mac kirjutas:Kui see auto veel minu kasutusel oli...
No tere, nii hea meel näha/lugeda selle Mazda ühe esiisa postitust
Hakkan su küsimustele siis ühtejärge vastama
Tagasillas ei pea vist niipea midagi vahetama, aga mul hakkab kahju kui roostes kõik on... olen iga aasta asjad peensusteni Korrostopi kruntvärviga üle värvinud põhja all(kuna mul oli lihtsalt palju vaba aega ja tõstuk kasutada)
Ülevaatuseonu alati kiidab seda autot ja kinnitab, et pole puksilõtkusid jms. Ainult stabika pukse olen vahetanud(neid kummirõngakesi, mis asendavad kontliigendeid). Piduriklotsid vahetasin ära, katted tulid maha(muidu olid nagu uued aga rooste punnis katted ära pealt).
Udukad on praegu küljest ära, sest H1 pirnid põlesid läbi, vahvad asjad olid küll, aitas tee valgustust tunduvalt laiendada ja ilusad ka muidugi. Aga soov on pirnid vahetada ja autole tagasi alla panna. Toonklaasi sirm on siiani alles, ülevaatust sellega läbida ju ei tohiks...aga võta näpust, maha ma pole pidanud kiskuma(annab kõvasti ilu juurde).
Valukad need Fondmetali omad(sõidavad ka talvel, ägedad)ja alles. Signa on küll paar korda kaitset läbi virutanud, aga seda talvel, kui kesklukkudes määre tihe ja käivad raskemalt lukku. Nüüd korras(määrisin ära vedelama määrdega). El. peeglid funkavad igas suunas
Pioneerimakk ja pion. kõllid siiani sees, käivad viisakalt(olen neid puhastanud ja hooldanud nagu vaja). Pagasiruumis on ka subwoofer ja 400W võimendi nüüd.
Esestanget oleks tegelikult vaja küll sest eelmine talv tagurdas mulle Pärnus Sugari nightclubi kõrval ülbe mersuvend sisse, maksis küll kinni aga mitte stange koguväärtust. Nii ei saanud ma uut ja lootsin, et kunagi ehk leian kudagilt. Katki pole, aga deformeerus veitsa ära ikka.
Arvasin, et see fliis pagasnikus on originaal?
ei olegi? Väga tõetruu tundub olevat igatahes ja ilus. Hetkel pole seda sees, kuna alustan varsti remonditöödega ja tagaosas tulevad mõlemad karbid maha lõigata, uued keevitada(ehitada) - ostes oli seal rusikasuurused augud sees ja saunalinad sinna ette pandud. Sealt see niiskus tuli. Mazdade tüüpviga, et need tagumised kohad ära mädanevad ja tagum. amordilansekad ka.
Tunnistan, et mul on see tripp vist kadunud, sest iste on juhiukse poole lääpas ja tekitab tõesti - seljavalusid.
aga võtan selle lähiajal ette, kui nüüd aega tekib(paigaldan ka istmesoojendused doonori pealt). Istmed ise jäävad samaks, doonoril katted erinevad(carbon fiber mustriga).
Põhja all on vaatepilt rahuldav, kuigi piduritorud tuleks vahetada. Voolikud on tiptop(pragusid pole). Kujutan ette, et oled Viljandis mind näinud, sest ma vurasin pidevalt kolm aastat seal ringi
käisin AS Kolmeks Motorisis tööl ja poode mööda ja niisama ka tuuritamas. Mootoril oli siis plokikaanes pragu, arvan et külma saanud talvel veega vms) ja nipet-näpet veel. Minu käes on Mazda hästi hoitud, ette on tiksunud üle 300 000km (ostes oli 205 000) ja peal on uus mootor. Minu käes on niisiis peaaegu 4 aastat olnud. Ostsin Loodist hetkeajendil ja tegin hea diili.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.