26. leht 27-st

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Sept 2019, 10:50
Postitas Mel
Sain ta nüüd tõstukile,kus arvasin,et pääsen rohkem profülaktikaga,aga see vist peris nii ei lähe.Esialgsetest vigadest tuvastasin,tossu toru vaja paljudest kohtadest parandada,need küll pisiaugud,aga kui üldist pilti vaadata ss vist mõttekam vahetada suurem osa välja.Taga v.rattalaager veic loksub ja amordi piirkonnas mingi anomaalia juba tükimat aega,vahest sihke tunne justkui vedru oles katti.V.poole välimise rooli otsa kaitsekumm katki,mõistlik ots uue vastu vahetada.Ühtteist juppidest olen ka varunud,niiet saab ss veel üle vaadata igast sõlmed jne.Mingiaeg grigises siduri survelaager,see nüüd küll vait jäänd,teagi mis sellest arvata,vahetada või mitte? Sardiinide kohta ü.v. mingiaeg mainisid,et justkui niikui miskit oles,neid tarvis ju sussitada,et tehtud saaks.

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Sept 2019, 17:40
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:Sain ta nüüd tõstukile,kus arvasin,et pääsen rohkem profülaktikaga,aga see vist peris nii ei lähe.Esialgsetest vigadest tuvastasin,tossu toru vaja paljudest kohtadest parandada,need küll pisiaugud,aga kui üldist pilti vaadata ss vist mõttekam vahetada suurem osa välja.Taga v.rattalaager veic loksub ja amordi piirkonnas mingi anomaalia juba tükimat aega,vahest sihke tunne justkui vedru oles katti.V.poole välimise rooli otsa kaitsekumm katki,mõistlik ots uue vastu vahetada.Ühtteist juppidest olen ka varunud,niiet saab ss veel üle vaadata igast sõlmed jne.Mingiaeg grigises siduri survelaager,see nüüd küll vait jäänd,teagi mis sellest arvata,vahetada või mitte? Sardiinide kohta ü.v. mingiaeg mainisid,et justkui niikui miskit oles,neid tarvis ju sussitada,et tehtud saaks.


see krigina värk on suht tavaline vähenalt mu 626ga, kui ära kaob siis on järelikult korras ja pole vaja näppida. aint 1 asi hakkas lõpuks rohkem häält tegema- veepump

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 18 Sept 2019, 22:15
Postitas kanemgi
S.survelaager on mul talvine laulja(ragiseb).
Vahetasin ära aga sea laulis samamoodi :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 27 Sept 2019, 10:07
Postitas Mel
Tegin veic uborkat salongi oli kogunenud paras prügimägi ja sai ka õli taset kontrollitud mootoris,armatuuris kudagi kahtlane tundus kontroll lamp,see kuidagi kauaks justkui jäi põlema :shock: ja polnud ka ime,kui mõõtevarda ots aint veidike õline oli.Oioioi kuda küll nii,muidu üritan olla ikka korralik,see suuremalt osalt ju seisab,peale igat sõitu eemaldan aku otsa,ei oleks ju keeruline enne käivitust ka õli kontrollida :? See oleks justkui märk,et kuskilt ajab välja,niiväga näha pole ja loiku ka juskui alla ei teki,ega mäleta ka millal viimati õli vahetatud sai,välja nägi veel küllaltki guud

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 27 Sept 2019, 13:29
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:Tegin veic uborkat salongi oli kogunenud paras prügimägi ja sai ka õli taset kontrollitud mootoris,armatuuris kudagi kahtlane tundus kontroll lamp,see kuidagi kauaks justkui jäi põlema :shock: ja polnud ka ime,kui mõõtevarda ots aint veidike õline oli.Oioioi kuda küll nii,muidu üritan olla ikka korralik,see suuremalt osalt ju seisab,peale igat sõitu eemaldan aku otsa,ei oleks ju keeruline enne käivitust ka õli kontrollida :? See oleks justkui märk,et kuskilt ajab välja,niiväga näha pole ja loiku ka juskui alla ei teki,ega mäleta ka millal viimati õli vahetatud sai,välja nägi veel küllaltki guud


õli võiks ikka vähemalt kord aastas vahetada, olenemata läbisõidust.. ma olen niimoodi kuuaega õlitaset kontrollida unustades mootori tossama saanud. :thumbdown:
bg- peal muidu hästi näha millal vahetama peaks, siis kui käivitades tuli kauaks jääb, siis aeg

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 27 Sept 2019, 21:28
Postitas Mel
psyaddict kirjutas:õli võiks ikka vähemalt kord aastas vahetada, olenemata läbisõidust.. ma olen niimoodi kuuaega õlitaset kontrollida unustades mootori tossama saanud. :thumbdown:
bg- peal muidu hästi näha millal vahetama peaks, siis kui käivitades tuli kauaks jääb, siis aeg


Üldjuhul nii vist on ka olnud,aint nüüd vist kuidagi ununenud.Momendil sees 10 w 30 sain seda kuskilt 2€ liiter ja arvasin selle hea olema.Kui varda ots aint õline oli,siis vbl ongi juba õlivahetus poolenisti tehtud :D lihtsalt vaja veel filter asendada :think: see mudugi nali

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 28 Sept 2019, 10:48
Postitas IvarR
Mel kirjutas:Momendil sees 10 w 30


Nii vanale mootorile see liiga vedel õli juba eos. Tolle aja mootoritel saaletolerants eeldab üldiselt miinimum w40 õli kasutamist et õlikiht piisav oleks saale ja vända vahel!

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 28 Sept 2019, 12:16
Postitas psyaddict
mul bg tahab juba 50st õli, siis on hüsrotõukur vait :lolno:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 28 Sept 2019, 19:39
Postitas Mel
IvarR kirjutas:Nii vanale mootorile see liiga vedel õli juba eos. Tolle aja mootoritel saaletolerants eeldab üldiselt miinimum w40 õli kasutamist et õlikiht piisav oleks saale ja vända vahel!


Ütleks,et nurrub justkui pehmemalt momendil,kui 10 w40 oli :) asevõibolla ka petlik

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 01 Nov 2019, 17:27
Postitas Mel
Täitsa pekkisvärk,kuda sai küll juhtuda niiet,mu maasukesel sai ü.v.läbi ja ma ei leidnud aega,et temaga tegeleda. :oops:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Nov 2019, 21:42
Postitas Mel
Sai ss ükspäe maasuga tegeletud,sumbutaja toru oli mu arust nii läbi,et seda ei kannatanud enam keevitada,leidsin samasuguse mis oli etem.Eks nats tuli ikka ka keevitusega aidata ja pidin tegema uued tihendid,ei teagi mis mat.see selline.Vaatet 5mm paks papi jm.kraami segune kaup,siiamaani pole vahelt ära põlend,eks aega näitab.Veic piduritega mässamist,põhiliselt tähendas see õhutamist ja käsip.trossi peale keeramist.P.poole välimine rooliotsa vahetasin,polnd loksuga,lihtsalt kaitse kumm puru.Ja mudugi jälle mainiti üht sarniiri,mis justkui niikui oleks mingi vaevumärgatav loks.See sihke tüütu töö,aga küll saab ta ikka mingiaeg tehtud,uued ju ootavad.Niiet pm.ü.v.enmv puhtalt läbitud,esimest x olid tagapidurid niikui etemad kui esiots,mis tundub kudagi kahtlane :silent: L.s. ikka 3.tuhat see kudagi stabiilne vahest mõni aasta tuleb ka 5 täis,ega selle ajaga saagi sarniirid läbi kuluda.Kuigi on juba kteab mitu x vahetatud
[img]//static4.nagi.ee/i/p/1019/24/25481201662841_t.jpg[/img]

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Nov 2019, 23:28
Postitas tomkulibin
Ja sina pabistasid, saigi üv tehtud nikui niuhti :thumbup:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 15 Nov 2019, 23:35
Postitas kanemgi
Mazda vanuriga on lihtne üv ära teha :D
Probleem oleks vast tagumised pidurid :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 18 Nov 2019, 21:55
Postitas Mel
Hmm,see nüüd küll huvitav väide,mis sel maasul vs teistega ss erilist on.Kui kõllasin,et aega bronnida,oli esimene küsimus,kuda on lood roostega...niivana ka veel,ei ole võimalik,et see ilma roosteta on :eh: see suur ime :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 19 Nov 2019, 00:03
Postitas tomkulibin
Ime oleks kui tavakasutajal nii vanal liikuril roostepuudulik kere on, sinu puhul on igati normaalne, et rooste on autost eraldatud.

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 19 Nov 2019, 13:33
Postitas Mel
Noo neid tavakasutajaid peris palju kes maksnud teenusena vana masin ilma roosteta,isegi paljusi kaasa aidanud teinud :D Ma veidike ka mõtlen,et mis see uus toon võiks olla,midagi väga silmatorkavat justkui ei tahaks.Kummitab pruun,see võiks sobida vahelduseks,kui orig. oli hõbedane- hall

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 28 Nov 2019, 21:00
Postitas Mel
Veeretasin ja heietasin mõtteid,mis talverehvi osta jne.kuniks sai tehtud lõpuks kiire otsus-ost.7 kodaraga R 15 valukad,polegi kunagi talveks olnud,siiani plekkidega läbi aetud,enmv. rehvidki peal Tänud kaasvõitleia uve :thumbup:
Tundub,et mingiaeg tuleb hunnik juppe jm.kraami, kui mõni kamass juhuslikult üle ei sõida,saaks kimada veel vbl. 20a. :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 28 Nov 2019, 21:25
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:Veeretasin ja heietasin mõtteid,mis talverehvi osta jne.kuniks sai tehtud lõpuks kiire otsus-ost.7 kodaraga R 15 valukad,polegi kunagi talveks olnud,siiani plekkidega läbi aetud,enmv. rehvidki peal Tänud kaasvõitleia uve :thumbup:
Tundub,et mingiaeg tuleb hunnik juppe jm.kraami, kui mõni kamass juhuslikult üle ei sõida,saaks kimada veel vbl. 20a. :D


vaata parem, et mõni x5 ei tule küljepealt :D kamasside jaoks peab vist venemaale minema :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2020, 18:45
Postitas Mel
No täna päris põnev insident,kui sättisin ennast maasuga minekule,lasin veel väravas veidi tuksuda kui see äkitse seiskus ja nii ta sinna jäi.Sain kudagi moodi kontrollitud kas säde on ja seda polnud. Noo küllap siis süütuse pool vbl. ka kommutaator võta sa kinni.Veidi aega keerutasin põidlaid ja marssisin ümber autu,kui arvasin,et võiks äkki proovida.Käivitus poolest pöördest,noo mismõttes aint see käimine ei kestnud kaua ja jälle kossti seisis.Kütte filter tundus olema ka vääga kahtlane,käis ka peast läbi mõte,et küllap see see bio värk nüüd kõik umbe ajanud.
http://static4.nagi.ee/i/p/1019/90/2549 ... ee_l.jpg/1
Vahetasin selle ja käivitus jälle,nüüd juba veidi kauem,kui jälle kossti vaikus. Pm. loobusin ja hakkasin mõtlema,et mis nüüd edasi saab,kokku lepitud kohtamisele tõenäoliselt ei jõua.Kunagi oli kütte pumbaga analoogne olux,kui samamoodi käivitus ja jõudis käia kuni töösoojaks ja kutu.Et niikui kuumus mängis mingit vingerbussi,pump sai vahetatud ja asi korras.Aga ikka lammutasin jagaja kaane maha ja sain ka halli andurile ligi,õnneks ilmaga hullult vedas,ei olnud ei külma kraade ega vihma ollust.Pealtnäna see osakond nägi hea välja,õnneks oli mul seesamune junntk,vahepeal ka otsisin süütepooli mida loomulikult ei leidnud.Õhupuhastaja rookisin ka maha,et näha kas karburaatoris ikka piisavalt bentsu.
http://static4.nagi.ee/i/p/1019/90/2549 ... 87_l.jpg/1
Korjasin siis kõik kokku tagasi,hammasrihma katet ei pannud ja temake käivitus jälle ja jäi ka käima.Sai oma sõit ka tehtud,tõenäoliselt justkui korras,küllap see õnne värk rohkem oli.Hea,et kuskil teeäärde ei jäänud,sai ikka garage vahet jalutatud,et vajalikke instrumente tuua.Mingit riista kasti ikka vean kaasa,aga seal ikka kõike värki pole,nüüd vast tulekski seda veidi täiendada,aga küllap see jääb.Järgmine x tuletab meelde,et oleks ikka võind panna selle ja tolle jne. :think:

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 27 Jaan 2020, 22:54
Postitas Mel
Peale igat sõitu niipalju või vähe kui neid mul tekib,olen ikka enmv kõigil kordadel kastekannu veega üle kallanud,tiigist hea ammutada.Mõnede arvates selline tegevus pole kiita,kui harjaga pidi värvipinda nii kraapima tuhmimaks,ju mind see niiväga ei häiri kui rooste,seda pole veel tekkinud vähemalt nii väga silma ei riiva.Juhi poole tagaukse esiserv see justkui kahtlase välimusega,tundub justkui uks valesti reguleeritud ja turritab vähe kerest eemale.Selle serv 7-8 cm oleks justkui laki-värvi pind kadunud,seega pole kaugel aeg kui paljas plekk mingiaeg võib tulla ja siis teadagi mis sinna järgneb.Tooni muuta see kuidagi suur töö tundub,aga eks paista :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 31 Jaan 2020, 00:28
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Tooni muuta see kuidagi suur töö tundub,aga eks paista :D

Sa suur meister maalija, küll segad põhjadest midagi sobivat kokku :D Ära sp põe ma arvan :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 01 Veebr 2020, 11:46
Postitas Mel
Ei ma vast purgipõhjasi ei hakka kokku koguma,kui see mis oli BA soetatud suureteraline effekt-roheline.
Pilt
Värv küll seisnus palju aastaid,aga taga pole juhtunud miskit,koguseaeg soojas toas olnud ja aega ajalt loksutanud.Kupeele sobiks see vbl.etemini,koos musta katusega :shock: ,aga noo ei tea...samas mingi heledat tooni rohelist neid isegi oli originaalis 35a.tagasi.Eks nende ukse vahede ja muude pragude karestamine olegi see kõikse vaevalisem ja hullem töö,koos kokku lahti monteerimisega.
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... mrc&uact=8

Aint pärast võib tekkida kompleks,siiani ikka üritanud väga mitte silma torgata ja nüüd siis selline pedemajakas :wtf: eriti veel päiksepaistel,ega effekti teisiti näegi vihmast sombuse ilmaga täiesti tavaline roheline konn

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2020, 21:51
Postitas Mel
Oh sa vana P armatuur täitsa pime,gabariidid ka muidugi koos nr.valgusega,taga 1 gabariit põleb,kuigi ei tohiks vist,peaks olema ju kõik pime.Korra aitas,kui töötava mootoriga sai süüde sekundiks välja-sisse keeratud.Põlevad lähi ja kaug tuled,vähemalt sõita näeb,aint nii jääda ei saa

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2020, 22:37
Postitas tomkulibin
Kui ma ei eksi, siis tagatuledele oli 2 kaitset, üks vaid ühele poole, etine kogu ülejäänu kupatus.
Vanaduse haigused, ilmselt hakkab vähehaaval iseloomu näitama :evil:
Sul aku kõrval miskised juhtme/nööri sarnased kaitsmed, ilmselt seal üks ää surnud.

Re: Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2020, 23:57
Postitas Mel
Küll on ikka hea kui omal soe garage kohe võtta,see x läks õnneks,ei jõudnudki väga põdema hakata,mis seal kõik võib olla.Jh nendest traat sildadest 1 oli küll kahtlase välja nägemisega,justkui oleks mõned kiud puudu,aga oli veel terve põhimõtteliselt.Need kõik kolm sikutasin välja ja vahetasin omavahel asukohad,loodan ega neil takistused väga erinevad ei tohiks olla,et vbl.ei meeldi autole,kui :? Vigane oli ikka armatuuri all olevas kaitsme karbis,kuna kate puudus,sellel kirjas mis on mis siis tuli kõik ükshaaval välja noppida ja nii ta leidsin.On see ikka peidetud heasse kohta,võimle seal kui fakiir.Vaja veel odomeetri taustvalgus põlema saada,see ka aegajalt vigurdab,justkui vahelduvvool :wtf: Kuna igapäeva sõiduk see pole,olen mingis kindluse mõttes alati aku otsa eemaldanud. Vbl. mingi mõttega,et aku kauem kestaks ja vana käula,seda elektrit ei näe,krtseda teab mis seal millal iganes....võib