Postitas tomkulibin » 20 Nov 2005, 09:03
Pakun välja võimaluse, et kütuse pump või rõhuregulaator.Hiljuti sai vahetatud ühel ära, oliteine na uimane. Kui rõhku hakkasin mõõtma sain vaeu 2.2 bari.Tehase andmetel tahavad piustid saada 2,4-2,6 ,ja pump peaks välja andma 4,5-6,0 bari.
Samuti on kogemustes juhus, kus sarnase vea põhjustas õhulugeja aps.Permees oli mõnda aega sõitnud ilma filtrita.Seeläbi kogus õhulugeja tundlik element mingi mustuse kihi peale.Niiske ilmaga (sügisel) kammis mootor end sassi,kuivematel perioodidel hakkas justkui normaalselt töötama.Jama, mis oli õhulugejasse kogunenud, muutis enda elektrilist takistust seoses õhuniiskusega ja see oligi ajule piisav põhjus ebaadekvaatseid käske jagada.Vea leidmine ja kõrvaldamine esinduse (Nissan) kaudu oleks läinud üle 30 000 maksma, kuna seal arvati, et sissjuhatuseks tueb vahetada nukkvõllid(üel võllil kulumise jälg u0,5mm enam, kui teistel),hüdrokompensaatorid ja võibolla klapid.Nende tehnoloogia on: mootori mehaaniline osa korda ja siis hakkame vaatama.
Peale õhulugeja puhastust langes ka vajadus kõigeks muuks remondiks.See on arvestades auto vanust ülemäärane.
Sorry säks vist liiga laiali.
Viimati muutis
tomkulibin, 20 Nov 2005, 09:28, muudetud 1 kord kokku.