1. leht 2-st

Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 13:49
Postitas webwolf
No nii. Uueks autoks kujunes lõpuks hoopis miskit suuremat ja mugavamat.
Tegemist siis 2003 aasta lõpus registreeritud mazda 6-ga. 88 000 praeguseks läbi sõitnud. Hind oli igati hea ning esinduses ülevaatamisel öeldi, et auto on korras. Mootor 1,8 88kw. Enamus ütlevad selle kohta lahja, kuid kui võtta, et eelmine auto oli 1,3 mootoriga siis minu jaoks küllalt seda võimsust. Varustuses on kõik vajalik. kliima, püsikiirusehoidja jne.. polegi veel päris kursis, mis kõik sellel peal on. Üks jama on ainult. :D vahtralehte pole kusagile panna, kuna päris korralik toonklaas. kuskile taha luugi peale mingit rõvedat kleepekat ei taha kah panna.. :(

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 14:25
Postitas pokenaut
Võta tavaline papp vahtraleht ja tõmba sinna vihikukile ümber ning siis torka otsapidi numbrialuse ja luugi vahele. :) Minul on tehtud nii ja ka tugeva vihma ning tagant üles keerutava vee korral püsib vahtraleht korralik ja ei lähe nartsuks. :) Ära pole ka veel siiani kadunud.

Välimuselt tundub ilus ja korralik.

Jõudu auto ülalpidamisega. :)

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 14:54
Postitas stupe
Päris sümpaatne näeb välja.

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 15:23
Postitas alarh
Ükebroo!
Velg passib hästi, imo.

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 15:48
Postitas Kolmik
vahtraleht ak magnetina olemas

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 17:23
Postitas Mario
pole paha! :)

PostitusPostitatud: 23 Okt 2009, 18:37
Postitas nirgi
ilus,ilus :wink:

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 00:56
Postitas Jurmola
Miks sa mu mazdat ära ei ostnud? :(
Btw, ma tulen mõnipäev proovisõidule ja näppima, tahan teada kas sul ka samad omadused mis minuomal :D

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 11:31
Postitas jann
Kobe teine jah, muretut kulgemist! Palju sellise isendi eest välja tuleb käia?

PostitusPostitatud: 24 Okt 2009, 11:43
Postitas webwolf
Antud isend oli minu arust väga hea hinnaga. tiba alla 100 tuhande.

Tekkis ka kohe küsimus. Kuidas salongi valgustuse pirnidele ligi pääseb ? Ja kas annab sinna muretult näiteks punased pirnid sisse panna ? Kuna kogu salongi valgustus on punane siis need kollased latakad laes ei meeldi kohe üldse.. :D

PostitusPostitatud: 25 Okt 2009, 17:27
Postitas aviar
Salongi laetule korpus tuleb ettevaatlikult :!: lapikkruvikeerajaga küljepealt sissepoole suruda (metallist "kõrvakesed" ehk fiksaatorid eemale painutada) ja siis saad korpuse koos kõigega kätte.
Originaal kollased laetuled olid ülimaitsetud ja ise panin ette valged Power LED´id (75.- EEK/tk) ja taha punased LED´ id (vist oli 22.- EEK/tk).
Vahe võrreldes tava pirni kollase valgusega nagu öö ja päev. Kui enne oli ees laes "hapu või" :shock: , siis nüüd on konkreetselt erk valge valgus.

PostitusPostitatud: 29 Okt 2009, 23:47
Postitas webwolf
Sattusin siis täna sellise üllatuse otsa.
Pilt

Ütlen siis kohe ära, et ei, see ei ole lumi.
Jutt selline. Sai siis koolis 1 tunnike ära istutud ning parklasse liikudes vaatasin juba kaugelt imestusega, et mida krdit.. kas tõesti on lund sadama hakanud ? Pool parklat ja seal olevad autod olid valged. Auto juurde jõudes aga jõudsin arusaamale, et sellel talvel hakkab vist taevast penoplasti sadama.

Ehitatakse koolile vist ühikat juurde ning möllatakse millegi penoplasti sarnasega ning kõik sellest tekkinud puru lendas tuimalt ringi.
Ää küll ei osanud midagi asjast arvata. Mõtlesin, et lähen koju võtan paar ämbrit vett ja pesen auto ära, sest oli teine niigi must.. Pesemist alustades pidin aga ennast seaks vihastama. See valge puru, mis niiske auto peale oli lennanud ei tahtnud kohe kuidagi kerelt lahkuda.. tee või tina. Aiavoolik oli ka juba ammu talveks kokkukeritud ning veed välja lastud aga oh seda rõõmu. Tuli jälle kõik uuesti välja otsida ning ära ühendada, sest veeämbriga oleksi jäänud seda loputama.

Krdi ehitajad ma ütlen. Järgmine kord olen targem ja lähen kohe parem autopesulasse ning viin pesula tseki objekti juhatajale või lasen tüübil endal auto puhtaks pesta.

Teistkorda juba suudavad välja vihastada. Esimene kord oli nende ehituselt mingi töllaks oma Opelist roostehunniku koos käruga parklasse täpselt kahe rea vahele parkinud, nii et pool parklat ei saanud enam liikuma.

Ootan huviga juba, mille järgmisega nad suudavad mulle jälle ettejääda.

PostitusPostitatud: 13 Nov 2009, 17:34
Postitas webwolf
Pilt

Soovi korral ka siis suurem pilt..
1000*800
http://www.stuudio24.eu/mazda6/m6.jpg

PostitusPostitatud: 13 Nov 2009, 17:39
Postitas Meelis1986
Pane nats suurem pilt ikka vähemalt 800x600 :)

PostitusPostitatud: 13 Nov 2009, 17:49
Postitas webwolf
lisasin siis suurema lingina, et keegi kurta ei saaks, et foorumi jaoks liiga suur :)

PostitusPostitatud: 14 Nov 2009, 01:22
Postitas Meelis1986
Poleks ikka pidanud seda suuremat pilti lisama :D Esimesena jäi silma kollaks salongi valgustus :lol:

Ei tegelt väga vinks vonks auto :wink:

PostitusPostitatud: 14 Nov 2009, 04:59
Postitas jann
Kenad pildid!

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 14 Nov 2009, 11:16
Postitas Muri
webwolf kirjutas:Tegemist siis 2003 aasta lõpus registreeritud mazda 6-ga. 88 000 praeguseks läbi sõitnud.


See oli eelmise omaniku pühapäevaauto vist :lol:

Edukaid kilomeetreid!

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 16 Nov 2009, 21:48
Postitas Jurmola
Muri kirjutas:
webwolf kirjutas:Tegemist siis 2003 aasta lõpus registreeritud mazda 6-ga. 88 000 praeguseks läbi sõitnud.


See oli eelmise omaniku pühapäevaauto vist :lol:

Edukaid kilomeetreid!

Minu pereauto on 2004 aasta september, ning 90k sai nüüd ette!
Igapäevaselt saab sõidetud selle autoga, ning kord kaks aastas ka pikem reis ette võetud(ala soome, ahvenamaa, leedu vms). Linna auto põhiliselt. Tundub, et ka see on olnud selline linnaauto rohkem.

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2010, 21:02
Postitas webwolf
No nii. Kirjutaks siia ka nüüd üle pika aja miskit ja küsiks ka targemate käest nõu.

Avastasin mingi aeg, et auto üks lähituledest ei põle. Sai siis tuld eest ja tagant uuritud ning esimese pauguga ei jaganudki matsu välja, et kust kohast võimalik pirnile ligi pääseda.. Natukene uurimist ja auto käsiraamatu lappamist leidsin õige koha üles. Oh seda üllatust, kui käsiraamatusse oli kirjutatud, et lähitule pirni vahetamiseks pöörduge teenindusse. Sai see raamat suurema kaarega käest visatud ja ise pusima hakatud. No ausalt. Siiani pole ühtegi halba sõna öelda Mazda 6 kohta aga no miks need krdi pilukad selle tulede süsteemi nii kehvasti on lahendanud.. :evil: Sai siis kuidagi moodi pirn ära vahetatud ja oh seda üllatust.. Tuli ikka ei põle. Tuli välja, et maandus juhtme klemm oli saba andnud. Okei. Oli siis plaan, et võtab tule eest ja teeb selle juhtme ja klemmi värgi korda aga jällegi tuli pilukate geniaalsuses hämmastuda.. Tule ära võtmiseks tuleb pool auto nina lahti kakkuda :crazy: Sai siis suure hädaga kuidagi ajutiselt mingi pikendus juhtmele pandud ning tollele ilusti klemm külge ning sai selle tule kuidagi põlema. Suvel tuleb see nina kõik lahti kakkuda ja ilusti korda teha. Nii kuna üks parktuli samuti läbi siis tekkis mõte, et see ka ilusti sama hooga ära vahetada. Käsiraamatus isegi kõiksugused pildid ja juhised olemas, kuidas seda teha. Tundus lihtne. Aga no proovisin mina oma pillimehe näppudega, proovis isa. No mitte kummalgi ei õnnestunud seda pirni sealt välja keerata. :evil:
Aab.. tasub vist ära märkida ka, et väljas oli -28 kui selle kõigega jännatud sai :thumbdown:
On kellelgi häid soovitusi, kuidas seda parktuld ilusti ära vahetada ?

Pole väga mööda autopoode tuhland..
Sellest siis ka küsimus, et kas on poodides pakkuda ka mingeid vähe valgema tooniga parktule pirne või kõik sellised kollased jurakad ? Led-e ja muud illegaalset ei soovi. Sama küss siis ka H1 pirnide kohta.
Üldiselt olen üllatunud, et tänavuse lumise talvega pole kuskile kinni veel jäänud 6-ga kuna tunduvalt madalam kui Demio ning juba Demioga tekkis vahel olukordi kus oleks peaaegu pidanud labida välja otsima..

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2010, 21:15
Postitas Meelis1986
Philps bluevision parktuled suht valged aga ma ei tea kas raatsid osta ligi nii 25-35 eequ pirn oleneb kust osta :D
Ja parktule vahetamine ju kordades kergem kui lähitulepirini, juhipoolne jah ja nats vaja mängida tuleb võtta see see õhufiltrikaas lahti ja siis peaks olema kergem. See parktulepirn tuleb koos juhtmega seal kaugtule seest välja ja ole ettevaatlik et see sul sinna tule sisse ei kukuks :wink:

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2010, 21:27
Postitas aviar
Faceliftil (dets. 2005) vahetasin esimesed gabariidid nii, et eest vaatasin, kuhu pirn enam-vähem jääb ja tagant kobamisi otsisin pirni üles. Eks ta paras keberniit ole, eriti rämeda külmaga, aga parem on siiski soojas seda teha (kasvõi maa-aluses soojustatud parklas: näit: paljude isetegijate lemmikkoht on Mustika keskuses olev parkla). Eks esinduses leitakse mõni peenema kondiga "pianist" neid lampe, pirne vahetama, sest sepakäega ei ole seal midagi teha. Panin kunagi gabariitidesse power LED´id, aga ei meeldinud, jättis kuidagi odava LED´ipede mulje ja nüüd on seal tagasi vanad armsad tavalised kollased " hapud võisilmad". :D

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2010, 22:04
Postitas Mario
Automaailmast otsi siniseid parktule pirne, pist valgemad jäävad. :)
Jah, sellel masinal see pirni vahetamine on lõbus töö. :)

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2010, 12:14
Postitas cabernet1
Oma kogemustest taoliste tuledega annan sulle soovituse. Kappidele müüdavad magnetkinnitused, millel sellised plekitükid sees, lõhu laiali. Sealt saad korraliku magnetpulga, millele keera traadijupp ümber, et tekiks vajalik tööriist pirni vahetuseks.
Põhjuseks see, et ruumipuudusest ja riisikate geniaalsusest tulenevalt paljud asjad tule sisse võivad kukkuda. Õnneks aga peaks nad kõik olema magnetiga väljapüütavad :wink:

Re: Mazda 6 1.8 88kW 03a. - WebWolf

PostitusPostitatud: 15 Apr 2010, 15:07
Postitas webwolf
Mis tore kevad juba käes.
Autole sai siis suverehvid alla ning talvega kogunenud pori ja soola kiht maha pestud.
Kõige muu toreda kõrval aga otsustas kõrvalistuja poolne pidur peale jääda ning läks õnneks, et enne pikemat sõitu selle avastasin. Sai papsiga piduri kolb uuesti liikuma aetud ning nüüd mingi aeg tuleb minna uus kolb ära osta ning piduritele kerge hooldus teha. Ilmselt tuleb ka kõiksuguste õlide ja filtrite vahetus ettevõtta, nii et see 6-s peaks varsti uue hingamise saama :P