1. leht 1-st

Häda!626coupe 2.0doch kiirendusel kaovad osad pütid...

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2005, 18:54
Postitas Anonymous
...ja seda just sooja mootoriga.Külmalt käib norm.-lt.Nii kui tuutsu annad on lörin taga,kui aga meelitada minimaalse gaasiga saab kuidagi sõita.Tunne nagu taoks kuskilt üle aga diagnoss ütles et kõik el korras.On kellelgi kogemusi või oskab mõnd kohta soovitada kus keegi ikka midagi jagab kah.Ok ja thanks! Ah jaa tühikäigu kruvi ei mõika ka justkui midagi!

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2005, 18:55
Postitas ragz
küünlad ja küünlajuhtmed äkki ? 323F BJ tegi sama pulli kunagi ammu ja küünlad olid läbi...

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2005, 20:23
Postitas Anonymous
kaant ja rootorit võid ka uurida... samas ka kütusefiltreid ja pumpa!

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2005, 09:58
Postitas Anonymous
Tänud teile mehed! Eile pesin pritsungi läbi,kiskusin jagaja maha ning puhastasin ära,midagi hullu nagu ei leidnud.Ostan uue kaane ja rootori siis näeb mis teeb.Ja annan siingi teada.Ahjaa,paremaks läks küll tiba aga ikka mida kuumemaks seda hullemaks.Enne ei toiminud tühikäigu kruvi,nüüd nagu uus,seega tasub pritsu pesta.Sitta tuli kõvasti ja pöörded tõusid 2000 peale.Olge mõnusad!

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2005, 14:05
Postitas Anonymous
Võib tunduda loll küsimus,aga kas sa õhufiltert oled vaadanud-nu tiba lähemalt vaadanud,et kuidas see välja näeb :?:
Omal on olnud selline kogemus,kus õhufilter oli nii umbes ja must et sellest ei läind vist grammigi õhku läbi.
Küünlad muidugi ka+juhtmed ka selle vahetusest võib abi olla

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2005, 15:14
Postitas 6kaks6
Erinevate pritsungi kruvide keeramine küll mõistlik tegu pole, kuna keerad segud paigast ja neid pendli abil ise enam paika ei saa. Ise olen oma mootori settinguid reguleerimas käinud sellises kohas nagu speedster`is, mis asub nüüd ark`i taga, ennem olid nad hipodroomi taga. Seal Hannese nimeline mees kes oskab neid kruvisid keerata ja abistavaid diagnoose panna.