1. leht 1-st

Mazda 626STW, 2,2i, ´93.a., ei lähe käima.

PostitusPostitatud: 17 Juul 2006, 14:25
Postitas Anonymous
Tere.
Mure, nimelt panin auto käima ja liigutasin õuest tuppa, käima läks paugust ja umbes 30 min hiljem enam käima ei lähe.......pump kütet peale lööb ja küünla järgi süüde ka nagu oleks, aga mida pole on see, et auto käivitus.........küünlad märjaks ei lähe, kapoti all ja ka toas kõik kaitsmed terved, kui kuskil veel lisaks pole peidetud. On äkki kellelgi sarnast probleemi olnud v midagi sellest kuulnud. Endal kipub mõistus otsa saama.

PostitusPostitatud: 17 Juul 2006, 17:33
Postitas 323IFF
kui küünlad kuivad siis ju pump lahja.või siiski säde nii lahja et ei käivitu.
lase kuskil vaakumvooliku avast hästi põlevat aerosooli kollektorisse korraliku sädemega peaks vähemalt lubama.Kojamehe mootori juures on kahe klemmine diag.pistik kirja klamber sillaks sisse peab korras pensupump täiega taha tulema,niiet voolikud kivikõvad on.

(aga sisemine hääl ütleb et jagaja sisene kommutaator ca 750- )

PostitusPostitatud: 17 Juul 2006, 23:44
Postitas vzk
On olnud korra ka juhus et aju andis otsad...

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 00:14
Postitas tomkulibin
323IFF kirjutas:kui küünlad kuivad siis ju pump lahja.või siiski säde nii lahja et ei käivitu.
lase kuskil vaakumvooliku avast hästi põlevat aerosooli kollektorisse korraliku sädemega peaks vähemalt lubama.Kojamehe mootori juures on kahe klemmine diag.pistik kirja klamber sillaks sisse peab korras pensupump täiega taha tulema(pumba mühinat peaks olema kuulda avatud bensupaagi korgi august),niiet voolikud kivikõvad on.

(aga sisemine hääl ütleb et jagaja sisene kommutaator ca 750- )

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 10:03
Postitas Anonymous
ma pooldan seda kütusepumba teoorita kuna kuuaega tagasi tuttaval oli samasugune kala. kütusepump ühtäkki enam ei löö(täitsa lambi jaala) õige survega kütust mootorisse ja masin ei käivitugi.

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 13:15
Postitas Anonymous
Niih, tundub et probleem lahenenud..........ise ka ei usu, aga lahendus imelihtne, uus jagaja kaas koos rootoriga ning bensufilter.......põhjuseks oli ilmselt bensufilter, mis oli kinni tänu 1,5.a. seismisele.......moraal, ei maksa jätta filtrisse kütet, roostetab kinni :D

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 17:31
Postitas 323IFF
haruldane "kala" on väärt "kala"