas sadula sõrmi.. või siis liugtapid, nii on nad kataloogides kirjas... lisaks näed klotsi pealt ära, kumb pool töötab. Kui kolvi poolne klots on tööd teinud ja välimine mitte, siis on selge, et tappide peal sadul ei liugle eriti.. aga samas seda on kerge märgata, kui sadul on maas.. sõrmed roostetavad jubedalt.. Pealegi, kui uus sadul sai, siis seal on kõik uus nänn küljes, aga igaks juhuks kontrolli, kas sadul ikka liigub vabalt. Võta ratas maha, kanguta heebli või tugeva kruvikaga sadul natuke vabamaks ja vaata kas sadul käega liigutades liigub. Ta peaks seda tegema. Kui ei, siis pane uuele sadulale vanad sõrmede kattekummid tagasi, on juhuseid, kus taastatud sadulad saavad odavad kummid külge ja kaua need ei kesta. Tuletan siis meelde, et ükski poes müüdav pidurisadul ei ole uus, vaid kellegi taastatud vana ning peab palvetama, et kasutati korralikku remontkomplekti...
Lisaks eelnevale, kui on kõik läbi kaetud ja veendutud korrasolekus, siis jääb alati võimalus, et pidurivooliku sisemine kiht on katki ja laseb vedelikku küll peale, kuid tagasi mitte ja jääbki too sadul tööasendisse... iseenesest läbi interneti autot ei remondi, aga kui oletame, et tõesti on kõik läbi vaadatud, siis on alati vooliku võimalus.. rohkem ei oska minagi öelda

Re: Neetud 323f pidurid

PostitusPostitatud: 09 Nov 2013, 00:37
Postitas Rakett123
Olgu, aitäh sulle, Mario.
Kuulsin seda pidurivooliku juttu küla pealt kah ;)
Kui seal on miskit, siis on ainus võimalus pidurivoolik ära vahetada? Parandada pole vist mõtet, kui üldse saab?
Tuletan meelde, et jah - olen algaja

Klotsidest niipalju, et sisemine klots kulub. Kolb jääb nagu peale ikkagi. Kui sõidan nii, et pidurdan enamjaolt käiguga ja pidurdan mitte nii äkiliselt, siis pole hullu. Aga kui natukene rohkem, siis jääbki peale ja kõik... Kärssab

Re: Neetud 323f pidurid

PostitusPostitatud: 09 Nov 2013, 11:39
Postitas Mario
tõenäosus on olemas selleks küll jah.
Parandada pole seal midagi. Just tegin ühte sellist masinat, kus mehed vahetasid ise sadulaid, aga et nad lasid süsteemi tühjaks voolata ja pärast enam vedelik alla ei tulnud, lasid alt suruõhku torustikku ja lasid peasilindri mansetid pahupidi...
voolik vist ei maksnud ka väga palju, ~10€ vb oli kõige rohkem ehk... Lihtsalt üks vedeliku kallamise ja õhutamise rutiin jälle.
Igaks juhuks küsin, kui palju sa sadula vahetamisel õhutasid? Ühe-kaks korda? Soovituslik on vähemalt mingi 5-6 korda tegevust korrata, siis on kindlam. Ja siis mine sõida kruusa peal ja löö 50 pealt pidur põhja. ABSi pump lükkab veel sisse jäänud õhu sadulasse ja siis veel üks järelõhutamine teha. Siis võib kindel olla, et õhk on väljas ja viga mehaaniline.

Re: Neetud 323f pidurid

PostitusPostitatud: 20 Nov 2013, 14:26
Postitas Rakett123
Jah, asi oli pidurivoolikus! See oli kinnitusklambrikohast kinnipressitud, nii et õli kolbi läks, aga tagasi mitte, nii et kolb jäi peale. Aitäh! Aga nüüd uued probleemid juba :)