1. leht 1-st

Uus Mazda 6, ootan arvamusi

PostitusPostitatud: 28 Nov 2009, 18:18
Postitas yipi
Hela-hela!

On siis endalgi plaan uus auto soetada ja sai käik võetud tutvumiseks Mazda esindusse. Nüüdsest on isegi proovisõit tehtud, klubilehelt ja mujalt infot kaevatud ning ka mõned pakkumised võetud. Tahaks soetada kõikse viimase väljalaske varianti M6t sedaan kerega ja manuaalkastiga. Universaal on ka ahvatlev omajagu, samas aga olen praeguse VW Passatiga kõik nodi veetud saanud ja isegi sees magand, kuigi olen 1.84 pikk. Aga see selleks. Uue auto hind esindusest on ikkagi jah suhtkoht krõbe ning sealt välja veeredes kukub see kolinal. Garanatii on muidugi 3a/100kkm, aga sõidustiililt ning sageduselt pole ma väga müügimehe tüüpi, seega ongi õhus paar varianti osta pisut konsumeeritud isend. Sirvisin siis ekspressauto, auto24 ja muude tegelaste kodukaid ja silma jäid isegi sportversioonid, millel rohkem kellasid ja vilesid kaasas. Minu sõidud on enamjaolt linnasisesed, kord-kaks kuus ehk paarisaja kildised otsad ja suvel kindlasti rohkem kilomeetreid. Raske jalaga pole ja striitreissi eesmärgiga ka omale sõidukit ei osta, aga olekski küsimus, et mida te võiksite sellistest aparaatidest arvata... seda küll pelgalt pildi ja numbrite põhjal ilma masinat lähemalt nägemata/katsumata


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

eeldaks et esindus müüb, 40k hooldus on tehtud jmt. on kellelgi olnud kokkupuuteid?



http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

võiks ka kõne alla tulla, aga hinnavahe spordi kõrval on 13k ja läbisõidul suhtkoht samapalju vähem. küll aga on vahe varustuses (xenonid, bose, istmed, aero-pakett), müüjas ja mootoris... samas veel ka 40kkm hooldus kunagi ees ootamas...


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

on ka päris seks pill, aga punane ei sümpatiseeri. Samas nt. kui masin superkorras võrreldes teistega siis - miks ka mitte. aga siingi 40kkm hooldus kunagi ees.


üldiselt on seal veelgi mõned isendid, aga neil on kas siis juba luukpära, suurem läbisõit, mittesobiv värv või automaatkast. nagu mainisin, siis esimese sõidu sain M6ga tehtud, kõrvale kandidaate ongi natike raske panna. Netis ka jõulude paiku tuleb soodukaid, käin järgmine nädal ehk Mitsubishi Lancerit vaatamas, et oleks millegagi kõrvutada. Audid jääb vist hinnaklassi tõttu välja, BMW oma mentaliteedi ja muude parameetrite (manual bensiinikaid on suht vähe), lexus ka oma hinna ja sama asja mis BMW tõttu... Passat samas hinnaklassis on suht nuditud ja eks ole teisega sõidetud juba küll.

Huh... üldiselt sai vist liiga pikk jutt, aga loodan, et saan mõne asjaliku venna või tütre käest asjalikku nõu tagasisidena. Kas ma Mazda kasuks otsusta - ei tea veel öelda, ent seni pole saanud midagi ette ka heita... kuid jah, eelistatud oleks manuaalkast, sedaan, bensiinikas ja tume värvus.


Kena ja kelmikat novembri-õhtut...

PostitusPostitatud: 28 Nov 2009, 18:39
Postitas Mario
aga küsiks, et mis sind takistab automaatkasti omandamast?
vahet eriti pole ning automaat on tehase andmete järgi üle poole liitri ökonoomsem ning kindla peale ka tunduvalt mugavam.. ja see jutt ei kehti enam ammu, et kui hange kinni jääd, siis välja enam ei saa.. saab küll.. ainult seda autot ei tohi pukseerida, muud midagi.. isiklikult eelistaks automaati.

isiklikult neist vb võtaks 2liitrise, kuna sama mootor on ka vanemal mudelil ja küllaltki probleemivaba. 2.5 kohta räägitakse ka jälle nii ja naa.. et suurem mootor küll, kuid jällegi 2.3 edasiarendus ja töökindlus kehva ja.. plaplaplaaa...

ühesõnaga, siiski käi vaata need autod üle ja kuidas ise tunned, millises süda kõige rohkem põksuma hakkab, see ostagi. :) Sest halb valik pole neist mitte ükski. ;)

PostitusPostitatud: 28 Nov 2009, 18:54
Postitas yipi
olen seni sõitnud manuaalkastiga ja no ma ei tea, ju on individuaalne aga tahan, et mul oleks nagu rohkem kontrolli tuuride, käikude ja auto üle. Maitse asi nagu öeldakse. Samas automaatkast - nojah, tuleb ka võtta selle seisukoha pealt et, mida rohkem nipsnäps elektroonikat ja vidinaid, seda suurem tõenäosus et võib miskit tuksi minna või on kallim remont. Mina isiklikult küll ei usaldaks 1.4se volksu 7käigulist DSG automaati või uuel audil oli vist üldse 8ne automaat meie kliimas. See muidugi ei välista seda, et ise sidurit sõtkudes miskit ära ei lõhu, kui viimase sõna puujalg oled, aga ma jah pigem eelistaks manuaali automaadile... kütuses osas vähemalt seni olen leidnud vastupidist infot: automaat on janusem kui manuaal

PostitusPostitatud: 28 Nov 2009, 18:59
Postitas Mario
sõltubki paljus kasutusviisist - automaat pakub maanteel paremat dünaamikat ka püsikiirusega sõites - E34 sõitis mul automaadina maanteel ligi liiter ökonoomsemalt, kui manuaal.. samas linnas olid võrdsed..
siiani Mazda automaadid on end heast küljest tõestanud, eriti kaheliitriste puhul.

Aga tee oma valik ära ja pajata meile ka oma uuest suksust. ;)

PostitusPostitatud: 29 Nov 2009, 00:17
Postitas pokenaut
Ise kasutan aasta vana autot... 2.0 ja automaat, enne oli 2.0 ja manuaal. Sõidumugavuselt on automaat manuaalist kõvasti üle ja toimetab täitsa asjalikult. Kütusekulu istub kuskil 8 peal(oleneb tugevalt jala raskusest, samas maanteel on mõnusalt öko).
Kellade-vilede kohta ütleks nii, et kindlasti eelistada BOSE helisüsteemiga autot. Aero paketist puudust ei tunne, näeb niigi kobe välja, sisustuse üle ei kurda, aga ilma xenonita tuled on alla arvestuse, isegi Premacy H4 tuled näitasid paremini.
Muidu sõita on mõnus, vedrustuse poolest raputab rohkem, kui vana(oma osa on siin 17" velgedel, vanal olid 15").

Hoolduskulud on normaalsed ~2500.- ringi ning Mazda on üldiselt vastupidav, pole nagu kellegil eredaid mälestusi, et oleks teeäärde jäänud. :)

PostitusPostitatud: 29 Nov 2009, 01:42
Postitas stupe
Mina võtaks selle teise variandi.

PostitusPostitatud: 29 Nov 2009, 20:04
Postitas Nuclear M.A.N
Sedaanile paremat värvi kui must ei ole võimalik välja mõelda. 8) Nii et kindlasti kas esimene või teine....

PostitusPostitatud: 29 Nov 2009, 22:19
Postitas kd
Mina valiks esimese, tegin proovisõitu sellisega ja väga ok oli. Ainult et ma hakkasin automaadi pooldajaks ja seega pidin piirduma kehvema varustusega variandiga. Aga mugavus maksab nagu Pokenaut kirjutas. Aga BOSE variant väga hea ka ei ole. Sai võrreldud BOSEga ja ilma BOSEta varianti ja otsustasin ilma BOSEta variandi kasuks ja lisasin hoopis sellele supaka. Ja igati priima on 8)

Aero paketist nii palju, et uuel kerel ei ole tavamudeliga võrreldes erilist vahet. Esistange, võre ja tagaspoiler ongi ainuke vahe. Ok, tegelt ka küljekarbid, kuid selle vahe on praktiliselt nähtamatu. Ja tavamudelile võid ju alati lisada SPORT võre ja tagaspoileri ning ongi peaaegu AERO pakett olemas 8) Vanal kerel oli igatahes AERO pakett selgelt eristatav.

Re:

PostitusPostitatud: 15 Jaan 2010, 11:49
Postitas Black Rabbit
yipi kirjutas:olen seni sõitnud manuaalkastiga ja no ma ei tea, ju on individuaalne aga tahan, et mul oleks nagu rohkem kontrolli tuuride, käikude ja auto üle. Maitse asi nagu öeldakse. Samas automaatkast - nojah, tuleb ka võtta selle seisukoha pealt et, mida rohkem nipsnäps elektroonikat ja vidinaid, seda suurem tõenäosus et võib miskit tuksi minna või on kallim remont. Mina isiklikult küll ei usaldaks 1.4se volksu 7käigulist DSG automaati või uuel audil oli vist üldse 8ne automaat meie kliimas. See muidugi ei välista seda, et ise sidurit sõtkudes miskit ära ei lõhu, kui viimase sõna puujalg oled, aga ma jah pigem eelistaks manuaali automaadile... kütuses osas vähemalt seni olen leidnud vastupidist infot: automaat on janusem kui manuaal

Kui uutest automaat, variaator ja robotkastidest rääkida, siis üldjuhul annab tehas neile kõigile paremad ökonoomsusnäitajad kui manuaalse käigukasti puhul ja põhjus on selles, et need suudavad inimesest targemini (õkonoomsemalt) käike vahetada ja muudavad sõidustiili rahulikumaks. VW DSG kasti kiidaks ma väga, sest see kahe siduriga robotkast teeb imeliselt kiiret tööd ja töötab väga hästi ka raskemates oludes. Tugevusest annab aimu ka see, et seda pannakse peale kõigile VW grupi autodele (Porschele siiski mitte :) ) ja alustati eeskätt võimsamate mudelitega nagu GTI, SEAT LEON FR jne. Vanadel autodel oli see näitaja vastupidine ja kastid väga erinevad nagu ka nende töökindlus.
Uue auto puhul ei näe ma mingit põhjust automaati karta, sest esiteks testitakse neid nüüd märksa ekstreemsemates oludes, teiseks on autol garantii ja kolmandaks on tänapäeval automaatkastiga auto müümine kergem kui manuaali müük. Manuaali kiituseks peab ütlema, et vähemalt 2005 aasta 6-l ja uuel 2008 aasta 6 käiguvahetus on kiire ja täpne, auto üle saab tõesti parema kontrolli jne. Samas kui igapäevaselt Tallinnas sõidad, siis muutub manuaal suhteliselt tülikaks.
2008 a. 6-l tasuks tegelikult vältida neid suuri 18 tolliseid velgi, mis GT-l on standardis all on, sest need lõhuvad mazda suhteliselt pommikindlas veermikus roolilati nii kiiresti, et seda on vaja ca 10- 15000km tagant vahetada. Samas kui 16 ja 17 tolliste velgedega mudelitel pole seda probleemi esinenud.
Sellel kevadel peaks Eestisse tulema nüüd võimsam 2,0 mootor nii, et endise 108kw asemel peaks saama 116kw nagu ka konkurentidel.

Re:

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2010, 13:20
Postitas cabernet1
Automaadi ainsaks miinuseks pean Eestisse naasvaid krõbedaid külmasid.
Kui töökaaslase 2,3 Ford automaat käima ei läinud, liikus ta nööri otsas vaikselt sooja garaazi, kus eluvaim sisse saadi.
Manuaali oleks aga võinud samas parklas käima tõmmata. (olen küll kuulnud, et automaati saab käima tõmmata kiirusel üle 80 km/h, kuid samas räägivad ka, et automaati ei tohi pukseerida üle 50 km/h.)

Re: Uus Mazda 6, ootan arvamusi

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2010, 14:47
Postitas Meelis1986
§217. Pukseerida ei tohi kiiremini kui 50 km/h.

Nagu ei tohiks kiiremini vahet pole kas automaat või manuaal :wave:

Re: Uus Mazda 6, ootan arvamusi

PostitusPostitatud: 25 Jaan 2010, 18:07
Postitas cabernet1
Meelis1986 kirjutas:§217. Pukseerida ei tohi kiiremini kui 50 km/h.

Nagu ei tohiks kiiremini vahet pole kas automaat või manuaal :wave:


Nu ei pidanud silmas seadust vaid võimalust tõmbamise teel käivitamiseks. Automaadis pidavat midagi üle 50 pealt lihtsalt sekundite(?) vältel ära kuluma. Samas kui käima ei lähe enne, kui 80+ pealt.
(Teoreetiliselt, et tõmmatakse külamehe külmunud põllu peal, kus LE ei kehti) :mrgreen: