Tänased pildid kõnelevad minu tehtud töödest, sain poritiibade aluse pinna ja tiivad seestpoolt puhastatud, krunditud ja kivikaitse said need ka peale. Ajan taga vaikset autot, tunda oli, et peale suhteliselt paksu kivikaitsekihi tiibade siseküljele manustamist läks kõlin rusikaga koputades palju tuhmimaks, võibolla aitab ka sisemüra vähendamisele kaasa.
Kapotialused tööd hakkavad koomale saama- vaja veel kütusetorud ette vedada, kaks piduritoru, õhufiltri korpus külge, süüdet reguleerida ja lambda andur vahetada.
Lisaks piduripumbale vahetasin ka lekkiva siduri peapumba ja selle torustiku. See juba töötab ja hästi.
Esimesed pidurid saab kohe õhutada, kui taha ka supportid külge saavad ja torustik korda.
Kas keegi oskab aidata, mis võib olla Mazda 626 GD GT kupee 103 kW 2.0 L ja 1988.a. masina käsipiduritrosside originaalkood? Taga on ketaspidurid, trummelpiduritel on trossid erinevad. Poes nõuab müüja originaalvaruosa koodi.