Mazda 6 2.0 103kw TDI 2008 Jõuetu.
Postitatud: 29 Sept 2022, 11:30
Tere.
Lugu selline et,autol läks mingiaeg DPF umbe ja jõud kadus ära,sai siis töökotta viidud kus avastati veel et turbo/intercooler ning vaakumpump ka minemas.
Sai siis DPF vahelt välja võetud ning välja programmeeritud.Samuti pandi uus turbo,uus intercooler ning uus vaakumpump,puhastati ka drosselklapp.
Jõud autol oli tagasi kõigest 100-400 meetrit sõitu,seejärel poos jälle kinni
Diagnostika mingit viga ei näidanud,see kes uue softi peale pani,väidab et kõik sai õieti tehtud, ülevaatuselt läks puhtalt läbi,heitgaasid olid normis.
Aeg-ajalt lööb mootori tule põlema siis pole üldse jõudu,kuid kustub ka iseenesest.
Mootori tulega näitas diagnost et MAP/MAF andur kutu,sai mõlemad vahetatud aga endiselt sama jama.
Jõud taastub hetkeks kui võtta aku klemm maha mõneks minutiks,sõidan teatud vahemaa ja hakkab uuesti "pooma" .
Viimase seisuga näitas diagnostika järgmiseid veakoode.
P0108
P0101
P0102
P0113.
Oskab keegi oletada või kindlalt öelda mis anomaaliaga tegu on?
Lugu selline et,autol läks mingiaeg DPF umbe ja jõud kadus ära,sai siis töökotta viidud kus avastati veel et turbo/intercooler ning vaakumpump ka minemas.
Sai siis DPF vahelt välja võetud ning välja programmeeritud.Samuti pandi uus turbo,uus intercooler ning uus vaakumpump,puhastati ka drosselklapp.
Jõud autol oli tagasi kõigest 100-400 meetrit sõitu,seejärel poos jälle kinni
Diagnostika mingit viga ei näidanud,see kes uue softi peale pani,väidab et kõik sai õieti tehtud, ülevaatuselt läks puhtalt läbi,heitgaasid olid normis.
Aeg-ajalt lööb mootori tule põlema siis pole üldse jõudu,kuid kustub ka iseenesest.
Mootori tulega näitas diagnost et MAP/MAF andur kutu,sai mõlemad vahetatud aga endiselt sama jama.
Jõud taastub hetkeks kui võtta aku klemm maha mõneks minutiks,sõidan teatud vahemaa ja hakkab uuesti "pooma" .
Viimase seisuga näitas diagnostika järgmiseid veakoode.
P0108
P0101
P0102
P0113.
Oskab keegi oletada või kindlalt öelda mis anomaaliaga tegu on?