10. leht 37-st

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 22 Mär 2012, 22:38
Postitas kanemgi
mingid kummipuksid alla leiutama või seibid vahele pistma, teagi peast miuke see seal taga välja peaks nägema :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 22 Mär 2012, 23:53
Postitas Mel
Huvitav,suurenamus ikka tahvad,et oles madalam, a siin räägitakse hoopis vastupidist juttu,ega tegelt omale ka see madaldus teema eriti peale ei lää.Oles siis veel,kui jutt käib ikka autost,saaks aru. :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 00:09
Postitas kanemgi
Eks see madaldus vahest kena asi on kah aga me mõlemad maalt ja ega meil suurt madaldusega teha pole midagi.
Linna peal küll näha neid madaldatud bemme ja muid masinaid aga korraliku tõstega sõiduautot pole keegi näinud, tõsteud mazda see oleks tase :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 00:49
Postitas Mario
mul tuttav tõstis golf 2 maksimaalselt.edasi oleks ainult ilmselt kere tõstmine raamile. :D
tõste oli ikka korralik, et sai killustiku hunniku otsa sõita nii, et üks ratas koopas kinni, teised kõik ikka maas. :D
edu! :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 01:18
Postitas kanemgi
Mario kirjutas:mul tuttav tõstis golf 2 maksimaalselt.edasi oleks ainult ilmselt kere tõstmine raamile. :D
tõste oli ikka korralik, et sai killustiku hunniku otsa sõita nii, et üks ratas koopas kinni, teised kõik ikka maas. :D
edu! :)

Sellel on küll tehase poolt aga sellie oleksa kah lahe
Pilt
see on suht norm :D
Pilt
Pilt
Aga noh niuke tõste nagu nendel sellisest jaga ma midagi.
Esialgu prooviks vähem tõsta :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 11:25
Postitas Mel
Ahh ää aja,kui just ei mõtle talveks ja 4x4 :D vot kui sellega hakkama saaks,oleks :thumbup:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 15:01
Postitas kanemgi
Mel206 kirjutas:Ahh ää aja,kui just ei mõtle talveks ja 4x4 :D vot kui sellega hakkama saaks,oleks :thumbup:

Ega nelivedu kah paha teeks aga esialgu prooviks selle tõstega ühele poole saada :D siis saaks nelivedu hakkata aretama :D :thumbup:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 21:44
Postitas Mel
Kõige lihtsam tundub olevat vbl. dilidoni nägemus,kuigi sama varjanti oli kasutatud ka mu omma maasu tagaotsa tõstmiseks,ma mudugi saatsin need üle vasaku õla.Amordile oli tekitatud 1 lisa auk juurde+ kummipuksid :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 21:51
Postitas kanemgi
Mel206 kirjutas:Kõige lihtsam tundub olevat vbl. dilidoni nägemus,kuigi sama varjanti oli kasutatud ka mu omma maasu tagaotsa tõstmiseks,ma mudugi saatsin need üle vasaku õla.Amordile oli tekitatud 1 lisa auk juurde+ kummipuksid :)

Nati jääb segaseks mulle, kuhu see lisaauk täpsemalt tehtud oli ja kummipuksid kuhu läksid.
Vahepeal olen mõelnud sellist asja teoorias, et esimesed mordid koos amordikinnitusega panna taha puurida neli uut auku amordipüstakkusse ja peaks sobima :think:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:04
Postitas Mel
kanemgi kirjutas:Nati jääb segaseks mulle, kuhu see lisaauk täpsemalt tehtud oli ja kummipuksid kuhu läksid.
et esimesed mordid koos amordikinnitusega :think:


Hmm,noojh,kui keevitusega pole kokku puutund siis jääb segaseks vist jh.Lattrauast oli keevitatud,nö.uued kinnituse pikendused ja siis auk nendest läbi,kummid käivad ikke vedrude vahele,et nende jäikust, muuta.See e.amort vist ei taha sinna eriti heasti mahtuda,a minesatea,karu pidi ka mesipuuse pugema kui jõud taga :D :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:27
Postitas dilidon
idee oli selline.
Pilt
Selline oli plaan ja valmis tegin ka,aga ei proovinud kunagi alla panna.
Mõte oli, et see lahendus ei muuda amordi käiku, aga auto peaks tõusma. Kuidas see veermiku jooksule mõjub ma mõtelda ega katsetada ei jõudnud.
Teoorias peaks ratas minema viltusemaks nagu vanal muhul-seljakotil, iseasi kas palja silmaga üldse näha oleks jäänud, hiljem kummi kulumise järgi oleks teada saanud.
See koht kus amordikinnitus puutub keresse- seal vahetasin poldid pikemate vastu. sedasi sain transportlindist kummi seibid vahele ja 3cm tõstet. Neid vedru vahele pandavaid junne olen peljanud. Võibolla asjata- ei tea.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:33
Postitas kanemgi
dilidon kirjutas:idee oli selline.
Pilt
Selline oli plaan ja valmis tegin ka,aga ei proovinud kunagi alla panna.
Mõte oli, et see lahendus ei muuda amordi käiku, aga auto peaks tõusma. Kuidas see veermiku jooksule mõjub ma mõtelda ega katsetada ei jõudnud.
Teoorias peaks ratas minema viltusemaks nagu vanal muhul-seljakotil, iseasi kas palja silmaga üldse näha oleks jäänud, hiljem kummi kulumise järgi oleks teada saanud.
See koht kus amordikinnitus puutub keresse- seal vahetasin poldid pikemate vastu. sedasi sain transportlindist kummi seibid vahele ja 3cm tõstet. Neid vedru vahele pandavaid junne olen peljanud. Võibolla asjata- ei tea.

Sellise tõste teemat arutasime naabriga sügisel aga jh see ununes mazda metras käiguga ää kuni siiani kui meelde tuletasid :thumbup:
Ee need mis sinna vedruvahele käivad need on mõtetud pole suurt kasu midagi mul tõuses sendi võrra int :(
Pikemate poltide vastu vahetasid, puurisid vanad välja keevitasid uued külge v :think:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:34
Postitas Mario
nojaa, sel esimesel pildil on Golf Country, see on tehase poolt juba kõrge.. See, mis tuttav tegi, oli tavaline.. aga jah, palju alla ei jäänud. :)
Maakohtades ongi see probleem, et teekatted on kohati nigelad ja kui elada ka sellises kohas, nagu mul sugulased Käärikul Otepääl, siis jääb vahel ka tavakõrguses sõiduautost puudu, et mudamülkast läbi murda ja koju saada.. Õnneks on suusarada maja kõrval ja sedakaudu saab ka koju hiilida, kui metsavahel mudalihe on tee läbimatuks muutnud, aga no see ei ole normaalne ju. :D
Madaldus on äge asi, aga ise vaataks ikka asja praktilisest poolest. Nagu üks ostis kasutatud Länkari ja lasi selle madalaks. Liigub Viljandis praegu. :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:38
Postitas dilidon
kanemgi kirjutas:Pikemate poltide vastu vahetasid, puurisid vanad välja keevitasid uued külge v :think:

Näe vaat ei mäleta,aga sai vist vasaraga ehmatatud neid ja nad on *hammaskraega* kui selline sõna olemas on üldse :roll:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 23 Mär 2012, 22:44
Postitas kanemgi
Mario kirjutas:nojaa, sel esimesel pildil on Golf Country, see on tehase poolt juba kõrge.. See, mis tuttav tegi, oli tavaline.. aga jah, palju alla ei jäänud. :)
Maakohtades ongi see probleem, et teekatted on kohati nigelad ja kui elada ka sellises kohas, nagu mul sugulased Käärikul Otepääl, siis jääb vahel ka tavakõrguses sõiduautost puudu, et mudamülkast läbi murda ja koju saada.. Õnneks on suusarada maja kõrval ja sedakaudu saab ka koju hiilida, kui metsavahel mudalihe on tee läbimatuks muutnud, aga no see ei ole normaalne ju. :D
Madaldus on äge asi, aga ise vaataks ikka asja praktilisest poolest. Nagu üks ostis kasutatud Länkari ja lasi selle madalaks. Liigub Viljandis praegu. :)

Ega mul erilist probleemi pole koju saamisega säästuasfalt jookseb küla vahel :D aga tõste oleks ses mõttes hea talvel kena sõita viitsi seda õuet kah lasti ajad labidaga :D ja vahest tahaks ergemat nagu bensukat kah tunda vahelduseks neliveolisele tiislile :D
Ja linna peal tahaks erineda kah teistest sportpüttiga kõrget sõiduautot naljalt i kohta linna peal :D
Vot seda länkarit tahaks küll näha see isegi madal võrreldes mo maasturiga :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 24 Mär 2012, 03:15
Postitas Mel
kanemgi kirjutas:tahaks erineda kah teistest :D


Juba see,et sul sihke vanake,on ju erinev teistest,uunikum :wink: 25a.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 24 Mär 2012, 10:35
Postitas kanemgi
Sedaan üx aasta vanem ja see mul stock rohkem 8) Luukpärale poogin igast jama külge :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 24 Mär 2012, 21:03
Postitas kanemgi
Täna siis plaanisin esitiiva külge panema, eile sain pampri külge pandud ja täna tuli meelde, et pampri plastik tuleb siis pääle panna kui pamper maas saab paremini taga olevatele kruvi kinnitustele ligi :evil: eags midagi pamper uuesti maha mida kunde poolt oli vägagi aega nõudev teha kui tiib on küljes :crazy:
Jälle tuli väike tuunimis mõte pähe, Mel pani GD pamprid külge siis mina teen ümber oma pamprit :D
Mõte on numbri märgi koht ää teisaldada ning nubri märk põlle külge viia :D
Mõte tuli Dilidoni BF vaadadtes, Loodan autor ei pahanda foto copi paste ga :d
Pilt
Ja hetkel pooleli tegemisel :D
Pilt
Linna satun siis saab pahtlit ja värvi osta siis saab mazda esiotsa kokkulappida jällegi :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 11:45
Postitas Mel
Vaat siin need 2 tarka siis,sai ka algul peetud sõja nõu,et kuda me selle punni kokku laome ja ikka suutsime alustada valest otsast,ennem ikka tiib ja siis uks.Aga ei nii ei tule head,tiib uuesti maha ja uks külge,samas tegelt nii ongi.Kui kõike ikka läbimõeldult teeks,küll oles hä ja niikui öeldakse,on see loll pea mille pärast peavad käed jalad kannatama :?
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 12:01
Postitas kanemgi
:D ja kunagi sama probleem olnud enne tiib pandud ja siis hakatud uksega jändama :D
Olen ka võtnud ukse külgest ää ja külge pannud kui tiib külges, rohkem näputööd teha :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 15:34
Postitas hullkonn
Krt on ikka mehel viitsimist selle esimese otsaga jännata :crazy: aga viska ikka alla juhipoolsesse nurka nr märk nagu alfa stiilis!!!
Kiire kehva virtual tuning!!!
Pilt
Krt mul golfil on 60/40 mm madaldus ja eelmine suvi roomasin harimata heinamaal ringi niiet ei teinud teist nägugi-
Pilt
Ja mul oli vahepeal tagumik kõrgel golfil,ning alla sai pantud golf3 variandi vedrud mhh never ever ei soovita tagumikku kikki ajada kuna kurve asju oli ikka suht jube suure kiiruse pealt võtta,ning suure tuulega veelhullem.Ebamugav!!!!Madalana on kohe poole mõnusam linnavahel paugutada aga jah kuskil maal elad siis ei ole mõtet jah eriti madalaks lasta vb ühe kaks keerdu ainult kui vedrude kallale minna :D
Jõudu jaksu!!!

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 18:24
Postitas kanemgi
Mis sa ikka teed kui sõita saa mazdaga rooliotsad ning veovõlli tugilaagersuht otsas, 12ndal lähen hondasse siis saab jälle bensuka jõudu tunda vahelduseks diislile :D
Mhh päris hea fototöölus vb aretan sinna nurka eks näis kui pampriga saan ühele poole.
Mida kõrgem masin on seda mõünusam on külgtuulega sõita.
Ega siin madaldusega hätta ei jääks ma arvan aga noh mulle meedib korralikult sisekurve lõigata ja mõnes kurvis kus on asfaldilt säästu asfaldile üleminek siis põhi käiks vastu maad ää:D krt sa ajasid nüüd madalduse isu peale peab madalduse ää proovima ikka suvel :D siis teeb tõstet uuesti :D
Praegst arendan seda dilidonil pooleli jäänud tõstet :D
See golf on sui kena aparaat, eriti meeldib see et valge on :D :thumbup:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 00:49
Postitas hullkonn
Valge jah mõnus!!!suvel panen liikuma selle valge härja jälle!!!See nr märgi värk tee ikka ära mis ma välja pakkusin!!!Tänx :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 07:46
Postitas tomkulibin
hullkonn kirjutas:... ikka alla juhipoolsesse nurka nr märk nagu alfa stiilis
Pilt
Numbrimärgi omavoliline asukoha muutmine on seadusega vastuolus, teadmiseks võimalik, et tekkib soovimatuid suhteid riigiametnikega.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - kanemgi

PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 09:34
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:
hullkonn kirjutas:... ikka alla juhipoolsesse nurka nr märk nagu alfa stiilis
http://www.upload.ee/image/2195329/pilt2231.jpg
Numbrimärgi omavoliline asukoha muutmine on seadusega vastuolus, teadmiseks võimalik, et tekkib soovimatuid suhteid riigiametnikega.

Ei normaalne nüüd tean vähemalt :thumbup: :mrgreen:
Eks näis saavad sinised arukah midagi, pole neid Kuressaare vahel nähagi sama moodi GC tüüpi mazdasid :D