kallas93 kirjutas:Ühesõnaga siis sõidab nüüd siis
Panen pildi ka valmis asjast , homme lisan veel ka teisi pilte.
kallas93 kirjutas:Lisan siis lubatud pilte:D loodan et paljuks ei lähe
Kas keegi oskab öelda milleks see asi kasulik on ? asub juhi istme all.
_siim_ kirjutas:eem,mina täpselt ei tea aga RX-idega lõpuni lastes piiksuvad kõik nagu 100 hiirepesa
low-power piiksub juba 7500rpm juures ja high-power mingi 10 000rpm juures,Ivari rx-7 hakkas jahutusvedeliku anduri pärast piiksuma,sama viga on kandunud üle rx-8-satele ja tundub et oli juba vanasti olemas.
Taseme tuli ei vilgu?
tomkulibin kirjutas:Veakoodid üle lugema, ehk saad sealt põhjuse kätte
hardstyler kirjutas:Väga hea näeb välja. Tubli töö!
kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded
IvarR kirjutas:kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded
Väljalase on muudetud?
Ok tegelt see on fuel-cut. Tavaliselt väljalaske muutmisega kaasneb rõhutõus (kuna selle väikse turbo väike wg ei suuda vabama väljalaske puhul enam rõhku kontrollida) ning fuel-cut et sa mootorile liiga ei teeks. Selle saab likvideerida kuid enne peaks WB segukella külge panema ja veenduma et segu on pagas ning siis allles fuel-cuti likvdeerima.
11psi ehk 0.75bari on fuel cut su autol. Tunnen kaasa kuna üle 1bari hakkab see auto alles elama minu arvates
IvarR
kallas93 kirjutas:IvarR kirjutas:kallas93 kirjutas:See on ka nüüd naljakas , et proovisin , kui hakkab piiks pihta siis vajutan veel gaasi ja siis tõmbab nagu hingest kinni , ja kui korra gaasi maha lased ja uuesti põhja surud siis ookseb ilma piiksuta ja ilusti lõppu pöörded
Väljalase on muudetud?
Ok tegelt see on fuel-cut. Tavaliselt väljalaske muutmisega kaasneb rõhutõus (kuna selle väikse turbo väike wg ei suuda vabama väljalaske puhul enam rõhku kontrollida) ning fuel-cut et sa mootorile liiga ei teeks. Selle saab likvideerida kuid enne peaks WB segukella külge panema ja veenduma et segu on pagas ning siis allles fuel-cuti likvdeerima.
11psi ehk 0.75bari on fuel cut su autol. Tunnen kaasa kuna üle 1bari hakkab see auto alles elama minu arvates
IvarR
Väljalase on natuke vabam küll kui ennem, Nüüd on 2".
Aga kas probleem võis tekkida ka lamda anduri ühendusest ? , sest see ei olnudgi ühendatud. Täna ühendasin ära ,( kuna kontrollisin kas lamda töötab), siis vaatasin , et see polnud ühendatudki, Kujuures ennem ei ole tähele pannudki et see ühendamatta oli. Ning näiteks täna ei olnud mingit probleemi. Need on nagu päevad tal
IvarR kirjutas:Lambda tal fuel-cuti ei mõjuta. Lambda on ainult CRUISE segu jälgimiseks ehk ühtlase gaasiga ekonoomsuse saavutamiseks. Välistemp on vahepeal vähemalt siin Harjumaal muutnud kuid probleem on ikkagi sul tegelikult tekkinud seoses vabama väljalaskega. Wastegate ava on orginaalturbol liiga väikene ning kui sul on vabam väljalase siis isegi WG avanemisel on gaasidel lihtsam läbi turbo väljuda mitte läbi WG ning tekivad hetkelised rõhuhüpped(mida suurem koormus/parem pidamine seda suurem ka rõhuhüpe(boostspike) ) ning seda tuvastatakse MAP sensoriga mis on sisselaskesse ühendatud.
Seda andurit on võimalik pimedaks teha (ajule ta annab ainult overboost signaali kuid kütuse jaoks seda ei kasutata) ning rõhku juurde keerata jne kuid see on võimalus mootor ära tappa kuna segu sa ei tea mis tolle rõhu juures on. Ehk tuleks võtta kasutusele WB segukell/lambda (umbes 4K investeering vs mootori remont ca 6-10K vanas rahas) ning segu paika keerata ka kõrgema rõhu juures.
Ütleme nii et mul oli alguses 0.5-0.6bar rõhk kuid nüüd on 1.2-1.3bar ning see on muutnud autot tundmatuseni. Isegi libeda asfaldi peal saan 3-4käik ringi uisutada. Vahe on umbes 120hj rattast vs 200+hj rattast. 1.2-1.3bar on ka lagi orginaalturboga.
IvarR
Mel206 kirjutas:Vaat kus on Mazda veokas peidus see koorma rihm seal kylge niiviisi ei kratsi v.Teen selle MB veoka korda siis tulen ja teeme vahetust
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist