2. leht 2-st

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 11:59
Postitas raidop2
Nii, tundub, et peab ikka 6 ostma, kuna 626 valik on lihtsalt nii väike.

Vaatasin siis nende tumedate tuledega mudeleid pigem. Näiteks:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1319093
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1020097

Mõned küsimused:
1. Kas see nn "Bose" annab midagi reaalselt juurde ka või pigem lihtsalt uhke nimi?
2. Kuidas xenonid on? Kas automaatreguleeringuga võib probleeme tekkida? Mingid muud vead?
3. Kumba mootorit eelistada, kas 2l või 2,3l? Kiirendus mulle väga oluline ei ole, huvitab pigem töökindlus ja kütusekulu.

Nii palju kui lugenud olen, siis faceliftilt roostet ei leia, kui tõsi see on? Keregarantii vähemalt esimesel lingil oleval autol ei kehti.

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 12:13
Postitas roossaar
Ega see Bose mingi imeasi ole. Ise asendasin woofri koheselt Alpine omaga. Tuledega probleeme minu omal ei olnud. Sa uuri esindustest välja autode ajalugu. Reg numbri järgi peaksid saama teada kõik mis vaja. Punane on kindlasti Eestis ostetud.

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 12:32
Postitas Haljazme
raidop2 kirjutas:Mõned küsimused:
1. Kas see nn "Bose" annab midagi reaalselt juurde ka või pigem lihtsalt uhke nimi?
2. Kuidas xenonid on? Kas automaatreguleeringuga võib probleeme tekkida? Mingid muud vead?


Mu vanamehe 6'e Bose on mu GF'i tehase soundiga võrreldes ikka jube kräpp (aga äkki mu autol enne mind valjukad ära vahetatud). Xenonite kohta tean ka öelda, et vanamees nendega ikka jamab, orig. ballastid seal vist kipuvad koolema või miskit.

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 12:41
Postitas raidop2
Haljazme kirjutas:
raidop2 kirjutas:Mõned küsimused:
1. Kas see nn "Bose" annab midagi reaalselt juurde ka või pigem lihtsalt uhke nimi?
2. Kuidas xenonid on? Kas automaatreguleeringuga võib probleeme tekkida? Mingid muud vead?


Mu vanamehe 6'e Bose on mu GF'i tehase soundiga võrreldes ikka jube kräpp (aga äkki mu autol enne mind valjukad ära vahetatud). Xenonite kohta tean ka öelda, et vanamees nendega ikka jamab, orig. ballastid seal vist kipuvad koolema või miskit.


Aga kui võrrelda seda Bose't tavaheliga, mis kuues on?

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 13:06
Postitas Mario
Pole olemas asja, mida parandada ei saa. :)
Bose eelis vb see, et elementi on lihtsam asendada. Non-bose jaoks tuleb tekitada juba kuskilt esiteks väljund, et saaks aftermarket võimendi ja kõlari sisse panna...
Roossaar oskab selle koha pealt kommida.
Üldiselt pigem vaata tehnilist poolt, kui seda, kas tümm on hea. Kui ikka ragiseb ja koliseb, siis see on märksa olulisem, kui see, et kas sa ikka kontserti kuulates kõiki alt-viiuleid tagareas ükshaaval kuuled. :wave:
GW puhul ei saa küll nuriseda, ja M6 peaks olema täpselt samad 25W papikad, üliväikeste magnetitega, peaks lisama. Kui sa juba ostad kasvõi 30€ korralikud clarioni ovaalid, siis juba see annab päris hästi juurde.

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 13:30
Postitas raidop2
Ega see tümm ei ole absoluutselt oluline mulle, lihtsalt huvitas see Bose teema.

Aga kuidas need mootorid siis on? Kas kütusekulu ja minekuvahe on märgatav?

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 07 Mai 2013, 09:24
Postitas skyline
Mis Mazda 6 roostet puudutab, siis ei ole ka facelift sellest murest prii, lihtsalt need veel niipalju uued, et pruun katk pole hirmsatmoodi järama suutnud hakata kui algusaastate mudeleid. Kolleegil 2007a 6, eelmine kevad värviti uste alumisi ääri uuesti. Täna ajasin juttu minu autot hooldava remondikoja juhatajaga, ütles et neil käivatest mazda 6 ka küllaga 2007 ja 2008 autosid mis roostes. Eks facelifti ostes uuri esindusest kindlasti järgi, kas keregarantii kehtib, siis ehk saad teatava meelerahu. Hind ja varustus on neil kahtlemata ahvatlev kui kõrvutada teiste sama vanade keskklassi autodega.

Re: Mazda 626 gf

PostitusPostitatud: 07 Mai 2013, 23:25
Postitas raidop2
Nii, uurisin selle esimese auto kohta. Eurostautost öeldi, et 4. aastal on kerekontroll tegemata jäänud, aga see ei pruukivat tähendada, et keregarantii ei kehti. Ütlesid, et seda otsustab tehas, mis läheb garantii alla ja mis mitte, mitte esindus. Et ei teagi nüüd mida arvata.

Lisaks tuli VIN koodi järgi välja, et auto on avarii teinud. Peab kellegi targema kaasa võtma vist kui autot vaatama lähen, et kas on korralikult ikka taastatud.


Aga ikkagi nende mootorite kohta, kas 2.3 kütusekulu on märgatavalt suurem kui 2.0l? Otsin suhteliselt ökonoomset autot ja ei pea olema eriline kiirenduspüss.


skyline kirjutas:Mis Mazda 6 roostet puudutab, siis ei ole ka facelift sellest murest prii, lihtsalt need veel niipalju uued, et pruun katk pole hirmsatmoodi järama suutnud hakata kui algusaastate mudeleid. Kolleegil 2007a 6, eelmine kevad värviti uste alumisi ääri uuesti. Täna ajasin juttu minu autot hooldava remondikoja juhatajaga, ütles et neil käivatest mazda 6 ka küllaga 2007 ja 2008 autosid mis roostes. Eks facelifti ostes uuri esindusest kindlasti järgi, kas keregarantii kehtib, siis ehk saad teatava meelerahu. Hind ja varustus on neil kahtlemata ahvatlev kui kõrvutada teiste sama vanade keskklassi autodega.


Midagi ikkagi vast nende keredega tehti, et vast nii hullult ei hakka roostetama kui vanad mudelid?

Re: Mazda 626 gf või 6

PostitusPostitatud: 03 Juun 2013, 21:26
Postitas raidop2
Käisin siis vaatamas seda http://www.auto24.ee/used/1319093

Oleks peaaegu äragi ostnud, aga tuli välja, et ühel tulel ei tööta xenoni automaatne reguleering. Ise ta väitis, et seal mingi pistik lahti ja tunni ajaga saab korda. Palusin siis tal see korda teha, aga nädala ajaga tüüp ei suutnud seda korda teha ja kuskile töökotta ei ole tal ka väidetavalt aega minna. Tõenäoliselt on tulealune elektroonikablokk läbi ja uue hind päris krõbe, seega jäi igaksjuhuks ostmata. Muidu oli nagu enam-vähem, vasakul pool tagumise ukse all on küljekarbil päris hull mõlk ainult sees, pildi pealt ka näha.

Seega olge ettevaatlikud!