1. leht 3-st

Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 20:46
Postitas Rubents
Tervist,
Liitun ka siis mazdahuvilistega.
Sai siis veidi aega tagasi hangitud (välimuselt vähemalt) maasikas endale.
Pilt

Kahjuks on autol välja tulnud sellised vead 2 nädalaga, et paneb ohkama.
Igatahes praeguseks vahetatud sisemised-välimised rooliotsad, sillastendis käidud,klapikambrikaane tihend asendatud uuega, mootoripadi vahetatud ning 2 uut rehvi ette hangitud.. Viisakas muusika ka autos nüüd.

Ning siis vigade nimekiri :
x) üks velg lopergune.. eelmine omanik vist üle äärekivi sõitnud.
x) Liiter mootoriõli paagitäie kütuse peale :S Tagant tossab pööretel. - Korras
x) Kardetavasti kat otsa lõpenud. - Korras
x) iluvigasid ning roostet tiibadel/karbi äärtes.
x) mootor puterdab tühipööretel - Korras
X) maru jõuetu 1.8 kohta. - Korras :D
Paar huvitavat küsimust oleks targematele:
1. Kas mootori vahelejätmine / õlikulu on kuidagi seotud sellega, et autol tagant aeg-ajalt mädamuna hais väljas?.. Aku laadimine on korras. Või on lihtsalt katalüsaator otsa saanud? - Juba korras
2.Kas kellegil on ideid kust võiks võimalikult soodsalt saada järgnevaid varuosasid: - Kõik olemas/vahetatud.
x)õhufilter
x)bensiinifilter
x) kolvirõngaste komplekt
x) plokikaane tihend
x) klapisääre tihendi komplekt.
x) ( plokikaane poldid vist tuleks ka uued panna )

Abistavad mõtted on alati teretulnud.


Mazdaklubi räämakaim 6-s vist :/
Aga luban, et teen korda ta :P

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 2003.a.

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 21:07
Postitas zoomzoom
tervitused :thumbup: :wave:

Õlikulu jah tiba suur kuigi tehases juba suht suur normkulu mazdadel. Mädamuna hais peaks minuteada katist tulema. Lase katt kõigepealt üle vaadata ja vajadusel vahetada, kuigi jah, selline õlikulu viitab juba veidi sügavamale. Jubinate kohapealt, et kust soodsalt saada jään vastuse võlgu, kuna lasen auto hooldajal/remontijal need ise muretseda tavaliselt.

aga usun, et ost oli asjaette, kui moto korda saad on sul suur ja suht öko sõiduriist :thumbup:

mis siis audio pooolepealt muutsid?

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 2003.a.

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 21:27
Postitas Rubents
Ma otsingi odavamat alternatiivi kuna parandamiseks koht ning oskused on olemas ;)
Ma lepin sellega kui ma peaks ~10000km-i peale kallama liitri peale.. aga 5-600km-i peale liiter on ikka meeletu :D

Aga audio poole pealt ilutseb pagasiruumis üks Macaudio woofer ning vabal momendil vahetan ka ustekõlarid vähe asisemate vastu ( ootavad juba ).
Hetkel fm transmitter peidetud topsihoidjasse Juhe ilusti plastikute all peidus. Tahaks kuskile mugavamasse kohta ära ta peita ning usb-i ja aux-i pesad konsooli välja tuua.
Tulevikus plaaniks salongi plastikud punase carbon kleepsuga üle käia.
Aga moto/kere kõigepealt.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 2003.a.

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 22:16
Postitas liis
helistanud siis ma oleks sulle oma vigase mootoriga auto müünd, see õgib õli sama palju. Ühesõnaga õli tangin bensiinitaset kontrollin. Roostekohad oleks rohelise küünelakiga üle tõmmand ja muud mu autol viga pole:) Oleksid ühe tüdruku õnnelikuks teinud kaua ma kiivriga ikka haabersti ringil tiirutades matsu oodata jaksan :)

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 2003.a.

PostitusPostitatud: 30 Juul 2013, 22:25
Postitas Rubents
No oleks ma teadnud :D

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 02 Aug 2013, 17:23
Postitas Reimers
No jõuetud on isegi kõige uuemad 1.8 mootorid Mazdal 8) Paljud kliendid käivad kurtmas et auto ei liigu kohe mitte kuidagi

Vaheta alguses Kat välja ja vaata mis tegema hakkab auto. Õlikulu on muidugi tapvalt suur jah

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 10 Aug 2013, 23:57
Postitas Rubents
Nii.
Pole natukene aega miskit siia kirjutanud.
Igatahes praeguseks poest koju tassitud uued rõngad, klapisääretihendid/p.kaane tihend ning filtrid ja muud vedelikud..Sain mootori isegi enamusosas laiali lammutatud aga p.kaant maha ei saa :S
Targematele küsimus, et kas ketileevendid jäävad takistama plokikaane eemaldamist ?
Ning mis ime läbi nukkvõllidel hammasratas oma asendis püsib :D ? Ühtegi fiksaatorit/nuuti vms seal ei olnud.. Ainult poldiga vastas... ( tundub väga kummaline lihtsalt.)
Lammutustööde käigus leidsin ka ühe katkise kliimatoru :/

Jõu koha pealt: 88kw peaks seda masinat piisavalt liigutama..
Ei ootagi, et ta mul 3.käiguga rehvi põletaks või 200 kellale tuleks... aga 2 käiguga oli masin ikka väga uimane.
Vast filtrite vahetus aitab... kui mootor õhku ei saa, pole ka erilist jõudu oodata.

Sai palju juttu.. Panen ka paar pilti "mitte nii maasikast" :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vihma hakkas tulema vaikselt.. Tüüpiline puhkepäeval ju.
Pilt
Loodan, et pilte nüüd liiga palju ei saanud.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 11 Aug 2013, 18:08
Postitas Rubents
Niipalju siis kordaläinud nädalavahetusest :S
Tartu stikke andis mulle standart mõõdus kolvirõngaste asemel 83.5mm rõngad.. Mis ma nendega peale peaks hakkama ?!

Proovin vähem juttu.. rohkem pilte:
Igatahes mootor ilusti pooleks :
Pilt
Paha tuju leevendamiseks sai ka klapisääre tihendid vahetatud :
Pilt

Kes arvab ära, mis imetööriist see on :D ?
Pilt

Mingist hetkest ka üks vanem pilt.. Maasikas särab teiste seas :)
Pilt

Lammutustööde käigus avastasin ka ühe rihmarulliku mille laager ammu ära surnud.
Siit-sealt autot surkides hakkab tekkima tunne, et rooste kuulub mazda standartvarustuse hulka.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 11 Aug 2013, 19:48
Postitas zoomzoom
Rubents kirjutas: rooste kuulub mazda standartvarustuse hulka.

Ja nii ongi enamasti :D

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 11 Aug 2013, 22:34
Postitas Mel
Rubents kirjutas:Nii.

Pilt


Suhkrumehele tõsine konkurent,liiva vms.hunnik targalt ära kasutatud,tubli ettevõtmine,saab hakkama ka ekstreem olukorras. :thumbup:

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 11 Aug 2013, 23:46
Postitas tomkulibin
Rubents kirjutas:... standart mõõdus kolvirõngaste asemel 83.5mm rõngad.. Mis ma nendega peale peaks hakkama ?!

Võtad muukviili ja viilid rõnga servast maha niipalju, et u 30mm sügavusele silindrisse lükkatud rõnga pilu oleks u 0.15mm.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 12 Aug 2013, 17:13
Postitas Rubents
tomkulibin kirjutas:
Rubents kirjutas:... standart mõõdus kolvirõngaste asemel 83.5mm rõngad.. Mis ma nendega peale peaks hakkama ?!

Võtad muukviili ja viilid rõnga servast maha niipalju, et u 30mm sügavusele silindrisse lükkatud rõnga pilu oleks u 0.15mm.


Ma mõtlesin juba sellepeale..
Aga siis hakkasin mõtlema kui palju maha on vaja viilida.(1.57 millimeetrit.) Siis enam ei tundunud see just väga hea idee olevat.
Igatahes Stikke andis raha tagasi ning päeva peale sai ka uued rõngad tellitud. Seekord küll komplekti ei saanud ja tuli igale kolvile eraldi tellida.. Päris meeletu hinnavahe :S

Homseks peaks uued rõngad käes olema ning saab äkki pärast tööd miskit kokku laduda :P

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 13 Aug 2013, 22:17
Postitas Rubents
Rõngad sain kätte ja juba on nad ka koha mootoris leidnud :)
Sai tellitud ka vända otsa simmer mis peaks homseks saabuma.
Plaanis see nädal veel õhu-,kűtusefilter ning uued küünlad tellida ning nädalalõpuks kokku kõik laduda :P

Keegi oskab nõu või head juhendit jagada, kuidas ma nukad paika saan? :D

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 14 Aug 2013, 07:47
Postitas Mario
mõtle nüüd hästi järele, kui sa neid maha keerasid, kas märkasid võllide otsas ristilõikeid?
nukkvõllid käivad lukku spetstööriiistaga, mina olen kasutanud pikka kruvikeerajat, toidab ka. Võlle saab lukustada vaid ühes asendis.
Seejärel keerad vända paika ja hakkad edasi möllama. :wave:

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 14 Aug 2013, 20:13
Postitas Rubents
Nädalavahetus on niikaugel :( . Tartu-Jõgeva vahet tiirutamine ja paari tunni kaupa auto lappamine muutub vaikselt kulukaks..
Igatahes sain otsasimmeri kätte ning veel paar jubinat tellitud..
Lasin isal nukad üle vaadata... Tuju paranes kohe kui sain kõne, et saab paika ilusti :P

Irvitan endamisi ikka veel automüüjat, kes väitis, et autol käivitusprobleeme pole, vaid et ma hoian starterit liiga kaua peal...
Täpsustuseks küünaldel on ikka ulme vahe sees (Silma järgi sinna poole cm-i kanti) ning õhufiltrit pole sellel autol vist juba aastaid vahetatud.
Takkajärgi naerab müüja mind, et ma sellist autot üldse nõus ostma olin sellise summa eest :roll:

Igatahes.. teen vähem möla ning uus postitan siis, kui miskit huvitavat näidata on :)

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 14 Aug 2013, 20:57
Postitas Reimers
Ei tea küll mis see ostusumma sul oli aga reaalne hind on mingi 2500Eur sellel. Kui sa päris 4K välja ei käinud siis ju ok :mrgreen:

Muidu tore et ikka korda teed

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 14 Aug 2013, 21:25
Postitas Mario
Rubents kirjutas:Nädalavahetus on niikaugel :( . Tartu-Jõgeva vahet tiirutamine ja paari tunni kaupa auto lappamine muutub vaikselt kulukaks..
Igatahes sain otsasimmeri kätte ning veel paar jubinat tellitud..
Lasin isal nukad üle vaadata... Tuju paranes kohe kui sain kõne, et saab paika ilusti :P

Irvitan endamisi ikka veel automüüjat, kes väitis, et autol käivitusprobleeme pole, vaid et ma hoian starterit liiga kaua peal...
Täpsustuseks küünaldel on ikka ulme vahe sees (Silma järgi sinna poole cm-i kanti) ning õhufiltrit pole sellel autol vist juba aastaid vahetatud.
Takkajärgi naerab müüja mind, et ma sellist autot üldse nõus ostma olin sellise summa eest :roll:

Igatahes.. teen vähem möla ning uus postitan siis, kui miskit huvitavat näidata on :)

sellistele ilkujatele saadaks rattaristi aknasse... noh nii... takkajärgi...

isiklik kogemus L-mootorite kallal puudub (peale küünaldevahetuse ja hoolduse), aga nukasüsteem võeti üle koos Fordi süütesüsteemiga, sest siis kadus vajadus jagaja jaoks hammaka tegemiseks ning tehti tsentrist mööda sälgud ja nii need võllid lukku pannakse. Seejärel keerad küljest ketirattad ja paned õigesti paika ning alles siis hakkad ketti paigaldama...
uutel kettidel ma olen märganud, et on lausa värviliseks tehtud lülid, mis peaksid kuskil kokku minema. :)
Igatahes jõudu tööle, mul on ka see Jõgeval käimine väheseks jäänud, muidu paneks käpad külge, aga sul tundub asi sujuvat.
Ise pean sama töö ette võtma oma 626 kallal.. :)
eks trehvame Tartus siis miskil ajal.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 14 Aug 2013, 21:38
Postitas Rubents
Lõppsummaks kujunes 2.1k
Mazda 6 elegance.
Idepoolest jah väga hullu pole, kuid eks tal neid muresid jagub. Parandus nüüd ka just kõige odavam lõbu pole :P
Ootused auto pihta olid suuremad lihtsalt :D

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 15 Aug 2013, 23:36
Postitas Reimers
Kui sa nii väikese raha eest selle ostsid siis ootused ei saagi suured ju olla :shock: Eestis on mõni 2003a isend pea tutika välimusega ka olemas kuid nende hind võib olla vähemalt 2x kallim. Olen näinud 2003a 6te mis nägi välja nagu uus

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 15 Aug 2013, 23:42
Postitas Rubents
Reimers kirjutas:Kui sa nii väikese raha eest selle ostsid siis ootused ei saagi suured ju olla :shock: Eestis on mõni 2003a isend pea tutika välimusega ka olemas kuid nende hind võib olla vähemalt 2x kallim. Olen näinud 2003a 6te mis nägi välja nagu uus


Pole küll sama klassi autod aga oluliselt parema kerega Megane ( 2001 ) aasta sain 500ga koju toodud :D
ning "varuosadeks" 2000 aasta Megane ( läksin talverehve ostma.. sain auto kaasa ) 250 euroga... auto sõidab siiani väga hästi :D

Võib-olla viimaste diilidega räigelt vedanud lihtsalt..

Eks paistab mis loom mu maasikast lõpuks koorub ;)

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 18 Aug 2013, 19:36
Postitas Rubents
Ebaõnn saadab mind :'(

Esimese silindri väljalaske klapid pooleks..
Kolvi peal suured täkked.. Plokikaan ka pihta saanud.. :/
Tegijal juhtub nagu öeldakse... :crazy:

Nüüd siis kas uue mootori või plokikaane otsinguil :/

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 20 Aug 2013, 16:20
Postitas Rubents
Pildid kurivaimust :
Pilt
Pilt
Pilt
Kap-remondi läbinud mootor kokku lasta on ikka tase omaette :/
Igatahes.. saime oma apsakale jällile.. Kokkuladumise käigus jäi rihmaratta mutter üle pingutamata :/ Kari sugulasi tuli külla.. Tähelepanu hajus.. Nii ta läks.


Üks tore jupp sai veel autole hangitud enne "õnnetust" Mazda esindus tahtis hingehinda leegitoru tihendi eest :S sai kokku sobitatud väheke odavam :P
Pilt

Kuna paari päeva jooksul ühtegi inimliku summa eest mootori pakkumist ei tulnud.. proovin alustuseks kaane taastamisele saata.. Äkki teevad klapipesa( d ) korda.
Kolvi võiks ka huvipärast neile lauale visata :P
2 uut klappi ning uuele katsele.

Mootoripakkumised ikka veel oodatud :P

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 20 Aug 2013, 16:30
Postitas aviar
Rubents kirjutas:...Mazda esindus tahtis hingehinda leegitoru tihendi eest...

Milline on hingehind? :roll:

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 20 Aug 2013, 16:32
Postitas Rubents
aviar kirjutas:
Rubents kirjutas:...Mazda esindus tahtis hingehinda leegitoru tihendi eest...

Milline on hingehind? :roll:


28 eurot.
Enamvähem sama mõõt (universaalse ) eest oli 5

Võin mõne euroga mööda panna.. Isa uuris esindusest hindasid.

Re: Mazda 6, 1.8, 88kw. 03a. Rubents

PostitusPostitatud: 25 Sept 2013, 19:05
Postitas Rubents
Läks aega aga asja sai! :)

Teostatud nüüd mootorivahetus ja maasikas jälle liikvel :P
Vana ja uue mootori peale kulunud raha on muidugi ulme.. Aga vähemalt nüüd asi unustatud.
Uue mootoriga kadus ära ka Kat-i probleem.
Paar pilti ka :
Pilt
Isiklik autojuht ja turvasüsteem 2in1
Pilt
Ning lõpetuseks nina koos.. Kuts kiitis heaks! :P
Pilt