8. leht 10-st

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 15 Juul 2013, 07:45
Postitas tomkulibin
Kütuse pump on sama tootekoodiga, olenemata mootori kubatuurist. Neil nõue, et peaks tagama nõutud survel vähemalt 80L/min. mis on igati küllalt ka suurematele mootoritele. Seda siis uue pumba kohalt, reaalselt pump kulub ajapikku ja jääb lahjemaks, kuni ei suuda enam mootorit varustada piisava kütuse kogusega.
Mu ühel autodest on pump, mis on algselt ettenähtud 100-140hp mootorile(originaal) ja suudab ära toita ka 200 hobuse janu.
Pihustid: omabad teatud läbilaske võimet teatud survel ja aju annab neile käsu vastavalt laekunud infile anduritelt avanemiseks, mis on mikrosekunditega mõõdetav. Ajule on sisse kirjutatud, kui pikalt peab olema pihusti avatud. Kui sa nüüd asendad pihustid, ilma ajule selgeks tegemata muudatustest, siis on sul paremal juhul rikkam/vaesem segu, halvemal juhul sulanud kolvid või kütusest uppuv mootor.
Ära unusta- auto on terviklahendus ja kui sa midagi seal muudad, siis muutub ka kõik ülejäänu, mida sa pole muutnud/ka tahtnud muuta.
Väikesed numbrid? Nn ameerika numbrid vä?

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 15 Juul 2013, 21:59
Postitas Fredo
Pilt
Sellist pidasin silmas.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 09:20
Postitas Evert
Isetehtud kleepsud, mis ei ole legaalsed.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 01 Aug 2013, 19:40
Postitas Fredo
Oskab keegi ehk soovitada head kohta kus tehakse plokikaane lihvimist ja portimist, ning kus ei oleks rahaliselt väga üle jõu käiv

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 02 Aug 2013, 07:32
Postitas tomkulibin
"Kavor"- sellenimelises ettevõttes on sellised võimalused. Võid proovida ka 323IFF nimelise kaasfoorumlasega ühenust võtta. Ta töötab pirita Mazdaabis töödevastuvõtjana ja nende ettevõte kasutab ka sealse töökoja teenuseid.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2014, 21:45
Postitas Fredo
Üle pika aja siis jälle postitan siia:

Mazda on kenasti endiselt vastupidanud aga talv on oma töö teinud. Juhiuks mullitab mis jube ja kapoti äär sama moodi kuid kui need välja vahetada on jälle roostest plats puhas. Vaja ka oma lolluse tõttu tagastange veel ära vahetada :mrgreen:

Ära on ostetud uus sidur ja kogu vajalik et mootorile hooldus ära teha.

Tekkis aga väike küsimus kah, nimelt tahaks panna mazda 6 rooli endale aga tahaks et mf nupud toimiks. On ehk keegi kokku puutund selle teemaga et tavalist makki rooliga ühendada. Makk on blaupunk sevilla kui sellest abi :)

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2014, 23:16
Postitas nomore
Ise teinud pole, aga minu makil on tagumikus 3,5 mm jack auk, kuhu peaks saama selle roolist tuleva juhtme pista. Manuaalis on ka õpetus, kuidas seejärel makile nupud selgeks õpetada.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2014, 00:22
Postitas leviathan
Fredo kirjutas:
Tekkis aga väike küsimus kah, nimelt tahaks panna mazda 6 rooli endale aga tahaks et mf nupud toimiks. On ehk keegi kokku puutund selle teemaga et tavalist makki rooliga ühendada. Makk on blaupunk sevilla kui sellest abi :)

üks asi on on muidugi sulle väikeseks takistuseks - vaja ju ka sellist lintkaablit rooli ja roolisambavahele mis seda ka edasi kannaks, ehk siis hetkel sul seal olev kaabel ei oma lisasooni selleks.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2014, 11:02
Postitas Evert
Siis jääb veel küsimus, et milline Sevilla? Neid on ka omakorda mitmeid variante.
Pealegi läheb lintkaabliga siiski jamaks, sest rooli taga olevas kettas on ruumi vaid juba selle sees oleva laiusega kaablile ja laiemat sinna ei suruks. Kui su autol kruisi ei ole, siis selle arvelt saaks sealt lindist vb. 3 soont ära kasutada, aga ilmselt "kuue" roolile oleks neid rohkem vaja.

Ma arvan, et kõige reaalsem oleks hankida selline autoraadio, millel on juhtmevaba (RF, mitte IR tüüpi) puldi kasutamise võimalus. Siis see pult pilbasteks lammutada ja rooli sisse orig. nuppude taha mugandada.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Mär 2014, 23:39
Postitas Fredo
Uurisin netist selle FS-ZE mootori kohta :thumbup: (vägevad näitajad) ja kogematta sattusin nimekirjas enda mootori peale....
vaatasin siis sealt andmeid ja 85kw asemel 97 :O .... puurisin siis veel nats ringi ja leidsin veel 2-3 allikat mis väidavad sama, et tavaline fs 2.0 on 97kw. Võivad need andmed tõele vastata ka ?

Muidu see selgitaks nii mõndagi, Audi a6 1.8T joonele pannes istub audil ilusti kõrval, audi 100 2.8 v6 jääb selja taha. Muidugi kui juba 85kw pealt arvutada siis kw/t on rohkem kui 1.8T mudelil ja 2.8 v6 lihtsalt ebaõnnestunud mootor aga siiski :D

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 11 Mär 2014, 00:37
Postitas martin
Sinu autol peaks olema ikka FS-DE ehk siis euroversioon 85kw, GF peal ka 100kw
FS-DE võid leida veel näiteks 323F pealt, seal on sellest välja võlutud 96kw.
FS-ZE on jaapani siseturu teema. Meile nad selliseid mootoreid jagada ei raatsinud.

Kiirenduse kohapealt ei olegi väga midagi imestada. Mazdal ongi need mootorid suhteliselt erksad ja 626 kaalub oma mõõtmete kohta suhteliselt vähe.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 11 Mär 2014, 00:48
Postitas Fredo
JDM oli FS-ZE ja kui ma ei eksi, siis 123kw / 170hp . kusjuures jah 626 peale vaadates ei tundu eriti suur, aga tegelt päris ruumikas ja samas kg poolest suht kerge. Aga kui maanteel sõidad, siis kohe aru saada miks nii kerge. Heli isolatsioonist pole haisugi :D . Seoses sellega kiskusin ühe tonnise saabi pealt heli isolatsiooni maha ja kui mingi päev hea ilus ilm, siis pistan mazdasse, eks näis kas kasu kah. 9000 Ise on päris vaikne ja piilusin siis polstri alla, et mis seal on ning üllatuseks avastasin, et seal 1cm poroloon matid mis kaetud 1mm kummiga ja nende ära kiskumine läks mingi 5min :D .

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 14 Apr 2014, 22:26
Postitas Fredo
Siin paar lehte tagasi küsisin et kas 1.8 hooratas on kergem kui 2.0 oma? Kas siis on ve :D ?

Kohe kohe saan uue mootori tuua millele teen kap remondi ja siis saab vahele tõsta. Aga kui juba mootor maas auto pealt siis oleks hea sellised asjad ära teha.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Apr 2014, 21:23
Postitas Fredo
ega ei juhtu olema kellegil kaablit millega saaks ecu arvuti taha ?

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Apr 2014, 09:37
Postitas leviathan
GE on LEDiga testitav

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 25 Apr 2014, 19:52
Postitas Fredo
Ei seda ma tean. Aga tahax proovida Halteciga nats mässata ja vaadata kas asja saab :D

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 19:58
Postitas Fredo
Millega oleks hea välja lõigata kaks sellist 5 sendise suurust rõmgast ja et ääred jääks enamvähem okeid.
Materjal on spidoka esine plastik.
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 20:16
Postitas ahti626
sellise asjaga on väga hea selliseid auke puurida.
http://www.toomatool.ee/et/a/astmeline%C2%A0puur%C2%A04-22mm%C2%A0titaan

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 20:17
Postitas nomore
Ta ei taha vist auke puurida, vaid välja lõigata? Miks tavaline trelli otsa käiv frees ei sobi, kui keskmine puur ära võtta? Pärast ääred liivakaga üle äkki.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 20:19
Postitas tomkulibin
Korralikult teritatud puidu puuriga ja madalatel pööretel. Augu servasid saad hiljem ka töödelda peenama liivapaberiga(600-...) ja vildiga lõpuks.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 20:22
Postitas Fredo
Jah just tahan välja lõigata, Taga piilarite külge tahan saabi salongi valgustid panna kuid need mul kahjuks klaasideta ja oleks vaja mingi kate peale saada.

Proovin siis keskmise variandi ära näis mis välja tuleb :D

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 20:39
Postitas nomore
Netikataloogidest esimese hoobiga sellist ei leidnud (vb ei vaadanud hoolikalt lihtsalt), aga mul on maal mingi siuke värk:
Pilt

Sinna otsa käivad erinevas suuruses säärased:
Pilt

Kokkupanduna selline ja seda keskmist puuri on võimalik ära võtta, kui keskele auku ei taha:
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 21:13
Postitas Mel
Eiei ilma tsentreerimis puurita saa :)

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 21:39
Postitas Evert
Poes müüakse tavalisele raua- või vineerisaele nö. "teemantnööri". Sellega saaks kuju enam-vähem välja lõigata ja seejärel liivapaberiga täpseks ajada.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 23:17
Postitas nomore
Mel kirjutas:Eiei ilma tsentreerimis puurita saa :)


Oleneb materjalist, plastikute peal pole proovinud jah. Alguses madalatel pööretel õrn ring sisse, siis peaks saama küll. Aga eks proovimise asi.

Evert kirjutas:Poes müüakse tavalisele raua- või vineerisaele nö. "teemantnööri". Sellega saaks kuju enam-vähem välja lõigata ja seejärel liivapaberiga täpseks ajada.


Tavalised viilid on ehk isegi tegusamad, kui on kuju vaja veel pärast sättida.