Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 02 Dets 2012, 02:07

Istmekatted maas ja hommikul hakkan pesema ja doonori omalt katet maha harutama. Proovin istmesoojendused kenasti kätte saada :wave:
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Dets 2012, 01:06

Uus mure - kas 626 GD kupeel polegi tagumiste pidurite pidurdusjõu regulaatorit? Esmasel vaatlusel see tõesti puudub, taha jookseb ainult üks toru, kolmik jagab selle kahe ratta vahel ära ja kõik. Avastasin lihtsalt, et mu piduripedaal toimib kõvemal vajutamisel käsipidurina :p külg ette :thumbdown:

Kas oleks võimalik see ise paigaldada, kui tehas seda ette ei näe? Sest talvel võib selline asi ohtlikuks saada, kuigi olen lume/jääga pidurdades väga ettevaatlik olnud.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas VaheR00 » 03 Dets 2012, 02:00

Abja tanklas pakutud küte pole just kõikse kvaliteetsem toodang.. Võimaluse korral tangin ikka Viljandis.. 50% tankimisest on abja küttega vähem jõudu ja isegi kütusekulu suurem.. Kuid edu masinaga.. Aeg-ajalt trehvame mööda sõitma, nagu ka täna :D
Raskel ajal on ka Opel auto.
Kasutaja avatar
VaheR00
 
Postitusi: 121
Liitunud: 25 Nov 2011, 22:02
Asukoht: Tallinn

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Dets 2012, 20:39

Ahsoo, siiski olemas :D aga keegi oskab aidata, kuidas see töötab? Kuidas reguleerib ja aru saab, et tagaots muutub raskemaks/kergemaks?

Saa sa nüüd aru, maal libedal lumisel teel kiskus külge ette. Täna pidurdasin linnas lumisel teel fooride all ja kõik oli korras, isegi katsetasin, proovisin väikese kiiruse pealt külge ette saada piduripedaali ja kerge rooli nõksuga aga auto kulges täpselt nii nagu rattad juhtisid, ju siis ikka toimib regulaator. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Evert » 03 Dets 2012, 22:39

Piduriregulaator töötab vedrude ja klappide põhimõttel. Väga lihtne süsteem ja jagab pidurdusjõudu alati ühtemoodi.
GD kupeel ongi lihtsalt kalduvus libedaga mõnikord saba liputada.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 03 Dets 2012, 23:02

Gc kupee liputab samamoodi saba aga hea naelrehv,korras amordid ja õigeks regullitud sillaga peaks vägahää olema.Regulaatori teemast ei tea haisugi!!! :problem:
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 04 Dets 2012, 00:45

Aitäh Evert, jah mul on see regulaator ju olemas, nüüd tuli meelde. Kui kapotialuse puhtaks tegin asjadest, siis jäi see silma(piduripump, torustik ja regulaator jäid külge). Hullkonn, naelad all(see ei aita lumel ju, täna oli linnavahe paksult soolalund täis ;) ja amordid okei plus sillastendis ka käinud. Aga kupee liputab siis saba kui ise hooletu olla. Piduriga tuleb talvel eriti hellalt ja hoolikalt ringi käia, muidu on tagajärjed kurvad. Koguaeg hirmuga mõtlen, et kui ise ei tee viga, siis äkki mõni tolgus sõidab ette või teeb mõne hooletu reastumise. Auto on tõeliselt kalliks saanud ja ennast mitmesajaprotsendiliselt ära tasunud. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 04 Dets 2012, 00:57

VaheR00 kirjutas:Abja tanklas pakutud küte pole just kõikse kvaliteetsem toodang...

Ei tea, pole tundnud. Õige küünlavahe ja paigas süütega põletab mootor igasugust bensiini :D aga mõned tõesti kurdavad, et abjas on saast ja masinad puterdavad. Põhiviga on vast see, et mahuteid ei puhastata ja kondendsvesi tuleb koos muu saastaga püstolist auto paaki(häirib bens. pumba tööd ja ummistab filtreid). Praegu tangin Pärnus alati, odavam ka tunduvalt(eriti just täna, 1.274 euri/L).

VaheR00 kirjutas:Kuid edu masinaga.. Aeg-ajalt trehvame mööda sõitma...


Tänan! :wave: Nägin sind nädalavahetusel vist Opeliga Kangru tn. nurgal külg ees vuramas :D olgu, kurvi võtmas ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 05 Dets 2012, 15:03

Huvitav, kas GD kupeel annab ka tagasilda reguleerida? Tean, et kokkujooksu on lihtne teha aga rataste külgkallet? Osadel autodel on selleks ektsentrikpoldid jms. Aga 626 GD mazdal ei tundu neid olevat(aga lahti ma ka võtnud ei ole ja sp ei teagi) :D Puksid on tihedad ja korras, aga sööb (suvel just) rehvide sisekülge serva pealt.

Ja mida teha hommikuse raksuga, väljas seistes külmuvad esipiduriklotsid ketaste külge ja käib tugev naks. Teatavasti ju ketas viskub mõni sajandik ja lükkab klotsid eemale. Kui aga sõidan parklasse, siis pidurdan ja klotsid ei lähe kettast kaugemale.
Kardan klotside pärast, need alles vahetatud ja uued. Kas viga võib peituda selles, et support jäätub kinni ja klotsid ei jää kettast kaugemale?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Dets 2012, 19:18

Külgkalde reguleermine käib nii ees, kui ka taga tugilaagri pööramisega, see on eskstsentrilne.
Ustele pannakse silikooni määret... :twisted:
Tegelikult arvan, et sul kolvid ei liigu piisavalt vabalt, ehk on seal kleepumise põhjus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 05 Dets 2012, 22:23

tomkulibin kirjutas:Külgkalde reguleermine käib nii ees, kui ka taga tugilaagri pööramisega...

Aga kas sa saaksid mulle viidata mõne pildi või lingi, kus oleks lisainfot selle kohta. Sa pead silmas amordi tugilaagrit ikka? :) Taga pole ju tuguilaagrit, kuidas seal see regull käib? Sillapuksid on ka tavalised, kui oleks eksentrikud siis oleks lihtne neid reguleerida. Rehvidest hakkab kahju. Esindusse ei taha viia - nemad väidavad et külgkallet ei saa kuidagi reguleerida ja võtavad lihtsalt raha(reguleerides ainult kokkujooksu) mida võin ise ka kodus teha.

tomkulibin kirjutas:...kolvid ei liigu piisavalt vabalt...

Sellega olen sinuga nõus, käe jõul nad küll liikusid aga võibolla peaks veel vabamalt liikuma. Talvel on ju mansetid tihedamad ka. Peaks üldse remontkomplektid ostma ja kolvid, mansetid ja kummikatted(ka liugurite omad) ära vahetama. :D Liugurid on määritud, support liigub kenasti(mõlemal rattal ees, taga trummel).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Dets 2012, 09:13

Pole jah tagumistel külgkalde reg. võimalust, mäletasin asja valesti, ups :oops:
freerider kirjutas:...sööb (suvel just) rehvide sisekülge serva pealt...
Kas antud viide mitte ei viitagi, et sul lahkujooksuga tegemist? :roll:
Nn ekstsentrik polte on kah müügil tuuning jubinate nimistus, aga mina eelistaksin oma lolli mõistusega amordi/käänmiku ühenduse ülemise poldi aba horisontaalsihis ellipsisse freesida, sellega saab külgkallet muudest seadistustest sõltumatult timmida.
Tegelikult, kui sul on külgkalle paigast, siis peaks hakkama mõõtma am.püstikute vahelist mõõtu, ehk on kere paigast läinud?
Strutiga annaks ehk tugevdada, aga eelnevalt tuleks diagonaalidega asi õigeks ajada.
Alumine strut on võimalik saada, seda kasutati kupeel ja universaalkerel, ülemine tuleks ise meisterdada. Enda 121-l tegin risti kujulise, toetab paremini, kui miski horisontaalne toru. :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 06 Dets 2012, 10:22

tomkulibin kirjutas:...sul lahkujooksuga tegemist...Strutiga annaks ehk tugevdada...


Jah, hea mõte freesida. Sest amort on ju jäigalt käändmikuga ühendses ja muudab kohe kallet mitu kraadi(niipalju kui vaja).
Taha peaks küll järgmine aasta ekstsentrikpoldid panema, ning nende jaoks vastavad augud ja toed tegema(kui muidugi juba selliseid valmis tagaõõtsasid saada pole äkki). Hakkan siis tagasillaosasid vahetama, puhastama, happekruntima ja värvima. :D vanad poldid on niikuinii kõlbmatud. Peaks jah üle mõõtma. Kere paigast, seda eriti ei usu, kere on tugev ja ees pole üldse roostet. Tagapool ikka on natuke aga ka mitte niipalju, et kere nõrgestaks. Strut pole paha mõte :) arvan, et meisterdaksin selle ise, sest võimalused olemas, vaid jooniseid vaja(needki saab ise teha).

Pean ikka tagumist kokkujooksu kontrollima, võimalik, et sillastendis neid ei tehtudki ja endine omanik on vahetanud midagi ja jäänud tugev lahkujooks.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas mac » 06 Dets 2012, 15:31

Kui see auto veel minu kasutusel oli, siis mina ei vahetanud tagasillas ühtegi juppi, sest tagasilda lihtsalt ei julgenud näppida, sa vast tead ise kah mille pärast. Tagumised piduriklotsid said korra vahetatud.

Küll aga panin autole külge udutuled, toonklaasi+sirmi, valuveljed, signa, elektripeeglid, uue Pioneeri maki, taha lisasin kõlarid ja vedasin ära ka supaka kaablid.
Vahetasin ära ka tagastange, sest see mis enne seal küljes oli, ei olnud kupee oma. Kui sul kupee esistanget peaks vaja minema, siis mul see olemas koos tulepesuri kohtadega ja täpselt sama värvi.
Pagassi tegin ilusamaks fliisiga, ei tea kas see fliis on sul veel seal alles. Pagassist sul ju pilte pole, aga kui vaja võin lisada :lol:
Ainuke asi, millele ma jälile ei jõudnud on see, et kuidas see vesi sinna pagassi ikka satub? Küll ma panin igale poole silikooni, aga ikkagi ei saanud ma seda lekkimist pidama. Kas sul ikka tuleb vesi pagassi?
Seoses istmetega, siis juhipoolsel istmel on üks jubin tõmmatud kokku tripiga, seda trippi ära katki tee, kuna iste läheb looka ja tekitab seljavalusid, vähemalt mul tekitas :wave:.

Mulle pakuti üks vahetusvariant ja ma olin nõus selle auto loovutama, siiamaani on väga kahju, et selle diiliga nõustusin, sest praegu siiamaani ila jookseb selle auto peale kuna sai oma käe järgi ära sätitud ja auto oli siis ideaalses korras. Peale mind on vist autol olnud veel mitu kasutajat ja ei tea kui väga teda ruunati... Vähemalt Viljandi vahel olen autot ikka näinud tihedamini kui arvata oskasin :wave:
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 06 Dets 2012, 19:15

mac kirjutas:Kui see auto veel minu kasutusel oli...


No tere, nii hea meel näha/lugeda selle Mazda ühe esiisa postitust :D
Hakkan su küsimustele siis ühtejärge vastama :) Tagasillas ei pea vist niipea midagi vahetama, aga mul hakkab kahju kui roostes kõik on... olen iga aasta asjad peensusteni Korrostopi kruntvärviga üle värvinud põhja all(kuna mul oli lihtsalt palju vaba aega ja tõstuk kasutada) ;) Ülevaatuseonu alati kiidab seda autot ja kinnitab, et pole puksilõtkusid jms. Ainult stabika pukse olen vahetanud(neid kummirõngakesi, mis asendavad kontliigendeid). Piduriklotsid vahetasin ära, katted tulid maha(muidu olid nagu uued aga rooste punnis katted ära pealt).
Udukad on praegu küljest ära, sest H1 pirnid põlesid läbi, vahvad asjad olid küll, aitas tee valgustust tunduvalt laiendada ja ilusad ka muidugi. Aga soov on pirnid vahetada ja autole tagasi alla panna. Toonklaasi sirm on siiani alles, ülevaatust sellega läbida ju ei tohiks...aga võta näpust, maha ma pole pidanud kiskuma(annab kõvasti ilu juurde). :D Valukad need Fondmetali omad(sõidavad ka talvel, ägedad)ja alles. Signa on küll paar korda kaitset läbi virutanud, aga seda talvel, kui kesklukkudes määre tihe ja käivad raskemalt lukku. Nüüd korras(määrisin ära vedelama määrdega). El. peeglid funkavad igas suunas :) Pioneerimakk ja pion. kõllid siiani sees, käivad viisakalt(olen neid puhastanud ja hooldanud nagu vaja). Pagasiruumis on ka subwoofer ja 400W võimendi nüüd.
Esestanget oleks tegelikult vaja küll sest eelmine talv tagurdas mulle Pärnus Sugari nightclubi kõrval ülbe mersuvend sisse, maksis küll kinni aga mitte stange koguväärtust. Nii ei saanud ma uut ja lootsin, et kunagi ehk leian kudagilt. Katki pole, aga deformeerus veitsa ära ikka.
Arvasin, et see fliis pagasnikus on originaal? :D ei olegi? Väga tõetruu tundub olevat igatahes ja ilus. Hetkel pole seda sees, kuna alustan varsti remonditöödega ja tagaosas tulevad mõlemad karbid maha lõigata, uued keevitada(ehitada) - ostes oli seal rusikasuurused augud sees ja saunalinad sinna ette pandud. Sealt see niiskus tuli. Mazdade tüüpviga, et need tagumised kohad ära mädanevad ja tagum. amordilansekad ka.
Tunnistan, et mul on see tripp vist kadunud, sest iste on juhiukse poole lääpas ja tekitab tõesti - seljavalusid. :D aga võtan selle lähiajal ette, kui nüüd aega tekib(paigaldan ka istmesoojendused doonori pealt). Istmed ise jäävad samaks, doonoril katted erinevad(carbon fiber mustriga).

Põhja all on vaatepilt rahuldav, kuigi piduritorud tuleks vahetada. Voolikud on tiptop(pragusid pole). Kujutan ette, et oled Viljandis mind näinud, sest ma vurasin pidevalt kolm aastat seal ringi :D käisin AS Kolmeks Motorisis tööl ja poode mööda ja niisama ka tuuritamas. Mootoril oli siis plokikaanes pragu, arvan et külma saanud talvel veega vms) ja nipet-näpet veel. Minu käes on Mazda hästi hoitud, ette on tiksunud üle 300 000km (ostes oli 205 000) ja peal on uus mootor. Minu käes on niisiis peaaegu 4 aastat olnud. Ostsin Loodist hetkeajendil ja tegin hea diili. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas mac » 06 Dets 2012, 23:09

Ma jah ehitasin kahest autost ühe korraliku. Ma ostsin ühe sama värvi doonor 626 kupee ning viskasin kõik korralikud jupid sinu praegusesse autosse. See fliis jah pole seal originaal, aga fliisiga ju palju kenam pagass kohe. Minu käes ei olnud kah ühtegi lõtku veermikus ja tore kuulda, et auto siiani teenib ning sai endale hea peremehe. Minu käest minnes oli ainult kõrvalistuja poolne karp nati pehme, aga midagi hullu polnud, eks sool ja keemia mis siin talvel maha pannakse mõjub fataalselt. Udukad sobivad sinna jah naq rusikas silmaauku, sebisin täpselt sellised mis sinna auku ära mahuvad ning kinnitasin korralikult kere külge ning vedasin eraldi relee ja panin lisa originaallüliti. Kokku saamisest oled huvitatud? Vaataks oma endise üle kui midagi selle vastu pole :wave:
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 06 Dets 2012, 23:43

Ahsoo, ja mina ehitasin omakorda kahest ühe kokku :D oli üks 1989 aasta punane 2.0 karpaga mazda GD kupee. Võtsin sealt mis võtta andis, mootor(sisselaske jms pidin ise aretama ja ümber ehitama, et sobiks pritsega kokku), silladetaile esisillale, pagasnikuluugi luku vastuse(see mädanes küljest ära, hakkas ümbert roostetama ja ühel päeval jäi pihku :p Aga keevitasin uue külge suure plekitükiga, mille punaselt lõikasin.
Karbid on mul siiani tegemata, tunnen selle pärast suurt häbi, sest auto on iseenesest väga ilus ja hinnaline. Karbid on muidu nüüd olemas ja keevitus ja plekk kah aga pole lihtsalt leidnud aega ja nüüd talv ka käes. Teist autot samuti pole, sapikas on aga see ei sõida mitte kohe :D projektikas rohkem(30kW pritsemootoriga) :p Olen ikka, võiks jah muljeid vahetada ja võibolla teeme diili, annad mulle stange, mina sulle sobiva summa raha. ;) aga hetkel kuupäeva öelda ei oska, kunas aega. Viljandi linnas siis ikka?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas mac » 07 Dets 2012, 09:40

Linnas ikka, eks anna teada :thumbup:
mac
 
Postitusi: 175
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:41
Asukoht: Eesti

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 19 Mär 2013, 21:43

Tere üle pika aja! :) Mazda alles ja liigub iga päev. Vahepeal kogunenud mõned kilomeetrid kellale:

Pilt

Homme sillastendi, esisild kulutab rehvide väliskülgesid.
Ja kahe kuu pärast tehnoseisundi kontrolli minek :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Mär 2013, 08:24

Mel kirjutas:
ä näitad millised need välja näevad? :)


Hetkel pole käepärast aga alla nad pole veel saanud ja seisavad maal garaazis :D tavalised isetehtud 1,5mm plekist karbid. Lasin teha, kuna originaal tundus sutsu kallis. Seda GD kupee kumerust pole aga istuvad alla küll(peab natuke lõikama siit sealt.
Ja aega pole absoluutselt enam üle. Suvel puhkuse ajal võtan ehk asja käsile, nagu üleeelmine aasta, kui mootorivahetuse ette võtsin. Nüüd siis kere vaja teha. Rooste on kiiresti edasi arenenud, õnneks tiivaäärtesse pole veel jõudnud aga karbid on küll inetud ja auklikud.

Aga tehnika on viimasepeal, mootor erk ja jamasid pole siiani olnud ;) ainult genekas hakkab surema jälle, ei lae 800...950 rpm tühipööretel...aga keerasin nüüd 1000 peale(sest linnasõit koguaeg ja tühipööretel tiksumist foori taga palju)nüüd laeb 13,7 V. Võiks rohkem olla sutsu. Proovin soojemate ilmade saabudes geneka maha võtta ja uurida mis viga jälle.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Mär 2013, 11:44

Auto üle kontrollitud, muidu tip-top aga rooste on kurja teinud. Poolraamidel augud sees ja tuleb neid lähiajal taastama hakata. Sool on jube asi ikka. Esimesed õõtsapuksid sai ka üleelmine suvi vahetatud aga läbi juba(kergelt painduvad läbi heebliga katsudes). Stabika puksid ees läbi(no neid polegi enam peaaegu. Hakkame remontima :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas kipu33 » 22 Mär 2013, 12:57

Selle poolraamide rooste kohta tean tean väga hästi. Iga kord kui talvel autoall käin närd kuis rooste edasi trügib :(
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Mär 2013, 23:59

Täna töölt koju sõitma hakates tabas mind ja Mazdat ebameeldiv üllatus - kurvis hakkas vasak veovõlli ots häält tegema. Sõitsin siis hästi tasa ragisedes kodu poole(umbes 5km minna), ja võtsin tüdruku peale ning vaja kuidagi maale saada, linnas ei remondi ka kusagil(ei soovi maksta teenuse eest, mida suudan ise teha ja pooltelje ots kodus olemas ka). Sõitsime siis hästi tasa läbi linna. Maanteel oli kõik okei, otsesõit ja ei mingit raginat. 55km sõidetud ja autoalt hakkas veidrat naksumist kostuma ja rool vibama. 15km oli veel sõita ja mure suur, et asi läheb laiali. Ronisin siis pusaväel auto alla, väljas mõnusad -10 kraadi külma ja maanteel must jää. Otsakummid olid terved, ja kakkusin ragiseva liigendi välimise kummi maha. Paistis, et määre oli ära kuivanud ja alles oli vaid paks puder.

Õnneks oli kaasas pool pudelit Valvoline 10W40 õli - kallasin seda liigendi sisse ja sõit jätkus, vaikus :D oli vist täiesti kuiv seestpoolt. Osalt süüdi ka suured külmad, ega ta määrdele hästi mõju ja sõitusid ka palju olnud. Jõudsime koju ära ja homme läheb otsa vahetuseks, kvaliteetne liigendimääre ka sisse. Vedas seekord, oleks 50 kilomeetrit rohkem sõitu olnud, poleks vist omal-rattal kohale jõudnud... :) Õpetussõnad siit - kontrollige vähemalt iga aasta oma pooltelgede liigendite seisukorda, nende määret oleks hea vahepeal uuendada.

Auto alla vaadates avanes ka äge vaatepilt - mootor käis ja katalüsaatorist taha minevas torus on umbes nimetissõrmesuurune auk sees, sool jällegi tegutsenud. Mõtlesin, et miks hääl valjemaks läinud on :D ka sellega peame tegelema hakkama, sest maikuu lõpus ootab Mazdat tehnoülevaatus.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Mär 2013, 14:39

Olen vahepeal juba valiku ees olnud, kas jätta Mazda alles. Aga ei, kuna tehnika on heas korras siis hakkan plekki varuma ning keevitustarbeid ostma ;) matid käivad juba järgmine nädal välja, seal on meeletu niiskus juba sees, lõhnama pole veel hakkanud aga eks +10kraadiga juba hakkab ka kindlasti :D Kuidas kõige targem "haigeid" kohti põhjast välja lõigata ja kuidas peaksin auto toestama? Aidake palun välja mõelda kõige sobivamad taastamise varjandid. Tööpind ja riistad on olemas, aega nädalavahetustel ja suvel ka puhkuse ajal 3 nädalat. ;)
Hetkeseisuga 10% põhjast hävinud(loe: roostes või läbi juba).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Mär 2013, 18:06

Eks Melli tegemiste teemas saad päris hea ülevaate, miskit ka minu "punni" ja "propsi" teemast leiad...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist