5. leht 8-st

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 24 Mai 2012, 21:35
Postitas polukoli
Nonii, tundub, et probleem lahendatud ja nurrub masin kaunilt.

Tehtud töö:

1. Mitmikkiilrihma ja rullide vahetus
2. Generaatori rihm
3. Pingutusrull
4. Jooksurulli laager

Meeldis MAbi suhtumine ja kiire tegutsemine. :clap:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 24 Mai 2012, 21:41
Postitas Mario
no mis ma ütlesin :)

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 24 Mai 2012, 21:45
Postitas polukoli
Mario, sul oli algusest peale õigus :thumbup: Suured tänud moraalse toetuse eest :D

Rihma kohta öeldi, et sellega kannataks veel, kuid kui juba tegemiseks läks, siis sai ka see kohe vahetada lastud.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 24 Mai 2012, 21:54
Postitas Mario
targem ta on jah, uus asi on ikka uus. loodame et vähemalt mõni aeg on mureta. :wave:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 07 Juun 2012, 11:53
Postitas polukoli
Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 07 Juun 2012, 13:34
Postitas Evert
Tahab natsa madaldamist, aga muidu nagu kompu :thumbup:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 10 Juun 2012, 14:49
Postitas polukoli
Järgmisena plaanis teha:

1. Ustesse valged LED-d
2. Interiööri valged LED-d
3. Pagasiruumi oleks LED lahendust vaja.


Madalduse kohalt jään vastuse võlgu...Arvestades meie teeolusid, siis väga ei riski :P

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 13 Juul 2012, 15:08
Postitas polukoli
Natuke suvist vahelduseks:

Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 13 Juul 2012, 23:31
Postitas ValdurKivirand
Perfect!

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 12 Aug 2012, 22:40
Postitas polukoli
Pilt

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 13 Aug 2012, 15:24
Postitas polukoli
Aasta möödas ja korraline esinduse hooldus läbitud. Seekord tehti järgmised tööd:

*Õlivahetus: Mobil Super 3000 X1
*Õhufiltri vahetus
*Õlikorgi seib
*Salongifiltri vahetus
*Vasaku esimese rattalaagri vahetus
*Kerekontroll

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 13 Aug 2012, 16:43
Postitas aviar
Mitukümmend tuhat hooldus oli?
Ja miks tehase poolt recommended Dexelia õli asemel Mobil? :crazy:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 13 Aug 2012, 17:10
Postitas polukoli
Vaatasin eelmise aasta arve pealt ja ka siis kasutati sama tüüpi õli. Kurat teab, miks nad selle kasutusele on võtnud, kuid mingi põhjus peab olema.
Tahtsin ka, et nad kontrolliks ja vajadusel vahetaks automaatkäigukastiõli, kuid kuna neil puudus filter, siis jäi see tegemata. Mazda muidugi ette ei näe automaadi õlivahetust, kuid kuna juba hooldus on, siis oleks võinud üle vaadata.

145 000km hooldus oli, kuid reaalselt eest 133 000km :)
Silla regulli soov oli ka, kuid hinnaks öeldi 52€ ja jätsin vahele. Olemas inimene, kes selle ära teeb lähiajal.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 11:53
Postitas lines
polukoli kirjutas:Tahtsin ka, et nad kontrolliks ja vajadusel vahetaks automaatkäigukastiõli, kuid kuna neil puudus filter, siis jäi see tegemata. Mazda muidugi ette ei näe automaadi õlivahetust, kuid kuna juba hooldus on, siis oleks võinud üle vaadata.


Mul oli 626 gf automaat (2002a). Ka sellel autol polevat vaja tehase soovituste põhjal automaadi õli vahetada. Kuid vahetasin ikka (õli ja filtri) ja käiguvahetus läks sujuvamaks. Igavest õli ei ole olemas. Soovitan kindlasti vahetada.

Lines

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 12:31
Postitas polukoli
Sai just tuldud silla reguleerimisest. Käisin vanakooli asjatundja Mart Pere juures, kelle kohta häid sõnu terve internet täis. Mees on lühikese ja konkreetse jutuga, kuid on näha, et kui teeb, siis südamega. Tagasild jooksis täielikult lahku ja esisild oli ka väga mööda. Nüüd asi korras ja kokku läks 32€ (esindus 52€).

Pilt



Lines, tänud. Just kirjutasin esindusele, et palju läheb käigukastiõli + filtri vahetus maksma ning võtan selle tee lähiajal ette.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 12:46
Postitas tomkulibin
polukoli kirjutas:... kirjutasin esindusele, et palju läheb käigukastiõli + filtri vahetus maksma ning võtan selle tee lähiajal ette.
Küsi võrduseks ka Aabest :wave:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 12:58
Postitas polukoli
tomkulibin - väga õige! Hea, et meelde tuletasid :D

EDIT: Esindus tegi pakkumise:

Pilt

Ma ei tea miks, kuid ma arvasin, et sellise asja vahetamine on vähe mõistlikuma hinnaga :crazy:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 21:59
Postitas Mario
filter ja töö ongi kallid. õli tundub isegi päris hea hinnaga.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 14 Aug 2012, 22:30
Postitas polukoli
Konkreetne õli, mida esindus sisse paneb on siin: Mazda Dexelia ATF M-V automaatkasi õli 1L 13€ ehk 5L oleks 65€ (esinduses 95€) hinnavahe on tuntav :)

Huvitaks käigukasti õlifiltri tootekood, keegi ? :)

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 15 Aug 2012, 15:55
Postitas Prema
Kuidas seda filtrit tal vahetatakse? Ja kas see on ikka vajalik?
Arvestades pakkumises toodud töötunde ei tohiks see väga suur töö olla.

Kas esindus enda poolt kaasa võetud õliga ka jutule võtab?

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 15 Aug 2012, 18:44
Postitas polukoli
Kui vahetada õli, siis võiks ka filtri ära vahetada, ma vähemalt arvan nii :D
Püüdsin netist leida filtri tootekoodi, kuid ei leia. Esindus ka ei väljasta ja mõtlesin, et ehk leian mingi Mazda kataloogi vms, leidsin. Kõik Mazda mudelid koos kõikide tootekoodide ja joonistega olemas.

Pilt

Toimib kenasti, kuid ma ei tea, kas ma ei oska otsida, kuid transmission oil filter järgi ta ei leia. Mingi muu nimetus peab asjal olema...

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 15 Aug 2012, 20:19
Postitas Mario
Filter on veel olulisem kui õli ise. õli võid vana ka jätta, kui säästukat tahad teha, ise riskid oma kastiga.. mis kasu on uuest õlist, kui vana filter on metallipuru täis?
Kui klient tuleb oma õliga, ei saa vastu seista, kuid peab ikka kontrollima, kas on autole sobiv.

Õli enda vahetamine ei tohiks raske olla, filtri kättesaamiseks on vaja natuke keemiat teha. M6 kasti ei ole käes hoidnud, filter on reeglina kasti sees. Hyundai nt. ei nõua filtri vahetust, kuid välp on iga 45 000km tagant. JA ei ole raske teha ka. Alt punn lahti, 4L välja, punn kinni ja varda torust 4L uuesti sisse... Kõike kindlasti kätte ei saa, aga nii ta käib...

Sinu pildil on Mazda EPC. Mul on see endal täitsa olemas, paraku küll uuendamata, aga mine www.japancars.ru, vali paremalt äärest Mazda, leia oma mudel... kindla peale minnes, toksi VIN sisse ja edasi oskad ise. ei ole vaja regada ning vene keelt oskad nii palju küll, edasine on inglise keeles. :wave:

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 15 Aug 2012, 23:08
Postitas Prema
Filter olulisem kui õli?! No seda on küll tore kuulda. Mis seda kasti siis määrib?
Kui metalli puru õlis siis pikka pidu pole ja tuleks kasti remondile mõelda.
Reeglina on uuematel AT-l võimalik filtrit vahetada vaid siis kui kast pooleks teha -- ehk siis maha võtta ja lahti keerata.
See tilk välja-tilk sisse vahetus pole päris õige asi. Volvol kunagi tegin ise läbi jahutusradika otsa - -voolik radika küljest lahti ja kanistrisse. Siis käik neutraalile ja mootor käima. 2L lasin välja, siis mootor seisma ja 2L uut õli sisse. Seda seni kuni ka välja tulev õli oli läbipaistev. Kulus 14L õli (kastis oli vist 7,5L).
Aga kas kuuel on üldse kasti õli jahutusradikas?

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 15 Aug 2012, 23:22
Postitas Mario
nii palju kui tean, siis ikka on jah.
noh, tegelt see filtri jutt on nii ja naa, automargiti on see erinev. mina istun päevast päeva autodes, kus filtrist ei teata midagi ja on vaid sõel, mida ei vahetata (sonata, santa fe, ja teised). VAG grupi automaadid on ammuilma DSG'd, mis on tegelikult kaks manuaalkasti kahe siduriga kokku pandud... aga see selleks..
igatahes mazda 6 shop manual käseb ka radika küljes volla lahti lasta ja masin käima panna. ja niikauaks, kuni torust enam õli ei tule. seejärel mootor seisma ja õli sisse kallama. aga seda, millistel mudelitel on mõõtevarras ja millistel mitte, seda ta ei ütle. Kui tulemüüri lähedal punast tõmmitsat ei paista, siis on järelikult ilma. siis on vaja süstalt, et täita... ja see on PITA, kui on vaja rohkem, kui 4L sisse lükkida.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

PostitusPostitatud: 16 Aug 2012, 13:49
Postitas polukoli
Võtsin Eurostauto-st ka pakkumise:

Pilt

Vaatan, et filter on lühendiga JP ehk JapanParts ? 3x odavam kui esinduse originaal

KOKKU: 208,67€