1. leht 2-st

19.04.09 RR I etapp, Rapla rajapäev

PostitusPostitatud: 24 Mär 2009, 12:26
Postitas Väike Müü
Määrustik on siin

Üritus toimub 19.04.2009 Rapla kardirajal. Võistlejate registreerimine ja tehniline ülevaatus on kell 10:00-11:30. Võistlejate koosolek kell 11:45. Võistluse algus kell 12:00. Kohale võiksite tulla võimalikult vara, et tehniline kiirelt ära teha ja proovisõidu saaks tehtud.

Olge head ja saatke mulle Pilt, et ma saaks teha eelneva registreeringu. Pilt sisuks peaks olema alltoodud pildi sisu täitmiseks vajalikud andmed. Mida täpsemalt modifikatsiooni panete seda huvitavam saab olema pealtvaatajatel. Sest need loetakse ka valjuhääldist ette. Selliselt on ka teiste ettekujutus Teie autost. Kui peensusi ei soovi avalikustada siis kirjutage nii nagu on toodud pildil.

Pilt

Sõidust endast:

Sinine ala ----- Line-Up
Kollane nool -- Starti minek
Punane nool -- Paigaltstart ja kaks ringi
Roheline nool- Rajalt mahasõit (NB! Ei tohi taganttulijatele jalgu jääda!!!!)

Pilt



Selline meeldetuletus, et kirjutamata reegel on kujunenud võistlejate poolt, et soojendusringile minnes, möödutakse stardianduritest vasakult poolt, kuid rajal ikka rehvidest läbi, mis on paigutatud andurite kaitseks. Loodame ka seekord mõistvale suhtumisele, vaja ju ikkagi arendada sõidu oskusi, mitte tunda raja laiust erinevates ulatustes! Seda viimast vastavalt vajadusele ja kindlasti ka võimalustele!!!!


Lisaks. Sõit kulgeb sedasi.
1. saad Lina Up`ist loa minna rajale. Märku antakse käe või lipu viipega
2. starter paneb sinu ilusti joonele paika
3. jälgid foori tulesid. punane- punane- roheline. Roheline ---> "loe start"
4. läbid kaks ringi (fikseeritakse esimese-, teise-, ja mõlema ringi aeg)
5. Teise ringi lõpus näidatakse finiši lippu, mille järel kulged rahulikult ette nähtud kohalt rajalt maha (jälgides, et kellegile jalgu ei jää).

Tulemused;
Pilt

PostitusPostitatud: 24 Mär 2009, 23:09
Postitas IvarR
Kui mul on torukollektor ning CAI ning ümber ehitatud väljalaskesüsteem (minge ostke ise esindusest RX7-le org kollektorit ja org väljalaskesüsteemi)
kas siis ma ei saagi osaleda :evil: ??
IvarR

PostitusPostitatud: 24 Mär 2009, 23:10
Postitas Meelis1986
Sulle siis klass OUTLAW ju :?: :?: :?:

PostitusPostitatud: 25 Mär 2009, 08:48
Postitas Sven
Kas coilid tõstavad kah auto klass kõrgemasse :roll:

Samas see kohe päev pärast Avalaksu :?

PostitusPostitatud: 25 Mär 2009, 11:40
Postitas Väike Müü
IvarR: kolle viib Outlaw klassi, ka meie klubist on samal põhjusel Civic'ud Outlaw klassis

Sven: "9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte" klass ei muutu juhul kui sa vedrustuse tüüpi ei ole muutnud (keerdvedrude vahetus lehtvedrude vastu või vastupidi :D)
Meie kalender on paika pandu juba ammusest ajast, mitu kuud enne kui SR oma kalendri avalikustas :cry: . Aga pole hullu, päevad ju ei kattu :!:

PostitusPostitatud: 25 Mär 2009, 20:22
Postitas Ch
nuh keegi läheb?

PostitusPostitatud: 02 Apr 2009, 21:41
Postitas Jyri I
no nii, mazdaclubi teeb nii nagu ikka > ei lähe keegi kohale ega ringe mõõtma?
kus siis meie kiitlejad-kuked nüüd siis on? ringi peal on ikka palju huvitavam lasta kui otse sõita
läheks ja päästaks mazda au? mõnigi 3 MPS võiks proovida!
hunt oli küll väge täis...
nädal enne peaks rajaga tutvuma ka ikka

PostitusPostitatud: 02 Apr 2009, 22:27
Postitas Ch
Eeldatavalt kohal, kuigi niisama, võibolla pildistamas...

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 11:31
Postitas Väike Müü
Ch kirjutas:Eeldatavalt kohal, kuigi niisama, võibolla pildistamas...


Ole hea ja kanna selliselt juhul rajal punast/rohelist ohutusvesti.

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 21:43
Postitas Ch
Ega ma rajale küll ei kavatse minna jalutama :shock: :?

PostitusPostitatud: 03 Apr 2009, 22:18
Postitas IvarR
Hm coilid annavad ju sitaks suurema eelise rajal kui koonusfilter või torukolle :shock:
Ning coilidega ei lähe outlaw klassi nagu ma aru saan?
IvarR

Väike Müü kirjutas:IvarR: kolle viib Outlaw klassi, ka meie klubist on samal põhjusel Civic'ud Outlaw klassis

Sven: "9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte" klass ei muutu juhul kui sa vedrustuse tüüpi ei ole muutnud (keerdvedrude vahetus lehtvedrude vastu või vastupidi :D)
Meie kalender on paika pandu juba ammusest ajast, mitu kuud enne kui SR oma kalendri avalikustas :cry: . Aga pole hullu, päevad ju ei kattu :!:

PostitusPostitatud: 04 Apr 2009, 15:09
Postitas Ch
Tanelile veel, et kuidas see aasta turvalisusega lood on? Eelmine aasta jooksis mingi väike poiss raja kõrval ringi ja vahepeal oli raja peal kah... Peaksid vaatama kellegi kes selliseid asju ka jälgiks, et rahvas päris rajale lällama ei satuks?

PostitusPostitatud: 04 Apr 2009, 15:16
Postitas Kõlkar
No päris rajal ei ole mina küll ühtegi last ringi jooksmas näinud võistluse käigus. Küll jah, peale võistlust kui on auhindade üleandmine jm. Usun, et sa Chris pead rohkem silmas seda box`i ala. Kus rahavas kõik seisab ja autosid pargitakse. Ja kus ühtlasi tullakse ka rajalt maha ? Juhul kui jah, siis see on ala mida meie (korraldajad) ei suuda eriti jälgida. Selle kohta ütleks nii, et iga lapsevanem peaks vaatama ja tagama ise enda võsukese turvalisust ja samuti ka autojuhid kes tulevad ringilt maha, peavad sõitma ka vastava kiirusega seal ja silmad ka lahti.

PostitusPostitatud: 04 Apr 2009, 16:19
Postitas Ch
mõtlesin just seda viimast kurvi enne finisit. seda kus autod rajale lähevad ja kus su civic eelmine aasta seisis. seal jooksis üks poiss otse selle stardi ajavõtu kõrval oleva putka suunas ja keegi veel sõitis tast mõõda õudse lauluga, nii et poiss ehmatas ära ja jäi seisma ning pani kätega kõrvad kinni. Aga seda võiks tõesti jälgida et kui lapsed kaassa võtate et nadi ikka niisama ringi ei jookseks. :idea:

PostitusPostitatud: 06 Apr 2009, 09:41
Postitas Väike Müü
IvarR kirjutas:Hm coilid annavad ju sitaks suurema eelise rajal kui koonusfilter või torukolle :shock:
Ning coilidega ei lähe outlaw klassi nagu ma aru saan?
IvarR

Reeglitsiku panid paika, Toyota, Mitsu, Nissani, Subaru ja Honda klubi esindajad. Sellele arutelule olite ka teie kutsutud.

Vahet ei ole kas on Coilid või madaldusvedrud. Väga paljudel on kasutusel madaldusvedrud ja seetõttu vedrustus jäeti puutumata ning klassi ei muuda.

Kui on lisatud koonudfilter ja muudetud sumpajooksu alates pükstest, st kollet ei näpitud siis klass ei muutu. Kui on kollektor muudetud siis muudab klassi.

PostitusPostitatud: 06 Apr 2009, 14:58
Postitas redeagle
Nagu ma sealt reeglistiku teemast lugesin siis: "Torukolle viib jah automaatselt kõrgemasse võistlusklassi." ehk kui mul on A-klassi võimsusega auto siis torukolle viib mind b-klassi ?
Kustuti kinnituse kohta ka küsimus, et kas siis peab olema tulekindlate vitstega kinnitatud või lihtsalt raamiga kinnitatud salongi?

PostitusPostitatud: 06 Apr 2009, 17:04
Postitas tomkulibin
Väike Müü kirjutas:...Kui on kollektor muudetud siis muudab klassi.

Nagu ma arutelust aru saan, siis tehasest paigaldatud torukollektor ei muuda klassi kuluvust?
PS Mazda osadel mudelitel on sellina jubinas olemas :D

PostitusPostitatud: 06 Apr 2009, 21:31
Postitas TarmoV
Oi näe jälle üks tore ürutus kui mootri kokku ja käima saan siis kohal , muidugi jama selle tulekustutiga soomes seda ju ÜV-l ei nõuta juu siis peab eestist sebima :roll:

PostitusPostitatud: 07 Apr 2009, 12:06
Postitas Väike Müü
redeagle kirjutas:Nagu ma sealt reeglistiku teemast lugesin siis: "Torukolle viib jah automaatselt kõrgemasse võistlusklassi." ehk kui mul on A-klassi võimsusega auto siis torukolle viib mind b-klassi ?
Kustuti kinnituse kohta ka küsimus, et kas siis peab olema tulekindlate vitstega kinnitatud või lihtsalt raamiga kinnitatud salongi?

A-B-C klassis ei tohi olla modifitseeritud kollektorit, st see viib automaatselt Outlaw klassi. Selliseid autosid on ka teistes klubides.

Kustuti peab olema kinnitatud kindlalt, ei tohi loksuda. Soovitav on kasutada kinnitusvitsasid mida saab kiiresti avada. Kui need puuduvad siis on kustutid pandud istmete/uste vahele. Peamine, et ta sõidu ajal liikuma ei hakkaks ja vajadusel kiiresti kätte saaks.

tomkulibin kirjutas:Nagu ma arutelust aru saan, siis tehasest paigaldatud torukollektor ei muuda klassi kuluvust?

Õige, originaalne kolle ei muuda klassi/ei vii Outlaw klassi
TarmoV kirjutas:muidugi jama selle tulekustutiga soomes seda ju ÜV-l ei nõuta juu siis peab eestist sebima :roll:

See kas see kustuti on sinu oma või ajutiselt laenatud, see ei oma tähtsust. Kui kehtiv kustuti puudub siis võib ju seda ka laenata. Loomulikult on kindlam kui on ikkagi oma isiklik.


Veel ----> kui teil puudub kiiver siis seda saab kohapeal tasuta laenutada. Eeldusel, et te kannate kiivrialust sukka. Kui ka sukk puudub siis selle saate hr Ralf'i (tavaliselt on tal mikker käes ja asjatab heli/videotehnikaga) käest soetada 45.- eest

PostitusPostitatud: 07 Apr 2009, 13:09
Postitas redeagle
Selge siis mul jääb sõitmata, kui ainult kollektor viib outlaw klassi siis see on IMO bs :!: egas see kollektor nüüd mingit ulmet ei tee ja igati aus oleks lihtsalt kõrgem klass aga no kui reeglid sellised siis pole midagi teha.

PostitusPostitatud: 07 Apr 2009, 13:31
Postitas Väike Müü
redeagle kirjutas: egas see kollektor nüüd mingit ulmet ei tee ja igati aus oleks lihtsalt kõrgem klass aga no kui reeglid sellised siis pole midagi teha.


Jah, oli sellekohane diskusioon oli terav reeglite arutelul. Ja nii see kirja sai pandud. Meil 1,6 92 kW Civic ka Outlaw klassis :oops:

PostitusPostitatud: 07 Apr 2009, 14:14
Postitas Kõlkar
redeagle kirjutas:Selge siis mul jääb sõitmata, kui ainult kollektor viib outlaw klassi siis see on IMO bs :!:


Tunda on kibestumist :) ole nüüd, ega sõit mõisa peale ei käi ! Rohkem ikka lõbu pärast. Mõtle mis siis saaks kui kõik ainult esikoha peale sõidaksid. Käivad ühel üritusel ära. Ja kui esikohta ei saa siis rohkem sõitma ei tule. :lol: :lol: :lol:

PostitusPostitatud: 07 Apr 2009, 23:17
Postitas redeagle
Ei mitte võidu peale ainult, aga tore oleks ikka kui oleks väike lootus midagi saavutada ka, mitte sõita jumal teab mis evode ja muu kolaga võidu :P
Varsti ei jäägi muud üle kui mingi puhur peale istutada sedasi :)

PostitusPostitatud: 08 Apr 2009, 09:34
Postitas Väike Müü
Konkurents on edasiviiv jõud :wink:

PostitusPostitatud: 08 Apr 2009, 18:25
Postitas Jyri I
muidugi võib sinna kui väiksele lõbusõidule ju minna :lol:
lugesin ka juhendit - kuram kiiver peab ka olema, või mingi sukk..
ehk saan kelleltki laenata, helistan tsikli-sõbrad läbi

aga põhiteema - mazda-meestel vesi ahjus? minekut siis ei plaani keegi :shock:
jama küll siis - ma mõtlesin et lähen aga ainult üksi ka ei viitsi meie marki hoida