2. leht 2-st

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2013, 19:17
Postitas indrekm
tomkulibin kirjutas:Varajasematest aruteludest on selgunud, et oommeetriga pole selle vidina küljes miskit teha :wave:


Kuna tegemist on elektroonilise seadmega siiski, siis seal peab olema mingi takistus vahel (mõtlen seda vidinat mida valgevenest saab). ja kui selle valgevenest vidina sees ei ole takistid ja võibolla ka diood siis mis seal sees siis on? valgevene õhk mis teeb jaapanlasete poolt ehitatud mazda korda?

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2013, 19:18
Postitas Mario
istmepadja anduri takistus on 1.8-2.2oomi reeglina. Auto pistikutesse ära multimeetrit topi, rikud elektroonika ära.
Aga kahjuks takistiga pole seal sul midagi teha, sest auto saadab pidevalt kontrollsignaali peale ja tahab tagasisidet, seega anduris on signaali generaator ka sees.
Ma tean, et minu autoelektroonika õppejõud võiks sind nt. Paides aidata, tal on emulaator täitsa olemas ja väikse raha eest saaksid omale.

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2013, 19:33
Postitas indrekm
Mario kirjutas:istmepadja anduri takistus on 1.8-2.2oomi reeglina. Auto pistikutesse ära multimeetrit topi, rikud elektroonika ära.
Aga kahjuks takistiga pole seal sul midagi teha, sest auto saadab pidevalt kontrollsignaali peale ja tahab tagasisidet, seega anduris on signaali generaator ka sees.
Ma tean, et minu autoelektroonika õppejõud võiks sind nt. Paides aidata, tal on emulaator täitsa olemas ja väikse raha eest saaksid omale.




tänan. lõpuks ometi keegi tegi selgeks, et see andur ei tööta mitte pinge peal vaid andmeedastuse peal..

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 07:01
Postitas tomkulibin
indrekm kirjutas:... lõpuks ometi keegi tegi selgeks...
Ise ma antud teemaga süviti ei ole tegelenud, aitan vaid võimaliku infi hankimisega. See, et elektroonilisedvidinad tänapäeval töötavad digitaalsel põhimõttel(mõtlevaid kivisid topitakse igale poole), mitte enam analoogsel, peaks antud valdkonnas urgitsejatele juba ammu selged olema :wave:

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 02 Apr 2014, 23:33
Postitas leviathan
m0ff kirjutas:Tere ml veakood 48, ehk kõrvalistuja sensormati andur. Nagu ma aru saan.
Mul juhiiste olemas terve, seisab garaazis niisama. Kas sealt ei anna andurit ümber tõsta või need erinevad asjad?
Kuidas ma selle vea parandada saaks?

Juhiistmes pole andurit ju, andur on selleks et tuvastada kas kõrval istub keegi,juhul kui avarii toimub Kui auto liigub siis seda kas juht on istmel vast tuvastada pole vaja :lolno:

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 03 Apr 2014, 09:25
Postitas m0ff
Sellest ma saan aru jah.
Kas siis kaks varianti?
1. vahetada see andur mis seal istme sees on.
2. see jubin tellida kuskilt mis käib sinna pistiku otsa(kust seda saab)?

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 01 Mai 2014, 20:57
Postitas varimets
Kood 38(vilgub 3korda siis on paus ja 8korda). Liigutades istmete all neid kollaseid pistikuid, siis saab vahest päeva või lausa kuu sõita nii, et Airbagi tuli ei vilguks. Kas Emulaator aitaks?

Re: Turvapadja anduri asendus.

PostitusPostitatud: 01 Mai 2014, 22:08
Postitas ValdurKivirand
Et paneme "pimeda" ette ja kõik ok? :roll:
Kui pistiku nikerdamine on aidanud, ole mees ja paranda pistik ära. Või eemalda pistik ja jooda juhtmed kokku õigesti.
Hiljem ei saa lihtsalt istet kergelt kätte. :wave: