1. leht 1-st

Mazda GW tagumised pidurikettad

PostitusPostitatud: 23 Dets 2015, 11:16
Postitas vihk
Tere, häid Jõulupühi. Mazda 626 GW Kas kellelgi on kogemusi. Vahetasin 2 a tagasi uued pidurikettad ja klotsid komplektis, sest eelmised olid vist ikka kõverad sest mingi koht nühkis. Nüüd jälle mingi koht nühib. Kas tõesti on kettad mingist pehmest materjalist, või viga supportis, või sõidustiilis. Peab jälle vahetama ? Suurlinnas eriti ei sõida ja pidurite tampimist pole. Kettad vahetati töökojas. Kas tõesti nii tihti peab vahetama, ketta kulumist ju eriti polegi. Hiljuti sai vahetatud ka esimesed, kuid need olid samad juba auto soetamisest saati ja klotsid kulunud.

Re: Mazda GW tagumised pidurikettad

PostitusPostitatud: 28 Dets 2015, 08:42
Postitas tomkulibin
vihk kirjutas:... Vahetasin 2 a tagasi uued pidurikettad ja klotsid komplektis, sest eelmised olid vist ikka kõverad sest mingi koht nühkis. Nüüd jälle mingi koht nühib. Kas tõesti on kettad mingist pehmest materjalist, või viga supportis, või sõidustiilis...

Pigem nimetaks Mazda(teiste markidega süviti pole tegelenud juba aastaid) puhul õrnakeseks tagapiduri supordeid, need on ilmselt originaalina nüüdseks juba väsinud ja varuosana pakutavad pole uueväärsed kestvuse poolest, kui muidugi originaale ei telli hirmkalli raha eest(pole võimatu, et polegi originaale saada). Pealegi ega valmistaja ei arvestanudki nii pika liikuri kasutusajaga.
Piisab ju termošokist, kui suport on kinni jäämas ja seeläbi soojakene, mis aegajalt lombivee kiirjahutust saab.
Pole ka välistatud, et probleem on seotud käsipiduri trossi kinnijäämisest
Omal ajal võitlesin trossidega ja hinnavahe hea ja tavalise vahel oli pea 5x. Taastatud suport kestis u 2 aastat, originaal suport "B" kategooria rem.sarjaga u sama kaua, originaal suport kestis üle 20 aasta :wave: