Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33
Postitatud: 15 Dets 2020, 14:51
Et Tere jälle!
Sai siis nädalavahetusel autoga edasi mässatud. Kuna aasta lõpp läheneb halastamatu kiirusega ja tahaks see aasta ikkagi jõuda teda ülevaatusele ette näitama, siis sai ikka edasi ehitatud.
Sai teha uuele mootorile hooldus (klapikambrikaane tihend, karteri põhja tihend, rihma vahetus koos rullidega, vuka simmeri ja mõlema otsa vända simmeri vahetus, vända laagri vahetus, jagaja o rõngas, uus siduri surv elaager) Ehk nüüd mootor lekkevaba Samuti sai mootor uued küünlad juhtmed jagaja rootori ja jagaja kaane.
Vanad rihma poolsed simmerid olid ikka jubedad
Samas sai ka plokk õlist puhastatud seal oli ikka senda mögina kihti ajaga peale tekkinud, mootor sai paar kilo kergemaks kindalsti
Selle "suure töö" tulemuseni jõudsime siis pühapäevaks nioi kaugele et sai ka mootor uuesti aiste vahelew tõstetud.
Et nüüd mootor vahel genekas ja rooliramm küljes.
Tuleb veel juhtmed ühendada. Mis tähendab mõningate uute juhtme otsade tegemist, kuna eelnevad omanikud on seal neid ikka vähe retsinud ja kasutanud käepäraseid vahendeid. Üritaks ise v ähekenegi korektsem olla
Sellega seoses ka üks küsimus, ega kellegil pole mootoriruumi juhtmete skeemi (kos oleks tähistatud juhtme värv ja kuhu läheb või midagi sellist) Aitaks olla endfal kindel, et kõik juhtmed saaksid õige koha peale ikka ühendatud
Siis eilsest päevast suur kummardus uvele, kes aitas mind esiistmetega, et nüüd saab autos tooli peal istuda, et peagi enam põrandal istuma
Et nädalavahetusel suuremalt edasi toimetama
Saaks äkkiviimased plekid külge ja mootori tööle
Sai siis nädalavahetusel autoga edasi mässatud. Kuna aasta lõpp läheneb halastamatu kiirusega ja tahaks see aasta ikkagi jõuda teda ülevaatusele ette näitama, siis sai ikka edasi ehitatud.
Sai teha uuele mootorile hooldus (klapikambrikaane tihend, karteri põhja tihend, rihma vahetus koos rullidega, vuka simmeri ja mõlema otsa vända simmeri vahetus, vända laagri vahetus, jagaja o rõngas, uus siduri surv elaager) Ehk nüüd mootor lekkevaba Samuti sai mootor uued küünlad juhtmed jagaja rootori ja jagaja kaane.
Vanad rihma poolsed simmerid olid ikka jubedad
Samas sai ka plokk õlist puhastatud seal oli ikka senda mögina kihti ajaga peale tekkinud, mootor sai paar kilo kergemaks kindalsti
Selle "suure töö" tulemuseni jõudsime siis pühapäevaks nioi kaugele et sai ka mootor uuesti aiste vahelew tõstetud.
Et nüüd mootor vahel genekas ja rooliramm küljes.
Tuleb veel juhtmed ühendada. Mis tähendab mõningate uute juhtme otsade tegemist, kuna eelnevad omanikud on seal neid ikka vähe retsinud ja kasutanud käepäraseid vahendeid. Üritaks ise v ähekenegi korektsem olla
Sellega seoses ka üks küsimus, ega kellegil pole mootoriruumi juhtmete skeemi (kos oleks tähistatud juhtme värv ja kuhu läheb või midagi sellist) Aitaks olla endfal kindel, et kõik juhtmed saaksid õige koha peale ikka ühendatud
Siis eilsest päevast suur kummardus uvele, kes aitas mind esiistmetega, et nüüd saab autos tooli peal istuda, et peagi enam põrandal istuma
Et nädalavahetusel suuremalt edasi toimetama
Saaks äkkiviimased plekid külge ja mootori tööle