Mario kirjutas:küünlaid oled vaadanud? kuivad? juhtmed korras?
kõlab sedamoodi, et klapikambrikaane tihend on õhtal ja küünlaurg on märg.
kui sul on P11 kerega Primera, siis sellel on see suht tavaline, et kuumaandmisest hakkavad tihendid väsima.
castor kirjutas:Jaa, tihend võib ka olla, kuid endal oli sama jama volkswageniga. Jättis 1, vahel ka 2 silindrit vahele. Oli korra ka keema lastud seega arvasin, et tihend. Sai vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed, kadus ära. Kuu hiljem algas jama pihta, sai küünlad maha kistud ja need raiped olid otsast õlised. Sai juba 99% kindel oldud, et tegu on tihendiga, kuid võta näpust: selgus, et karteri tuulutus oli kinni.
Seega, kontrolli küünlaid, äkki on ka õlised. Tuulutuse kontrollimiseks lase autol tühikäigul tuksuda ja keera õlikork maha. Aseta käsi augu kohale ning kui sealt nüüd õhku puhub vastu su kätt, siis on tuulutus umbes.
Kaarel kirjutas:bensuvoolikule kapoti all manomeeter külge ja näed mis näitab,kuna asud pärnus siis abistada mina kahjuks ei saa...
leviathan kirjutas:Kaarel kirjutas:niiet koorub ikkagi: KÄED külge
pigem ikka vee piserdamine, sul KAAREL on head soovitused-tahad ühest inimesest/foorumikasutajast lahti saada? inimesed on erinevad ja ka särtsutaluvus erinev
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist