1. leht 1-st

626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 13:25
Postitas Elar
Tervist.
Selline teema et 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit?) ei tööta. Alguses ütles vist ülesse 1 pütt(jõud kadus ja suitses siniselt). Kuna on peal ka gaasiseade siis kui sellele sai ümber lülitatud toimis kõik korralikult. Auto aga seisis mõnda aega ja kui üks aeg käivitasin suitses veel sinisemalt ja töötasid vaid kaks pütti (2ja4). Teiste pihustite(1ja3) pistikud võis lihtsalt lahti ühendada midagi ei muutunud. Testeriga kontrollides oli vool kõigis pistikutes ja pihusteid omavahel vahetades ka midagi ei muutunud! Süüde on korralik, uued juhtmed.

AGA KUST VIGA OTSIDA ENAM EI TEA! On siin äkki teadjamaid????

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 13:39
Postitas tomkulibin
Kui pihustile otse vool peale lasta, peaks rakendumise klõps kuulda olema. Eemaldatud pihusti korral võimalus ka surve kontroll teha, et kui isegi rakendub elektriline osa, siis kas ka reaalselt kütust läbi laseb :roll:
Ehk oled solkkütust saanud ja pihustid kinni kleepunud?

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 21:24
Postitas Elar
Võtsin pihustid maha. Lasin voolu peale ja voolikuga puhudes asi toimis. Pihusti avanes ja tundus ok! Vahetasin pihusteid oma vahel ja need mis ennem ei töötanud hakkasid tööle st. tundub et jama on kuskil elektris! Oskab keegi äkki seletada kuidas see pihust seal toimib. Testeriga mõõtes oli pinge(vool) kogu aeg peal see tähendab et pihusti on ju lahti ja kogu aeg jookseb kütus peale!!! Oma arunatuke ütleb et kogu aeg ei saa ju pihusti avatud olla.

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 21:31
Postitas ValdurKivirand
Pihustile tuleb pidev pinge peale. Aju maandab pihustit.

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 22:12
Postitas Elar
Siis tuleb viga ilmselt otsida AJU ja PIHUSTITE vahelt. JAH?

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 22:22
Postitas Mario
täpsemalt öeldes jah, otsi üles aju ja pihusti vaheline juhe ja vaata, kas maandab või ei.
olen alati öelnud, et gaasiseade on saatanast, aga kuigi siinkohal sellel vist praeguse veaga otsest puudet pole..
pole ime, kui kuskil on juhe mäda.
edu otsimisel.
muidu pihusti mähise takistus on 12-16 oomi,kui see sind aitama peaks.

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 13:50
Postitas tomkulibin
Foorumis on olnud ka uue/järgmise aju otsungu kuulutusi :thumbdown:

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 01 Mär 2013, 19:50
Postitas Elar
Pihustite takistused olid kõik kuskil 15-16 oomi vahel. Oskab keegi öelda kust kohast seda aju otsida.(pole varem vaja olnud!)

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 02 Mär 2013, 10:16
Postitas tomkulibin
Pilt
PS: mina lugesin kokku 14 eri markeeringuga aju antud mootori kubatuuriga GF-dele:wave:

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 19 Juun 2013, 19:09
Postitas Elar
Tänud juhiste eest aga sellelt pildilt ma küll välja ei lugenud et aju asub kesk-konsooli all käigukangi juures.
Sain mõni aeg tagasi siis aega ja kakkusin juhtmed ajuni lahti. Kontrollisin üle, kõik olid terved. Mootori sain viimaks kuidagi tööle. Algul kaks silindrit siis lõpuks kolmas ja kui neljandal küünla ära vahetasin hakkas ka see tööle. KAS TÕESTI OLI HÄDA KATKISTES KÜÜNALDES!(Huvitav mis nendele ei sobinud.Vahetatud said vist c`2a tagasi ja sõitnud pole nendega vist 10000km-tki)
Nüüd aga uus JAMA. Mootor küll tuksub ühtlaselt(ei puterda ega suitse) aga käisin COd mõõtmas ja see oli totaalselt laes. Käivitub samas ka sandisti.Käima läheb vaid nii, et gaasip. põhja ja käivitus paar sek.,pedaal ülesse ja nii saab vaid mootori tööle. Loogika ütleb et viga peab olema küttesegus-õhu anduris(liiga palju kütust). Õhu andurid peaksid olema sellel õhupuhasti kopsiku peal-sees. Ühe kontrollisin testriga ja see täitsa näitas mingit takistust. Teine(vist kuumtraadi andur) millel pistik küljes aga ei näidanud mingit takistust! Õhufiltri kopsiku avast vaadates paistis üks ümar ja teine kandiline jubin ja kogu lugu. Pistikutel aga oli pinge kenasti olemas, kuigi sellel viimasel kolme kaablilisel näitas osade klemmide vahel pinget vaid 4,7V.

Oskab äkki keegi soovitada kedagi Pärnus kes suudaks sellisest "vanakesest" mingid veakoodid välja lugeda.

Re: 626 1,8 GE1 94a 2 silindrit (pihustit) ei tööta

PostitusPostitatud: 19 Juun 2013, 20:33
Postitas Mario
küünaldega on ka see häda, et ka poeuued, kui on korra maha kukkunud, on tegelikult juba defektsed, aga kuniks klient ei tule kaebama, ei ole miskit häda ja ka siis müüakse uued, et noh, ju siis olid praagid... igal juhul saad topelt osta..
aga kui rääkida siin sädemest, siis teinekord sõltub säde ka sellest, kuidas küünal surve all käitub.. alles oli mul siin juhus ühe vene marki autoga - küünal jumala hea, vastu mootorit ilus sinine säde. Keerad sisse, auto ei käi. No lõpuks panime rõhukambrisse - vabas õhus toimiv säde oli juba paar barise surve all täiesti olematu ja hüppas juba enne keresse, kui ta otsani jõudis, et ses suhtes teinekord "hõre" mootor töötab peaaegu ideaali lähedaselt, ja hakkab hoopis näiteks õli sööma või laseb kütusesegu summutisse...

Aga mis nüüd puudutab sinu puterdamist ja üleujutust, siis esimesena kontrolli ära ka temp-andurid nii sissetuleva õhu, kui ka jahutusvee omad. Ja seda enam - kuna on segu rikas - kas siis kui on külmkäivitus või ka siis kui on juba töösoe (üle 80 kraadi)?
sellest loeb ka nii mõndagi välja ja pigem pakuks vigast hapnikuandurit, mille soendusahel enam ei tööta ja ilmselt pead päris pikalt punases hoidma pöördeid, kuniks ta tööle hakkab.. kui üldse.. vanadusega jääb see hapnikuandur üsna laisaks ja tegelikult on ka hapnikuanduri vahetusvälp ette nähtud 3 aastat või 60 000km, aga no kesse viitsib, eksju? :)
Aga edu leidmisel. :)