Filter on veel olulisem kui õli ise. õli võid vana ka jätta, kui säästukat tahad teha, ise riskid oma kastiga.. mis kasu on uuest õlist, kui vana filter on metallipuru täis?
Kui klient tuleb oma õliga, ei saa vastu seista, kuid peab ikka kontrollima, kas on autole sobiv.
Õli enda vahetamine ei tohiks raske olla, filtri kättesaamiseks on vaja natuke keemiat teha. M6 kasti ei ole käes hoidnud, filter on reeglina kasti sees. Hyundai nt. ei nõua filtri vahetust, kuid välp on iga 45 000km tagant. JA ei ole raske teha ka. Alt punn lahti, 4L välja, punn kinni ja varda torust 4L uuesti sisse... Kõike kindlasti kätte ei saa, aga nii ta käib...
Sinu pildil on Mazda EPC. Mul on see endal täitsa olemas, paraku küll uuendamata, aga mine
www.japancars.ru, vali paremalt äärest Mazda, leia oma mudel... kindla peale minnes, toksi VIN sisse ja edasi oskad ise. ei ole vaja regada ning vene keelt oskad nii palju küll, edasine on inglise keeles.
![Waving :wave:](https://www.mazdaklubi.com/foorum/images/smilies/icon_wave.gif)