1. leht 2-st

Probleem mootoriga 1989 2.0 66kW

PostitusPostitatud: 04 Aug 2005, 18:09
Postitas vzk
Viimasel ajal nagu tõmbleb ühtlase sõidu ajal, küünald uued, kütuse filter ka. Sai ka teisi küünlajuhtmeid proovitud. Ei tea kas mõni pihusti umbes? Kuidas kontrollida? Ja kuidas neid mootori aju salvestatud vigu dioodiga vaadata sai?

626,2.0 66kw

PostitusPostitatud: 19 Okt 2005, 12:15
Postitas Anonymous
Mul oli sama mootoriga 626,89.a. ja oli sama mure,vahetasin küünlad, juhtmed,kütusefiltri,regullisin kla´ppe ja ei läinud paremaks,ma arvan et asi on pihustites,nii vähemalt öeldi ka mulle.

PostitusPostitatud: 19 Okt 2005, 12:18
Postitas Anonymous
http://www.carrating.org/car.php?7339
müüdud see auto juba!!!

PostitusPostitatud: 20 Okt 2005, 10:30
Postitas vzk
Mul siiani see jama sai teist bena pumpa proovitud ja tundub, et kütte rõhuregulaator paneb näkku äkki? Sai vähe õhulugejat näpitud ning mootori sain ühtlaselt käima, aga nii see asi olema ei pea, nii et eks näeb, kui vea leian annan märku.
Selline asi ka, et kas teistel 2.0 66kW omanikel hakkab ka tõmme kaduma kui pööre üle 5000?

PostitusPostitatud: 30 Okt 2005, 01:50
Postitas tomkulibin
Mõõda surved silindrites ära. Ebaühtlane kulumine -erinevad surved -tõmblemine. Aga millal viimati klappe reguleerit?Omal ajal sai tutika Ladaga tegeldud, klappe reguleerisin mikromeetriga mõõtes ja 0,08mm erinevust pani mootori tühikäigul tõmblema.

PostitusPostitatud: 30 Okt 2005, 09:37
Postitas Anonymous
Seal hüdrotõukurid :wink:

PostitusPostitatud: 30 Okt 2005, 12:16
Postitas vzk
Tekkis vahepeal järgmine küsimus. Parema lanseka (kõrvalistuja poolse) juures on üks suur must silindriline kopsik. Selle alt tuleb üksik jämedam voolik. Vot see voolik on minu masinal teisest otsast täiesti lahti ja ei paista ka kohta kuhu ta kinnituda võiks. Kas teistel sama mootoriga isentel on asi samamoodi?

PostitusPostitatud: 30 Okt 2005, 22:04
Postitas Anonymous
Ehk vöimalik asjast pilt teha :roll:

PostitusPostitatud: 01 Nov 2005, 21:58
Postitas vzk
Vot pilti kahjuks ei ole hetkel võimalik teha. Aga 8v mootoril pole eriti võimalik sellest asjast mööda vaadata :). Niipalju ka et sellesse asja läheb pealt neli või viis vakumvoolikut ja alt tuleb siis see üks teistest jämedam voolik.

PostitusPostitatud: 02 Nov 2005, 07:09
Postitas Anonymous
Kas see mis asub amordikoopa juures :roll:

PostitusPostitatud: 02 Nov 2005, 08:36
Postitas tomkulibin
Kui see on see mis mina arvan, siis on tegemist söefiltriga mis pensupaagi tuulutusega ja vaakum voolikutega seotud. Alumine voolik läheb tal kas lihtsalt põhja alla või silla tala õõnsusesse.

PostitusPostitatud: 02 Nov 2005, 18:45
Postitas vzk
Ahaa et kui see asi on kuidagi kinni siis tekib paaki vaakum?

PostitusPostitatud: 02 Nov 2005, 19:24
Postitas tomkulibin
Sul seal kapoti all mitu sihukest asja, mis töötavad hõrenduse peal..Kaasaarvatud pensupaagi tuulutus-rõhu tasandi. Nende vidinate(solenoidide) teised otsad lähevad läbi selle musta purgi (aktiivsöefiltri) atmosfääri ehk silla tala tühimikku. Ilmselt hakkad segama nende abiseadmete tööd kui sulged alumise toru. Nii arvan mina.

PostitusPostitatud: 02 Nov 2005, 22:27
Postitas tomkulibin
To mzda GTI le: Kas ikka on hüdrotõukurid ,minu teada on selle ajastu 2.0 mootorid osad regullitavad ja osad hüdrod. 66 kW oli ainult reguleeritavadklapid (8 klapiline), hüdro klapid olid 12klapilistel mootoritel.

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 08:16
Postitas Anonymous
Srry :oops: Ei lugenud korralikult :roll:

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 08:25
Postitas tomkulibin
Ära nüüd kohe südamesse ka võta,arvasin et kas tunned äkki antud isendit lähemalt. Siin ilmas juhtub igasugusei imesju. Võb juhtuda ka mõni eriline eksemplar.

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 16:56
Postitas Anonymous
OT:Eks see FE3N on ikke rohkem selge kui ülejäänud, sest endal selline kone kapoti all 8)

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 17:23
Postitas tomkulibin
FE3N on hea, aga kuis oleks FE3T?

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 19:40
Postitas vzk
Kle neid FE3T vist on mõni tehtud tõesti va. muidugi DIY mehed. Isegi mõelnud sellele 8) , aga ei taha ratsida väga, oleks rihma pealt jooksev doonor olemas siis mõtleks juba.

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 19:45
Postitas Anonymous
kulibin kirjutas:FE3N on hea, aga kuis oleks FE3T?

Pole sellisest isendist kuulnud :?

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 20:35
Postitas ints 626
selle all vist siis mõeldud seda turbo varjanti.

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 21:11
Postitas tomkulibin
Jah ,turbo variant.Neid olla ehitatud tükki 28(raffas rääkis ,kindel ei ole et kas ikka on nii vähe).Need olla katse partii miski võistluse jaoks.
Lähen otsin enda skleroosile kindlamat kinnitust.

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 22:53
Postitas tomkulibin
Poisid, kas me mitte põhiteemest kaugele pole läinud?
Leitud mingi vihje:
HISTORY OF THE FE3 MOTOR



The FE3 motor part# FE3N was in the following cars: 87-92 626 Capella FWD &AWD, 626 Capella Coupe (MX-6), 626 Capella Wagon FWD & AWD,and a very limited edition 626 Capella AWD Turbo, and the Ford Telstar. They never used this engine in the Probes.

The engine design is based on the F series block, but a very similiar design of the B series engines, like the Mazda 323 GTX/GTR motor, the 90-94 Mazda Protege LX dual cam motor.

The FE3 motor is a 2.0 liter 1998cc 121.9cu.in DOHC 16-valve engine. The engine came mostly normally aspirated, but turbocharge briefly for a Rally team. The FE3 came with a lofty 170hp@6000 rpm and 160ft/lbs of torque @4500rpm, and turbocharge came with a beefy 260hp and 283ft/lbs of torque with 13.5 psi stock. The normally aspirated engine came with 9.5:1 compression, and the limited turbocharge one came 8.8:1. Both engines had the same bore and stroke. The bore is the same as the F2/F2T motor, which is 86mm, 3.39cu in. The stroke is also 86mm, 3.39cu in, as the F2/F2T is 94mm, 3.70cu in.
Pikemalt siis: http://members.aol.com/solomiata/FE3info.html

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 23:44
Postitas Anonymous
Selle jutu järgi seal lehel kipun seda mootorite arvu uskuma 8) Ja seal ju moto juba ilma turbota vöimsam :? Aga vöiks kätte saada küll sellise jubina, kruviks kõhklemata pääle :wink:

PostitusPostitatud: 03 Nov 2005, 23:59
Postitas choise
MazdaGTI kirjutas:Selle jutu järgi seal lehel kipun seda mootorite arvu uskuma 8) Ja seal ju moto juba ilma turbota vöimsam :? Aga vöiks kätte saada küll sellise jubina, kruviks kõhklemata pääle :wink:

äkki mõtlexid enne selle peale et panex oma masina lõpex liikuma? :D