37. leht 37-st

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 10 Juul 2022, 22:49
Postitas kanemgi
Peab ikka kuskile tohtri kätte viima vanuri, ei saa ikka oma jõududega korda :D
Ee ma ei mäletagi palju lihvis, eespool kirjutasin ka sellest.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 11 Juul 2022, 00:28
Postitas tomkulibin
kanemgi kirjutas:Remondist helistati ja räägiti kaane seisust.
Kaan on natuke vähem kui pool mm kõver..
ST et u 0,5 mm lihviti maha. Seega kaan on madalamal ja nuka ajastus ka nihkes. Koos sellega ka süüde. Teoreetiliselt ei tohiks sul vända ja nuka märgid täpselt kokku langeda.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 11 Juul 2022, 23:07
Postitas kanemgi
Ei jaksa enam edasi majandada. Jääb praegu järgmise kuu alguseni seisma. Siis viin tohtri juude vanuri. Lõpuks saab paberid korda ja üv ka peale :)

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 16 Juul 2022, 07:49
Postitas kanemgi
No oli siis veel seda nüüd vaja :D
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 16 Juul 2022, 16:37
Postitas kanemgi
No poleks tegelikult võtnud kuna oli Paides aga sisu köitis huvi ja no kere seisukord tundub ka ok. 1.6 bens manu
Kõiki pilte eraldi ei hakka üles laadima seega kõik ühe pildina.
Pilt
Plaan korda teha ja natuke ise sõita sellega ja ehk mõni ustav GC kummardaja soovin ära osta.
Aga suured tänud siin olevale klubilisele bumer323 kes aitas vanuri mulle toimetada.
Hetkeline probleem on, et ei võta starterit järgi. Treileri peal sai hääled sisse aga bena oli üsna vähe sees ning suri pidevalt välja ja lõpuks pole starter üldse järgi võtnud.
Aa Mel ma kusjuures käisin Haapsalus ka aga aeg oli piiratud ning pole sinu juurde jõudnud :(

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 17 Juul 2022, 09:05
Postitas tomkulibin
:thumbup:
Punase sisuga isend veel polegi jõudnud stansi alla, neid ju niigi väga vähe.
Starter: proovi otse tõmbereleele aku pealt juhtmega voolu anda. Kui siis töötab, on probleemiks juhtmeõhendus või süüteluku klemmplaat.
Kui see ei aita, proovi kruvikakga keevitada: lühista tõmberelee peal mõlemad jämedad poldid. Kui siis rakendub on relee viga, kui siis ka ei rakendu, siis ilmselt starteri harjad otsas.
1,6 mootor on suht lahjake sünnist saati, mis ta praegusks on seda saad ise teada ükskord... Starterid ja käigukastid on neil vastastikku vahetatavad. Käigukastis vaid ülekandearvud vähe erinevad.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 18 Juul 2022, 10:43
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas::thumbup:
Punase sisuga isend veel polegi jõudnud stansi alla, neid ju niigi väga vähe.
Starter: proovi otse tõmbereleele aku pealt juhtmega voolu anda. Kui siis töötab, on probleemiks juhtmeõhendus või süüteluku klemmplaat.
Kui see ei aita, proovi kruvikakga keevitada: lühista tõmberelee peal mõlemad jämedad poldid. Kui siis rakendub on relee viga, kui siis ka ei rakendu, siis ilmselt starteri harjad otsas.
1,6 mootor on suht lahjake sünnist saati, mis ta praegusks on seda saad ise teada ükskord... Starterid ja käigukastid on neil vastastikku vahetatavad. Käigukastis vaid ülekandearvud vähe erinevad.

See vanake päästeti eelmise omaniku poolt rauda minekust ära. Kui võimalus tuleb proovin järgi. Eelmine omanik vahetas karbussi tihendi ära ja muud rohkem pole teinud sellel vist.
Vaatasin rihnakatet ja seal on 1.6 märgitud ning ka 1.8 märgitud, see tundub imelik. Aga jh kui aega leian võtan ette uuesti. Peab ühe uue aku vast ostma mazdadele 2peale :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 18 Juul 2022, 12:18
Postitas kanemgi
Mel kirjutas: Need harjad seal tehtud vist igikestvaks :wtf: ka mingiaeg jamasin ja oli naljakas viga,et mootori töö soojast peast,ei võtnud järgi ja pidi ka kruvikaga sudima.See iseenesest hea tegevus,kui väga ei näegi kuhu seda kruvikat sättida,käsikaudu kobad nhjh eks harjutamine teeb imet ja lõpuks mudugi viskab üle ja läheb teine paika.Need vist oma vahel kattuvad,erinevad generatsioonid.Ma soetasin mazda abist pruugituna ja see siiani käigus,krooni ajast.Startei korpused on head paksuseinaga tugevad torud,mida saab kasutada erinevalt,näit:pressi all laagreid,pukse sisse-välja jne.Mul kupeel punane sisu ja üts esi iste puudub ja vbl leiaks veel mõne vidina :think:

Kui aega saan uurin asja. Mul sedaani kere punane iste juhi iste ära anda. Raam on kõver ja nipet näpet puudu. Kui huvi vaatan üle täpsemalt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 04 Aug 2022, 12:10
Postitas kanemgi
Njh sedasi lood, et ma mazdaga hädas nagu lehm libedal jääl :D Mitte keegi ei taha karpat ära timmida :(
Paar kohalikku on veel aga nendega pole üldse tuttav ja ei ole nende oskustega kursis.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 04 Aug 2022, 22:01
Postitas tomkulibin
Proovi doonori karpat :think:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 06 Aug 2022, 08:24
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:...Nimelt probleem on selline tavaline tööjärjekord on
1-3-4-2. Kuid ilmselt on keegi kunagu nukkvõlli 180 kraadi nihkesse ajanud. Kuidas nüüd tööjärjekord on, kui nukkvõlli ja väntvõlli märk kokkulähevad. Kas siis läheb süüde esmalt 4 silindrisse?...

4-2-1-3
180 kraadi nuka järgi on võrdne 360 kraadi vända järgi(üks kahele)- ehk 1. ja 4. silinder on ikka ülemises seisus ja nukkvõll määrab millises silindris mida tehakse. Oluline on et nukkvõll ja jagaja on sünkroonis ja 1. , 4. silinder on ÜSS
Mel kirjutas:Kuid ilmselt on keegi kunagu nukkvõlli 180 kraadi nihkesse ajanud....
Keera vänta 360 kraadi ja siis ongi kõik õige :wave:
Pilt
https://et.wikipedia.org/wiki/Neljatakt ... emismootor

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 07 Aug 2022, 07:48
Postitas Mel
Küllap sellest,kui nendele pokkidele mõelda ja ette kujutada,ss tekibki olu x kus pole enam vahet kas 360-v-180 kraadi :clap:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 17 Aug 2022, 07:22
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:Mingi õhkõrn võimalus ka,et ...
Jagajas elektrooniline moodul :think:
Proovi doonori jagajat.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 17 Aug 2022, 15:50
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:Proovi doonori karpat :think:

Mõte küll hea kuid ei usalda ennast sellise tööpeale. Doonori mootor on garages nurkas aga sai kunagi pealmine osa maha keeratud ja peaks rohkem otsima kus karpa on. Ainult plokikaas ja jagaja on nähtava kohapeal riiulis.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 17 Aug 2022, 15:52
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:
Mel kirjutas:Mingi õhkõrn võimalus ka,et ...
Jagajas elektrooniline moodul :think:
Proovi doonori jagajat.

Doonori jagaja vedeleb mul, et kättevõtta see, paika panna ning proovida?

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 24 Sept 2022, 21:21
Postitas kanemgi
Tervist kaasklubilistele. Ega midagi erku pole muutunud aga natuke nokksin ja keerasin tühikäiku peale aga eriti paremaks pole läinud.
Soojaks saab hoiab tühikäiku aga kui toore hoob sisse lükata siis sureb ära ka kohe. Külmalt ajab kergelt sinist suitsu tagant.
Aga ikkagi tundub, et nagu üks pütt ei löö. Eks näha kui karbussi timmimiseks läheb.
https://youtu.be/U0v4jdoSBxE
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 01 Jaan 2023, 10:10
Postitas kanemgi
Tervist ja head uut aastat kaasklubilistele.
Eile sai aasta viimast korda mazda ülesäratatud.
Soojaks läheb aga kui toore hoova kinni lükkan siis sureb koheselt välja. Mida peaks regullima, et jääks pöördeid hoidma?

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 01 Jaan 2023, 19:02
Postitas tomkulibin
sissejuhatuseks ehk tühikäigu pöördeid tõstma :wave:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 03 Jaan 2023, 21:46
Postitas kanemgi
Aaa jaja, nüüd sain asjast aru :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 30 Apr 2023, 22:33
Postitas kanemgi
Nii tere klubikaaslastele kes veel siia jäänud on :)
Aega on palju mööda läinud ja mazdaga pole palju aega tegeleda. Ikka tuieb uusi projekte juurde mis kiirenat tähelepanu nõuavad. Õnneks pole võõrad projektid nagu Melil vaid ikka enda projektid. :D
Eelpool oli juttu tühikäigu pöörete tõstmisest. Paraku sellest pole kasu olnud.
Mitmed experdid soovistasid vaakumvoolikud ära vahetada.
Üks kuu sai ostetud 1.5m voolikut aga 50cm jäi täna puudu, et oleks kõik ära saanud vahetatud. Ostes mõtlesin, et seal 3 voolikut on, et 1.5m peaks piisama. Õhupuhasti korpuse ära võtsin siis selgus, et natuke on neid ikka veel seal :D
Lähiajal poodi satun võtan meetri juurde, et ära jaguks ikka.
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 01 Mai 2023, 23:08
Postitas eksole
kanemgi kirjutas:
Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas:Nii tere klubikaaslastele kes veel siia jäänud on :)
Aega on palju mööda läinud ja mazdaga pole palju aega tegeleda. Ikka tuieb uusi projekte juurde mis kiirenat tähelepanu nõuavad. Õnneks pole võõrad projektid nagu Melil vaid ikka enda projektid. :D


Pole siin enam suurt peale külaliste ja bottide kedagist,mul suht kahju ja vic isegi kademeel,et pole omal enam sellist südikust.Ja kui nüüd veel kulibini tegemised siia otsa,tsiisess on ikka inimestel veel jäänud tahtmist tegeleda nende uunikumidega,kuigi tglt tahaks öelda teisiti. :crazy:

Kahjuks jh on klubi suht väljasurnud :( vanasti elu üsna heasti käis siin, kõik olid oma sõidukite teemadega, sõida pildista mängu teema, kogunemiste teema, sinu toimetamiste teema jne. Nüüdseks sinu ja Tomi tegemiste teemad on mis ikka elus siin.

No eks vanasti oligi rohi rohelisem ja taevas sinisem.
Tuleb leppida sellega, et vanus pole enam see ja maailm on muutunud.
Noortel on muud teemad ja ....

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 03 Mär 2024, 21:52
Postitas kanemgi
Tere siis kaasklubilistele!
Tuli mõte teemat uuendada
:D Mazda on jäänud suht taha plaanile kahjuks :? Suvel sai talve peetriks w214 mersu toodud, hiljem veel e39 toodud ning neile lisaks vaja daily autoga tegeleda kuigi see vana a4 on üllatavalt heasti vastu pidanud.
Mõtlesin, et ajan vanakese ka korra toast õue. Esimeseks pole tahtnud heasti käima minna ja kui läks siis tahtis kohe väljasurra. Puterdas ja paukus alguses. Ajasin kuidagi puterdades välja.
Hiljem kui vaatasin mootorit siis plokikaane vahelt oleks nagu õli välja pressinud kuna mootori ploki peal oli näha värsket õli. Õli tasemest ei saanud väga aru ja hiljem pole meelde tulnud varrast vaadata. Praegu mõeldes tunduks, et märgid pole paigas või jagaja paigast ära.
Sain eelmine kevad kontakti kes sätiks karpat aga nüüd palju vett merre voolanud ja kontakt kadunud.