Mazda 626 GD kupee 2.0 66kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 29 Sept 2012, 13:56

Jeaa soliidne värv ja mõnus kuju ültse gd kupeel!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas kipu33 » 29 Sept 2012, 14:34

On ikka üks ilus auto küll :thumbup:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 04 Okt 2012, 11:21

Pesupäev, siin veel tagumised veljed vahetamata. Tundub, et see talv tahavad auto alla minna 195/65/R15 naastrehvid :D
Iga talv on muidu olnud plekkveljed 185/70/R14.

Kumb on parem muidu talveks, kas plekk või valukas? :)

Pilt

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 04 Okt 2012, 16:30

plekk ikka talveks!!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Evert » 04 Okt 2012, 16:44

Vahet pole.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Okt 2012, 21:29

Oluline on rehvi omadused. Velg on vaid adapter rummu ja rehvi vahel :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 04 Okt 2012, 21:55

tomkulibin kirjutas:Oluline on rehvi omadused. Velg on vaid adapter rummu ja rehvi vahel :wave:


Nii ta on jah, aga muud tegurid, lume kogunemine valuvelje kodarate vahele jne? Plekkvelg ikka parem siis? :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 04 Okt 2012, 22:14

Mel kirjutas:3 kodara vahelt ju hä lund tokiga minema sudida :D


Pigem 5 kodara :D aga tõstatasin lihtsalt küsimuse, et kõik avaldaksid oma arvamust asjast ;) sain oma vastuse kätte - koguaeg talvel valuvelgedega sõidetud, saame ka see talv hakkama :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Okt 2012, 08:13

Lumi koguneb ühtviisi hästi nii plekkveleje kui ka valuvelje vahele, aga seda vaid sügavas lumes sumbates. Koristatud tänavaoludes seda probleemi ei tohiks juhtuda va kui külglibisemist harrastad.
Minul oli viimati veljevahelt rookimise vajadus peale paaritunnist kloogajärve jää katsetamisi, kuigi hiljem korduvalt kõhuli hangedest läbirammimisi olnud, pole ikagi rookimise vajadust tekkinud(kevadeks kõik lumi ise läinud) :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hardstyler » 05 Okt 2012, 17:32

Pleki seest on lund ikka kehvem kätte saada. Enamikul plekkidel on väikesed augukesed veljes ja sealt annab urgitseda. Valuveljel ruumi rohkem. :thumbup:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas fm25 » 05 Okt 2012, 22:33

no ikka valuvelg ju, võta ühte käte valu ja teise plekkvelg ja mõtle nüüd kui talvel need lumelörtsi täis on siis see plekk ikka mega raske autol ringi vedada ju, või mis!

olen pea kümme aastat talvel valuvelge kasutand ja ei mingit probleemi :thumbup: a ükstalv oli plekk ja ei suutnud ära imestada kuda saab nii lund kinni võtta, et aint piduriketas paistab :wtf:
auto on eluks vägagi vajalik
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 05 Okt 2012, 23:35

Siis otsustan ikka valuvelgede kasuks. Ilusam ka tunduvalt :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas hullkonn » 06 Okt 2012, 14:55

Soolad rikuvad veljekatet ainult!!!!
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas fm25 » 06 Okt 2012, 15:09

ei ole probleemi kui korralik lakk värvil peal
auto on eluks vägagi vajalik
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 07 Okt 2012, 20:51

Korralik lakk on jap peal ja mitu mitu lund juba vastu pidanud ;)

Kas kellelgi neid liiste ei vedele, mis ukse kohale katuse külge käivad(veerenni külge) ? Mul lendas üks tuulega ära ja teine tuli lihtsalt pesu ajal lahti. Hiljem kadus ära ka teiste asjade sekka...
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Okt 2012, 01:15

Talveks jäävad siis alla ikkagi valuveljed, otsustatud! :) Kummideks Nokian Hakkapeliitta naastudega rehvid.
Tegin ära talveks valmistumise eelkontrolli - jahutusvedeliku tihedus(külmataluvus -38 kraadi), õlitaseme kontroll(oli normis), talvine klaasipesu(Polar -21 kraadi, arvatavasti nii suurt külma veel ei tule), pidurite kontroll: esimesed sai hiljuti remonditud(kettad, klotsid vahetatud uute vastu) ja tagumised klotsid läksid vahetusse kevadel, kuna vanadel roostetasid lihtsalt katted maha.
Puudust tunnen udutuledest, eile sõitsin pärnusse nii, et terve tee oli nagu loor auto ees, nähtavus kohati 2meetrit.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Okt 2012, 12:38

Kas keegi juhendaks mind, kuskohast oleks võimalik osta Mazda 626 GD kupeele sobivaid valuveljemutreid? Kui kellelgi on pakkuda, olen huvitatud! Kas nende jaoks on mingi eriline mõõt ja keermesamm ka? Kasutan hetkel plekkveljemutreid ja need on väga pisikesed, istuvad kenasti koonusesse aga raske on paigaldada ja käsitseda.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Okt 2012, 19:59

Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 30 Okt 2012, 22:07

tomkulibin kirjutas:esimene guugli otsingu vaste: http://www.tyrelia.com/pyoranmutterit-p ... _2019.html


Aitäh, 5+ ;) :thumbup:
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 05 Nov 2012, 01:15

Tänane hommik sai sisustatud keskkonsooli käetoe nahatamisele ja taastasin ka esitule, mis ootas oma aega juba eelmisest aastast saati :) nüüd on see ilus ja särav, uued reflektorid sees :D

Vana ja uus:
Pilt

Lähemalt:
Pilt

Tagantvaade(kuna niikuinii määrdub, ei hakkanud 100% puhtaks tegema):
Pilt

...ja käetugi:
Pilt
Pilt

Panin käetoele lisaks veel parketivaipa alla, seda mullikilet, mis parketi alla pannakse. Ülimugav ja pehme on nüüd toetada. (y)

Edasi tahaks seest kõik salongi korda, puhtaks ja ilusaks teha :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 13 Nov 2012, 22:17

Vaatasin täna kapotialla(üle väga pika aja). Õlitase, jahutusvedelik jms oli normis. Aga hull oli see, et ostsin eelmine suvi uue jagajakaane, aga olin selle vist halvasti kinnitanud(loe ühe kruviga ja seda ka nõrgalt). Maha on sõidetud 50 000km ja jagajakaan oli lausa loksuma hakkanud. Lisaks ei olnud küünlajuhtmed korralikult pesas olnud- olid sädelenud ja tugevalt sulfateerunud(helesiniseks läinud). Huvitav on asja juures see, et mootor käis normaalselt, ilma vahelejättudeta. Säde pidi ikka hea olema. ;) Süüteküünlad sai ka üle kontrollitud - elektroodide vahe 1,3mm :o tundub, et mul oli tõesti kiire selle mootori kokkupanekuga :D aga siiani ta käis :) sai vahe pandud siis 0,8mm peale. Peale kõike seda korralik sise- ja välispesu ja palju ilusam ja parema kiirendusega auto tuli välja kohe :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 21 Nov 2012, 21:54

Eile õhtul sai auto kapoti alla paigaldatud 12 voldine jahutusvedeliku tsirkulatsioonipmp.
Pilt
Pärit on pumbake BMW pealt, tuli natuke aretada ja voolikuotsi ümber teha Mazda jaoks sobivaks, aga külge ta sai. Tulemus: kuuma mootorit seisma jättes ja salongipuhurit tööle pannes, ei hakka paari minuti pärast külma õhku salongi jooksma vaid tuleb lausa kuuma õhku(vastavalt temperatuuriregulaatori hoovakese asendile). Kuna koos süütega lülitub tööle ka minipumbake salongiradiaatori ahelas, kasutatakse nüüd mootori jääksoojus effektiivselt ära kui on vaja kusagil seista ja midagi oodata, enam ei pea mootorit töötada laskma. ;) Voolutarve on asjal väike, 1..2 Amprit ja salongipuhurit ei pea ka ju maksimumasendisse lükkama, piisab 2..3 astmest, et pakasega autos soe oleks, nii et aku kiiret tühjenemist karta ei ole.

Seetõttu käis peast läbi mõte - kuna mootoriplokki on asetatud elektriline plokisoojendus, võiks teha automaatse hommikuse soojendaja külmadeks ilmadeks.
Juhe on vooluvõrgus, ja hommikul ennem väljasõitu lülitab taimer plokisoojenduse koos elektrilise tsirkulatsioonipmbaga järele. Mõnikümmend minutit hiljem hakkaks tööle salongipuhur, mis soojendaks salongiõhku ja sulataks klaasidelt jää. Ideega tuleb nüüd tegelema hakata ja edasi arendama. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas Mario » 22 Nov 2012, 08:32

hakkad DEFA inimestelt leiba ära võtma? :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Nov 2012, 09:45

Hehh, aga DEFA inimeste rõõmuks on mul selle firma nimeline ploki-küttekeha :D varsti plaan WEBASTO käivet vähendama hakata, igalpool pole elektrikontakte, kuhu Mazda taha surada :p tuleks sebida mingi bensiini pealt töötav eelsoojendi - mõne hetkega salong saun. Aga see talv kannatab elektriküttega läbi ajada. Ja vähemalt ei pea nii palju klaase kraapima, varasemad talved on olnud kohutavad, oma jääga. Võtaks sapikast veel istmesoojendustega Mazda istmed ka, siis oleks eriti lux, pepualune ka soe :thumbup: aga sinna kuluvad nad rohkem ära. :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GD 2.0 66kW 88a. - freerider

PostitusPostitas freerider » 24 Nov 2012, 02:37

Eile õhtul linnast koju sõites tabas meid tüdrukuga ebameeldiv üllatus - parempoolse esiratta laager hakkas häält tegema. Algul polnud seda läbi maanteemüra kuulda aga mingi hetk tabasin ära, et midagi kriuksub. Esimese asjana arvasin, et miski käib piduriketta pihta. Aga tõstsin siis auto esiratta üles ja oioi, ratas lausa loksus 10mm kindlasti. Siinkohal oli selge, et kas veereme need ülejäänud 20km kiirusega 10km/h või kutsume järele sõbra koos treileriga. Võtsime siis julguse rindu ja sõitsime tasakesti edasi. Peale 6 km käis rattast läbi raksakas, ja kriuksumisest sai urrrr---rrrr---urrr undamine. Arvatavasti separaator läks puruks. Koju me igatahes jõudsime, midagi enam hullemaks ei läinud aga nüüd ootab ees laagrivahetus.

Siinkohal küsimus - mis firma varuosadega kellelgi kokkupuuteid on ja mida oskate soovitada, mis hinnaklassi 626 kupee 1988-89 aasta esirattalaager jääda võiks? :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist