3. leht 4-st

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 10 Okt 2011, 10:24
Postitas mkangur
Nädalavahetusel kakkusin autost põhjamati,istmed ning isolatsiooni kõik välja lootuses leida roostet, mida ma ka leidsin, õhtul teen pildid kui kannatab, nimelt salongi ala on täiesti puhas, karbid on korras kuid pagasniku luugi tihendi ning katteliistu, mis auto kere küljes on, selle all peitus päris üllatav vaatepilt.

Muidu praegu kõik nii nagu eelnevaltki, aga kütusekulu on normaalsuse piiridest väljas. Panin 626 paagi silmini täis, 100km on sõidetud umbes ja pool paaki kütet juba läinud(98) . Õhufilter on uus, puhas, korras, paak ega voolikud ei leki kuskilt(vähemalt uurides ei märganud ) ja sõidustiili ei saa ka nagu süüdistada. Milles asi võib olla?

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 10 Okt 2011, 12:37
Postitas cabernet1
Pool paaki umbes... kas näidiku järgi? Võib olla lihtsalt, et näidiku ujuk on jäänud kuhugi kinni ja ei tõuse täiesti üles.
Näiteks bensiinipaagi kõri võib kuskilt katki olla ja sealt välja tilkuda. Paak võib olla katki ja peale teatud koguse väljatilkumist ehk siis katkisest kohast allpool enam ei tuvastagi leket.
Võib olla ka peetis lamda... Masin ei saa aru, et mootor on soe ning sõidetakse nn toore peal... sellisel juhul peaks tagant tahmama ja pisut nagu mootor podisema...
Sõidad palju lühikesi juppe, akul palju tarbijaid. Sellisel juhul kulutatakse palju kütet aku pidevaks laadimiseks.
Võimalusi on palju. Suure küttekulu põhjuseid annab otsing päris palju.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 12 Okt 2011, 11:12
Postitas mkangur
cabernet1 kirjutas:Pool paaki umbes... kas näidiku järgi? Võib olla lihtsalt, et näidiku ujuk on jäänud kuhugi kinni ja ei tõuse täiesti üles.
Näiteks bensiinipaagi kõri võib kuskilt katki olla ja sealt välja tilkuda. Paak võib olla katki ja peale teatud koguse väljatilkumist ehk siis katkisest kohast allpool enam ei tuvastagi leket.
Võib olla ka peetis lamda... Masin ei saa aru, et mootor on soe ning sõidetakse nn toore peal... sellisel juhul peaks tagant tahmama ja pisut nagu mootor podisema...
Sõidad palju lühikesi juppe, akul palju tarbijaid. Sellisel juhul kulutatakse palju kütet aku pidevaks laadimiseks.
Võimalusi on palju. Suure küttekulu põhjuseid annab otsing päris palju.


Paagi näidiku järgi jah. Hakkan nv uurima,eks siis selgu .

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 17 Okt 2011, 10:33
Postitas mkangur
mkangur kirjutas:
cabernet1 kirjutas:Pool paaki umbes... kas näidiku järgi? Võib olla lihtsalt, et näidiku ujuk on jäänud kuhugi kinni ja ei tõuse täiesti üles.
Näiteks bensiinipaagi kõri võib kuskilt katki olla ja sealt välja tilkuda. Paak võib olla katki ja peale teatud koguse väljatilkumist ehk siis katkisest kohast allpool enam ei tuvastagi leket.
Võib olla ka peetis lamda... Masin ei saa aru, et mootor on soe ning sõidetakse nn toore peal... sellisel juhul peaks tagant tahmama ja pisut nagu mootor podisema...
Sõidad palju lühikesi juppe, akul palju tarbijaid. Sellisel juhul kulutatakse palju kütet aku pidevaks laadimiseks.
Võimalusi on palju. Suure küttekulu põhjuseid annab otsing päris palju.


Paagi näidiku järgi jah. Hakkan nv uurima,eks siis selgu .


Nv sai diagnost sõbraga ära tehtud vilgukoodidega, miskeid koode ta ei esindanud. Kuid vist lambda ei pruugigi mingit vilgukat anda?

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 17 Okt 2011, 17:56
Postitas tomkulibin
mkangur kirjutas:Nv sai diagnost sõbraga ära tehtud vilgukoodidega, miskeid koode ta ei esindanud. Kuid vist lambda ei pruugigi mingit vilgukat anda?
GE ei pruugi lasta vilgutamisega koodi vaadata, see tahab saada digitaalset koodilugejat.
PS Lambdal on olemas veakood, isegi mitu!

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 30 Okt 2011, 18:48
Postitas mkangur
mis vahepeal tehtud? Uued alumiiniumist pedaalikatted, led jalgade kohal disainvalgustus, uste sees sinine valgus eelnevate punaste lampide asemel, nr märgis uued pirnid, esituledel uued pirnid(kergelt sinaka tooniga), uued led päevasõidutuled( kui eelmised olid lihtsalt ilupärast siis nendest on ka midagi reaalselt kasu)+eraldi lüliti salongis nende jaoks, uus makk pioneer DEH-3300UB, esiustes uued kõlarid ning pagasnikus mürtsumas 12" subw 800w, 450rms. All sügisrehvid ning 14" RS-T ilukilbid. Ees mazda numbrialus.

Lähiajal plaanis uuesti toonkile paigaldada, esituledes disainliistu ring mustaks värvida ning teine iluvõre paigaldada.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 02 Nov 2011, 23:55
Postitas mkangur
armatuuri valgus siis korraliku kaameraga tehtult Pilt

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 08 Nov 2011, 23:32
Postitas mkangur
Aega palju mööda läinud vahepeal ilma midagi kajastamata. Igastahes vahepeal on tehtud selline nali, et ees on uued led päevasõidutuled( legaalsed ning tähistega), esituledele tegin taas musta randi disainvõrele( see jutt,et see ära rikub tuled, on möga, kui just luupe ise ära ei värvi. See ei mõjuta absoluutselt tulede valgustamisvõimet, vähemalt minusilmis mitte. Pigem vastupidi, mulle tundub et tuled hajuvad paremini.) Peale selle otsustasin suunatuled ka laiali sulatada kuumapuhuri abiga ning need ümber tehtud(taaskord,kes tahab puhtaid suundasid, soovitan soojalt tuleklaas eest ära sulatada- need näpitsameetodid on totaalne porno mis ma siit samast lugenud olen(no offence) aga kui need lahti sulatada,siis selle oranzi punni saab väga edukalt kätte- keerad kruvi lahti mis seda kinni hoiab ning ongi käes, reflektor sai musta tooni ning suundades on päevakatega ledid, mis annavad parktule pmts välja(tean et see ei ole legaalne ning ei kasuta neid koguaeg). Jalgade kohal eelmised led päevakad. Selle kuidas ja mis ma täpsemalt suundadega tegin, kajastan järgmises postituses koos pildimaterjaliga.

Lisaks sellele on peast läbi käinud rohkem kui ühel korral 2,5 v6 peale üle minna ning tava õhufiltri asemele installida koonusfilter. Eriti mõeldes sellele et ilmselt talveks läheb see auto talveunne. Ega muud vist vahetama ei peaks niipalju kui uurinud olen, et aju ja mootor ise? või käigukast ja midagi veel?

Peale selle on plaanis ka lähiajal õlivahetus ära teha, aeg tiksub täis ning sellega koos mõtlesin ka küünlad ning lambdaanduri ära vahetada. Küünalde kohta olen lugenud vastakaid arvamusi, osad soovitavad iriidiume, osad mingeid teisi- pole jõudnud eriti süveneda sellesse, kuid milliseid keegi ise kasutab või soovitaks kasutada?

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 09 Nov 2011, 01:25
Postitas edvin0212
Mootori vahetusega peaks minema käigukast, aju ja kui ma ei eksi, siis äkki juhtme sari ? Arvesta sellega, et mina saan mootori koos vahetusega 400ga ja käigukast vahetus läks mingi 150, AGA see on suuure soodustusega. Käigukasti sain tasuta koos ajude ja asjadega. Ma arvan, et ise kui hakkad tegema, siis arvesta sinna 700-900 Euri, aga see oleneb ka kus ja mida sa täpselt teha saad.

Suunaka lahenduse võid ka kirja panna. Huvitav kuidas sa selle tegid. Ise panin kahe niidiga pirni sinna ja nüüd on oranzid pargid suunakates.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 09 Nov 2011, 09:58
Postitas Kert
v6 ümber ehitamisel oleks sul põhimõtteliselt vaja kõike mis kapotti all asub.
Mootor,hooratas,sidur,käigukast,starter,roolivõimupump,generaator,radikas+lõdvikud,õhulugeja koos õhufiltrikorpusega,roolivõimu torud kuni roolilatini,kogu kapotialune juhtmesari,jagaja,sumbuti teatud osadeni,pooltelg parempoolne,käiguhoovastik+ nipet-näpet mis ei meenu

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 09 Nov 2011, 10:03
Postitas edvin0212
Ehk siis odavam on doonor osta ja sealt ümber tõsta. :)

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 09 Nov 2011, 18:11
Postitas Evert
Ehk siis odavam on doonor osta. Punkt.

Töö mahtu arvestades pole see odav ning ise tehes on oht, et jäädki mööda autot kondavaid kotermanne taga ajama. Aga kui tahtmist ja pealehakkamist on, siis miks mitte. Ettevõtlikud ja teotahtelised inimesed on alati hinnas:)

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 11 Nov 2011, 14:22
Postitas mkangur
niinii nüüdsiis ka pildid ja kuidas tehtud.
1.Tuleklaas eest ära sulatatud ning oranž müts ära võetud reflektori toonimiseks.Ning ka tõestus et palju targem on klaas eest ära sulatada neil, kes tahavad seda oranži kondot kätte saada.
Pilt
2.Tulemus peaks jääma umbes selline:
Pilt
3. Reflektor ära toonitud ning müts tagasi keeratud:
Pilt
4.Lahti sulatades tuli idee, et kui juba korraga tuli lahti on, võiks proovida ka ära selle, kui panna suundadesse "teised pargid", antud pildid on küll ledidega, kuid tegelikkuses seal sees philips bluevisionid. Lahendasin olukorra nii,et kuna mul oli üle veel teine paar esitulesid, siis võtsin nendelt ära parktule "pesa küünlad" ning eemaldasin neilt eesmise otsa. Suunda puurisin küünla jämeduse augu ning viiliga tegin kõrvad, kuhu taha kinni pesa keerata. Tulemus jäi selline,et nagu olekski sellejaoks tehtud pesa juba originaalist. Niiskuskindel ning kergesti eemaldatav- abiks kui pirn läbi läheb ning vahetust tahab.
Pilt
5.Kokku taas sulatatud ning võrdlus algse suunaga.
Pilt
6.Suunad ning tuled ette, pildid on halvad ning ei anna seda välja mis tegelikkuses on, telefon tegi pildil valguse siniseks, tegelikkuses puhas valge,
Pilt
Pilt
7. Lähiajal plaanis ilmselt selline võre kokku sulatada ja tuulekale toonriba päiksesirm, mis arvate?
Pilt

Lähiajal plaanis ka õli,küünalde ning õlifiltri vahetus sõbraga, ilmselt proovin ka ära õlivahetusel mootoripesu(pakkus mingit pesuainet, mis ei pidanud tükkidena sodi lahti tõmbama seest vaid kuidagi ära lahustama vms), sest hüdrotõukurid klõbisevad päris korralikult ning teevad häält, kohalikust hansaflexist soovitati seda teha, et lihtsam kui kõigi 16 hüdroka vahetamine nii et pool mootorit laiali kakkuda ning ka soodsam, pealegi siis tuleks juba uus hammasrihm ka kohe muretseda ning selle kokkuajamine on vast paras porno, eks näis mis saab.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 11 Nov 2011, 16:49
Postitas riisiveski
mkangur kirjutas:
tomkulibin kirjutas:
tuulekale toonriba päiksesirm, mis arvate?
Mittelegaalne. Viide: riigiteataja.

Krt kõik mis mulle vähegi meeldima kipub siis mittelegaalne olema peab :thumbdown:

Ah, ole rahulik - niikuinii on juba suunatuledesse paigaldatud ääretuled ja värvitud reflektorid illegaalsed.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 11 Nov 2011, 21:39
Postitas Mario
niikaua, kuni need ääretuled ei ole oranžid, nii kaua pole miski keelatut siin... praegu paistab kõik tipptopp..

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 11 Nov 2011, 22:06
Postitas riisiveski
Mario kirjutas:niikaua, kuni need ääretuled ei ole oranžid, nii kaua pole miski keelatut siin... praegu paistab kõik tipptopp..

On. Ääretuli on nende tulede puhul ette nähtud ja tüübikinnitatud kaugtule reflektori juurde ja mujale paigutamine on illegaalne. Ega ilma asjata tule klaasil või korpusel ei ole märget "A" tehtud.

Samas - kui asi on illegaalne, ei pruugi alati tähendada seda, et kõik politseinikud peaksid auto kohe maha võtma jne. Kui ise väljakutsuvalt ei käitu, siis võib päris pikka aega liikud mh politseinike keskel nii, et keegi neid eemaldada ei palu.

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 11 Nov 2011, 22:13
Postitas Mario
seda küll, jep. See on väga hea seletus :thumbup:
selliseid on siin liikluses ikka omajagu..

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 14 Nov 2011, 20:59
Postitas cabernet1
Isiklikult soovitaksin piltidel registreerimisnumbri varjata... Seda väiksem on tõenäosus omale vaenlasi koguda. Kindlasti tean oma kolleegidest kahte, kes siin klubis registreeritud on ning kui kord riigil raha vähe, lastakse korjanduskarp ringi käima...
Muidu üldiselt mulle meeldib. Linnas paar korda mööda vuranud ja otseselt kurta ei saa nagu...
Isiklikult pigem pooldan erinevaid modifikatsioone masinatel ning sellistel pisiasjadel kahjulikke kõrvalmõjusid ei oskaks välja tuua.
Ka keelatud riba tuuleklaasile oleks pigem liiklusohutuse seisukohalt teretulnud, et vähendada "pimestamist" ning seeläbi võimaldada paremat reageerimist. Ise ma ei suuda mõista, miks "juhi vaateväljas" on keelatud klaasiserva tumendamine, kuid samal ajal on lubatud päikeseprillide kasutamine ööpäeva ringselt...

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 15 Nov 2011, 10:10
Postitas edvin0212
Mel206 kirjutas:
mkangur kirjutas:Pilt


:thumbup:

Tegin ka algul nii, aga hiljem tegin ümber. Jootsin natuke ja ehitasin ja sain endale kahe niidiga pirnid sinna. Ülevaatuse jaoks olemas lisa parktulede pistikud ja suunakate omale ka :)

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 15 Nov 2011, 19:18
Postitas tomkulibin
Samas on pildil kujutatud valgusti kahevärviline, millede värvused on legaalsed oma tähendustele. Vast puuduseks et puudub vastav märgistus valgusil lisapirni kohta. Samas seadusesilm on maininud, et vastav märgistus peab olema, aga kes selle sinna kannab, pole konkreetselt määratletud :shh:
Nõue on, et oleks kustumatu- selle saab nõelaga kraapides täitsa kustumatuks teha :thumbup:

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 16 Nov 2011, 09:24
Postitas mkangur
tomkulibin kirjutas:Samas on pildil kujutatud valgusti kahevärviline, millede värvused on legaalsed oma tähendustele. Vast puuduseks et puudub vastav märgistus valgusil lisapirni kohta. Samas seadusesilm on maininud, et vastav märgistus peab olema, aga kes selle sinna kannab, pole konkreetselt määratletud :shh:
Nõue on, et oleks kustumatu- selle saab nõelaga kraapides täitsa kustumatuks teha :thumbup:


Milline ning kus see täpsemalt paiknema peaks ? :angel:

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 16 Nov 2011, 13:02
Postitas Evert
Kui mäletan õigesti, siis on märgistused nii tule klaasil kui korpusel. Ehk pead kahte kohta kraapima:)

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 02 Dets 2011, 00:11
Postitas mkangur
Tegin täna spidokat ümber ning suutsin ühe nõela ära lõhkuda töö käigus. Niiet võib teha pakkumisi kellel seisma jäänud on, homme peale 12 olen tallinnas, umbes kuni 3ni ja umbes 5st peaksin pärnus olema. Niiet tehke pakkumisi! :)
Tel: 56 618 770

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 04 Dets 2011, 18:55
Postitas mkangur
Spidokas olemas ja peal. Plaanis auto värvida üle teist värvi, kuid mis tooni, ei oskagi öelda päris täpselt, võimalik et metallik tumesinine, kuid võiksite variante välja pakkuda, mis võib hästi selle isendi seljas istuda :thumbup: :angel:

Re: Mazda 626 2.0i DOHC 85kw 92a. - mkangur

PostitusPostitatud: 05 Dets 2011, 21:20
Postitas mkangur
Hetkel plaanis jaanuari algus, dets. lõpp sõbraga pärnus autole vähe keretöid ja muud staffi teha :) Auto omandab uue keretooni, ning see mis võimalik veel tuleb, on saladus, eks siis kui valmis saab, kajastab, seniks pealtnägemiseni ! :wave: :thumbup: