1. leht 2-st

Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 01 Mai 2013, 19:51
Postitas tarmo583
Sai pere naispoolele hangitud esimene nurrumootor :)
Esmamulje on hea, ainult kiidusõnad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 01 Mai 2013, 20:21
Postitas zoomzoom
loodame, et vastab ootustele-lootustele :wave:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 01 Mai 2013, 20:48
Postitas tarmo583
loodame jah :angel:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 04 Mai 2013, 17:49
Postitas fleik
Muretut kulgemist :thumbup:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 15:30
Postitas tarmo583
Sai pandud uued pidurid ja logarid

Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 15:37
Postitas tarmo583
Auto sai endale ka uued papud :clap:

Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 16:36
Postitas zoomzoom
Huvitava kujundusega velg, sinna tuleks neegriläiget peale kanda :thumbup:
Tundub nagu klotsid oleks need pisikesed, pool ketastest jääb kasutuks ja hakkab roostetama?

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 17:17
Postitas Mel
tarmo583 kirjutas:Sai pandud uued pidurid ja logarid



Mäkerdasid ennem logardite alla sättimist ka mõne paslõõbinaga üle :wink:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 17:39
Postitas tarmo583
Mis mõttes jääb pool ketastest kasutuks?
Täpsustan igaks juhuks, et kõik mis pildil, on Mazdaabi kätetöö. Ise pole paraku nii osav :)

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 20:35
Postitas zoomzoom
Kuuele on kahte sorti tagumisi klotse. Väiksed ja suured. Väikeste puhul jääb ketaste keskmisest poolest suur osa puutumata ja kattub koleda roostega. Pidurdusvõimele ei pidavat teadjate sõnul mõjuma vist.

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 05 Mai 2013, 21:11
Postitas Mario
suurem klots pidurdab veidi tõhusamalt - rohkem puutepinda = rohkem survet kettale. Noh, kokkuvõttes ei ole tõesti vahet, ABS pump plokki nagunii ei lase, kui see töötab, aga vat kui võtad kaitsme välja, siis on tagumised enne loha, kui esimesed arugi hakkavad saama, et vaja pidama jääda...
päris ilus auto siiski. :)

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 06 Mai 2013, 21:00
Postitas tarmo583
Hoian silma peal piduritel, eks siis ole näha kui roostetama hakkab. :shock:
Automaadil vist kuluvad pidurid kiiremini kui manuaalil või ma eksin? :roll:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 06 Mai 2013, 23:56
Postitas Mario
mitte oluliselt. automaadil streigivad tavaliselt seisupidurid või sellega seonduv - Mazda puhul siis seisupiduri link lakkab töötamast korralikult, sest on kinni roostetanud või on trossid kinni...

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 11 Mai 2013, 20:06
Postitas tarmo583
Sai esimene paagitäis maha vuratud keskmiseks 7,4 L/100km, 60% maantee ja 40% linn, ei olegi nii hull kulutus minu meelest :D
Äkki keegi tark ütleks, kui suur bensupaak sellel isendil on? Auto originaal dokumendid endiselt vana omaniku käes :evil:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 11 Mai 2013, 21:50
Postitas fleik
55 peaks olema?

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 11 Mai 2013, 23:44
Postitas Mario
vale.
17 gallonit, ehk 68L

Ja paagi ehituse tõttu on viimased 4-5 liitrit täiesti kasutud. Sul on 5L paagis ja pump seda enam kätte ei saa.

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 12 Mai 2013, 11:04
Postitas zoomzoom
Sõitsin kuni välja suri, lasin viimased 25meetrit veel vaba hooga tankurini ja lasin 64,5 liitrit paaki. Umbes 64 läks ühe hooga ja pool liitrit meelitasin püstolist veel paaki.
Ehk oleks veel käimagi enne uuesti saanud korraks, aga ei proovinud.

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 21 Mai 2013, 14:28
Postitas tarmo583
zoomzoom kirjutas:Huvitava kujundusega velg, sinna tuleks neegriläiget peale kanda :thumbup:
Tundub nagu klotsid oleks need pisikesed, pool ketastest jääb kasutuks ja hakkab roostetama?


Klotsid ok pidurdavad terve ketta ulatuses :angel:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 21 Mai 2013, 14:39
Postitas tarmo583
Sai käidud jooksu kontrollimas, regulli mutrid lahti jäetud, sõrmedega sai ringi keerutada :evil: kes tont viimati auto kallal nokitses, ega mutrid iseenesest lahti tule ju? Või eksin :roll:
Põhi ikka mõnuga roostetab, kõrval tõstukil oli MB mingi 92 väljalase ja põhi ikka tipp topp roostest haisugi :shock:
Siit siis küsimus/palve kes viitsiks või teeks põhja puhtaks ja möglaga üle? Osavale näpumehele inimlik :roll: vaevatasu garanteeritud.
Palju muidu selline töö plekib ka, kaua aega võtab?

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 25 Mai 2013, 16:48
Postitas Reimers
Paak on ikka sellel tehasepoolt 64l niiet sa jõudsid ikka paagi päris tilgatuks sõita :mrgreen:

Tehaseandmeid saad vaadata siit

http://www.autoweek.nl/auto/25787/mazda ... 20-touring

See on tavaline asi et japsidel põhi roostekarva on :mrgreen: See põhi läheb selliseks paar aastaga juba aga ega kahju ei teeks korralik puhastus ja mastiksi kiht. Veljed paistavad olevat Mazda 6 GH facelifti omad

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 25 Mai 2013, 16:56
Postitas Mel
Külasta Krowni annavad garantii

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 26 Mai 2013, 21:50
Postitas Prema
Mel kirjutas:Külasta Krowni annavad garantii

Ma julgeks siinkohal sõna võtta, et see asi pole räägitutut väärt. Sai oma kuuele tehtud see Krowni tõrje 1,5 aastat tagasi ja tänaseks on põhi rohken roostekarva kui varen.Seega mina sinna oma teist autot küll ei vii. Pigem ise mösada mõne tugevama kaitsega põhi üle.

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 26 Mai 2013, 22:44
Postitas Reimers
Kui väga ennast määrida ei karda siis saab ise ka seda põhja vähekene paremaks teha

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 27 Mai 2013, 00:11
Postitas Mel
Prema kirjutas: see asi pole räägitut väärt.


Vot kus lops :? ,mul isiklikult puuduvad kogemused,saan selle määrimisega hakkama,ise tehtud heasti tehtud.Ma rohkem tuginesin reklaamile ja siin ka kuskil sellest teema tehtud,samas kasutan krowni sprei kujul kaitse vaha,see pika kõrrega.Ukse servasi seestpoolt sellega paras pläkerdada ja kõlbab mujale sise õnarustesse samuti,survega peksab päris kaugele :D
Ei enam soovita midagi kellelegi,tänapäev olemas google see teab kõike :!:

Re: Mazda 6 2.0 104Kw 2003 tarmo583

PostitusPostitatud: 27 Mai 2013, 07:12
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:...tänapäev olemas google see teab kõike :!:
Ja nüüdseks ka antud teema googli otsingust leitav :wave:
Ostke ikka reklaamitud kaupa, mitte tavalist- igapäevane jutt telekast.