3. leht 4-st

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 16 Juun 2012, 09:59
Postitas Mario
Siim kirjutas:Ok,esimest korda juhtusin seda teemat lugema,tavalised keskmised GE ja GF-i teemad/probleemid siin,AGA 5-6/100 no come on :D
Katsuge ikka jalgadega maapeal pysida,ylikorras autoga ja madala veeretakistusega ehk siis kitsa rehvi ja ainult pikisoonega venitab ehk 6,algus välja,aga siis peab s6itma ka nagu ..... nagu meil siin yritavad :x

siim - mul viimane paagitäis 5.7 trassil ja üldine keskmine hetkel 6.1 - u mad? :mrgreen:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 26 Juun 2012, 20:37
Postitas VaheR00
Pooltelg sai eelmine nädal vahetatud lõpuks.. Peale vahetamist sai logistatud, siis tundus, et just välimine ots oli läbi... Mis seal ikka, vähemalt ragin on kadunud :D

Ees ootavad tööd läheneva Ülevaatuse pärast:
Esi- ja taguklotside vahetus
Õlivahetus(filter sai täna muretsetud)
küttefiltri vahetus - olemas tänasest, ootab vahetust
õhufiltri vahetus - See sai ära tehtud.. Vana oli kole räpane ikka :D

VaheR

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 29 Juun 2012, 22:41
Postitas VaheR00
Suvisemaid pilte masinast, sai tehtud paar klõpsu peale vahatamist:
Pilt
Nagu näha, on jäänud mul koopaäärte parandustöödel värvist puudust.. Kuid parem ikka, kui rooste :D

Pilt
See nädalavahetus üritan end käsile võtta ja klotsid ära vahetada..

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 19:36
Postitas VaheR00
Parema tagumise sadulas juures juhtus väike oihh.. Üks liuguatapp oli kinni roostetanud ja suppordi liigutamisel läks puruks teine.. Kinnine liugur seletas ka ebaühtlase kulumise klotsidel.. Lähipäevil saan uue liuguatappide komplekti kätte, sai tellitud firmast Aabe(Kätt ei anna, kuna nimede peale vahepeal pole mälu :D. Vilj inimesed teavad ehk.. See pood mis on politseimaja lähedal) ja maksma läks 8.30€. Vana katkine liugur sai välja puuritud, selleks tuli eemaldada ka rangid.. Kõige huvitavam oli see uutel tagumistel klotsidel kuluosad on suuremad kui vanadel klotsidel, seetõttu oli kettal ka väike rant sees, mis takistas uute panekut.. Probleemi lahenduseks leidsin lihtsamaks viisiks rela, millega lasin ketta ühtlaselt lamedaks. :roll: Nüüd jään ootama uusi liugutappe, et panna vasak pidurisüsteem kokku, et jälle sõitma hakata Maasuga, vaeseke laupäevast saati seisnud :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 18 Juul 2012, 21:37
Postitas VaheR00
Praeguse seisuga tagumised klotsid vahetatud, esimesed olid liialt vähe kulunud, et vahetada. õli koos filtriga vahetatud, õhufilter on uus, põhi sai ka korrosioonitõrjeks mastiksiga üle lastud.. Parem ikka kui mitte midagi.. Plaanis homme ÜV onusi külastada :problem: . Loodan kõikse paremat.


Mõned pildid sõida ja pildista mänguga seoses:
Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 20 Juul 2012, 20:47
Postitas VaheR00
Täna sai käidud ÜV tegemas, sealt sain õiguse aastakese veel sõita Maasuga :thumbup: . Ainukesed vead mida mainiti on, numbrimärgid tahaksid ülevärvimist, vasakpoolne tagumine stabikakont on läbi, parempoolne tagumine pidur oli natuke nõrgem kui vasakpoolne,öeldi veel, et tuledest pargid välja, et tulede dubleerimist ei tohi olla, st et ei tohi olla võimalik parkide vahel vahetamise võimalust vms.. Igatahes jäävad need mulle ikkagi sisse, teinekord on neist parkidest kasu ka :wink: ning kõige hullemaks veaks oli tulede pesuri puudumine, mida nende programm peab ohtlikuks veaks, millega saab korduva.. Ülevaataja hell süda siiski säästis sellest vaevast..(Lubadusel viga parandada kiirelt, mängis ka arvatavasti suurt rolli.) Muidu ülejäänu oli ok.. CO näit oli isegi nende sõnul vapustavalt hea. Paberit ei küsinud, aga vaatlusel jäi silma lubatud 0.5'st 0.024 vms.. Eks torud sai ennem kuumaks ka aetud 30km sõiduga tehnopunkti :twisted: Oma roll oli ka varasemalt 2-3 nädalat paaki täitnud 98 küttel, mida sai veel päev varem värskelt lisatud ' 8)

Pildike ka maasturist:
Pilt


Päikest,
Sven

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 20 Aug 2012, 10:09
Postitas VaheR00
Pole vahepeal miskit kirjutanud.. Vahetatud sai veel küttfiltri, mis oli üsnagi umbes juba.. Mootor käib palju ühtlasemalt ja kiirendused on sujuvamad, enam ei ole hakanud turtsuma.. Siiani pole probleeme esinenud ja olen saanud rahus sõita.


Paar pilti ka, juhuslikult oli kaasas üks seebikarp, millega sai klõpsitud:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 28 Sept 2012, 15:43
Postitas VaheR00
Pole miskit vahepeal kribanud.. Kuna olen muutnud elukohta ja hakanud elama tudengi elu, siis on kahjuks jäänud auto maale ootama nädalavahetusi.. Auto täiesti sõidukorras.. Tallinnas olles sõidan venna Audiga ja kui vahepeal enda Maazu rooli saan, läheb nägu muigele, Mazda on ikka parem süstik ja siis ikka vanade aega meenutamiseks väheke kiirendan.. Augustis sai autoga kõvasti ringi sõidetud ning viimane probleem on mis ilmnes on mingi auk sumpsis.. Millalgi maale minnes teen selle ikkagi kordagi, et säilitada niigi väheseid 77kw'te mis sel motol on.. Autole on tekkinud suve jooksul nimi, mida kõik selles autos olnud või isegi sõitmisrõõme nautinud: 'PunaVälk' 8) :lol: Auto jääb seisma Viljandimaa metsade ja põldude vahele seniks, kuni leian finantse, et Tallinna teedele tagasi tuua, kus on olnud arvele võtmisest saati kuniks minu kätte sattumiseni.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 29 Sept 2012, 23:22
Postitas hullkonn
Jeaa sa pole ainus ma sõidan vahepeal sõbra golfiga ja kui mazda rooli saan jälle istuda siis tunnen end kui luksus pillis.Niiet jääme arvamusele ikka,et jaapanlane on sõidurõõm pigem.Mulle ainukesena ei meeldi need led päevasõidu tuled aga noh ma vanakooli mees ja teistele rautselt meeldib,ning peaasi,et endale istub.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 30 Sept 2012, 23:47
Postitas VaheR00
Originaal udukad sobiksid igati paremini sinna, kuid lepin momendil ka nende Led äärekatega. Tekkis mõte, et tõmmata mingi kile (must v kollane)peale, ehk muutub vähe stiilsemaks kui need Kergelt sinakad ledid hetkel on.. Kui aega saan ja autot näen, üritan miskit korralda. Kui asi tehtud, tulemuse kindlalt lükkan ka foorumisse üles pildi näol. 8)

Sven

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 01 Okt 2012, 01:08
Postitas Siim
Mario kirjutas:
Siim kirjutas:Ok,esimest korda juhtusin seda teemat lugema,tavalised keskmised GE ja GF-i teemad/probleemid siin,AGA 5-6/100 no come on :D
Katsuge ikka jalgadega maapeal pysida,ylikorras autoga ja madala veeretakistusega ehk siis kitsa rehvi ja ainult pikisoonega venitab ehk 6,algus välja,aga siis peab s6itma ka nagu ..... nagu meil siin yritavad :x

siim - mul viimane paagitäis 5.7 trassil ja üldine keskmine hetkel 6.1 - u mad? :mrgreen:


Ei usu :D

Mul neid mazdasi igasuguseid olnud,ainuke mis alla 6 võtab on hetkel venna diisel gf

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 01 Okt 2012, 08:48
Postitas tomkulibin
Siim kirjutas:Ei usu :D

Mul neid mazdasi igasuguseid olnud...

Ilmselt siiski mitte piisavalt :wave:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 01 Okt 2012, 09:54
Postitas mkangur
VaheR00 kirjutas:Originaal udukad sobiksid igati paremini sinna, kuid lepin momendil ka nende Led äärekatega. Tekkis mõte, et tõmmata mingi kile (must v kollane)peale, ehk muutub vähe stiilsemaks kui need Kergelt sinakad ledid hetkel on.. Kui aega saan ja autot näen, üritan miskit korralda. Kui asi tehtud, tulemuse kindlalt lükkan ka foorumisse üles pildi näol. 8)

Sven


Kasutajal barlanks olid hetkel need udukad sees, soovitan uurida- alguses olin ka led päevakate poolt. No aga need udukad olid ikka täiesti teine teema.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 11 Okt 2012, 22:45
Postitas freerider
Siim kirjutas:
Mario kirjutas:
Siim kirjutas:Ok,esimest korda juhtusin seda teemat lugema,tavalised keskmised GE ja GF-i teemad/probleemid siin,AGA 5-6/100 no come on :D
Katsuge ikka jalgadega maapeal pysida,ylikorras autoga ja madala veeretakistusega ehk siis kitsa rehvi ja ainult pikisoonega venitab ehk 6,algus välja,aga siis peab s6itma ka nagu ..... nagu meil siin yritavad :x

siim - mul viimane paagitäis 5.7 trassil ja üldine keskmine hetkel 6.1 - u mad? :mrgreen:


Ei usu :D

Mul neid mazdasi igasuguseid olnud,ainuke mis alla 6 võtab on hetkel venna diisel gf


Nonii, lisan ka siia kütusekulu andmed: Auto on Mazda 626 GD kupee, 1988 aasta, 2.0 bensiiniga töötav mootor ja täna tankisin paagi täis. Sõitsin 145 km Abja-Paluojalt Raplasse ja läksin asula lõpus olevasse Neste tanklasse tankima. Tankides mahtus juurde 8 liitrit - seega lihtne arvutus annab keskmiseks kütusekuluks 5.5liitrit/100km kohta. Ja ei sõida nagu penskar - keskmine kiirus oli 100km tunnis, jah olen liiklushuligaan (a)siiski ... millegipärast ikka kõik läksid minust mööda(kiirused olid üle 120km/h). Aga mida siin väita püüan - Sveni auto võib küll 5-6/100km kohta tarbida, tal on ju palju uuem auto. :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 02:09
Postitas Siim
Sõitsin siin põhjas veits aega nüüd sõbra gf-iga 1.8-66kw,jah nüüd usun :D olematu kulu peaaegu.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 13:00
Postitas freerider
Sven, näita oma kapotialust ka vahepeal :D tahaks huvipärast näha, mis sul "underhood" peidus on ;)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 13:26
Postitas VaheR00
Kui millalgi apja jõuan, teen siis lugejate jaoks pildi.. midagi huvitavat pole, tavaline mootor... Ma kahtlustan ka, miks sa seda küsid. 8)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 16:36
Postitas freerider
VaheR00 kirjutas:Kui millalgi apja jõuan, teen siis lugejate jaoks pildi.. midagi huvitavat pole, tavaline mootor... Ma kahtlustan ka, miks sa seda küsid. 8)


Jah, ma arvan, et sul on 1.3L 135 hobuseline vankelmootor seal vahel :D ei tegelikult täiesti süütu huvi, mingit tagamõtet sa kahtlustama ei pea. :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 03 Dets 2012, 23:15
Postitas VaheR00
Pole miskit kirjutanud.. auto on üldiselt okei olnud, ainult üks talverehv purunues, kui 2 nädalat tagasi tartu läksin. Alla sai 3ndat talve Vallai H2 185/65 R14 plekkvelje peal. Autol on kellapeale tiksunud ka ette 293 300..
Auto häälest video ka: http://youtu.be/xBXq03lpbvQ

Pilte ka:
Mõni pilt mootoriruumist
Pilt

Pilt
iluvõre ja kapoti vahel on suur vahe kuna see pole korralikult kinni.. Ja mõlk on sellest, et keegi on paksu Peega selle sinna surunud, aga nädalavahetustel aeg üürike, ega pole jõudnud välja suruda.
Pilt
Uste sees on Led tuled.
Pilt
Ja pildikesi salongist
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 04 Dets 2012, 00:49
Postitas freerider
Igati viisakas, mõlk suru kähku välja - plekile tekib muidi jääkdeformatsioon, hiljem ei võta enam endist kuju ja pead hakkama tõsisemalt õgvendama... praegu saad ehk puuklotsiga vms välja lükata. Või õrnalt külgedelt pihta hakates, puuklotsi taga hoides kummihaamriga sirgeks koputada.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2013, 14:03
Postitas VaheR00
Tere, pole ammu rääkinud autost.. Pole ka põhjust.. Selle aasta jooksul on läbitud juba julgelt üle 2 000 km, (Tallinnas sõitmised ja Tallinn-Pärnu-Abja marsuut, mõnikord ka ) ja siiani on ainuke tegevus olnud kallamine ja tallamine, aeg-ajalt ka klaasipesu vedeliku juurdevalamisega.. Viimasel ajal on 1000-2000 pöörde vahel jonksutamist, esialgu vahetaks küünlad ära, ongi teised palju kilomeetreid näinud.. 35 000km vähemalt.. Siit ka teile palve, milliseid küünlaid soovitate? Kas tankla NGK omad sobivad korralikult või miskit etemat? Ja kui NGK sobivad, millised täpsemalt. Jõudu ja päikest teile kõigile. (Lähipäevil lisan värskemaid pilte ka, seniks kuni auto enam-vähem puhas on.)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 02 Mär 2013, 20:59
Postitas freerider
Jõnksutamine võib tulla küll küünaldest, aga võib olla ka niiskus toitesüsteemis(filtris, paagipumbas, pumba sõelas, kütuse sees jäätükikesed jne). Ja NGK küünlad ikka, aga parem oleks sul minna autopoodi, mis on vähegi konkurentsivõimeline kauplus ja küsida, mis küünlad sinu mootorile sobivad. Nad peavad kataloogist vaatama. Valed küünlad ei too head(külmad(jämeda keskelektroodiga) ei põle korralikult puhtaks ja jätab vahele ja liiga kuumad(peenikese keskelektroodiga)hakkavad tekitama soovimatut hõõgsüüdet).

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 03 Mär 2013, 22:09
Postitas VaheR00
Ostsin uued küünlad ja panin juba neljapäeval külge(Bkr6e vms oli). Jõnksutamine lõppes ära, olid teised väsinud ka, masinal on nüüd jõudu rohkem ja süstib Tallinnate tänavatel paremini, samuti on kütusekulu väiksem. :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 05 Mär 2013, 13:24
Postitas VaheR00
Auto enne pesu:
Pilt
Häbi oli küll parkida nii ERR maja juurde sellisena, aga oludesunnil pidi :lol:

Ja pärast Smartwashi pesu:
Pilt

+5kW:
Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 18 Mär 2013, 17:29
Postitas VaheR00