Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas markus » 03 Juun 2009, 11:14

Ametiauto tõttu olen nüüd ka mingil määral Mazda omanike ringiga liitunud. Autoks siis Mazda 6, 2.0 mootori, automaatkasti ning Elegance varustusega (ühtegi muud lisa pole) ja värvuseks Aurora Blue.
Kuna tegemist on firma autoga, siis mingeid tuuningu ja muid varustuse täiendamise plaane pole, kes see ikka oma raha eest viitsib töömasinat pimpida:) Teema algatamise põhjus on lihtsalt selles, et jagada oma muljeid ja arvamusi antud mudelist ehk mis meeldib ja mis mitte. Kuna tänaseks on esimene kuu ja esimesed 3 000km sõidetud, siis üht-teist on silma hakanud.
Meeldivalt poolelt:
- üldine disain, nii välis kui ka sisedisain on täitsa meeldivad
- varustus vs. ostuhind (mitte hinnakirjas olev hind:))
- CD-box armatuuris, ei pea kusagil pagassis müttama
- el.akna avamine ehk esimese hooga laseb ainult väikse tuulutusava
- pugelihoidjad, erinevalt paljudest autodest seisavad seal pudelid ilusasti paigal

Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
- A-piilar plastkattega, kas tõesti keskklassi autol ei võiks seal tekstiil olla, mitte klobisev plast. See häiris juba eelmise mudeli juures.
- käsipiduri kangile nahkkatet ei jätkunud - jälle kokkuhoid:)
- istmepolstrid, no näevad kuidagi odavavõitu välja, lisaks kogub ja näitab väga hästi välja tolmu ja muud. Päev-kaks pärast koristamist tundub auto juba must.
- armatuurlaua peegeldus esiklaasilt + materjal. Miks tehakse keskmine osa siledast plastist, mis hästi peegeldab ja kas ainult mulle tundub, et armatuurlaua vasak ja parem pool näevad küll ühesugused välja kuid on erinevast materjalist. Vähemalt käega katsudes selline tunne on.
- prillihoidiku puudumine
- tel.hoidiku puudumine ehk pole ühtegi vooderdatud või kummipõhjaga sahtlit
- kindalaegas väike, vooderdatamata ja ilma jahutuseta
- pakiruum, mitte ühtegi koormakinnitus- ega poekoti kinnituskonksu. Miks luukpäral ja universaalil on koormakonksud, aga sedaanil mitte ja asjad peavad mööda pakiruumi ringi sõitma?
- tagaistme seljatugesid saab langetada ainult pagasiruumist
- juhiistme seljatoes puudub tasku
- ventilatsiooniavade puudumine tagaistujatele
- miks peab püsikiirushoidjal olema 5 nuppu ja seda igakord ON-nupust sisse lülitama. Reaalselt piisaks 3-st nupust.
- näidikute valgustus. Valgussensor on küll tore asi, aga spido väiks olla koguaeg valgustatud. Tihti on sensori arvates valgust piisaval, kuid varjus sõites on näidikud kehvasti loetavad. Näiteks pesukotil lõlitab sensor ainult keskkonsooli valgustsut ning näidikute tuled põlevad alati.
- suunatule comfortlülituse (vilgub 3x) puudumine. Jällegi jaapanlaste kiiks, vist ainult Hondal on olemas.
- pardakompuuter. Hetke kütusekulu näitab küll mingi totaka intervalliga ja häirib ka see, et saad kuvada kas pardakompuutri näitu või kella. Need asjad võiks ikka üksteisest sõltumatud olla. Kuid siin teeb oma korrektuurid kõikide andmete kuvamine ühele ekraanile, kaasa arvatud ka kliimanäidud.
- raadio ei näita mitmes mälu hetkel on. Idiootsus!
- vedrustus. No ei ole 2.0 automaatkastiga auto mingi sportauto, mil peaks olema 17" velg ja nii jäik vedrustus. Opel Vectraga oli tunduvalt mugavam sõita.
- müra ja just rehvimüra, kus jaapanlased jätkuvalt kokku hoiavad. Uus Avensis jättis proovisõidul küll tunduvalt vaiksema ja parema mulje. 6 aga sunnib vägisi mõtlema lisa mürasummutuse peale.
- kliimaseade nõrkus ja suutmatus tagada salongis soovitud temperatuuri. See on üldse minuarust Jaapani autode probleem.

Need on siis tähelepanekud, mis siiani tekkinud. Enamus on pisiasjad ja põhjustatud tehasepoolsest kokkuhoiust, kuid igapäevaselt siiski häirivad mõnevõrra. Suurimad häirijad on müra ja kliimaseade, siin on ikka arenguruumi. Tegemist ei ole üldsegi kehva autoga, eriti kui arvestada töökindlust. Kuid antud autoklassis saab ka paremini ja paljudes punktides andis mu eelmine tööauto Peugeot 308 ka Mazdale silmad ette.

Ja oodatud siis kõigi kommentaarid, kel antud mudeliga kokkupuuteid olnud.
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

Re: Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas riisiveski » 03 Juun 2009, 12:11

markus kirjutas:Ametiauto tõttu olen nüüd ka mingil määral Mazda omanike ringiga liitunud.
/.../
Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
/.../

Mis autoga Sa enne sõitsid, et selline loetelu siin on?
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas Muri » 03 Juun 2009, 12:12

riisiveski kirjutas:
markus kirjutas:Ametiauto tõttu olen nüüd ka mingil määral Mazda omanike ringiga liitunud.
/.../
Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
/.../

Mis autoga Sa enne sõitsid, et selline loetelu siin on?


Kuid antud autoklassis saab ka paremini ja paljudes punktides andis mu eelmine tööauto Peugeot 308 ka Mazdale silmad ette.


:lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mario » 03 Juun 2009, 12:18

pole paha. :)

antud miinused on täidetud näiteks 90.a BMW E34 - peaksid mõtlema ehk sellele? :D ok, väike nali.

Töökaaslane ostis ka nüüd omale 450 000 maksva tumepunase universaali.
Üdini rahul - kuigi jah, mainis ka seda, et vahest varjus kellasid hästi ei näe.
Temal on hele nahksisu, ütles, et määrdumine on minimaalne, et iga päev ikka lapiga ei pea nühkima.
Samuti tal kliima on igati tasemel. Minul vähemalt tagaistmel küll palav ei olnud õlli libistada. :D

Rehvimüra on jaapanlaste probleem - on uuel Accordil, uuel CRV-l, on Mitsubishil.. Uus Primera on ehk veidi vaiksem, kui teised. a noh, see minu pepudüno järgi. :)

Igal juhul tere tulemast ja kriba siis siia markantsemaid ja positiivsemaid asju. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas pokenaut » 03 Juun 2009, 16:01

Olles ise sama varustusega, kuid universaali kasutaja, siis ma panen enda vastused selle järgi. :)

- A-piilar plastkattega, kas tõesti keskklassi autol ei võiks seal tekstiil olla, mitte klobisev plast. See häiris juba eelmise mudeli juures.

Pole kunagi sellele detailile tähelepanu pööranud - Ei häiri.
- käsipiduri kangile nahkkatet ei jätkunud - jälle kokkuhoid:)

Minul pole üldse käsipiduril midagi nahast...
- istmepolstrid, no näevad kuidagi odavavõitu välja, lisaks kogub ja näitab väga hästi välja tolmu ja muud. Päev-kaks pärast koristamist tundub auto juba must.

Odavavõitu väljanägemist ei oska kommenteerida, aga tolmu kogumise ja näitamisega olen nõus.
- armatuurlaua peegeldus esiklaasilt + materjal. Miks tehakse keskmine osa siledast plastist, mis hästi peegeldab ja kas ainult mulle tundub, et armatuurlaua vasak ja parem pool näevad küll ühesugused välja kuid on erinevast materjalist. Vähemalt käega katsudes selline tunne on.

Minul peegeldab esiklaasile ainult keskmise nupu ümber olev valgustus... või olen ma jällegi vähe nõudlik ja mind see ei häiri.
- prillihoidiku puudumine

Täitsa olemas, vasakul pool rooli(kaanega).
- tel.hoidiku puudumine ehk pole ühtegi vooderdatud või kummipõhjaga sahtlit

Mina hoian joogitopsi hoidjas.
- kindalaegas väike, vooderdatamata ja ilma jahutuseta

Väike on tõesti, vooderdamata olek on minu meelest hea, sest puhastada on kerge. Jahutusest ei tunne puudust.
- pakiruum, mitte ühtegi koormakinnitus- ega poekoti kinnituskonksu. Miks luukpäral ja universaalil on koormakonksud, aga sedaanil mitte ja asjad peavad mööda pakiruumi ringi sõitma?

Minu jaoks võõras mure nagu enne mainitud, sest konksud olemas.
- tagaistme seljatugesid saab langetada ainult pagasiruumist

Universaalil saab ka "salongist".
- juhiistme seljatoes puudub tasku

Seal võiks tõesti tasku olla.
- ventilatsiooniavade puudumine tagaistujatele

Minul on istme all jalgade jaoks avad olemas.
- miks peab püsikiirushoidjal olema 5 nuppu ja seda igakord ON-nupust sisse lülitama. Reaalselt piisaks 3-st nupust.

Nõus, tüütuks muutub mingiaeg.
- näidikute valgustus. Valgussensor on küll tore asi, aga spido väiks olla koguaeg valgustatud. Tihti on sensori arvates valgust piisaval, kuid varjus sõites on näidikud kehvasti loetavad. Näiteks pesukotil lõlitab sensor ainult keskkonsooli valgustsut ning näidikute tuled põlevad alati.

Umm, päikese prillidega tõesti alati ei näe, aga ilma näeb küll probleemideta.
- suunatule comfortlülituse (vilgub 3x) puudumine. Jällegi jaapanlaste kiiks, vist ainult Hondal on olemas.

Ei häiri.
- pardakompuuter. Hetke kütusekulu näitab küll mingi totaka intervalliga ja häirib ka see, et saad kuvada kas pardakompuutri näitu või kella. Need asjad võiks ikka üksteisest sõltumatud olla. Kuid siin teeb oma korrektuurid kõikide andmete kuvamine ühele ekraanile, kaasa arvatud ka kliimanäidud.

Ei häiri, enda jaoks vaatan kella.. hetke kulust on räigelt savi, kuna see näitab mul koguaeg selliseid numbreid, mis ei meeldi...
- raadio ei näita mitmes mälu hetkel on. Idiootsus!

Ei tunne puudust... kasutan ainult plaate või AUX-i.
- vedrustus. No ei ole 2.0 automaatkastiga auto mingi sportauto, mil peaks olema 17" velg ja nii jäik vedrustus. Opel Vectraga oli tunduvalt mugavam sõita.

Ei kurda, jaapani autod ongi üldiselt jäigemad, kui prantslased ja sakslased.
- müra ja just rehvimüra, kus jaapanlased jätkuvalt kokku hoiavad. Uus Avensis jättis proovisõidul küll tunduvalt vaiksema ja parema mulje. 6 aga sunnib vägisi mõtlema lisa mürasummutuse peale.

Keera muusikat kõvemaks :mrgreen:
- kliimaseade nõrkus ja suutmatus tagada salongis soovitud temperatuuri. See on üldse minuarust Jaapani autode probleem.

Universaalis toidab lõdvalt ära, ka vana 6 jahutas väga hästi ning kondiga Premacy ka hätta ei jäänud.

Üldiselt mina auto üle ei kurda, mõnus auto igapäevaseks kulgemiseks ja kannatab ka kiiremat sõitu selle automaadiga. :)

Terv,
Poke
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas markus » 03 Juun 2009, 16:12

riisiveski kirjutas:
markus kirjutas:Ametiauto tõttu olen nüüd ka mingil määral Mazda omanike ringiga liitunud.
/.../
Ei meeldi (enamik on põhjustatud kokkuhoiust, et hoida auto omahinda madalal):
/.../

Mis autoga Sa enne sõitsid, et selline loetelu siin on?

Sõidetud on igasugustega ja eks igal autol leiab puuduseid või kohti kus saaks paremini. Aga viimase aja autodest on pikemalt kasutatud:
Peugeot 307 (1,6 man./ 2,0 aut.) - hulgim ja erinev aastakäik
Peugeot 308 Premium (1,6 man.), 2007
Toyota Corolla Wagon (1,6 man.) 2002, 2004, 2005
Mazda 6 Wagon 2,3GT, 2002
Opel Vectra 2,2 direct aut., 2008
BMW 530d Touring aut., 2002

Ja muidugi on pikk nimekiri nendest mida proovitud ning millega niisama sõidetud:D
Viimati muutis markus, 03 Juun 2009, 16:38, muudetud 2 korda kokku.
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

Re: Mazda 6 SDN 2.0 Elegance Activematic 09a. - markus

PostitusPostitas markus » 03 Juun 2009, 16:32

pokenaut kirjutas:Olles ise sama varustusega, kuid universaali kasutaja, siis ma panen enda vastused selle järgi. :)

- prillihoidiku puudumine

Täitsa olemas, vasakul pool rooli(kaanega).
Vot selle peale pole tulnud, mul seal võtmed. Aga puuduva laesanga kohal võiks olla prillihoidja.
- tel.hoidiku puudumine ehk pole ühtegi vooderdatud või kummipõhjaga sahtlit

Mina hoian joogitopsi hoidjas.
Ma ei viitsi telefoni nii tihti vahetada, et ta võiks seal logiseda.
- kindalaegas väike, vooderdatamata ja ilma jahutuseta

Väike on tõesti, vooderdamata olek on minu meelest hea, sest puhastada on kerge. Jahutusest ei tunne puudust.
Ega ma talvel ka ei tunne, aga suvel küll ja antud klassis võiks selline asi ikka kliimaseadmega käsikäes käia.
- pakiruum, mitte ühtegi koormakinnitus- ega poekoti kinnituskonksu. Miks luukpäral ja universaalil on koormakonksud, aga sedaanil mitte ja asjad peavad mööda pakiruumi ringi sõitma?

Minu jaoks võõras mure nagu enne mainitud, sest konksud olemas.
Vot ongi, ma ei saa aru miks sedaanil sealt kokku hoiti.
- tagaistme seljatugesid saab langetada ainult pagasiruumist

Universaalil saab ka "salongist".
Tean-tean, aga sedaanil mitte :(
- ventilatsiooniavade puudumine tagaistujatele

Minul on istme all jalgade jaoks avad olemas.
Istme all on kõigil, aga isegi väike keskklassil on juba keskkonsoolis ka tagaistujatele.
[
- näidikute valgustus. Valgussensor on küll tore asi, aga spido väiks olla koguaeg valgustatud. Tihti on sensori arvates valgust piisaval, kuid varjus sõites on näidikud kehvasti loetavad. Näiteks pesukotil lõlitab sensor ainult keskkonsooli valgustsut ning näidikute tuled põlevad alati.

Umm, päikese prillidega tõesti alati ei näe, aga ilma näeb küll probleemideta.
Ju ma pimedavõitu 8)
- suunatule comfortlülituse (vilgub 3x) puudumine. Jällegi jaapanlaste kiiks, vist ainult Hondal on olemas.

Ei häiri.
Kui oled eurooplasega harjunud, siis häirib. Loomulikult harjub ära.
- pardakompuuter. Hetke kütusekulu näitab küll mingi totaka intervalliga ja häirib ka see, et saad kuvada kas pardakompuutri näitu või kella. Need asjad võiks ikka üksteisest sõltumatud olla. Kuid siin teeb oma korrektuurid kõikide andmete kuvamine ühele ekraanile, kaasa arvatud ka kliimanäidud.

Ei häiri, enda jaoks vaatan kella.. hetke kulust on räigelt savi, kuna see näitab mul koguaeg selliseid numbreid, mis ei meeldi...
Ma vaatan sealt aegajalt palju veel sõita saab, kas keerata tankla või mitte.
- raadio ei näita mitmes mälu hetkel on. Idiootsus!

Ei tunne puudust... kasutan ainult plaate või AUX-i.
Aga antud puudus on ikkagi idiootsus, roolilt vahetades näeb muidugi.
- kliimaseade nõrkus ja suutmatus tagada salongis soovitud temperatuuri. See on üldse minuarust Jaapani autode probleem.

Universaalis toidab lõdvalt ära, ka vana 6 jahutas väga hästi ning kondiga Premacy ka hätta ei jäänud.
No ei toida, kui ma sõidan kliima 16 kraadi peal :( Normaalses autos oleks mul külm, aga Mazdas on nii väga hea sõita. Tegemist rohkem konditsioneeri kui automaatse kliimaseadmega.
Üldiselt mina auto üle ei kurda, mõnus auto igapäevaseks kulgemiseks ja kannatab ka kiiremat sõitu selle automaadiga. :)

Terv,
Poke


Ega ma ka väga kurda, täiesti nõus et igapäeva sõitmiseks täiesti mõnus ja piisavalt dünaamikas auto. Aga nagu öeldud, saaks ka paremini[/i]
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

PostitusPostitas pokenaut » 03 Juun 2009, 17:02

Oh sa kurivaim... :D Kui ma auto reziimis 16c peale keeraks, siis ma külmuks surnuks seal. :D Soovitan kliimaga kontrolli minna. Isegi 21c on minul öise sõidu jaoks jahedavõitu. Ega Sul juhuslikult ei ole mõlemad pooled töös ja üks hoiab mingit 16 kraadi ja teine 22 kraadi ja siis ongi selline vahepealne mõnus olemine. Kui mõlemad ikka täie rauaga 16 kraadi lasevad, siis tõesti külmuks mina sinna autosse suvel lühkadega ära.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Muri » 03 Juun 2009, 17:10

oh sa vaeseke.. ma sõidan talvel 19 kraadiga.. suvel on koguaeg 15 :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jann » 03 Juun 2009, 17:34

Muri kirjutas:oh sa vaeseke.. ma sõidan talvel 19 kraadiga.. suvel on koguaeg 15 :lol:


OT: Kui nüüd nv Haapsalust tagasi sõitsin siis oli 17 täitsa paras temp 8)

Aga paluks siis pilte ka ;) ja muretuid kilomeetreid!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Juun 2009, 17:35

Muri kirjutas:oh sa vaeseke.. ma sõidan talvel 19 kraadiga.. suvel on koguaeg 15 :lol:

Sa Muri peaksid jagama oma saladusi teemal boikütte süsteem(ise kasutad ju eduliselt) :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8364
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas markus » 03 Juun 2009, 18:57

No 16 ei saa ju olla normaalne, ega see konditsioneer ei ole, mille panen 16'C peale puhuma. Tegemist peaks olema täisautomaatse kliimaseadmega ehk ta peaks sel juhul salongis hoidma temperatuuri 16'C peal. Vähemalt normaalsetel autodel teeb nii. BMW-l on mul koguaeg 19-20'C sõltumata aastaajast. Mazdas reguleerin vahemikus 16-21'C, olenevalt päikesepaistest. Ühesõnaga - konditsioneer :x
Automaatsel kliimaseadmel annad temperatuuri ette ja auto hoiab siis salongi temperatuuri soovitud tasemel. Muidugi eri automarkide 20'C pole alati 20'C ka tegelikkuses. Kõigub alati natuke siia sinna, mõnel soojem ja teisel külmem. Kui ilm on palav, siis kliimaseade lülitub kõigepealt siseõhu ringlusele, jahutab selle maha ja seejärel avab välisõhu ringluse. Esmaspäeval sõitsin üle 0,5 tunni ja Mazda ei mõelnudki välisõhu ringlust avada, vaid hoidiski siseõhu peal. Ebanormaalne.
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

PostitusPostitas markus » 03 Juun 2009, 19:46

Väike pilt siis kah.

Pilt
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

PostitusPostitas pokenaut » 03 Juun 2009, 22:32

Mina sõidan vahemikus 19-24c. 19 kiiremat sõitu harrastades, sest kiireid kurve kangutades ja rooliga vehkides kipub palavaks minema. Tavaliselt 21-22 ja 24 kasutan siis, kui on vaja auto soojaks kütta, et soe olemine tekitada. :)

Tegelikult ma jäin enne mõtlema seda, et ütlesid, et kohati ei näe näidikuid. Spido blokis olevad näidikud on ju mustal taustal ja valgete numbrite/seieritega, seega ei tohiks ju eriti probleemi olla või on vahepeal asja muudetud? Muidugi mul endal on valgustus koguaeg järgi(wannabe bemmimees e. park+udu).
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas riisiveski » 04 Juun 2009, 09:13

Mulle tundub, et selle konkreetse auto kliimaga on midagi viga. Enda autol on kliima sätitud 21,5 kraadi peale ja kunagi pole veel probleemi olnud, et ei jõuaks maha jahutada või soojaks kütta. (Ma muidugi märtsi keskpaigast selle autoga sõitnud ka, aga sooje ilmasid on olnud küll).
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

PostitusPostitas markus » 04 Juun 2009, 09:28

Ikka mustal taustal valgete numbritega jah, aga varju või tunnelisse sõites jääb pimedaks. Valgussensor ka ei reageeri nii kiiresti või iga kord. Ses suhtes näiteks Peugeotil oli asi lihtsalt lahendatud, näidikud olid alati valgustatud ja hästi loetavad.
Aga müra pole siiski ka ainult jaapanlaste probleem. Näiteks viimane Vectra üllatas ebameeldivalt suure rehvimüraga. Saksa autolt poleks ma seda oodanud. Kuid näiteks uue Accordi oleksid võinud küll vaiksema teha, ise tahavad veel BMW 3 ja Audi A4 konkureerida.
Positiivseid emotsioone? Nagu öeldud meeldib salongi üldine disain, ka klaverilaki imitatsiooniga liistud - mulle meeldib. Samas kliima- ja raadionupud võiksid olla kummise kattega, mitte ainult odav plast. Mis veel? Istmesoojenduse nupud on võrreldes eelmise mudeliga leidnud õige koha. Kes küll tuli mõttele eelmisel mudelil need ära peita? :shock: Rool võiks jämedam olla, eriti peenike tundus see Vectraga võrreldes.
Üldiselt meeldib rohkem kui uus Accord, see ei istunud kohe üldse. Avensisega võrreldes .... Toyota jätab seest luksuslikuma mulje, kuid see "ahvi istumisasend" Avensises :( Kes proovinud, see saab aru. Mazdaga on mõnusam sõita kui Accordiga, istumisasend parem kui Avensises, kuid Avensis on vaiksem. Ja disain on ka kolmest parim :D
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16

PostitusPostitas raivo » 05 Juun 2009, 10:55

Mul oli viimati facelift mazda6 (2007a) ning palju asju kattub sinu poolt toodule.
Kliimasüsteem oli väga väga veider. Suvel pidi hoidma temp'i u 20.5-21.00 peal ning talvel et palavusse ära ei sureks pidi hoidma seda 17,5-18C peal. Ja mis eriti tobe, et 90% soojast õhust puhus ta automaatselt koguaeg jalgade peale! :evil:
Suvel oli õnneks süsteem natuke normaalsem ja puhus põhiliselt salongi.

Auotmaatne näidikute valgustus töötas küll kenasti, mõnikord isegi ehk liiga aktiivselt, et kui õues oli veel piisavalt valgust lülitas ta juba sisetuled põlema.
CD box armatuuris on väga BRO! See nüuanss et temp'i tripi ei saanud üheaegselt vaadata oli kah jah siuke veider.
Aga no rehvimüra ja mootorimüra osas on ikka väike edasiminek uue mudeliga toimunud. Loomulikult mida rohkem sõidad ja mida rohkem rehvid kuluvad seda suuremaks ka müra pärast muutub. Ehk siis kulunud rehvidega uus 6 võib sama lärmakas olla nagu uute rehvidega vana 6.

Vanal Touring varustusega masin oli muidu väga mõnus. Selle hinnaga saada xenon, bose kõlarid koos box'iga, vihmasensor jne oli ikka väga mõistlik. Ja mis tööauto puhul peamine, siis kulusid selle autoga sisuliselt ei olegi peale normaalse eksplutatsiooni :)
raivo
 
Postitusi: 16
Liitunud: 13 Juul 2007, 13:22
Asukoht: tln

PostitusPostitas markus » 17 Juun 2009, 14:38

Vahepeal sai siis mõõdetud ka kütusekulu. Režiimil 50:50 linn ja maantee on tulemuseks 8,75l / 100km. Teise paagitäiega sai maanteed natuke rohkem sõidetud ja tulemuseks 8,0l / 100km. Ühesõnaga päris hea tulemus.
Oli võimalus töökaaslase autoga ka 4-kesi Riiga ja tagasi sõita ning tuleb mainida, et päris mugav reisiauto. Ruumiprobleemi polnud ja asjad mahtusid ka ära. Möödasõitude tegemine on muidugi omaette teema, käigukast kipub segadusse sattuma. Algul jääb mõttesse ja ootele, et oled sa ikka oma kiirendussoovis kindel. Kui selles on veendunud, siis lükkab käike liiga palju alla, pöörded lendavad põhja ja siis saab aru, et peaks ikka ühe käigu võrra üles tagasi vahetama. Aga eks see ole harjumise asi, tuleb harjuda kasti töörežiimiga. Vedrustus näiteks enam ei tundugi ülemäära jäik, päris talutav juba. Eriti neljakesi.
markus
 
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Juun 2009, 15:16


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist