Mazda Premacy 2,0D 66kw 00a Adalbert
Postitatud: 28 Okt 2021, 20:54
Tervist siitpere.
Olen taaskord jõudnud mazda omanike ringi Autoks siis diisli aurudel liikuv premacy.
Masina läbisõit on teadmata, spidokas ei tööta. ning vigade nimekiri on ka suht pikk.
Aga kuna nädal tagasi oli vaja leida kiirelt uus liikur, (eelmine auto läks lihtsalt maantekiirusel avarii tagajärel mahakandmisele ) siis oli vähe nõudeid uue masina kohta.
Diisel ( sõidan keskmiselt 1500km nädalas) ja hind peab vastama ülevaatuse pikkusele.
Aga nüüd natukene lähemalt autost: Värvus on hea, hall ( ei pea eriti tihti pesulaid külastama ) riidest sisu, mis on suht kulunud. tiiva servad on pintsli abil mingi möginaga kaetud.
Põhja alt ma autot veel näinud ei ole ( eelmise omaniku jutu järgi, pidi seal roostet olema piisavalt ) , tagumine parem amort kipub aegajalt imelikult kolksuma ( kahtlustan ülemist kinnitust )
Spidokas ei tööta ( enda jaoks võtsin kasutusele ühe vana nutitelefoni, millele tõmbasin spidoka äpi. näen vähemalt kiirust ning läbisõitu ) sooja mootoriga kipub tühikäigul pöördeid üli madalale
kiskuma ( kohati tiksub mingi 500 peal ning siis on ka autos korralik vibra ) kesklukk ei toimi korralikult ( lukustab vaid esiuksed, tagumistes midagi suriseb vaid ) ja neid vigasid leiab veel.
Nüüd aga positiivse poole pealt esimene ja kõige olulisem, Kütust ta ainult nuusutab, trassil alla 5l/100km , juhi koht on jaapanlasele ( olen sõitnud paljude jaapanlastega ) omaselt mugav ja käepärane,
soojaks läheb, nagu vana diisel ikka, nii 15-20km ja hakkab sooja puhuma.
Kas ja kui palju ma seda autot taastan, eks seda näitab aeg, esimene nädal on küll tekitanud palju positiivseid emotsioone
Konkreetne teema on tehtud mõttega, ajalugu endale: mida ja kunas tehtud, ning kui mingeid ülemõistuse jamasid tekib, siis targematelt abistava info saamiseks
Olen taaskord jõudnud mazda omanike ringi Autoks siis diisli aurudel liikuv premacy.
Masina läbisõit on teadmata, spidokas ei tööta. ning vigade nimekiri on ka suht pikk.
Aga kuna nädal tagasi oli vaja leida kiirelt uus liikur, (eelmine auto läks lihtsalt maantekiirusel avarii tagajärel mahakandmisele ) siis oli vähe nõudeid uue masina kohta.
Diisel ( sõidan keskmiselt 1500km nädalas) ja hind peab vastama ülevaatuse pikkusele.
Aga nüüd natukene lähemalt autost: Värvus on hea, hall ( ei pea eriti tihti pesulaid külastama ) riidest sisu, mis on suht kulunud. tiiva servad on pintsli abil mingi möginaga kaetud.
Põhja alt ma autot veel näinud ei ole ( eelmise omaniku jutu järgi, pidi seal roostet olema piisavalt ) , tagumine parem amort kipub aegajalt imelikult kolksuma ( kahtlustan ülemist kinnitust )
Spidokas ei tööta ( enda jaoks võtsin kasutusele ühe vana nutitelefoni, millele tõmbasin spidoka äpi. näen vähemalt kiirust ning läbisõitu ) sooja mootoriga kipub tühikäigul pöördeid üli madalale
kiskuma ( kohati tiksub mingi 500 peal ning siis on ka autos korralik vibra ) kesklukk ei toimi korralikult ( lukustab vaid esiuksed, tagumistes midagi suriseb vaid ) ja neid vigasid leiab veel.
Nüüd aga positiivse poole pealt esimene ja kõige olulisem, Kütust ta ainult nuusutab, trassil alla 5l/100km , juhi koht on jaapanlasele ( olen sõitnud paljude jaapanlastega ) omaselt mugav ja käepärane,
soojaks läheb, nagu vana diisel ikka, nii 15-20km ja hakkab sooja puhuma.
Kas ja kui palju ma seda autot taastan, eks seda näitab aeg, esimene nädal on küll tekitanud palju positiivseid emotsioone
Konkreetne teema on tehtud mõttega, ajalugu endale: mida ja kunas tehtud, ning kui mingeid ülemõistuse jamasid tekib, siis targematelt abistava info saamiseks